build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патарини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 02-Nov-2008 at 23:30

ЗА ПАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ
Понизок надоместок за 65% за странците

Надоместоците што досега ги плаќаа странските превозници кои вршат меѓународен превоз по македонските патишта се намалуваат за 65 проценти. Оваа одлука ја донесе Владата на последната седница, со која се изврши изедначување на висината на надоместокот што го плаќаат странските и домашните превозници кои вршат меѓународен превоз. Имено, тие досега плаќаа 50 проценти повисоки надоместоци од домашните за прекумерно користење на државните патишта, како и за вонреден превоз и заштита на државен пат и на објектите на патот.

Со овие преземени мерки се овозможува поголем протек на странски транспортни возила, кои транзитираат низ земјава, но и дополнително се стимулира транспортната дејност кај нас.

http://vecer.com.mk/?ItemID=E979CD703F450A478DC6FBECD61B7435


Не мислам дека намалувањево ке вроди со плод, исто како што не вроди во авионскиот сектор. Трошоците кај нас се ниски во споредба со регионалните. Кај нас ниту има инфраструктура, ниту развиена индустрија и трговија нити логистички центри. На тоа  треба да се работи, а не на вакви плукни-залепи цели.
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 09-Dec-2008 at 10:51
дали некој знае што бидна со искористувањето на грантот од Светска Банка за воведување на нови систем за наплата на патарини? грантов го добивме уште пред две години чинам и абер нема од реализација! ко се друго, многу галама, малку реализација Nuts
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8900
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 16-Dec-2008 at 11:54
НЕМА АБЕР ЗА НОВИОТ ЕЛЕКТРОНСКИ СИСТЕМ ЗА НАПЛАТА НА ТАКСАТА НА АВТОПАТИШТАТА
На патарините уште се краде
Во големиот судски процес "Змиско око" пред две недели беа изречени и казни затвор за крадење на патарините, а на наплатните рампи се уште функционира стариот систем на наплата кој и натаму дозволува плаќање пола - пола или кревање на рампата без да

Новиот систем за наплата на патарините со електронски картички кој гарантира 100- процентна заштита од кражба и злоупотреба никаде го нема и по две години откако беше најавен. На 26 декември 2006 година министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорката на Фондот за магистрални и регионални патишта Наташа Валкановска новите патарини ги најавија како голем проект на Владата кој требаше да се реализира уште на почетокот на 2008 година. Тогаш Јанакиески и Валкановска рекоа дека тендерот за набавка на новите наплатни рампи ќе се распише во 2007 година, а парите ќе се обезбедат со заем од Светска банка и целосно ќе се вратат во текот на 2008 година.
Во меѓувреме се случи големата акција на МВР во која беа притворени над 70 раководители, контролори, инкасатори и полицајци за крадење на патарините. Со судска одлука пред две недели 12 од нив добија казна затвор, 57 условни казни и тројца беа ослободени од обвинувањето. Јавна тајна е дека инцидентно на патарините и натаму се случуваат кражби затоа што застарениот систем на наплата го дозволува тоа.
Од Министерството за транспорт и врски не сакаа да одговорат зошто замената на примитивните наплатни рампи се развлече цела година.
"Јавете се во Агенцијата за државни патишта. Од кабинетот на министерот Јанакиески успеав да го обезбедам само овој одговор", ни изјави Драган Симоновски, портпарол на Министерството за транспорт и врски.
Од Агенцијата за државни патишта вчера ни рекоа дека може само да кажат дека современи патарини се предвидени, но не можат да излегуваат со точни датуми кога тие ќе бидат поставени на автопатиштата низ Македонија.
Пред само три месеци во Фондот за патишта тврдеа дека од нивна страна се е спремно, односно дека целата техничка документација за електронските патарини веќе одамна е готова. Тогаш од Фондот изјавија дека чекаат само уште да видат што ќе се случи со концесиите на автопатиштата, постапка која веќе ја почна Министерството.
Изминатите неколку месеци Министерството за транспорт и врски и Фондот за патишта кажуваа најразлични информации за да го оправдаат доцнењето на електронскиот систем за наплата. Прво, според нив, новиот систем не се воведуваше оти доцнеше подготовката на тендерот. Потоа странци правеа истражување што е поисплатливо: дали под концесија да се даваат само автопатиштата и патиштата или и наплатните рампи да се понудат на концесионери. Ниту Министерството ниту Агенцијата не ги објавија резултатите од истражувањето, а на крај новиот систем за наплата стана предмет за префрлање на одговорноста од една институција на друга.
Според најавите од 2006 година, новиот систем треба целосно да ги отстрани загубите. Тој ќе се прави според стандардите на Европската унија и ќе чини од 3,5 милиони до 5 милиони евра.


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=160923&idg=8&idb=2549&rubrika=Makedonija
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 16-Dec-2008 at 21:48
Еве еден пример на темава

Недела, неработен ден, човекот рече нешто на наплатната, рампата се отвори и човекот пројде без да плати.
На наше прашање, зашто, службеното лице одговори - бил некој судија !!!???

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 16-Dec-2008 at 21:50
Ohno

Мада ме чуди како се идентификувал, уште повеќе ме интересира од кога тоа судии не треба да плаќаат патарина 

Bash
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 16-Dec-2008 at 23:11
pa bash takvi lica treba da plakaat za da bidat primer za ostanatite.a posle koga ke dojde red toj istiot (sluzbenoto lice sto raboti na naplatna rampa) da se sudi deka kradel,dali sudijata ke se seti deka i on pominal isto kaj nego.QuestionQuestionOhno
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 20-Jan-2009 at 03:09

ПОВТОРНО КОНТРОЛА НА МАКЕДОНСКИТЕ НАПЛАТНИ РАМПИ


За три часа 44 возачи не платиле патарина


Од вкупно 44 возачи, тројца се вработени во МВР, петмина во АРМ, тројца во Ј.П. Македонија пат, двајца од Министерство за економија, еден пратеник, еден возач вработен во влада, еден од Основен суд Крива Паланка, еден судија од Основен суд Виница, еден од Министерство за труд и социјална политика, еден од Министерство за локална самоуправа и еден од финансиска полиција


За три часа четириесет и четири возачи одбегнале да платат патарина користејќи ги своите службени легитимации, покажала истрагата на полицијата, која по втор пат за два месеца била спроведена на наплатните рампи низ земјава.

Втората контрола на наплатни станици во Републикава била направена минатиот петок во периодот од 15,00 до 18,00 часот, согласно годишната наредба од 5 јануари годинава од министерот за внатрешни работи, со цел откривање на злоупотреба на службените легитимации и поминување на наплатни станици на вработени во МВР со приватни возила, без притоа да бидат подмирени трошоците. Со контролата биле опфатени наплатните станици Глумово, Романовце и Петровец на влез за Скопје, наплатна станица Желино на излез од Тетово за Скопје.

За три часа на четирите наплатни станици, без да платат патарина со покажување на службени легитимации поминале вкупно 44 возила. На сите возачи кои ги поминале наплатните станици без да платат патарина им беше издаден платен налог за наплата на глоба за сторени прекршоци од Законот за јавни патишта. Од вкупно 44 возачи, тројца биле вработени во Министерство за внатрешни работи, петмина во АРМ, тројца во ЈП "Македонија пат", двајца од Министерство за економија, еден пратеник, еден возач вработен во Влада, еден од Основен суд Крива Паланка, еден судија од Основен суд Виница, еден од Министерство за труд и социјална политика, еден од Министерство за локална самоуправа и еден од финансиска полиција. Останатите 24 возачи биле граѓани кој ги поминале наплатните рампи без да платат патарина користејки разни картички, беџови и друго.

За поминување на наплатните станици без плаќање на патарина, вработените во Министерството за внатрешни работи ја покажувале службената легитимација, иако добиле телеграма од 17 мај 2007 година, потпишана од министерот за внатрешни работи, во која било наведено дека "се забранува употреба на службените легитимации од страна на овластените службени лица на Министерството за внатрешни работи, спротивно на начинот и целта утврдени во законите и подзаконските прописи, што ја регулираат предметната материја, а посебно употребата на службени легитимации со цел избегнување на плаќање надомест за употреба на јавен пат (патарина) на овластена наплатна станица".

До сега во два наврата била спроведена ваква акција при што биле откриени 115 службени лица и граѓани, од кои 21 вработени во МВР кој ја злоупотребиле службената значка одбегнувајки да платат патарина. Со тоа вкупниот број на откриени и санкционирани службени лица и граѓани во досегашните акции се искачи на 159, од кои 24 се полициски службеници. На сите кои ги сториле прекршоците од страна на МВР им бил издаден платен налог за наплата на глоба во висина од 200 евра.

 
vecer


Edited by vardar - 20-Jan-2009 at 03:10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 20-Jan-2009 at 05:21
Cheers


Сепак вистинското решение е електронска наплата и контрола
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 21-Jan-2009 at 02:09
РЕШЕНИЕ СЕ ВИНЕТКИ КАКО ШТО ИМА ВО СИТЕ НОРМАЛНИ И СРЕДЕНИ ДРЖАВИ, ПРОПРАТЕНИ СО СИЛНА КОНТРОЛА ОД СТРАНА НА МВР. ПАТАРИНИТЕ СОЗДАВААТ ГУЖВИ, КОРУПЦИЈА, АНГАЖИРАЊЕ НА ДОДАТЕН ПЕРСОНАЛ ПЛУС СО НАШЕВО ОДРЖУВЊЕ СЕ ОДРАНИ И СРАМ ЗА ДРЖАВАТА!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 21-Jan-2009 at 02:25
Се сложувам 100% со Андреј, ова јас го зборам веќе 5-6 години. Најсигурен систем, плус каква ли само заштеда Фондот би била неплаќањето на цела онаа армија луѓе, набутани по партиски заслуги.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 21-Jan-2009 at 03:33
Кога би бирал и јас би одбрал вињети (комбинирани со силна и постојана контрола се разбира), ама еве ние веќе долго време ја подготвуваме електронската наплата, а до сега не сум слушнал некој воопшто да најави можност да преминеме на вињети... Се надевам дека има добра причина зошто направиле ваков избор, но искрено се сомневам.
Во секој случај затоа реков дека лекот за злоупотребите треба да го бараме во електронска наплата, затоа што тој проект е во тек, а не затоа што го преферирам во однос на вињетите.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 21-Jan-2009 at 06:50

Веќе имаме зборено за ова и ме мрзи да пишувам многу, лично мислам дека електронска наплата е најдобро решение.

Originally posted by vardar

Мислам дека вињетата не е практична за странци, додека е многу евтино ако често возиш по автопатите  (без да го рачунаме бензинот се разбира Big%20smile  ). Знам дека на ссц комшиите на словенците се бунат поради вињетата (особено тие што транзитираат низ краток дел од словенија да стигнат до хрватска а плаќаат 35евра).
 
 
@lslcrew тоа со читање на регистрација е несигурно и може лесно да се злоупотреби (особено кај нас)
 
 
Кај нас треба да се тргнат непотребните патарини, на пример зошто 4 патарини помеѓу скопје-гостивар кога може со две? (ќе се застанува само 2 пати и плус помалце вработени)  и да се воведе electronic toll collection  и тоа со transponder  со што ќе се елиминира кај нас омилениот начин на плаќање ( пола-пола ) итн..... На ова поле и ЕУ треба малце да поработи, едноставно нема причина да не се стандардизира начинот на наплата во цела европа  (пример со транспондерот ти си поминуваш низ патарина и после во мк си подмируваш сметка, ако се донесат такви закони лесно може да ги натераат производителите на автомоили да мора да вградат ваков уред во секоја нова кола и ете решен проблемот)
 


Edited by vardar - 21-Jan-2009 at 06:51
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 21-Jan-2009 at 06:54
„Ригидноста“ на вињетите сепак може да се ублажи до разумна мерка со повеќе видови вињети во зависност од околностите. Ете и Словенците попуштија пред ЕУ притисокот за воведување на краткорочна транзитна вињета.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 21-Jan-2009 at 07:05
Неам слушнато што се случува со словенциве одкога го пишав постот али сепак стојам на тоа дека целосна електронска наплата е најдобро решение. Мислам дека сите ќе се согласиме дека нема логика да земаш полугодишна доколку автопатиштата ги користиш еднаш годишно за на одмор или ако користиш само еден мал дел од автопат. Пример и да се воведе дневна вињета сепак треба од негде во лице да ја купиш додека транспондерот (дури и со тие припејд картички што ги зборат) го купуваш еднаш и го надополнуваш по потреба.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 21-Jan-2009 at 07:20
Да дефинитивно има свои адути и електронска наплата, но до сега вињета можевме сто пати да воведеме без овие бескрајни одлагања, плус тоа за релативно сиромашна земја како нашата, имплементирање на систем на електронска наплата мислам е по малце луксуз.

Јас лично највеќе преферирам вињета систем пред се за автопатите да си бидат отворени, без патарини, рампи, застанувања... Поготово ако ни живне економијата и сообраќајот, па да ни се поднаполнат автопатиштата, стварање гужва е неизбежно, па следи проширување на патарините, ангажирање дополнителни луѓе и пак проблемот со гужвата не може целосно да се елиминира.

Само џабе разглабаме, одлука е донесена Big%20smile
Нека го спроведат веќе еднаш тоа што е зацртано - електронска наплата... и јас ќе бидам пресреќен Thumbs%20Up


Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 21-Jan-2009 at 08:01
Добро имаш право можеби е поскапо и до негде да речеме луксуз, али со оглед колку кај нас се краде милам дека инвестицијата ќе се исплати за многу кратко време.
 
 
Уште една предност е што овој ТАГ би можел на пример да се користи во сите паркиралишта низ градов, ем нема да плаќаш чичко да седи на рампа цел ден ем нема истиот да те краде Laugh или например доколку некогаш како на запад се наплаќа за влез во строг центар со кола. Уште една предност (додуша незнам баш дали е предност Big%20smile) е што со овој систем може да се мери брзина, пример ако во 10 часот те сними како тргаш од Скопје а после 45 минути те снима кај Гевгелија може и една казна да заработиш LOL
 
 
Иначе со овој систем изгледа може и автопатите да бидат отворени без рампи и без застанување, се разбира доколку сите имаат ваков уред.
 

This system provides for a good flow of traffic: the non-stop lanes have a 40 or 60Km/h speed limit, although the system has been proven to work at speeds above 200Km/h (which are obviously unsafe, especially on the narrow non-stop lanes).

 
 
 
 
 
 
 
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 21-Jan-2009 at 12:09

@Vardar

Електронската наплата се повеќе се применува во ЕУ. Словенците воведоа електронска наплата пред 5-6 години и сега ја заменија со вињета. Електронска наплата се применува најчесто на патишта кои се по приватна концесија. Во секој случај проблемот со странците кои само транзитираат повторно се решава компромисно со некои вињети кои траат 1 недела или 30 дена и кои не би им бил посебен трошок на транзитерите. Се бунеше пола Европа (со право) за вињетите на Словенците кои имаа најмал рок од 6 месеци и чинеа 35ЕУР. Сега колку што разбрав веќе има вињети со пократок рок и во Словенија. Кај нас на пример би можеле да наплаќаат 10ЕУР за 10 дена, 15 за 30 или слично. Дури и со тоа мислам дека би се зголемила далеку наплатата бидејќи највеќе се транзитира Табановце-Богородица каде што сите патарини заедно се некои 200 денари правец.



Edited by UrbanFreak - 21-Jan-2009 at 12:10
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 02-Feb-2009 at 00:30

НОВ БРАН КОНТРОЛИ НА МВР


Судии не плаќале патарини


Во шестото продолжение на акцијата за "одвикнување" на државните службеници да неплаќаат патарина откриени се 23 нови случаи


Во шестото продолжение на акцијата за "одвикнување" на државните службеници да не плаќаат патарина откриени се 23 нови случаи, се вели во соопштението на МВР. Овој пат контрола била извршена на наплатните станици Глумово, Миладиновци и Отавица на излез од Велес кон Скопје. Полицајците од внатрешна контрола во периодот за четири часа, на патарините забележале дека минале 23 возила чии возачи покажале службени легитимации и неплатиле.

Од вкупно 23 возачи, меѓу кои нема вработен во МВР, тројца се судии, а по еден возач е од АРМ, од Влада, од министерствата за земјоделство, за локална самоуправа, за правда, од Државна болница, од Агенција за развој и од Здравен дом. Останатите 12 возачи се граѓани кој ги поминале наплатните рампи, без да платат патарина користејќи разни картички, беџови и друго.

Министерството за внатрешни работи вчера соопшти дека на сите возачи кои ги поминале наплатните станици без да платат патарина им е издаден платен налог за наплата на глоба за сторени прекршоци.

Контролите се извршени согласно годишната наредба од јануари од Министерот за внатрешни работи, Гордана Јанкуловска по претходно изготвен оперативен план, од страна на вработени во Секторот за внатрешна контрола и професионални стандарди. Овие акции објаснуваат од полицијата, ќе продолжат и понатаму а тие имаат цел да цел откријат злоупотреба на службените легитимации и поминување на наплатни станици на вработени во МВР со приватни возила.

Колку службеници досега се фатени
Точно 224 владини службеници се шверцувале со легитимации
Во досегашните пет вакви акции, не броејќи ја оваа последната, се откриени вкупно 244 службени лица и граѓани, кои ја злоупотребиле службената значка, одбегнувајќи да платат патарина. На сите кои досега ги сториле прекршоците од страна на МВР им е издаден платен налог за наплата на глоба во висина од 200 евра, а полицијата очекува за оние кои не се вработени во полиција, нивните претпоставени да преземат дополнителни мерки.

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 19-Mar-2009 at 09:28
 

Дупка во патарината

Наплатата од патарина во јануари е помала за 400.000 евра во однос на истиот месец лани, а за 300.000 евра во однос на декември, покажуваат податоците на Агенцијата за патишта.

Во јануари, во Агенцијата од наплата на патарината влегле 1,1 милион евра, а во истиот период лани 1,5 милион евра. Државната каса во првиот месец од годинава остана покуса и за 700.000 евра поради потфрлање во наплатата на надоместоците што се слеваат во Агенцијата за магистрални и регионални патишта. Најголемо потфрлање има во наплатата на патарина, намалени се приходите и од надоместокот што се плаќа при регистрација на возилата и од патната такса што ја плаќаат возила што се регистрирани во странство.

Владата при проекцијата на буџетот за годинава планирала дека Агенцијата ќе собере 32,2 милиона евра, односно 400.000 евра повеќе од лани. Според првичните показатели, во касата во првиот месец годинава се слеале 1,7 милион евра, што е потфрлање во однос на јануари лани кога биле собрани 2,4 милиона евра и од декември лани кога имало 2,1 милиона евра. Според податоците на Агенцијата, истиот тренд продолжува и во февруари, кога исто како и во првиот месец се собрани вкупно 1,7 милион евра. Тоа покажува дека проекциите на Владата „висат“ и доколку ваквата ситуација продолжи и понатаму, државниот буџет може да биде покус за над десет милиони евра до крајот на годинава.

Покрај патарината, помали приходи има и од другите надоместоци. Наплатата на патна такса на странски возила е намалена на 55.000 евра за разлика од истиот месец лани кога се собрани 84.000 евра или во декември кога се инкасирале околу 93.000 евра. Има пад и во приходите од регистрацијата на возила, што во однос на јануари лани се помали за 300.000 евра и за 40.000 евра во однос на декември лани.

Од Агенцијата немаат реално образложение за потфрлањето во планираните приходи. Ги правдаат со намалената цена на патарините и на надоместокот што се плаќа при регистрација. Тие признаваат дека тие мерки се донесени во средината од минатата година и дека не може да се почувствуваат по половина година. Тогаш немало поголеми осцилации во наплатата како резултат на тие мерки. Најверојатно ваквите показатели се резултат на лошата временска ситуација и врнежливото време, додека лани имавме посува година. Ова е сезонски и очекуваме дека до крајот на годината ќе го оствариме проектираното - велат од Агенцијата.

ИНФО-Помали приходи

Државната каса до крајот на годината може да остане покуса за десетина милиони евра планирани да се слеат од надоместоците за Фондот за патишта. Во јануари, од наплата на патарина, патна такса од странски возила и од регистрација се собрани 1,7 милион евра или за 700.000 евра помалку од истиот месец лани.

 
[url=http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=7844E31EB976C64C813266EDB186DBC5]Dnevnik[/url
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 21-Apr-2009 at 16:51

Заглавени на патарината кај Велес


Целосен застој или најмногу со брзина од 5 километри на час, вака се движеа граѓани кои вчера попладнето со своите автомобили се враќаа кон Скопје од внатрешноста на Македонија.

По 45 па дури и 60 минути останаа заглавени на автопатот на патарината кај Велес.

Според читателите кои денес ни пишаа на a1.com.mk меѓу 17 и 18 часот состојбата била најлоша бидејќи најдолго се чекало.

Причината за тоа тие ја гледаат во „неспособноста на вработените“ на наплатните пунктови - „од постоечките четири пункта беа отворени само два“, раскажуваат гледачите на А1.

Нервозата и напнатоста ги засени добрите семејни средби и богатите велигденски ручеци, па дел од возачите решија со тупаници да си обезбедат подобро место во километарската колона над езерото Младост.

Сепак, околу 21 часот проработеа три наплатни пунктови на патарината во Велес, кога екипата на А1 пристигна пред Скопје и тие беа спремни да ја дочекаат реката автомобили но, таму веќе бројноста на возилата се намали бидејќи дел од возачите веќе ги користеа заобиколните патишта.

Дали дигањето на рампите немаше најбрзо да го расчисти метежот?

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=107466



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.