build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патарини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 06-Aug-2010 at 00:55
Originally posted by nenad

Bi sakal nekoj koj se razbira vo taa problematika da mi gi objasni dobrite i loshite strani na vinjetite. Ne gledam zosto ne se voveduvaat kaj nas kako vo Bugarija ili Slovenija, dali postoi nekoja racionalna prichina za toa? Preku glava mi se 6 patarini od Ohrid do granica, g narushuvaat ritamot na vozenje i pravat nepotrebni guzvi

Ни јас не сум баш експерт за оваа тема, но еве го моето мислење.

1. Нашиве планираат шаренолика автопатска мрежа во смисол на тоа кој е оператор на поедини делници. Засега го фураат филмот дека дел од мрежата го ќе оперира државата, а дел ќе оперираат два концесионери. Во таква ситуација вињети не би биле баш најпрактично решение.

2. Во каубојска држава како нашата, каде што не се спроведува ред, ни патарините не функционираат на сјајно ниво, а воведување на вињети во недостаток на континуирана строга контрола би довело до тотален распад на системот.

Друг недостаток на вињетите коj ми текнува, ама сигурно не е пречка поради која не се воведуваат, е тоа што наплатата е прилично паушална во однос на извозените километри (а тоа и донекаде сепак може разумно да се ублажи со понуда на широк спектар на вињети).


Edited by Cloverstack - 06-Aug-2010 at 00:56
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 12-Aug-2010 at 22:31
Еве една компарациона табела за видовите и цените на вињетите во неколку европски држави каде функционира таков систем


Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 13-Aug-2010 at 08:03
Cenite vo Bugarija i Roanija mislam deka se sosema OK i za nasi uslovi, i pokraj nasiot mentalitet za izbegnuvanje na sekakvi finasiski obvrski. Za kompenzacija moze da se namali cenata na registracijata na vozila.  Ili cenata na gorivoto vo delot na odvojuvanje za odrzuvanje na patistata. Mislam deka polesno ke se sobiraat tie sredstva od kolku sto sega se pravi so patarinite. A i vozenjeto ke bide poudobno
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 27-Aug-2010 at 02:38
Премиерот Груевски за давањето на патарините под концесии

Премиерот Никола Груевски негира дека последното намалување на критриумите за избор на фирма на тендерот за давање под концесии на патарините е направено за бизнисот да го добие човек-фирма или пак партиска фирма.
-По менувањето на Законот за концесии на патарините Македонија пат" ќе треба да го преземе управувањето со патарините и за да може да го направат тоа се спуштени критериумите. Ако дојде до концесионирање, во тендерот ќе има многу повисоки критериуми - појаснува премиерот Груевски.
Прашан дали Владата ќе одговори на барањата на Макамтранс" за намалување на цената на зелениот картон, премиерот рече дека неколку министерства работат на тоа и оти во моментов се вршат анализи.
-Ми беше укажано дека во септември би требало да се дојде до некаква понуда и се надевам дека така и ќе се случи - рече Груевски.


http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=18A747DB86A68F4F9CC842F4EA2B437C
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 31-Aug-2010 at 11:04

Патарините премали за дупките


Граѓаните кои често патуваат на релација Скопје - Охрид бараат за цената што ја плаќаат да добијат и добри услови за патување

 
 
%20  
Илјадници возила секој викенд возат слалом за да ги избегнат дупките на најпрометната делница на регионалниот патен правец Гостивар - Кичево - Охрид. Ни колоните автомобили за викендите и зголемениот промет од собрана патарина во овој период од годината не се доволен поттик за државните институции да извршат целосна реконструкција на коловозот, кој е главната сообраќајна артерија до нашиот најголем туристички центар во земјата. За да се стигне до Охрид е потребно многу внимание и умешност за возачите да не влетаат во некој кратер на асфалтот.

Граѓаните кои често патуваат на оваа делница се револтирани од начинот на кој се одржува овој патен правец, иако за тоа редовно си ја намируваат својата обврска со плаќање на патарината на овие четири пункта и на одење и на враќање!

Тоа што автопатот Скопје - Тетово - Гостивар е добар извор на приходи, не значи дека овој патен коридор треба да добие приоритет во искористувањето на тие средства, велат во Агенцијата за државни патишта. Средствата прибрани од патарина се влеваат во заедничкиот буџет, од кој потоа се распоредуваат на сите патни правци во земјата. Тоа се прави врз основа на годишни програми и за одредени патни правци, објаснуваат во Агенцијата.

- Патарините се еден дел од приходите со кои се покриваат трошоците за одржување и реконструкција на патиштата, а тие кај нас се најниските во регионот и се недоволни за да се врши целосна реконструкција и изградба на нови делници, за што се потребни и кредити - велат од АДП.

Од патарините годишно се планира да се соберат 1,2 милијарда денари. До јули годинава се наплатени 621 милион денари, што е намалување од 2,2 отсто во однос на истиот период лани. Намалувањето на приходите е поради минатогодишното намалување на висината на патарините.

Од Министерството за транспорт и врски во изминативе години најавуваат изградба на нови 380 километри автопат. Но досега се изградени и пуштени во употреба само четири регионални патни правци, додека до 2012 година се планираат да бидат реконструирани уште десет. Од локалните патишта досега се изградени 31, а во наредните две години би се завршиле уште 64 локални патишта.




Километарски колони пред рампите

Последниот викенд од август помина со вообичаената слика со долги колони возила пред патарините. Во неделата вечер на влезот во Скопје од Катланово возачите чекаа долго за да ја платат патарината на само два влеза. Иста беше состојбата и на наплатната рампа од Тетово за Скопје, каде што возачите незадоволни од долгата колона и бавното движење негодуваа со сирените. На интервенција на сообраќајната полиција беше отворена третата лента и метежот брзо се намали.

Раководителот на наплатна служба на патарините Ирфан Идризи вели дека оваа состојба не може да се надмине поради ограничените технички можности на патарините, но и поради навиките на патниците да се враќаат во исто време од туристичките места.

- И во пософистицирани системи на наплата на патарини присутен е овој проблем. Така е и во Хрватска, каде што во шпицовите во викендите се прават долги колони од возила. Тоа е максималниот капацитет на патарините и невозможно е 10.000 возила да бидат услужени во така краток временски период. Не станува збор дека во викендите работат помалку луѓе на патарините. Не можеме да им кажуваме на патниците кога се враќаат дома и тие сами си го планираат времето на тргнување - ни изјави Идризи.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=83110107198&id=10&prilog=0&setIzdanie=22072
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 31-Aug-2010 at 11:06

ФАТЕНИ НА ДЕЛО НА НАПЛАТНА РАМПА

Каубојци на автопатот Скопје - Тетово

Очевидец сликал со мобилка во моментот кога колона од автомобили поминала без да плати патарина на наплатниот пункт на кој било вклучено црвеното светло, откако првиот возач од колоната излегол и сам ја кренал наплатната рампа

Пет- шест автомобили во четвртокот поминале на првата наплатна станица од Скопје кон Тетово без да платат патарина. Сите автомобили биле со тетовски и гостиварски регистарски таблички. Инцидентот се случил приквечер кога колона возила застанала на наплатна станица на која било вклучено црвеното светло и немало никој во куќичката за наплата.
Читател на "Вест", кој бил сведок на настанот, успеал со својот мобилен телефон да фотографира дел од автомобилите.
"Еден излезе од првата кола, сам ја дигна рампата и со рака им рече на другите да поминат. Никој не реагираше. Како да е нормално да си ја дигнеш сам рампата и да поминеш без да платиш. По него, дури и продавачите што продаваат сливи, ја држеа рампата подигната за да им направат пат на другите коли. Работеше само една патарина, ама и вработениот таму што седеше не реагираше. Дури кога му кажавме што се случува, тој малку свика, па се оправда: 'А што да им правам'", кажува нашиот читател.
Целиот случај бил пријавен на наредната патарина кај Желино, а на вработените таму им биле дадени и регистарските таблички на автобомилите што не платиле патарина. Но тие само кусо изјавиле дека тоа не се случува по првпат.
"Што да правиме, а ако извади пиштол", бил одговорот на вработените на патарината.
За целиот случај не се заинтересирала ниту полицијата. На телефонското пријавување одговориле дека не може да ги казни престапниците "ако не ја скршиле рампата, ако само поминале, ништо", рекле од полицијата.
Надлежните од "Македонија пат" вчера не можеа да ни го потврдат инцидентот. Но велат дека често се случуваат вакви испади.
"Нема шанси вработените да пропуштат некој без да плати патарина. Но овде е див запад. Се случува сами да си ја дигнат рампата и да си поминат. Ние ваквите случаи ги пријавуваме во Инспекторатот за транспорт и во полицијата", ни изјави заменик-раководителот на наплатните станици Бобан Поп Крстев.
Од Министерството за внатрешни работи велат дека полицијата нема ингеренции да ги застане автомобилите и да бара фискална сметка за платена патарина.
"Проверката за патарината е надлженост само на Државниот инспекторат за транспорт при Министерството за транспорт и врски. Полицијата може да се вклучи само ако инспекторите побараат асистенција, на пример, ако не можат да стопираат некое возило", велат во МВР.
На наплатните рампи нема поставено камери. Од Агенцијата за државни патишта велат дека камерите не функционираат уште од 2004 година поради недостаток во системот за напојување. Од таму не кажаа дали ќе се поставуваат нови камери и дали патарините ќе се даваат под концесија.
"Постапката за давање на управување на патарините од Коридорот 8 зависи од завршувањето на постапката и изборот на концесионер за изградба на патишта", изјавија од Агенцијата за државни патишта. (Р.Ф.)

Инспекторите казниле 273 лица

Од Државниот инспекторат за транспорт вчера не добивме објаснување што направиле по пријавите од вработените на патарините за дивото поминување. Од таму само ни соопштија дека инспекторите во текот на јуни, јули и август казниле 273 лица за кои е констатирано неплаќање патарина. Акциските контроли биле направени во близина на патарините во целата држава. Лицата биле казнети со глоба од 200 евра, која треба да ја платат во рок од 8 дена, во спротивно за нив се поднесува прекршочна пријава.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=0798F9D23FF7094BAF43E889D257D8F3
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 16-Sep-2010 at 12:28
На наплатните рампи нема поставено камери. Од Агенцијата за државни патишта велат дека камерите не функционираат уште од 2004 година поради недостаток во системот за напојување.

Како може банален проблем со напојувањето да се наведува како оправдание за нефункционирање на камерите цели 6 години?!? Тоа не е никакво оправдување, туку дополнителна работа поради која треба да бидат прозвани за неспособност и незаинтересираност. Мада во случајов сум убеден дека на друго место лежи зајакот и дека камерите намерно се оставаат нефункционални!

Bash


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 16-Sep-2010 at 19:49
не е проблемот ради незаинтересираност или немање средства, туку поради тоа што некој парите за одржување и правилно функционирање на рампите си ги тура во џеб, згора на тоа во џеб си остануваат и парите на тие за кои камерите се исклучени!

знам дека не е убаво да се збори вака на слепо, ама мислам дека е повеќе од кристално јасно
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 22-Oct-2010 at 20:45
Ova patarina se naogja pomegju aerodromot aleks. i gradot skopje!

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 27-Dec-2010 at 23:08

ДРЖАВАТА НЕ СЕ ОТКАЖУВА ОД ЗЛАТНАТА КОКОШКА


Патарините нема да се дадат под концесија


Постојните наплатни рампи на автопатиштата долж Коридорот 10 нема да се дадат под концесија. Државата со кредити ќе ги модернизира и ќе воведува еден интегрален систем на наплата, а во втора фаза ќе им се приклучат и наплатните станици покрај патните делници од Коридорот 8, што ќе ги гради и со кои ќе се стопанисува идниот концесионер. Како што велат од Агенцијата за државни патишта, во преговори се со Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), која, покрај изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица, треба да го кредитира и новиот интегрален систем за наплата со кој ќе стопанисува државата. Проектот е вреден пет милиони евра.
- Владата планира во овој проект да ги вклучи и патарините долж Коридорот 8, со кои ќе менаџираат идните концесионери на автопатиштата - вели Катерина Панова - Илиевска, портпарол во Агенцијата за државни патишта.

Како што појаснуваат од Агенцијата, идните концесионери имаат обврска да воведат ист ваков систем за наплата кој ќе го контролира Агенцијата за државни патишта. Преку централен систем ќе треба да бидат поврзани сите наплатни станици.

Инаку, од наплата на патарините, заклучно со ноември, Агенцијата за државни патишта инкасирала над милијарда денари (околу 16,3 милиони евра). Од наплатата на патарините годинава во буџетот на Агенцијата е предвидено да влезат 19 милиони евра. Заклучно со октомври се реализирани 97 проценти од предвидените приходи. За следната година, согласно Програмата за изградба, реконструкција и одржување на државните патишта, Агенцијата има на располагање 93,4 милиони евра. Проектот концесионирање на патиштата е во втора фаза. Новите концесионери треба да стопанисуваат со пет наплатни станици: Романовце, Петровец, Сопот, Отовица и Градско.


http://vecer.com.mk/?ItemID=407F3238BCF9224EBA0DC959BAD647FD
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 27-Dec-2010 at 23:21
Би сакал да кажам дека е подобро да се оди на вињета, но со тековните навики, сепак е подобро да има патарини (колку и да се избегнуваат и тие).

Ако конечно го средат ова, ќе биде голема работа.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 28-Dec-2010 at 02:24
Само вињета не спасува. Подобро да има трафика кај што ќе се продаваат вињети пред секоја наплатна одколку да оставиме по една рампа со стариов систем. И задолжитлно интегрален систем со двата идни концесионери и третата страна државата. Ако во Скопје ЈСП и многуте приватни превозници е тешко да се воведе интегрален систем, тука со три стари и како директен учесник владата и два сериозни концесионера, не би требало да биде проблем. Технологијата денеска нуди секакви решенија и не е ова проблем да се спроведе, го има веќе низ свет.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 29-Dec-2010 at 16:22
Преговори со меѓународни финансиски институции за пари за гасификацијата

Во однос на патарините на Коридорот 10, вклучително и наплатната станица Петровец која не му припаѓа на ниту еден коридор, Владата одлучила да ги финансира преку заем и  веќе е поднесена апликација за добивање на овие средства.

“Се очекува следната година да се започне со изградба на патарините, што значи целосна модернизација на патарините без човеково влијание при наплатата“, вели министерот.http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=80888&kategorija=2

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 04-Jan-2011 at 13:26

Два милиона евра за рампи на една патарина

За модернизација на пет наплатни станици државата ќе земе заем од 10 милиони евра

Билјана Ангеловска


Два милиона евра ќе чини една наплатна станица со нов современ електронски систем на наплата. Според пресметките на надлежните, дигитализацијата на петте наплатни станици, кои се по должината на Коридорот 10, ќе чини околу 10 милиони евра. За толкава сума државата ќе се задолжи, по што ќе ги осовремени патарините и ќе ги стопанисува. Одлуката на државата да задржи дел од патарините и да не се откажува од златната кокошка која и' носи сосем солиден приход на годишно ниво, не изненадува, особено ако се знае дека само за еден месец, и тоа август, кога фреквенцијата од возила е најголема, петте патарини инкасираат над еден милион евра.

Засега под државна капа ќе останат наплатните рампи Романовце, Сопот, Отовица, Градско и Петровец, кои „покриваат“ околу 95 километри од овој коридор во Македонија. За нив веќе се водат преговори со меѓународни финансиски институции за набавка на нов електронски интегриран систем за наплата на патарината. Со предвидените 10 милиони евра, како што велат во Агенцијата за државни патишта, ќе се извршело проширување и адаптација на постоечките наплатни станици, ќе се набавел интегриран систем за наплата на патарина и ќе се купеле електронски уреди за плаќање на патарината.

Државата се обиде да го испита пулсот кај фирмите колку се тие заинтересирани за евентуално да ги земат под концесија патарините што се наоѓаат по должина на Коридорот 10. За таа цел во септември 2009 година беше распишан и јавен повик, на кој се јавиле 27 домашни и странски фирми. Големиот број заинтересирани компании никого не зачуди, со оглед на тоа дека освен првобитната инвестиција во нова современа електронска опрема, се' после нејзиното инсталирање би му останувало на концесионерот како чист ќар, бидејќи не се предвидуваше тој да има обврска околу одржување на делницата, туку само да ги собира парите од патарините.

Сепак, како што велат во Агенцијата за државни патишта, по направените истражувања, анализи и консултации со повеќе меѓународни експерти за системи за наплата на патарина, било одлучено државата да не се откаже од наплатните станици по Коридорот 10, туку да воведе нов интегриран систем за наплата кој што нема да користи човечки фактор.

„Наплатата ќе биде управувана од Агенцијата за државни патишта преку централен систем на кој ќе бидат поврзани сите наплатни станици“, појаснуваат во Агенцијата за државни патишта.

Ниту од Агенцијата ниту, пак, од Министерството за транспорт кажуваат колку точно ќе чини опремувањето на петте наплатни станици, односно дали сите 10 милиони евра колку што се планира да се задолжи државата ќе бидат искористени за оваа намена. Колку точно вреди електронската опрема, дали за модернизирање на една наплатна станица ќе бидат потрошени два милиона евра и од каде ќе се набавува опремата, никој не кажува.

Засега единствено е јасно дека државата ќе ги задржи овие пет патарини, а ќе се откаже од наплатните станици кои се дел од Коридорот 8 и ќе ги даде под концесија, во пакет со патните правци на кои се наоѓаат. Ваквата одлука, како што вели министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, е со цел тие да бидат искористени како мамка за идните концесионери да се нафатат да ги реконструираат делниците од автопатот и притоа да им се пружи можност да ги собираат и средствата од патарините.

„Коридорот 8 е дел од проектот за концесија за изградба, реконструкција, одржување, наплата на патарина и користење на дел од државните патишта, при што е предвидено системите за наплата на патарината на патната мрежа во Македонија да бидат компатибилни, односно, интероперабилни“, велат во Агенцијата за патишта, потенцирајќи дека лани од сите 10 наплатни станици биле собрани над милијарда денари, односно, речиси 19 милиони евра.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6DAC54846CB99048B63DCB04163E80D7
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 15-Jun-2011 at 19:12
Див запад...  Ohno

За што постои полиција во оваа држава? За што постојат институциите? Вака ли функционира држава?


Секој ден по еден натепан на патарина


 

Колку возачи толку приказни, кажуваат вработените на тетовската патарина, онаа што е на автопатот кон Гостивар. Ги псујат, им викаат и им се закануваат. Многу пати им вадат и пиштоли

 
 
%20 
Нема, велат, се чини ден, а некој да не си појде дома помодрен од ќотек. Последниот инцидент беше пред само два-три дена кога возач на „ауди“ сакал да помине без да плати, а инкасантот да го спречи во намерата и ја спуштил рампата што паднала врз покривот од автомобилот. Лут поради тоа што му било оштетено возилото, возачот го нападнал инкасантот удирајќи го со тупаница по лицето. Вакви настани таму не се реткост. Ништо побезбедни, пак, не се ниту оние што работат на наплатната кај Гостивар.

-Честопати, запираат и дрско ни наредуваат да ја кренеме рампата за да поминат. Ни се закануваат, не псујат и не навредуваат. Во таква една ситуација приморани сме да постапиме според нивните упатства затоа што никој не нé заштитува. Не вреди за дваесетина денари да изгубиме глава. Не ни преостанува друго освен да ја запишеме регистерската табличка и да пријавиме во полиција, вели Зоран, вработен на тетовската патарина. 

Но поради стравот од освета, според соговорникот, и пријавувањето во полиција и тој и колегите многу ретко го прават.

- Ако кажеш дека некој не платил патарина мораш да ги оставиш генералиите и да се појавиш во суд доколку му биде напишана прекршочна пријава за таа работа. Тогаш станува уште полоша работата, објасни Зоран. 

Безбедноста на инкасантите понекогаш е загрозена и поради постапки на возачите, кои не се директно насочени кон нив. Тоа пред сé се случува поради неприспособената брзина. Под дејство на алкохол или дрога „летаат“ по автопатот. Возачите некогаш и доцна се сеќаваат дека мораат да запрат на наплатната. Во април годинава на гостиварската патарина автомобил удри во ѕидот среде коловозните ленти, се сврти неколку пати и запре на неколку сантиметри пред самата кабина, каде што се вработените. Совозачот загина, возачот беше повреден, а нималку добро не ќе поминеше и инкасантот доколку возилото удреше во кабината. 

- Беше чинам во јули минатата година кога камионџија удри директно во кабината. За среќа во неа немаше никој, оти колегата извесно време пред тоа појде на пауза, ни раскажуваше Идриз, од патарината во Гостивар.

Сé прават, објаснуваше Идриз, само да не дадат дваесет денари. Како да им е сеедно и ако си го оштетат автомобилот. Се „лепат“ еден зад друг и во моментот кога ќе ја кренете рампата за оној што платил, „шверцерот“ го користи моментот за и тој да помине. 

- Честопати се трудат да поминат без да платат и лажно претставувајќи се како полицајци, старешини во АРМ или дека се божем вработени во институција што е ослободена од патарина. Кусо ќе прикажат беџ и со намќорест поглед бараат да им ја кренете рампата. Во спротивно веднаш се подготвени „за акција“ - вели Идриз 
 
  
Автор: Александар Самарџиев
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=614112316117&id=12&prilog=0&setIzdanie=22305
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 15-Jun-2011 at 19:49

Друже а зашто ова не се случува на наплатната рампа кај Петровец, пред Велес и сл? Овие работи се повеќе од јасни, самото тоа што напиша див запад (з. мкд) доволно говори. И полицијата е немоќна во вакви ситуации, ако извади пиштол цивилот, џандарот нема одобрение да пука, мора да го уапси, а уапсувајќи го го ризикува својот живот и све останува на тоа тој да си помине гага.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 15-Jun-2011 at 19:59


Значи нема решение? Каубојците се посилни од организирана држава... Или можеби не е до тоа, туку каубојците се посилни од „организирана држава“?
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 15-Jun-2011 at 20:02

Затоа ваквите случки елегантно би се решиле со Виниети. Прво нема да има потреба да се вработуваат преку 200 инкасанти, второ наплатата ќе биде 100%, трето нема да има застои и чекања на патарини и четврто нема да се плаќа за струја и одржување на наплатните рампи.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 15-Jun-2011 at 20:04
А со вакви институции, кој ќе го спроведува системот со вињети, кој во нашиве околности би бил дури и многу повеќе предмет на злоупотреби?
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 15-Jun-2011 at 20:11

Едноставно. Полиција со драконски казни или пак набавка на вињета со регистрација на восило и со влез во МК за странци.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.