build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патарини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 31-Aug-2011 at 15:53

Нови патарини дури во 2013

Слики по автопатите каде граѓани избегнуваат да платат патарина ќе гледаме до крајот на 2013. Според плановите на агенцијата за патишта тогаш треба да се имплементира новиот интегриран систем на наплатните станици кој треба да стави ред на патарините.


Европската банка за развој (ЕБРД) и одобрила кредит на Македонија. Во моментов се бара консултант и до крајот на годинава треба да се распише тендер. Во меѓувреме се останува во рацете на државниот транспортен инспекторат кој со помош на полицијата има надлежност да вршат контроли и да ги ловат неплаќачите.

Но штом нема полиција во близина на наплатните станици граѓаните го вадат службениот беџ или без да застанат прелетуваат под кренатите рампи. Канал 5 месецов два пати регистрираше самоволие на патарините. Вчера објавивме како три автомобили си се почастија со гратис возење на автопатот Тетово Скопје. Претходно екс полицаец со легитимација се провозе без пари .



Од почетокот на 2009 до август оваа година секторот за внатрешна контрола во МВР спровел 53 контроли на сите наплатни станици во Македонија, информираат од министерството. Без да платат патарини биле фатени 1436 возила, а од нив 80 возачи биле вработени во МВР.

Новиот интегриран систем за наплата вклучува готовинско и безготовинско плаќање преку смарт картици но и користење на микробранови транспондери. Тоа се уреди кои се вградуваат во возилото кои го регистрираат возилото на патарините без да застане. Новиот систем ќе има камери со што ќе се врши 24 часовно снимање објаснуваат од агенцијата за патишта. Но додека овој сон стане јаве, во реалноста останува самоволието .

Елена Ивановска

http://daily.mk/cluster3/a4a35d2a1e5a90cbffd975001794e45b/885522
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 21-Sep-2011 at 11:28

Модернизацијата на патарините догодина

Модернизацијата на патарините ќе почне следната година. Иако овој проект е најавуван веќе неколку години, а беше предвидено наплатните станици да бидат дадени под концесија, Владата конечно обезбеди средства за финансирање на овој проект. Со кредитот од Европската банка за обнова и развој (ЕБРД), кој беше потпишан вчера, Владата обезбеди 17 милиони евра за модернизација и изградба на патарините.

Изградбата ќе почне догодина и ќе трае три години.

“Во рамки на заемот од ЕБОР има дел којшто е наменет за модернизација на патарините во државата којшто опфаќа модернизација на постоечките патарини на Коридорот 10 и изградба на уште четри нови наплатни станици. Овој проект треба да почне да се имплементира следната година, а неговата реализација треба да заврши во рок од три години“, истакна директорката на Агенцијата за патишта, Наташа Валкановска.

http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/73778/modernizacijata_na_patarinite_dogodina.aspx?iId=2358
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 21-Sep-2011 at 11:39
Голема ГЛУПОСТ!

За Македонски услови треба да се укинат патарините и да се воведат вињети.

Или евентуално автоматски патарини, без вработени. При излез да се плаќа со кеш, картичка или со RFID чип, исто така без вработени. Или како што има во некои земји, дури и да не платиш да можеш да си поминеш, ама да имаш рок од 24 часа да платиш на интернет/банкомат, инаку ќе ти стигне казна.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 21-Sep-2011 at 13:59
Originally posted by krale

За Македонски услови треба да се укинат патарините и да се воведат вињети.
Голема ГЛУПОСТ!

Вињетата е форма на патарина! Може да биде шалтер за плаќање рачно, може да е автомат за пари пуштање, да е со кредитна со вињета и како сакаш секако. Не е проблем што ќе има 7 патарини, проблем е ако нема транзит вињета да се продаваат на Табановце и Богородица со пари на вињетата колку што ќе чинат сите 7 патарини и да се проаѓаат без застанување.


Edited by lslcrew - 21-Sep-2011 at 14:00
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 21-Sep-2011 at 14:04
Originally posted by lslcrew




Originally posted by krale

За Македонски услови треба да се укинат патарините и да се воведат вињети.
Голема ГЛУПОСТ!
Вињетата е форма на патарина! Може да биде шалтер за плаќање рачно, може да е автомат за пари пуштање, да е со кредитна со вињета и како сакаш секако. Не е проблем што ќе има 7 патарини, проблем е ако нема транзит вињета да се продаваат на Табановце и Богородица со пари на вињетата колку што ќе чинат сите 7 патарини и да се проаѓаат без застанување.



WOW, ми ја поправи семантиката. Ок, не врат - шија.

Не е проблем само транзитот - проблемот е беспотребно вработување на огромен број на луѓе на патарини, проблем е одржување на огромен број на рампи и патарини, проблем е корупција.

Вињетите ти овозможуваат брз транзит, ти овозможуваат НУЛА корупција (оние што избегнуваат си ги казнува полиција), и имаш НУЛА трошоци за одржување и изградба на огромни патарини. Се што треба е да се дистрибуираат вињетите до бензиските пумпи.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 14-Oct-2011 at 02:27
Плаќање патарина со платежна картичка

Од 23 август годинава е можно плаќање патарина на сите патни правци во земјава со платежни картички од програмите на виса и мастеркард, издадени од која било домашна и странска банка и со сите картички за локална употреба и тоа на ПОС терминалите од НЛБ Тутунска банка.

Безготовинското плаќање на патарините овозможува брзо и едноставно плаќање, со што ќе се намали задржувањето на возачите на наплатните рампи. Овој вид плаќање е особено погоден за оние корисници кои секојдневно за свои приватни или службени потреби патуваат низ земјава.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=EEAFE479787020478113AE78D5DC164D
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 18-Oct-2011 at 13:15
Од кога тоа е побрзо плаќањето со картичка него у ќеш?
У секој случај добро е што им текна.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 16-Nov-2011 at 13:17

Ќе се градат електронски наплатни пунктови за патарина по Коридорот 10


http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/11/16/IMG_0292.jpg

Агенцијата за државни патишта има намера да искористи дел од заемот на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) за реконструкција на постоечките и поставување на нови електронски наплатни пунктови по текот на Коридорот 10, извести ЕБОР.


Проектот, кој е планиран во две фази, се очекува да чини 17 милиони евра.


Првата фаза ќе ја покрие реконструкција на 5 постоечки наплатни пунктови за патарина и изградба на првиот од четирите нови наплатни пунктови кај Табановце во близина на границата со Грција. Втората фаза ќе вклучи изградба на преостанатите три нови наплатни пунктови.


Тендерската постапка се очекува да започне во првото тромесечје од 2012 година.


Инаку, Влада во предлог-буџетот за 2012 година издвои 7,5 милијарди денари (122 милиони евра) за патната и железничката инфраструктура.


http://www.plusinfo.mk/vest/22886/Kje-se-gradat-elektronski-naplatni-punktovi-za-patarina-po-Koridorot-10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 03-Dec-2011 at 03:18

За проневера на патарините приведени 87 инкасанти


 

Во мрежата биле 92 лица кои користеле лажни фискални сметки за патарина. Од еден инкасант за една смена од 12 часа наплаќале по 1.000 денари. На организаторите им бил даван месечен надомест - поткуп од 100 до 500 евра

 
 
%20 

Продолжение на „Змиско око“

Два милиони евра е сумата што, наместо на сметката на Агенцијата за патишта, завршила во џебовите на деведесетина инкасанти од наплатните рампи за патарина на „Македонија пат“ на Коридорот 10. Во продолжението на акцијата „Змиско око“ од пред три години, вчераутро полицијата приведе 87 од осомничените членови на групата, кои со десетина возила за спровод беа донесени во Основниот суд Скопје, на распит пред истражен судија. Вкупниот број на осомничени е 92 лица, петмина од нив се во бегство и полицијата трага по нив. 

- Пронајдени се доста материјални докази што укажуваат на тоа дека групата е организирана. Осомничените лица работеле по претходен договор со цел за себе да прибават противправна имотна корист - истакна министерката Гордана Јанкулоска.

Во почетокот на минатата година била отворена истрага, во која биле користени т.н. посебни истражни мерки и која завршила вчераутро со апсењето на групата. Во неа, според полицијата, учествувале 89 инкасанти, раководител и заменик-раководител на одделението за наплата на „Македонија пат“ и еден поранешен вработен во претпријатието.

Инкасантите на наплатните рампи, освен неиздавање, оперирале и со лажни фискални сметки, кои биле изработувани на оригинални бланко-котури за фискални сметки што ги земале од наплатните станици. За нивната изработка биле задолжени тројца членови од групата, од кои еден е поранешниот вработен на „Македонија пат“, кој имал искуство во работата со фалсификувани фискални сметки, бидејќи токму поради тоа бил избркан од работа. 

- Фалсификуваните фискални сметки ги изработувале на соодветна компјутерска опрема, изработена програма и термални печатачи. Од еден инкасант за една смена од 12 часа наплаќале по 1.000 денари - објасни Јанкулоска.

Како услов за влегување во криминалната шема, според МВР, инкасантите на организаторите да им даваат месечен надомест, поткуп што се движел од 100 до 500 евра во зависност од модусот на оперирање на инкасантите, а пари се давале и за добивање место на наплатна рампа каде што има поголема фреквенција, особено во туристичката сезона.

Во претрес кај девет лица и службените простории на наплатните рампи од Коридорот 10 - Миладиновци, Отовица, Сопот, Романовце, Петровец и Стоби - биле пронајдени програмата за печатење на лажните фискални сметки, печатачи, бланко-котури, пари, но и подготвени фискални на кои можеа да се забележат датуми од овој месец, односно сметки што осомничените планирале допрва да ги делат на наплатните рампи. 

Според кривичната пријава, групата се товари за злоупотреба на службената положба и овластување, примање поткуп, противзаконско посредување, злосторничко здржување и фалсификување исправа. 

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12211929559&id=12&prilog=0&setIzdanie=22446
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 03-Dec-2011 at 19:43
Чудно, некако го заборавија К-8 и со електронска наплата и со апсење...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 07-Dec-2011 at 22:13

Патарините - златна кокошка за вработените


 

Од застареното пола-пола и неиздавање сметки, се премина на пософистициран систем со издавање фалсификувани сметки. Така и возачите со сметка и парите в џеб

 
 
%20 

Со години се чека на автоматизираниот систем за наплата

Трипати последователно полицијата открива криминални работи на патарините, а системот за наплата останува ист!? Кој е главен организатор на империјата останува енигма. Останува нејасно зошто и по толку случаи на злоупотреба на наплатните станици не се преземаат порадикални акции, слични на полициските, и да се смени сегашниот начин на наплата, кој по сé изгледа дава широки можности за манипулации. Полициската истрага како по правило највисоко стигнува до шефовите на смена. Решение за проблемот со патарините во моментов нема. Автоматизацијата на рампите, која се најавува со години, се остава за некои идни времиња. 

Пред четири години беа уапсени 72 лица вработени во „Македонија пат“, потоа во мај 2008 година уште 26, а минатата недела дури 97. Со годините толку се усовршија методите за поткраднување, па од застареното пола-пола и неиздавање сметки, се премина на пософистициран систем со издавање фалсификувани сметки. Така, ем возачите со сметка ем парите в џеб. 

Од Министерството за транспорт и врски одговараат неодредено зошто и по секојдневните случаи на злоупотреба на патарините, за што информираа и телевизиите, сé уште не е имплементирана автоматизацијата на наплатните станици. Во Бугарија и други земји пристапиле кон поедноставен начин: странците плаќаат патарина на влез во државата, а домашните возачи при регистрација на возилата.

- По извршени анализи од страна на Агенцијата за државни патишта, предложено е воведување на интегриран систем за готовинска и безготовинска наплата на патарина без користење на човечки фактор, кој ќе биде управуван од Агенцијата. Со воведувањето соодветен ефикасен наплатен систем се очекува да се елиминираат недостатоците и злоупотребите во наплатата на патарината, односно да се оневозможи корисниците на автопатот да избегнуваат плаќање на патарина. Веќе се обезбедени средства од Европската банка за обнова и развој, избран е консултант и се очекува во почетокот на 2012 година да биде изработена тендерска документација и да биде објавен тендер - изјавуваат од Министерството за транспорт и врски. 

Според неколкумина поранешни директори во „Македонија пат“, и порано имало земање пари под рака поради што биле поднесувани пријави. Но тогаш, велат, сé било решавано во рамките на фирмата, без асистенција на полицијата. Многумина биле суспендирани на одредено време, избркани или биле парично казнети.

- Идејата за автоматизирани наплатни станици како во многу држави не е нова. Предлози со готови елаборати има уште пред десетина години, откако имаше неколку бркања едноподруго од работа поради проневера. Но сé остана само на хартија. Зошто оттогаш никој ништо не сторил не се знае - велат нашите соговорници. 

Друмската мафија, на која наводно и се застана на патот во долготрајниот судски процес, се покажа дека е активна и поорганизирана од порано и дека некои луѓе во кабините и понатаму продолжија да крадат. Некои нејзини членови беа и претходно осомничени, но поради недоволни докази судењето беше вратено од почеток. 

 
  
Автор: Томислав Кежаровски  Фотографија: Фото: Игор Бансколиев
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12711749235&id=12&prilog=0&setIzdanie=22450
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 07-Dec-2011 at 23:52
По извршени анализи од страна на Агенцијата за државни патишта, предложено е воведување на интегриран систем за готовинска и безготовинска наплата на патарина без користење на човечки фактор
Ова барем не е посложено од кафемати. Може да се спроведе.


Edited by lslcrew - 07-Dec-2011 at 23:52
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 08-Dec-2011 at 02:39
Previous
Ако се сака, се може. Но патарините отсекогаш финансирале добар дел од партиските буџети на партијата на власт. Затоа и ниедна партија не ги среди до сега...
Не верувам ни дека ќе се средат во догледно време, барем не во следните 2-3 години... Евентуално можно е пред следните парламентарни избори...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 31-Aug-2012 at 19:15
Дали верувате дека конечно има доволно политичка волја за средување на патарините? Досега имало милион убави најави, но се си остана по старо дури и полошо, а патаринската мафија се покажа како исклучително жилава и одлично инкорпорирана во институциите...

Агенцијата за патишта ги презема патарините

петок, 31 август 2012, 18:14

Модернизирање на патарините и електронска наплата долж Коридорот 10 најавија од Агенцијата за државни патишта која од први октомври ќе управува со наплатните станици. Со новата систематизација од Македонија пат ќе бидат преземени 250 вработени. Првично нема да има отпуштања, но строго ќе се санкционира непочитувањето на правилникот за работа со кој нема да се толерираат состојби на постојано кренати рампи или работење на само една наплатна станица: 

„Со преминувањето кај нас тие потпишуваат дека ќе ги почитуваат Правилникот и нашите акти каде стои дека мора да има резервен инкасант, раководител и 24-часовно присуство на дополнителен помошник раководител. Недозволиво е од четири наплатни рампи да работи само една и не смее да се случи рампата на патарините да биде подигната. Доколку не се почитува Правилникот ќе бидат спроведени санкции кон вработените“, истакна Директорот на Агенцијата за државни патишта 
Љупчо Георгиевски. 

До крајот на годинава треба да започне модернизацијата на патарините кои долж Коридорот 10 целосно ќе функционираат електронски: 

„Почнуваме со Коридорот 10, а потоа и со Коридорот 8. Најчесто Коридорот 10 се користи од странците кои патуваат низ Македонија од Србија кон Грција. Сепак имаме укажувања дека веднаш ќе треба да се почне и со Коридорот 8, посебно во делот каде веќе имаме автопатско решение, односно од Скопје до Гостивар“,изјави Георгиевски. 

Засега не се планира зголемување на цената на патарините од кои годишно се инкасират околу 16 милиони евра. Ќе се распише и тендер за избор на банка која ќе секојдневно ги собира средствата од наплатните рампи и ќе ги префрла на сметка на агенцијата за државни патишта. 

Костадин Делимитов

http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=54365
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 31-Aug-2012 at 20:48
A zosto voopsto da ima patarina koga i onaka pri registracija se plaka del za patistata. Strancite neka plakaat so vinjeta koja ke moze da se kupi na granicnite premini.
Back to Top
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 04-Sep-2012 at 22:58
Neznam sto ne napravat najednostavno brojac na koli (so opticki senzor) i se znae odma kolku koli pominale i kolku pari treba da ima u kasa. Ako falat, se znae koj e kriv.
Back to Top
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 04-Sep-2012 at 22:59
Ne e skapa rabota toa
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 05-Sep-2012 at 01:26


Не е скапо, ама треба напојување, а тоа изгледа е многу комплицирано. Еве веќе 8 години неуспешно го поправаат напојувањето за камерите:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=486&PID=74383#74383

Ние си мислиме дека е лесно сето тоа, а луѓето ете се соочуваат со непремостиви проблеми...


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 05-Sep-2012 at 01:39
Мое мислење е дека требаше да се започне со патарините на К8, те. Скопје-Тетово-Гостивар. Таму целогодишно имаме најголем сообраќај плус најмал број на наплата на патните такси!

Второ кога веќе сме се закатанчиле да имаме глупав модел на наплата како патарините, тогаш сметам дека треба основно да се смени моделот на наплата на Ск-Те-Гв. Имено една патарина да има на влезот во Скопје (Глумово или како се вика онаа крај Матка), таа кај Желино да се отстрани и да се направи помала само на влезот за Тетово од страната на Скопје (патарина Тетово-исток). Патарината на влезот на експресниот пат Те-Гв исто така да се премести и да се изгради само на излезот/влезот на Тетово од страната на Гостивар (патарина Тетово-запад). И се разбира останува патарината крај Гостивар на излез од автопатот. Така транзитното движење од Скопје кон Гостивар би застанувало само на 2 места, наместо на безумните 4 како што е сега.

Да не зборуваме дека сега му е моментот кога треба да осмислиме дали воопшто треба да се наплаќаат патиштата преку патарини или да се воведат винетни стикери.

Edited by Andrej_LJ - 05-Sep-2012 at 01:40
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 05-Sep-2012 at 21:09
Не ми се верува каков изговор, немале напојување
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.