build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железничка врска до аеродром Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Железничка врска до аеродром Скопје
    Posted: 14-Dec-2008 at 14:15
Кратка студија за поврзување на аеродромот со Скопје


Извор CЕЕ
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 14-Dec-2008 at 15:06
Vladimir@ znaci spored proektov falat samo nekolku kilometri za izgradba ? 3-5 km taka,pa toa ne e mnogu a proektov epten mi se dopaga
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 14-Dec-2008 at 15:14
Originally posted by mitatos

znaci spored proektov falat samo nekolku kilometri za izgradba ? 3-5 km


Уште помалку 2,5 до 3  Smile
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 14-Dec-2008 at 15:19
uff , bogami treba malku da se raboti na ovoj proekt, zs da ne ima linija petrovec-skopje ,trebase ovie TAV-ovci da gi obrzat da izgradat uste toa
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 14-Dec-2008 at 16:41
Владимир ова со поврзувањето на аеродромот е потребно и неминовно! има една друга работа која ме интересира, што мислиш дали добро би било пругата да е директно поврзана со аеродромот? може во горниот дел оној потегот КУ-Илинден-СК да се премости како КУ-Аеродром-СК т.е. (од аеродром преку ранжирната станица за товарни возови во трубарево да тера до СК) или пак за еден километар(воздушна линија) само да се измести пониско пругата КУ-СК за да поминува баш до аеродромот и да се сврти пак назад кон маџари. ова ниту е неизводливо ниту скапо и онака треба ревитализирање на пругата и на горниот дел од К10 значи малтене целосно пресоблекување на потегот КУ-СК како би ја направиле компатибилна за IC возови, затоа и мислам дека нема многу да чини доколку воедно во еден сегмент се ретрасира да минува низ аеродромот. вака поединечен сегмент кој само како слепо црево ќе го поврзе аеродромот железнички со СК, не е предност ни за патниците ни за компаниите ни за стопаните на аеродромот... 

но она со вардарска долина доколку се оствари добро би било ретрасирање на К10 кое ќе минува и низ источниот дел од Македонија и нормално преку аеродромот да оди за СК. како и да е мое мислење е дека треба К10 да минува крај самиот аеродром вака или онака како би врвеле меѓународни возови(линии) до аеродромот, а не само да се има слеп приклучок по кој ќе оди посебен воз, за кој ќе треба преседување, гаѓање термини, посебна композиција и посебни средства за одржување.



Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:22
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 14-Dec-2008 at 19:56
Должината на кракот од трасата Скопје - Куманово до аеродромот е ~ 3.4 км, кој е на равен терен без големи дополнителни земјени работи така да би можело брзо да се изведе и со релативно мали финансиски сретстваи.

Некој брз приближен Европски стандард за пресметка на градба на современи железнички пруги е 1 мил. ЕУР за 1 км, значи во наши услови би можело да се изгради за ~ 1,5-2 мил. ЕУР, плус оштета за некоја сопственост на земјиште.

Во почетокот, со изработка на тајмингот на авионските пристигања и возниот ред би се користел новиот „шпанец“ кој се обновува во Колска-Велес кој е со две управувачници така да не се потребни свртници, и во секој случај е првиот впечаток за земјата по аеродромскиот терминал, а во иднина може и нешто друго.
 
А продлолжувањето на кракот понатаму со ранжирна е веќе многу поголем захват, и не ја гледам моменталната искористеност на такво поврзување, и нејзината целосходност.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 14-Dec-2008 at 20:32
е сега колку е тешко и скапо правецот од КУ за СК вака да го заобиколи аеродромот и да продолжи кон  и преку ражирната станица за СК. едно ќе биде корисно како што реков за во секое време да има воз за до аеродром ем меѓународните линии ќе застануваат тука...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 14-Dec-2008 at 21:59
Па јас не гледам причина зошто меѓународните линии би застанувале на Аеродромот. Доволно е како што кажа Владимир, спред сегашните можности еден Шпанец да сообраќа на секој саат кон Скопје. Сигурно ќе има голема економска исплатливост од овој проект. Иначе Аеродром Скопје е единствениот (незнам за Тирана) поголем аеродром во Европа што нема пристап со јавен транспорт. Голема срамота и неудобност!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 14-Dec-2008 at 22:52
па доколку сакаме скопскиот аеродром максимално да биде експлоатиран и од комшилукот најдобро е да нема преседување туку директно дасе истовари човек на аеродром, инаку може и шпанецот да си тера на еден саат, но вака мислам дека ќе биде поедноставно на секој пола саат ќе има воз. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 14-Dec-2008 at 23:05
Ај реално кажи ми кој комшија наш ќе лета од селскиот аеродром кој нуди 12 дестинации? Во Софија и Белград годинава имаат над 3 милиона патници, Солун исто така е добро обслужен како од нормални така и од нискотарифни компании. Некој би се клател во воз 5 саати за да стигне до Аеродром Скопје? Ако имаш на ум да ги опслужуваме Врање и Прешево, тогаш ок ама тие абдалите ке си се довозат со Застава, ним не им треба воз.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 14-Dec-2008 at 23:07
Originally posted by beTon

е сега колку е тешко и скапо правецот од КУ за СК вака да го заобиколи аеродромот и да продолжи кон  и преку ражирната станица за СК. едно ќе биде корисно како што реков за во секое време да има воз за до аеродром ем меѓународните линии ќе застануваат тука...

Еве погледај ја сликата (белата линија е кон ранжирна), за да се поврзе кон тој правец треба да се премости автопат, комплетно нова траса низ целиот потег бидејќи таа траса на некој начин е товарна - спора, а друга работа е мешање на товарен и патнички транспорт, кој секогаш на некој начин се избегнува и е одвоен.
И меѓу другото незнам дали знаеш дека ранжирната на некој начин теренот е како скијачки спуст - сликовито објаснет, за ранжирање на вагони.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 14-Dec-2008 at 23:15
Ја би бил задоволен да ја оплужуваме метрополата (за да биде тоа), а секако ке има и контакти за сите околни градови ако има добра и брза конекција.

А да иде на секој еден или половина час тоа е лудос, иде кога се авинските пристигања, за да биде исплатливо, а и кого би превезувал во меѓувреме?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 14-Dec-2008 at 23:32

Владимир затоа и велам дека поизводливо и поисплатливо е вакво решение со заобиколување, наместо некој да го брка шпанецот доколку навистина него го пуштат за ваква работа. 

инаку Андреј доколку се пресоблече К10 и кај нас и кај србите и кај грците,  сметај на тоа дека од солун до СК аеродром со експресен воз ќе се стига за два сати, а од белград за четири, исто тука е и косово, па доколку сме конкурентни со цените зошто не би летале и комшиите од СК, чим ќе се модернизира аеродромот само ТАВ што ќе повлече компании со себе па ќе донесе турбо конкуренција во регионов. но најбитно од се е што во секое време ќе има воз до аеродром без разлика кога имало или немало лет.          

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 14-Dec-2008 at 23:42


Ај нацртај ја таа траса што ја предлагаш ако не ти е тешко, вака некако не те разбирам што ти е поентата.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 14-Dec-2008 at 23:50
абе ја нацрта Владимир истата комбинација само што кракот после аеродром продолжува или назад кон маџари или поефтина варијанта кон денешна ранжирна станица за товарни возови.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 15-Dec-2008 at 00:14
Па тогаш не прави логика меѓудругото и од причините што ги наведе Владимир. Ама во иднина ради Вардарска долина доколку пругата Скопје-Велес се ретрасира, би било добро целиот проект да се погледне и од аспект на аеродромот.

П.С. нова пруга ради Вардарска Долина мислам дека е неопходна, ама дека К10 ќе се измести или дека е пожелно да се измести низ источна Македонија како што веќе подолго инсистираш е тотално вон паметот - никаква потреба ниту логика за тоа нема.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 16-Dec-2008 at 12:00

Шпанецот е дизел моторен, а не електро моторен воз, така што идејата за Шпанецот во сообраќај отпаѓа. Инаку која идеја и да ја одберат нема да згрешат, тоа е моето мислење. Всушност, мислам дека не делницата Скопје-Куманово треба да размислуваме за двонасочна пруга, бидејќи токму на оваа делница ќе се сечат Коридор 10 и Коридор 8. Во секој случај, илјадници луѓе секојдневно се движат во таа насока и назад, што патници што туристи, па така нив ќе им годи. Јас мислам дека дури треба врската да биде од Аеродром, преку Транспортен центар преку Лисиче и Драчево тој воз да оди до Зелениково, а автобусите кон овие релации да се укинат бидејќи и Првомајска е пренатрупана со автомобили, а патниците со воз побрзо би стигнувале до центарот на градот. Всушност, градската линија 41 ја има истата релација како и возот кон Драчево.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 16-Dec-2008 at 14:29
Originally posted by BOJAN

Шпанецот е дизел моторен, а не електро моторен воз, така што идејата за Шпанецот во сообраќај отпаѓа.
Во право си.


Всушност, мислам дека не делницата Скопје-Куманово треба да размислуваме за двонасочна пруга, бидејќи токму на оваа делница ќе се сечат Коридор 10 и Коридор 8. Во секој случај, илјадници луѓе секојдневно се движат во таа насока и назад, што патници што туристи, па така нив ќе им годи.
Повторно си сосема во право.


Јас мислам дека дури треба врската да биде од Аеродром, преку Транспортен центар преку Лисиче и Драчево тој воз да оди до Зелениково, а автобусите кон овие релации да се укинат бидејќи и Првомајска е пренатрупана со автомобили, а патниците со воз побрзо би стигнувале до центарот на градот. Всушност, градската линија 41 ја има истата релација како и возот кон Драчево.
Се слагам дека треба да има приградска железница накај Драчево и понатака, но не сум убеден дека таа линија треба да се меша со линијата накај аеродромот. Линијата накај аеродромот треба да биде или специјализирана линија Транспортен Центар - Аеродром, или дел од ЛРТ мрежата и да оди по главната оска на градот наместо накај Драчево (или комбинирање на специјализирана линија плус ЛРТ ако се развие потреба).

Ако те интересира ѕирни го овој пост каде подетално ги имам изнесено моите размислувања меѓудругото и на оваа тема.

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=11690#11690



Edited by Cloverstack - 16-Dec-2008 at 14:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 16-Dec-2008 at 22:10
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by BOJAN

Шпанецот е дизел моторен, а не електро моторен воз, така што идејата за Шпанецот во сообраќај отпаѓа.
Во право си.
...

По вас, треба да пуштиме класичен воз !!??

Па сега за сега го имаме новиот кој го спремаат во Колска и кој може убаво првиот впечаток да го задоволи, а дај боже во иднина и нешто слично но електричен, и секако да се направи тој крак
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 16-Dec-2008 at 22:18


Дур се изгради врската, ќе има време да се набави и нешто ново. Во секој случај логиката налага до аеродромот да се обраќа електрична гарнитура.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.090 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.