build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Железничка врска до аеродром Скопје
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железничка врска до аеродром Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3834
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 01-Aug-2009 at 22:17
gledam mnogu planovi, i eden tekst sto e na angliski
sega ve prasuvam ako mozete da mi dadete odgovor
ce se gradi ili ne ( imalo nekogas zboreno kaj derzavnite institucii za ova idea, ili bila samo edna idea od nekogo??)
citav se, no uste poveke se zbuniv!!?
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12035
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 02-Aug-2009 at 03:33


Некогаш сигурно ќе се гради, ама во моментов нема никакви најави, ниту пак имало нешто официјално од некоја институција (барем колку што ми е познато).

Проектов не би го нарекол „идеја од некого“, туку ептен очигледна потреба која сигурно на многу луѓе им упаднала во очи и многумина размислувале на темава. Зошто уште нема ништо поконкретно, навистина не ми е јасно.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 02-Aug-2009 at 17:43
По мене, аеродромот суптилно цело време се деградира, а со тоа и неговата модернизација.

Кога не се успеа со слетување на авион да има и еден шател-аутобус, што останува за LRT транспорт и стварно бедни и за денешна ситуација од ~ 3 км. пруга.

Толку години отавивме да добродошлица на намирниците во државава им пожелуват диви и нападни „таксисти“.

Највероватно се нечии интереси кои по неколку години и ќе излезат на виделина.

Edited by Vladimir P - 02-Aug-2009 at 17:45
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 03-Aug-2009 at 00:08
Мислам дека намерно не сакаат да се реши транспортот до аеродромот, без разлика дали тоа ќе биде воз или автобус. Мислам дека таксистите фрлаат каде што треба и тоа е тоа. Зошто не го решија проблемот со таксистиве низ Скопје? Ние сме единствен град што ја нема регулирано оваа дејност како што треба. Погледнете го возниот парк, со секоја чест на исклучоци. А бојата на возилата? Туку... во матно најдобро се лови.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 04-Mar-2010 at 23:19

дали ТАВ откако го превзема аеродромот би фрлил дополнително уште десет милиони за да направи конекција до скопје, или поевтина опција како заобиколница околу аеродром која би се врзала за трасата КУ-СК!?!

како и да е, конечо за оваа идеја веќе и се отвора простор, без разлика дали ќе биде приватна или државна иницијатива! 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 05-Mar-2010 at 01:43
Па мислам дека ова може да биде пробен балон да се испорбаме како може да ни оди со приватни железнички линии. Се работи за релативно прометна со патници траса, кратка делница пола веќе изградена. Можеме и на двете полиња во железницата да се пробаме и за изградба на инфраструктура и за приватно стопанисувани линии. Да бидат тоа две приватни фирми и да ни бидат искуство како да ги уредуваме односите меѓу петте инволивари фактори, државата преку агенцијата, МЖ-инфраструктура, МЖ-транспорт, приватна инфраструктура и приватен транспорт.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 05-Mar-2010 at 01:52
шо велиш да пробаме со мало за да знаеме како тоа ќе изгледа сетне и на големо мислам не е нешто комплицирано, освен што мора да се има добра координација и јасна регулатива, другото само ќе си легне на брашно интересно би било самата пруга да минува низ терминалот ако веќе е одвоен сегмент специјално за аеродромот, а доколку е самата пруга ку-ск изместена да го заобиколи аеродромот ќе треба пругата да тера однадвор... ова е идеално и за карго товари кои од воз би оделе директно во авион и обратно... незнам дали некаде во комшилук има слична комбинација!?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 01-Apr-2010 at 19:29
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=341&PID=62070#62070
Причина повеќе! Дошла една ќе дојдат повеќе ќе се јави реална потреба!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9040
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 08-Apr-2010 at 21:00


лсл не е тука, но да го забележиме ова...

Originally posted by axel

Орнекол информира дека се уште нема конечна одлука за воведување директна автобуска линија за поврзување на скопскиот аеродром со  Скопје.  - Првенствено треба да направиме физибилити студија да видиме дали има  побарувачка за тоа, односно треба да има доволен број патници кои се заинтерсирани да патуваат бидејќи ќе треба да се вклучат најмалку четири автобуси, а тоа е инвестиција од милион евра. Нашата компанија ТАВАШ е подготвена да работи, но моментно бројките не се задоволувачки, истакна Орнекол.                                                    http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=72931252&lId=1&pmId=504 


Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3834
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 04-Aug-2010 at 07:54
jas bi rekol vozot da si odi pod aerodromot, i tamu da ima  stanica, ama golema.Sto znaci koga kje dojs od noviot terminal, kje si ojs kaj stariot, tamu da ima kafeani, ducani a vednas ko kje ojs vo prizemje da ima voz.
imam edna slika od Zürich airport sto sekoja gotina od tamu letam.Koga kje si stignes vo zürich airport vednas ima kontrolla i posle golem prostor za zemanje  kuferite.Potoa ima 2 izlezi.Edniot e za odenje doma so kola a drugata e vednas do nea no treba da si vlesis vo druga zgrada (vednas pred tebe 3 metri od terminalot) ko kje vleguvas vnatre ima salteri za biletite, kafeani, dugjani se !ko kje oj vo podzemniot kat imas vednas voz kon site gradovi.Odlicna idea od svajcarcite.A ako ojs vo vtoriot kat, ima eden golem korridor, vednas kje si stignes tamu kade treba da gi dades kuferite!???mnogu kompilizirano ama interesno i super.I kaj nas moze da se pravi vakvo nesto.Tamam imame 2 terminali!!!
me razbirate?
 
ova e ,,drugata zgrada,,
Uploaded with ImageShack.us
 
kako sto gledate ima skali kon podrumot(vozot) informativni tabli i billet avtomat(ova e samo 1/100 od celata prostorija
 
Uploaded with ImageShack.us
ko kje ojs vo podrumot, tamu ti e vozot(sorry za kvalitetot)
 
 

druga godina kje ima uste fotki od aerodromot


Edited by my Macedonia - 04-Aug-2010 at 08:04
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 04-Aug-2010 at 09:30
Е мој, my Macedonia, ќе бидам најсреќен ако во што не верувам пуштат еден обичен надземен крак на пруга кон аеродромот со најобична постројка.

Него останува само наша пуста желба, да нешто веќе се направи со превозот до тој „така далечен аеродром“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3834
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 04-Aug-2010 at 10:14
 mozno e da se napravi, istotaka i pari ima no parite ne se investiraat tamu kade treba.
I problemot e deka vlasta nema idea sto prajt, no plan!!Ova so zeleznicata vo aerodrom kje mozea da ja kacat na TAV vo dogovorot barem pola pola da davaa pari ama ete, lugje bez plan.
Od TAV rekoa deka nema da ja urnat starata terminalna zgrada, mozno mi bilo tamu da se odvorat restorani itn.Noviot da se vrzi so stariot(podzemen tunel) i toa!
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 16-Jan-2011 at 00:34
Во нишката на Аеродроми се развила дискусија за железница - LRT кон аеродромот Александар Велики

Еве една карта на која мислам во 1957 година е трасата која постоела кон тој дел, пред автопати пред ...



И сегашната состојба на која сеуште се гледа каде била трасата



Дали тогаш сме биле по, или ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9040
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 16-Jan-2011 at 00:43


Неверојатно колку трасата е блиску а колку далеку.

Сепак се наметнува прашањето... Ако неможе да организираме еден автобус да оди до аеродромот, дури и да имавме железничка траса колку таа ќе се користеше?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 16-Jan-2011 at 00:46

... Или колку имал некој влиание да ни автобус не иде.
... А за користење прашај ги таксистите.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 16-Jan-2011 at 00:59
Ме чуди што армијата не покажала потреба од поврзување, карго сообраќај, патнички и за вработени и за патници. Еве сега и Бунарџик е од карши. Неколку аргументи има зашто да се направи еден јазел тука со крак према аеродром и према економската зона. Ќе може директно од економска зона на авион да се качуваат стоки, а и многу работи да не набројувам, согласни сме комплет дека поврзување е потребно.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 16-Jan-2011 at 01:13
Јас пишав еден текст за градска железница во Скопје. Мислам дека железничка линија кон скопскиот аеродром би била исплатлива инвестиција само доколку се вклопи со системот на ЈСП-Скопје, тоа значи возот да оди до Миладиновци. Наместо да сообраќаат селските автобуси, да се пушти редовна железничка линија, а од железничките станици во Маџари, Илинден и Миладиновци да се организираат автобуси и минибуси до околните села. Инаку воспоставување на железничка линија која ќе се користи само за аеродром Скопје е неисплатлива инвестиција.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9040
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 16-Jan-2011 at 01:26
Originally posted by BOJAN

Јас пишав еден текст за градска железница во Скопје. Мислам дека железничка линија кон скопскиот аеродром би била исплатлива инвестиција само доколку се вклопи со системот на ЈСП-Скопје, тоа значи возот да оди до Миладиновци. Наместо да сообраќаат селските автобуси, да се пушти редовна железничка линија, а од железничките станици во Маџари, Илинден и Миладиновци да се организираат автобуси и минибуси до околните села. Инаку воспоставување на железничка линија која ќе се користи само за аеродром Скопје е неисплатлива инвестиција.


Мислам дека идејава е прилично логична, всушност било каде во светов, аеродромите се најчесто крана станица на една ваква приградска железница.

Останува во оваа твоја идеја да се интегрира некако и Бунарџик
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 16-Jan-2011 at 01:32
Originally posted by pbanks


Originally posted by BOJAN

Јас пишав еден текст за градска железница во Скопје. Мислам дека железничка линија кон скопскиот аеродром би била исплатлива инвестиција само доколку се вклопи со системот на ЈСП-Скопје, тоа значи возот да оди до Миладиновци. Наместо да сообраќаат селските автобуси, да се пушти редовна железничка линија, а од железничките станици во Маџари, Илинден и Миладиновци да се организираат автобуси и минибуси до околните села. Инаку воспоставување на железничка линија која ќе се користи само за аеродром Скопје е неисплатлива инвестиција.
Мислам дека идејава е прилично логична, всушност било каде во светов, аеродромите се најчесто крана станица на една ваква приградска железница. Останува во оваа твоја идеја да се интегрира некако и Бунарџик


И со постоечкава железничка мрежа, со мала надградба до самиот Аеродром, Скопје би можело да има две линии од градската железница, а наместо да поаѓаат автобусите од Транспортниот центар, истите би можеле да поаѓаат од железничките станици и стојалиштата до крајните дестинации. Ова е спроведливо решение и во Скопје, што бара пари, но многу повеќе бара идеја, решеност и мозок од страна на градските и државните власти.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 16-Jan-2011 at 01:39
Еве што од прилика фали на железницата.



Поврзувањето што веќе го збориме. Плус поврзување и кракови кон Велес и Куманово како би бил достапен аеродромот и кон другите градови. Поврзување и кон бунарџик во севкупната мрежа. Вака веќе може да се организира железнички приградски превоз.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.