build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железничка врска до аеродром Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 16-Jan-2011 at 01:44
А зарем не е тука паметно да се продолжи железницата за неколку километри и да се воведе еден „кружен тек на приградската железница“. Значи од кај Бунарџик (или Миладиновци но тоа би бил мал detour) да следна станица да биде аеродромот, па Петровец/Ќојлија па да се спои со постоечката мрежа во Таор/Орешани.

Ова може да придонесе и кон идејата на ЛСЛ аеродромот да е достапен од другите градови преку железница.


Edited by pbanks - 16-Jan-2011 at 01:45
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 16-Jan-2011 at 01:50
Ајде пак са со она „било некад сад се приповеда“

Возен ред од не толу далечно минато 1990-1991 год.



P.S. Можа дисусијата како тргна треба во друга нишка

Edited by Vladimir P - 16-Jan-2011 at 01:52
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 16-Jan-2011 at 02:05
Originally posted by pbanks

Ова може да придонесе и кон идејата на ЛСЛ аеродромот да е достапен од другите градови преку железница.

Не гледам потреба за директна достапност, такви линии од други градови директно до аеродромот не би имале никаква шанса за рентабилност. Сосема логично е сите патници од/до аеродромот да се собираат на централната станица во Скопје и таа да служи како хаб за оваа намена. Поврзување на аеродромот со централната станица е апсолутно доволно.


Edited by Cloverstack - 16-Jan-2011 at 02:09
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 16-Jan-2011 at 02:12
Не ни мислев да има специјални линии до аеродромот од Прилеп или Гевгелија. Но се отвара можност аеродромот да стане попатна станица одејќи кон Скопје.

Секако ова би имало логика во некоја хипотетичка иднина каде немаме само 2 воза дневно помеѓу Скопје-Битола, Скопје-Гевгелија итн....
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 08-Feb-2011 at 19:45
Апсурдно е да нема алтернативен превоз од Скопје до аеродромот освен превозот со такси. Воз засега нема а треба дефинитивно да има, но за автобуски превоз ги има сите претпоставки и треба да постои. Тоа се малите нешта кои би и дале европски карактеристики на Македонија.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 08-Feb-2011 at 21:56
Партизански превоз има, на пример Адриа ервејс организира за своите патници, па ТАВ организира некаков си автобус, ама ништо од тоа не е организирано за сите патници. Катастрофа!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 06-Sep-2011 at 00:43
Со последниве случувања може да констатираме дека е на повидок да се скрши мразот и да се размислува за алтернатривен превоз до Скопскиот аеродром, така да и оваа идеја може да се актуелизира назад. Па би сакал некои технички карактеристики да ми разјасните. Како е можно да се пушти лрт на оваа линија ако знаеме дека напонската мрежа за возовите е 27KV, а за лрт е 720V. Како тоа се изведува низ свет каде се преплетуваат приградските и меќуградските со лрт мрежите.

И другиот дел зашто не би се одело на варијанта да се распише тендер за изградба на пругата која може да биде и приватен крак до аеродромот па да конкури и тав кој ќе има интерес и за каргото и за патници, а може и армијата да има интерес па после идниот сопственик на тој крак да си најде приватна фирма за патници која исто така може да биде тав или некоја друга која ќе стопанисува приградска линија. Едноствано да им се даде можност да организираат таков транспорт, а не де дакто државата да го спречува изградба на ваков проект. Со сегашната ситуалција либерализирана железница дури и полесно е, само да се има желба. Да не го заборавиме и Бунарџик кој треба да вработува незнам колку луќе кои имаат исто така интерес од ваква линија која би добила уште една станица. Се работи за бескрајно профитабилна линија само што како под прашање ја доведуваме реализацијата.


Edited by lslcrew - 06-Sep-2011 at 00:43
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 06-Sep-2011 at 09:36
Originally posted by lslcrew



Со последниве случувања може да констатираме дека е на повидок да се скрши мразот и да се размислува за алтернатривен превоз до Скопскиот аеродром, така да и оваа идеја може да се актуелизира назад. Па би сакал некои технички карактеристики да ми разјасните. Како е можно да се пушти лрт на оваа линија ако знаеме дека напонската мрежа за возовите е 27KV, а за лрт е 720V. Како тоа се изведува низ свет каде се преплетуваат приградските и меќуградските со лрт мрежите.И другиот дел зашто не би се одело на варијанта да се распише тендер за изградба на пругата која може да биде и приватен крак до аеродромот па да конкури и тав кој ќе има интерес и за каргото и за патници, а може и армијата да има интерес па после идниот сопственик на тој крак да си најде приватна фирма за патници која исто така може да биде тав или некоја друга која ќе стопанисува приградска линија. Едноствано да им се даде можност да организираат таков транспорт, а не де дакто државата да го спречува изградба на ваков проект. Со сегашната ситуалција либерализирана железница дури и полесно е, само да се има желба. Да не го заборавиме и Бунарџик кој треба да вработува незнам колку луќе кои имаат исто така интерес од ваква линија која би добила уште една станица. Се работи за бескрајно профитабилна линија само што како под прашање ја доведуваме реализацијата.


Доколку се јави некоја приватна компанија која сака да го догради кракот кон аеродромот и да оперира долж целата линија до таму, мене тоа воопшто нема да ми претставува проблем. Сепак, во моментов имаме аеродромот со околу 700.000 патници годишно или дневно во просек по околу 2.000 патници, ова е многу малку за воспоставување на автобуска линија, а камоли за железничка врска. За неколку години, можеби ова би било изводливо.


Друга работа за мене е изградба на градска железница во Скопје, доколку ја работи оваа линија градот Скопје, државата и некој од европските фондови. Во тој случај би можеле да се формираат 2 линии на оваа железница, а аеродромот во Скопје да биде само една од станиците каде што возовите би застанувале.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 06-Sep-2011 at 13:02
Линијата може да биде рентабилна само како што предлагав одамна, да биде центар на тромеѓето Скопје-Куманово-Велес и во неа да се вкрстуваат линиите што одат север-југ, исток-запад. Така би била само попатна станица, па дали се 2000 патници дневно, или 12000 (т.е. е максималниот капацитет на аеродромот), не би претставувала нерентабилен проблем.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 06-Sep-2011 at 15:40
Има вработени, оние што пречекуваат или испраќаат патници. Рентабилноста не етолку под прашање. А тоа што го предлагаш е само дополнително за аеродромот да биде достапен и до другите градови преку редовен превоз.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 06-Sep-2011 at 19:17
Originally posted by lslcrew

Има вработени, оние што пречекуваат или испраќаат патници. Рентабилноста не етолку под прашање. А тоа што го предлагаш е само дополнително за аеродромот да биде достапен и до другите градови преку редовен превоз.


Голема штета железницата е на неколку стотини метри, а да нема железничка станица за аеродромот.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 06-Sep-2011 at 21:37
Originally posted by lslcrew

Со последниве случувања може да констатираме дека е на повидок да се скрши мразот и да се размислува за алтернатривен превоз до Скопскиот аеродром, така да и оваа идеја може да се актуелизира назад. Па би сакал некои технички карактеристики да ми разјасните. Како е можно да се пушти лрт на оваа линија ако знаеме дека напонската мрежа за возовите е 27KV, а за лрт е 720V. Како тоа се изведува низ свет каде се преплетуваат приградските и меќуградските со лрт мрежите.




Имав можност да живеам 4 години во Касел-Германија каде во даденото време успешно го воведоа регио-трамот кој врти едно добро крукче низ касел по трамвајските линии, и продолжуво да вози по регионалните железнички пруги во регионот кој е малтене голем колку пола македонија.
Така да дадениот технички проблем е одамна решен во други веќе постоечки системи. Еве има и напис на англиски на вики за каде се вакво решение е применто
http://en.wikipedia.org/wiki/Tram-train

Има и посебен напис ама само на германски за системот во касел каде регио-трамот преку главната железничка преоѓа од регионалната железничка мрежа во градската трамвајска.
http://de.wikipedia.org/wiki/RegioTram_Kassel


Edited by mirakuliks - 06-Sep-2011 at 21:42
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 07-Sep-2011 at 11:53
Originally posted by lslcrew

... Како е можно да се пушти лрт на оваа линија ако знаеме дека напонската мрежа за возовите е 27KV, а за лрт е 720V. Како тоа се изведува низ свет каде се преплетуваат приградските и меќуградските со лрт мрежите ...

Македонија има монофазен систем 25kV, 50Hz, и железничките електро локомотиви ги има со повеќесистемско напојување (пр. Словенија). А секако се нарачува систем кој вас ви одговара, па и за LRT.

Edited by Vladimir P - 07-Sep-2011 at 11:55
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 13-Sep-2011 at 11:26
Воведувањето воз до аеродромот не е прашање на исплатливост. Врска од Скопје до аеродром мора да има особено што не е премногу комплицирано да се изведе. Изненадувачки е што таа врска не започна да се прави истовремено со обновувањето на аеродромот. Техниката не е проблем , ако има воља за тоа ќе се најде начин.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 21-Jun-2018 at 13:01

додека скопјани дочекаат ж.конекција до Аеродром кинезите думаат и разработуваат план за брза пруга од Солун до Будимпешта, како тргнало попрво то ќе го видиме него што нашиве локални креатори на политики ќе пуштат срце и за ваква ситна новина, иако од аспект на буџетски-домакинлук може и паметно им е да чекаат друг вака да го забрза протокот на патници, а како што помалку македонци се окуражуваат од тука да скитнат, иако аир од вакво нешто како врска же ќе имаше и стопанството ако аеродромот беше и карго освен патнички, она дури и малите претпријатија да можат кујни да шиткаат низ еу со ертакси или нискобуџетни карго авио компании, она додека да дочекаат карго-хиперлуп некогаш, што да брзаме зз конекцијава кога еу може и тоа ќе ни го вети заради полтронско експериментирање
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 15-Oct-2019 at 09:18
Железници – инфраструктура подготвена да биде носител на проектот за воз до аеродромот

Јавното претпријатие за железничка инфраструктура – Железници на РСМ е подготвено да биде носител на проектот за поврзување со воз на Меѓународниот аеродром Скопје. Од таму за „Мета.мк“ велат дека идејата за воведување на воз до аеродромот е разгледана уште пред 20 – тина години.

Во консултација со владата и со ресорното министерство, најпрво треба да се обезбедат финансиски средства за изработка на физибилити студија, идеен проект и главен проект за железничкото поврзување на постојната пруга Скопје – Куманово со аеродромот. Заедно со подготвителните работи кои вклучуваат експропријација на земјиштето, целокупната постапка би можела да се направи за една година, сметаат од јавното претпријатие.

– Нашето стручно мислење е дека одвојувањето на железничкиот крак кон Аеродромот Скопје треба да биде од влезното свртничко грло на станица Илинден, заради поголема безбедност со оглед на фактот што со ставање во функција овој крак ќе има поголема фреквенција – велат од ЈП за железничка инфраструктура.

Должината на предложениот железнички крак од станица Илинден до самиот аеродром би изнесувала околу 6,5 километри. Сепак, за реализацијата на проектот најпрво треба да се обезбедат средства за изработка на документацијата, коишто владата допрва ќе ги бара од меѓународните финансиски институции.

Според Националната транспортна стратегија за периодот 2018 – 2030 година, земјава би требало да инвестира 30 милиони евра во железничкото поврзување на Меѓународниот аеродром Скопје. Со тоа би се обезбедила можност за воведување на аеродромски воз, со кој од центарот на Скопје би се стигнувало двојно побрзо и до четири пати поевтино во споредба со постојната автобуска линија.

https://meta.mk/zhelezniczi-infrastruktura-podgotvena-da-bide-nositel-na-proektot-za-voz-do-aerodromot/


Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 15-Oct-2019 at 21:50

Би можела
Би изнесувала
Би требало
Би се обезбедила
Би се стигнувало

Нека кажат конкретни цели и датуми, вака изгледа крајно несериозно.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 16-Oct-2019 at 16:51
Луѓето си имале состанок и си кажувале што си мислеле

Ништо од ова.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 31-Aug-2020 at 14:45
Изградбата на пруга до скопскиот аеродром вметната во владината програма за работа до 2024 година

Изградбата на новата пруга од Миладиновци од Меѓународниот аеродром Скопје влезе во Програмата за работа на Владата на Република Северна Македонија за периодот 2020-2024 година. Новата влада на премиерот Зоран Заев, која што беше изгласана вчера од Собранието, се обврза дека ќе го изгради железничкиот крак долг пет километри, со кој главниот град би добил аеродромски воз како најбрза и најевтина опција за превоз од аеродромот до центарот на Скопје.

„Мета.мк“ за потребата од воведување на аеродромски воз од Транспортниот центар до скопскиот аеродром пишува исцрпно од минатата есен до денес. Проектот го поддржаа и од Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ, кои минатата есен изразија подготвеност да бидат носители на реализацијата на проектот. Истовремено, Министерството за транспорт и врски изминатиот период го стави како приоритетен проектот за воведување на железничка врска од Транспортниот центар до Меѓународниот аеродром Скопје на листата на проекти за кои во иднина ќе бараме поддршка од ЕУ и од другите меѓународни финансиски институции.

Новата влада на премиерот Зоран Заев се обврза дека во наредните четири години ќе изработи пилот-проект за воведување на градска железница на постојниот железнички крак Зелениково-Драчево-Лисиче-Пинтија-11 Октомври-Транспортен центар, но и дека ќе ја изработи проектната техничка документација за електрификација на пругата Транспортен центар-Скопје Север-Ѓорче Петров-Волково-Блаце.

Покрај тоа што ќе служи за брз и евтин превоз на граѓаните меѓу скопскиот аеродром и центарот на градот, идната пруга од Миладиновци до аеродромот ќе им користи за секојдневни патувања и на жителите од Маџари, Илинден и Миладиновци како попатни станици, а постои можност и Куманово како втора по големина општина во земјава да биде поврзана со патнички возови кои би застанувале и на идната железничка станица на Меѓународниот аеродром Скопје.

https://meta.mk/izgradbata-na-pruga-do-skopskiot-aerodrom-vmetnata-vo-vladinata-programa-za-rabota-do-2024-godina/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 06-Oct-2020 at 09:40
Министерството за транспорт бара средства од ЕУ за студија за изградба на железница до скопскиот аеродром

Министерството за транспорт и врски го достави на разгледување инвестициониот план за изработка на студија за изградба на железнички крак до Меѓународниот аеродром Скопје во рамките на новата ИПА III програма, кој треба да се разгледа од страна на Делегацијата на Европската Унија, информираат за „Мета.мк“ од ова министерство.

Ваквиот потег следува откако воведувањето на аеродромскиот воз влезе како проект во Програмата за работа на Владата за периодот 2020-2024 година, а претходно проектот беше вклучен и во Националната транспортна стратегија за периодот 2018-2030 година. Новиот железнички крак би се градел на потегот од железничката станица Миладиновци до терминалната зграда на аеродромот, со должина од околу 5 километри.

Реализацијата на овој инфраструктурен проект би овозможила воспоставување на директна врска со воз од Транспортниот центар во центарот на Скопје до аеродромот. „Мета.мк“ изминатава година објави серија на текстови, во кои укажа дека аеродромскиот воз би можел да биде најбрзиот, најевтиниот и најудобниот превоз за граѓаните кои патуваат до и од скопскиот аеродром. Воедно, ваквата железничка линија може да се користи како градско-приградска железница за населението од општините Петровец, Илинден и Гази Баба, но и од сè поголемиот број на граѓани вработени во индустриските зони околу аеродромот.

Во Националната транспортна стратегија за периодот 2018 – 2030 година е проценето дека изградбата на аеродромскиот воз би чинела околу 30 милиони евра. Овие средства би биле потребни за изградба на железничката пруга до аеродромот, како и за нова железничка станица кај терминалната зграда, без средствата што ќе бидат потребни за набавка на новите возови.

https://meta.mk/ministerstvoto-za-transport-bara-sredstva-od-eu-za-studija-za-izgradba-na-zheleznicza-do-skopskiot-aerodrom/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.