build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Индустриски
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

ТИРЗ Скопје - Бунарџик

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 25-Feb-2013 at 18:21
Малку почетокот ми е ултра поетски, ама сепак темата и суштината која ја обработува репортажава е за чиста десетка!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 25-Feb-2013 at 18:47
Applause
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 25-Feb-2013 at 20:20
Originally posted by гитардемон

Малку почетокот ми е ултра поетски, ама сепак темата и суштината која ја обработува репортажава е за чиста десетка!


И на мене ми падна во очи дека авторот бил поетски расположен
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 25-Feb-2013 at 20:44
Браво за репортажата, солидно изработена! Ја читаш и си мислиш, мед и млеко тече!
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 25-Feb-2013 at 21:48
@kultuzin

Ја ѕирнав дискусијата на Кајгана на брзинка и се потсетив дека нашиов форум со сите свои маани и не е така лош Doh


Edited by pbanks - 25-Feb-2013 at 22:35
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 25-Feb-2013 at 22:41
Previous
 
Без навреда кон тебе, но треба да си будала за да ја споредуваш дискусијата на форумот на build.mk со дискусијата на форумот на Кајгана.
 
На форумот на Кајгана (патем, не сум ја видел дискусијата по оваа тема на форумот на Кајгана) секоја тема се распаѓа во безброј под-теми кои водат до бескрај, додека форумот на build.mk, како што спомна ти, со сите свои маани и не е така лош, бидејќи членовите претежно се држат до конкретната тема, со ретки исклучоци како овој офтопик пост. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 25-Feb-2013 at 22:45
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 26-Feb-2013 at 09:59
Авторот на репортажава ми кажа дека имало и повеќе од еден параграф во таков си некој поетски наратив, ама на крајот се откажал за да не се глупира . Мислам дека вреди да се спомене и на форумов дека просторот личи на тоа што треба да биде, почетните чекори во зоната се одамна завршени и во моментов треба да ги ползуваме оние што веќе вложиле, да се потпираме на искуството со нив.

Од она што најитно треба да се направи за зоната е директната патна врска со скопскиот аеродром. Не е добро да се патува 10 километри одоколу кога аеродромот е на точно 1 км од зоната.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 01-Mar-2013 at 13:12

Ван Хoол ја отвора фабриката за автобуси во Бунарџик во јули!

Александар Јанев
Ван%20Хoол%20ја%20отвора%20фабриката%20за%20автобуси%20во%20Бунарџик%20во%20јули!

Изградбата на фабриката за автобуси Ван Хоoл во слободната економска зона Бунарџик е при крај, а производството ќе стартува во јули годинава, изјави во интервју за „Капитал“ сопственикот и извршен директор на белгиската компанија Ван Хоoл, Филип Ван Хоoл. Според последните проценки, вредноста на инвестицијата ќе достигне 30 милиони евра, а во фабриката ќе се произведуваат автобуси што ќе се возат во САД.

Изградбата на фабриката за автобуси Ван Хoол во слободната економска зона Бунарџик е при крај, а производството ќе стартува во јули годинава, изјави во интервју за „Капитал“ сопственикот и извршен директор на белгиската компанија Ван Хоол, Филип Ван Хоол. Според последните проценки, вредноста на инвестицијата ќе достигне до 30 милиони евра, а во фабриката ќе се произведуваат автобуси што ќе се возат во САД.

Нè притиска времето затоа што според договорот, првите автобуси треба да ги испорачаме до крајот на годината, а сите тие се наменети за американскиот пазар. Имаме намера да почнеме со производство на првите серии во јули, но очекувам нормално ниво на производство да постигнеме во октомври-ноември. Засега планираме да се вработат околу 220-250 луѓе, но во следните две години ќе го зголемиме бројот на 400-500 вработени, вели извршниот директор на компанијата, Филип Ван Хоол.

Компанијата веќе го објави првиот оглас за вработување 35 луѓе во фабриката, а директорот Ван Хол признава дека потрагата по квалификуваната работа сила најмногу ги загрижувала уште кога ја одбрале Македонија како дестинација за нивната инвестиција.  

За време на првите посети ние бевме во неколку технички училишта, контактиравме и со универзитетите, а профилите коишто ни се потребни се инженери, се разбира, менаџери во областите како човечки ресурси, но најмногу ни требаат искусни и обучени рабоници. Значи, мнозинството ќе бидат такви профили од многу струки, како што се на пример, електричари, механичари, леари. Мислам дека имаме потреба од работници од 30-40 различни професии. Ако не можеме да најдеме обучени работници, подготвени сме ние да ја спроведуваме таа обука. Истото го правиме и во Белгија, објаснува Ван Хоол.

Според бизнис-планот на компанијата, на почеток автобусите ќе се извезуваат  само на американскиот пазар, а по една година се планира да се прошири производството и со европски верзии на возилата и градски автобуси.

 

Годинава ќе стартуваме со производство на 50 автобуси, 250 автобуси се планирани за наредната година, а 250-300 за 2015 година. Потоа ќе преминеме на 500, значи целта е да се извезуваат 500 возила годишно, вели Ван Хол.

Тој во интервјуто за „Капитал“, коешто ќе биде објавено во специјалната едиција „Сите странски инвестиции“, зборува и за плановите за соработка со домашни компании, за условите за водење бизнис што ги нуди Македонија и открива зошто тој одбрал да инвестира тука, отфрлајќи ги понудите на Турција и на Србија.

http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/93340/van_hool_ja_otvora_fabrikata_za_avtobusi_vo_bunardzhik_vo_juli!.aspx

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 11-Aug-2013 at 22:45
Џонсон Мети започна со пробно производство во втората фабрика во Бунарџик


Инвеститорот, кој минатиот јуни најави втора инвестиција во Македонија со проширување на производството со две производствени линии, за една година заврши со изградба на фабриката и веќе неколку недели во Бунарџик произведува катализатори за автомобилската индустрија

Британската компанија "Џонсон Мети" започна со пробно производство во вториот погон во фабриката во Бунарџик. Инвеститорот, кој минатиот јуни најави втора инвестиција во Македонија со проширување на производството со две производствени линии, за една година заврши со изградба на фабриката и веќе неколку недели произведува катализатори за автомобилската индустрија.
- Вториот погон на "Џонсон Мети" во индустриската зона е целосно изграден и опремен и монтирани се сите потребни машини за производство. Британскиот инвеститор веќе неколку недели има пробно производство во втората фабрика во технолошко-индустриската зона во Бунарџик, а официјалниот старт на производството е најавен за септември, кога инвеститорот ќе ги заврши сите потребни подготовки во новиот погон, изјави за Вечер Виктор Мизо, директор на Дирекцијата за технолошки развојни индустриски зони.

На поставувањето на камен-темелникот минатата година генералниот директор на фабриката на "Џонсон Мети" во Македонија Џатин Такрар изјави дека планот на инвеститорот за проширување на производствените капацитети во Македонија е изградбата на втората фабрика да биде завршена до јуни следната година, додека пак, со производство од овој погон, ако се оди според предвидената динамика, би требало да започнат во септември 2013 година.
Според планот на почетокот во новиот производствен капацитет, кој ќе има две производствени линии, ќе почнат да произведуваат само на едната, а шест месеци подоцна да стартуваат и со производство на втората производствена линија, со што двојно ќе се зголемат производствените капацитети на "Џонсон Мети" во Македонија.

Вкупната инвестиција на британскиот инвеститор во вториот производствен погон изнесува 60 милиони евра, а според најавите предвидено е да бидат отворени 100 нови работни места. Со реализација на оваа инвестиција вкупните вложувања на "Џонсон Мети" во Македонија ќе достигнат околу 120 милиони евра.

"Џонсон Мети" започна со производство во Македонија на почетокот на 2010 година. Во моментов во фабриката работат 400 вработени, а дневно се произведуваат околу 40.000 катализатори. Компанијата е најголем извозник од Македонија. 2011 година "Џонсон Мети" ја заврши со вкупни приходи од 400 милиони евра, со што е трета најголема компанија во Македонија и со нето-добивка пред оданочување од 19,8 милиони евра, според што е деветта најпрофитабилна компанија во Македонија.

Александра Спасевска

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=93ECF492288AFE4FB09CE9B9D6992665
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 14-Sep-2013 at 15:02
Успешна е инвестицијата на „Џонсон Мети“ во Македонија. Втората фабрика на компанијата во Бунарџик веќе почна со работа.


Генералниот директор на „Џонсон Мети“, Џатин Такрар во интервју за Утрински весник посочува дека новата фабрика ќе ги произведува истите видови на производи како и првата фабрика. Со воведувањето на ново законодавство за емисии во Европа, ќе има зголемување на побарувачката за автомобилски катализатори, а втората фабрика е наменета за проширување на нивните капацитети, за да се одговори на порастот на побарувачката, главно од тешките возила како што се камиони и автобуси.

-Во првата фабрика имавме 300 вработени, а таа бројка сега се искачи на околу 450. Ќе регрутираме повеќе луѓе, како што ќе воведуваме нови смени на секоја линија, и се надеваме дека ќе стигнеме до 600 вработени кога двете фабрики ќе работат со полн капацитет, посочува тој.

Најголемиот број на вработени во компанијата се Македонци, но има и мал број на вработени прераспределени од сестринските компании.

- Засега сме многу задоволни од нашата работна сила, и тоа врз основа на резултатите постигнати во фабриката во однос на сите клучни индикатори на производство. Од почетокот имавме неколку ревизии од потрошувачите од европските автомобилски групи, и сите беа импресионирани од фабриката за производство и способностите на локалниот тим. Покрај тоа, посетителите од другите компании на „Џонсон Мети“ од целиот свет беа, исто така, импресионирани од нивните македонски колеги и тоа што го постигнале во краток временски период од почетокот на работата. Позитивниот фидбек од тие посети се прифаќање на нашата локална работна сила и она што може да се постигне, вели тој за Утрински весник.

Кој може да се вработи?

-Главните критериуми за селекција што ги применуваме зависат од вештините и квалификациите потребни за одредена работа позиција. Некои места бараат релативно основни нивоа на образование, а ние обезбедуваме обука за квалификации специфични за работата. Има позиции кои се поспецијализирани и бараат и универзитетски степен и идеално ниво на реално професионално искуство, рече Џатин Такрар.

Целото интервју со него, прочитајте го на Утрински весник
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 07-Oct-2013 at 21:04
НОВА ИНВЕСТИЦИЈА
„Текнохозе“ отвора нов погон во Бунарџик
Италијанската компанија „Текнохозе“ (во Македонија е регистрирана како „Витек Македонија“) денеска постави камен-темелник за изградба на уште еден погон во технолошко-индустриската зона Скопје 1 во Бунарџик. И во овој погон ќе се произведуваат армирани гумени црева за висок притисок.

Новиот објект ќе биде со површина од 12.000 метри квадратни од кои 8.500 ќе бидат за производство, а 3.500 магацински простор. Објектот ќе го гради „Актива ДОО Штип“, а треба да биде готов до декември идната година.

„Компанијата „Текнохозе“ е прв странски инвеститор кој за само една година се реши повторно да инвестира во нашата земја. Џонсон Контролс таква одлука донесе четири години по својата прва инвестиција, Џонсон Мети по две години, а „Текнохозе“ се одлучи за реинвестирање по само една година. Тоа е силна препорака за сите други потенцијални инвеститори“, рече денеска премиерот Никола Груевски на поставувањето на камен-темелникот.

Со новата фабрика „Витек Македонија“ двојно ќе ги зголеми капацитетите и тројно ќе го зголеми своето производство.

Новата инвестиција е од околу 11 милиони евра, а по изградбата на објектите ќе се отворат нови 150 работни места.

Вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски изјави дека примерот на „Текнохозе“ покажува дека странските инвеститори препознале дека Македонија е местото каде што може да се направи добра фабрика и да се најдат квалитетни луѓе за работа.

Антонио Витило, сопственикот на „Витек Македонија“ изјави дека првата нивна инвестиција во Македонија чинела пет милиони евра и биле вработени 35 лица што произведувале по 15.000 метри армирани гумени црева дневно.

„Во втората фаза производството ќе се зголеми на 45.000 метри армирани гумени црева дневно до почетокот на 2015 година заради барањата што ги имаат нашите клиенти“, вели Витило.

http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/teknohoze-otvora-nov-pogon-vo-bunardzhik
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 07-Oct-2013 at 21:12
Без да политикантстваме, сакам да прашам зошто кога се отворија овие неколку нови фабрики тоа не се познава на статистичките податоци? Баш бидејќи имаме многу ниска база би требало да се забележува, а ние имаме константен пад на индустриското производство и продлабочувачки се дефицит во трговската размена. Фабрикиве произведуваат само производи со многу ниска додадена вредност или што?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 07-Oct-2013 at 21:53
Реално од фабрикиве имаме само ќар од платите на вработените и продонесите.Тоа е посебна тема која сака многу дебата.Најдоброто што сака да и се случи на било која наша влада е да ги вработи сите невработени во вакви фабрики.

за многу земји тоа е катастрофа,бидејќи освен платите и придонесите,земјата нема никаков ќар.Влегува платина во земјата а излегуваат катализатори(Џонсон).Разликата во ќарот оди мал дел за плати а поголемиот дел за газдите кои ако не ги реинвестираат парите,државата ќе им земи 10%.

Во каква состојба сме дојдени,да бараме да работиме за 200 евра,и тоа да биде натпревар помеѓу партиите.Нивни најголем таргет
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 07-Oct-2013 at 22:06
Андреј прашањето ти е на место, но сепак треба да знаеш дека според методите што ги користи Државниот завод за статистика, а тоа е преку одреден пресек на фирмите да го утврдува индустриското производство, овие фирми (кои се релативно нови) се уште не се влезени во пресметката на вкупното индустриско производство и така за индустриското производство не може да се види нивното влијание, додека на страната на извозот и те како се забележува, особено со катализаторите на Џонсон Мети.
Back to Top
CenterCityKid View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote CenterCityKid Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 08-Oct-2013 at 02:45
Da se nadovrzam: ne e samo do platata, tuku i do toa deka tie koi se vrabotuvaat plakjaat pridonesi namesto da se na smetka na drzavata za socijalna pomos. Znaci ne deka 'golem kjar' sto go ima drzavata od danocite, tuku i deka ima pomalce lugje na tovar. Koga kje se dodade multiplikativniot faktor deka vrabotuvanje vo industrijata otvora vrabotuvanja vo servisite, impaktot i ne e bas zanemarliv.

A sto se odnesuva do primanjata: platite na vrabotenite ne se golem del od trosocite za ovie firmi, taka da ima prostor za rast. No se dodeka ima nevrabotenost, nevrabotenite koi kje se vrabotat kje rabotat za poniska plata. So namaluvanjeto na nevrabotenosta, pobaruvackata za rabotna sila kje bide pokompetitivna, i doagja do zgolemuvanje na platite. Nevraboteni kje rabotat za poniski plati od lugje koi se vekje vraboteni i treba da gi nateras da se prefrlat kaj nov rabotodavec. Koga kje dojde do toa, i platite kje skoknat.

Dopolnitelna prednost e deka se povekje fabriki, pa ne zavisi se' od voljata na eden rabotodavec. Kolku povekje gi ima, tolku pokompetitivno kje stane za niv da nudat podobri uslovi za vrabotenie. Ne e se' kolkavi se, tuku i kolku se'. Toa deka se vo ista bransa (gore/dole masinstvo) e isto dobro zatoa sto moze da se prefrlaat vraboteni od edna vo druga firma. Toa kje ja krene kompetitivnosta i kje dovede do podobruvanje na rabotnite uslovi. Brzinata so koja nevraboten moze da najde nova rabota (a toa zavisi dali ima srodni firmi na nagovata struka) e vazen faktor vo ekonomskoto oporavuvanje (i edna od glavnite pricini zosto oporavuvanjeto vo Amerika e pobrzo otkolku vo Evropa).

Najposle, eden golem problem e deka znacitelen broj od nevrabotenite (okolu tretina) se podolgo vreme nevraboteni i se par godini pred penzija. Niv mnogu tesko dali nekoj kje gi vraboti. Toj del od nevrabotenite, osven toa deka kje se penzioniraat vo narednite 5 godini, kje dopridonesuvaat kon visokata nevrabotenost uste nekoe vreme.

Taka da imanje na dovolno srodni investicii (Draexlmaier, Johnson Controls, Technohose, Johnson Matthey, itn) ima mnogu neopiplivi pozitivni strani.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 08-Oct-2013 at 08:55
Само да искоментирам. Забелешката ти е на место освен за сродностана на веќе влезените компании. Единствено Дрекселмаер и Кромберт и Шуберт се слични (произведуваат кабли и мехатронички системи за автомобилската индустрија). Сите тие се дел од автомобилската индустрија но во ништо не се сродни, особено не во кадарот кој го вработуваат. Денес машински инжинер може да биде хидрауличар,термичар.. ,а електро инжинер енергетичар, телекумуникации... и не се кој знае и е спремен да ја врши истата работа. Од гледна страна вработубање на квалификуван кадар(машински, електро, технолошки инижинери, хемичари, економисти...) вработувања има многу малку на број. Додека 90% од вработените им се општи работници (неквалификувана работна сила-основно и средно образование) кои се плаќаат минимално и можат да работат во секоја од новите и старите фабрики бидејќи треба работа со тело а не со ум. Според мене многу е побитно да се радуваме и да поттикнуваме домашни инвестиции кои ќе понудатреален раст и вработување на квалификуван кадар. Со новите инвестиции се вработува главно ниско-класно население кое е спремно да работи и за минималец (бидејќи секој е човек и секој е глас на избори)додека квалификуваниот кадар останува без работа исреќата си ја бара надвор од државата (последните години над 90% ид средношколците одат на факултет со надеж за поголема плата и можност да заминат странство). Спомена дека Џонсон Мети учествува во извозот, тоа е точно и тоа со огромен процент, но затоа меѓу најолемите извозни суровини е платината која е главна компонента за катализаторите. Не велам дека ваквите инвестиции треба да ги нема но за здрав развој треба да се на втор план. Инвестиции кои ќе користат домашни суровини (челик, млеко...) ќе пакуваат добар произвот и ќе извезат се најпогодни, можат да понудат најдобра плата и реален раст.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15035
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 08-Oct-2013 at 13:22
Нова фабрика на „Витек Македонија“ во Бунарџик

Во новиот објект ќе се инвестираат 11 милиони евра, дневно ќе се произведуваат по 45.000 метри хидраулични армирани црева, а фабриката ќе ја гради штипска „Актива“

Вчера во индустриската зона Бунарџик кај Скопје беше поставен камен- темелник на новата фабрика на италијанската компанија „Текнохозе“, која во нашата држава ја има формирано фирмата „Витек Македонија“. Ова ќе биде втора фабрика на италијанскиот инвеститор во оваа индустриска зона, откако пред една година овде беше предаден во работа погонот за производство на армирани хидраулични црева. На овој настан присуствуваше и премиерот Никола Груевски со неколкумина министри од неговата влада како и италијанскиот амбасадор Ернесто Масимино Белели.

„Во бизнисот можат да успеат само најдобрите и најснаодливите. ’Технокозе’ не само што изгради една фабрика во Македонија од 2.800 квадратни метри, туку сега ќе гради нов капацитет, кој ќе биде четирипати поголем од сегашниот. Италијанската компанија е меѓу странските компании која за најкусо време по отворањето на првата своја фабрика се одлучи на нова инвестиција во Македонија, иако тоа го имаат направено и ’Џонсон Мети’ и ’Џонсон контролс’, но на нив им требаа две години за донесување една таква одлука. Тој факт најдобро ја илустрира поволната бизнис-клима која ја создаде оваа Влада и која носи силна порака до многу други странски и домашни инвеститори“, порача премиерот Груевски. Тој напомна дека Република Македонија од странските инвеститори е забележана како интересна дестинација во што најголем удел имаат промоциите на нашите можности кои во светот ги прави Владата.

Алесандро Витило, сопственик на „Текнохозе“, рече дека одлуката да инвестира во нашата држава ја донеле пред пет години поради многубројните поволности кои ги нуди Владата, но и поради фактот дека Македонија има одлична стратешка позиција во однос на пазарите во развој. „Во новата фабрика инвестираме 11 милиони евра, неа ќе ја гради штипска „Актива“, која ја избравме поради фактот дека во оваа и во индустриската зона во Штип веќе има изградено големи фабрики на „Ван хол“ и „Џонсон контролс“. Фабриката треба да биде готова до крајот на идната година и во неа ќе има работа за нови 150 лица. Ние првпат реализираме инвестиција надвор од Италија и цениме дека при нашиот избор тоа да биде Македонија воопшто не сме погрешиле“, рече Витило.

Постојната фабрика на оваа италијанска компанија со успех работи веќе десет месеци, а заедно со новата ќе остварува дневно производство од 45.000 метри хидраулични армирани црева. Сопственикот Витило вели дека пазар за овој производ има, а во нивните планови е по извесно време да градат и трета фабрика во Бунарџик.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=4AD6348ED2022A4E9B25FCA16574728B
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 08-Oct-2013 at 14:22
Прво Македонија нема доволно ресурси а тоа во превод во економијата гласи дека Македонија нема компаративни предности во однос на другите земји.
Еве некој погоре спомна челик.Арчелор Митал произведува челик ДА, ама целата суровина т.е отпадот кој го носат со воз е од Украина и Русија.
За нас компаративна предност во однос на др.земји реално е земјоделството и таму треба државата да ги инвестира парите.

Втора работа го спомнавте Џонсон Мети како најголем извозник.ДА Џонсон Мети е најголем но воедно е и најголем увозник на платина во прав.ДА неговиот извоз е 640 мил. долари(2011) но истовремено е и најголем увозник со 620 мил. долари.Или нето ефектот што го има во Македонија со неговата извозна активност е само 20 мил. долари.На пример Алкалоид има нето ефект од 40 мил. евра.

Трета работа е да се навратам на темава а тоа е ако не е поврзана на некој начин вторава инвестиција на Технохозе со првата нивна фабрика зошто владава не издејствува оваа нова фабрика да ја лоцира на пр. во Велес.Знам дека тука главниот збор го има инвеститорот но зошто не се обиде владата да преговара за нејзина дислокација.

Edited by jyvation - 08-Oct-2013 at 14:23
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 14-Oct-2013 at 23:08
МАКЕДОНИЈА ПОВТОРНО ИЗВОЗНИК НА АВТОБУСИ


Белгиски "Ван Хол" го извезе првиот автобус произведен во Бунарџик


Белгиската компанија за производство на автобуси "Ван Хол" ја почнува практичната реализација на нејзината инвестиција во Македонија.
Компанијата "Ван Хол" која минатата година почна со изградба на фабрика во Македонија го извезе првиот автобус направен во производствениот погон во Технолошко индустриската зона Скопје 1, Бунарџик, објави Курир.

Со тоа, Македонија повторно стана извозник на автобуси. Првата тура која "Ван Хол" ја има веќе потпишано е за Америка, односно првите 300 автобуси кои ќе се произведат ќе одат за американскиот пазар и ќе бидат производ од Република Македонија.

Новиот капацитет на Ван Хол" се протега на површина од 36.900 метри квадратни. По оваа нарачка, компанијата ќе воведе два нови модели на автобуси, а полниот капацитет што треба да се постигне е годишно производство од 400 автобуси.

Ван Хол" е семејна компанија за производство на автобуси и индустриски возила основана 1947 година. Во фабриката во Белгија вработува 4.000 лица, а годишното производство изнесува околу 1.200 автобуси и 4.000 други возила. Остварува годишен обрт од над 450 милиони евра, а над 80% од производството е наменето за извоз.
(Ал.С)
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=ABDEBEA5A7DEC64E9626AE467D238637
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 14-Oct-2013 at 23:25
Neka karat Belgijcite vo ovoj raj. Niski danoci, eftina rabotna sila... ubavina... a nie ke ziveeme vo iluzija deka Makedonija izvezuva avtobusi!?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.127 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.