Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 45678 60> |
Author | |||||
se_manda
Senior Member Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #101 Posted: 10-Jun-2008 at 15:01 | ||||
na dupovite nigde nema zardinjeri,tuku prugi postojat....izglea i ova ke bide ilegala nekoja...
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #102 Posted: 10-Jun-2008 at 15:03 | ||||
Дај сподели ги тие ДУП-ови некако, знаеш колку се насушни
|
|||||
se_manda
Senior Member Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #103 Posted: 10-Jun-2008 at 15:05 | ||||
pa filmot e so gi neam.iam rodnini so rabotat vo parkovi i zelenilo i imav moznost samo na pola saat da gi vidam tie.oni neso na sostanok bea za zeleniloto niz aer,i im gi dale doma na razgleduvanje.ali toa odamna bese....sea ke cekame nekoj da uspee da doe do niv
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #104 Posted: 10-Jun-2008 at 15:42 | ||||
Може сите жардињери ќе бидат во една секвенца како едно долго корито, и така булеварот ќе биде пловен. Секако ваквиот проект значи многу за економскиот напредок и привлекувањето инвестиции во овој дел од градот.
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #105 Posted: 10-Jun-2008 at 16:33 | ||||
богами со тој профил може сериозно да се мисли на инсталирање бродски јавен превоз |
|||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #106 Posted: 10-Jun-2008 at 22:19 | ||||
Хахах со траект до центар |
|||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #107 Posted: 23-Jun-2008 at 15:06 | ||||
Еве ви го планот за првата полу-линија во поголема резолуција
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #108 Posted: 23-Jun-2008 at 16:52 | ||||
Еве ја и мапата на евентуалната комплетирана мрежа каква што ја планира градот (според тоа што беше презентирано на Transpower работилницата одржана во Скопје)... Ја нашкрабав самиот зашто оргиналната мапа е во windows metafile формат и тежи над 70MB
Извинете, ја праев у "MS Paint" и кога ја снимив ми го сроза квалитетот и ја замачка Лош план, како што и насетувавме... Како прво сите линии отстапуваат од ГУП-от токму во битните делови. Сите се предвидени по траси што се поевтини за изградба, но многу полоши по своите карактеристики... Мислам би требало да се направи една темелна студија за исплатливоста на овие линии спрема што повеќе денивелирани и комплетно издвоени линии, па да видиме не само кои се подобри, туку и долгорочно „поевтини“. Дополнителни забелешки: 1. Една од алтернативите на линијата 1 непотребно ја дуплира линијата 4 (во деталниот план се предвидени како посебни траси, да не помислите дека е предвидено евентуално користење на истите шини па затоа направиле алтернатива од таму). Воопшто алтернативите се крајно лоши, затоа што Партизанска да се остави без линија е тотален стратешки промашај. 2. Линијата 4 е предвидена странично по Теодосиј Гологанов, што значи дека воопшто не се ни есапи Јужен Булевар дури и подолгорочно. 3. Спојувањето на линијата 4 со постоечката железничка мрежа е изгледа направено само за да се оформи кружна линија, а не да се изврши вистинска интеграција со спојување на приградските реони, како накај Драчево, Илинден и аеродромот, Даме Груев и Волково. Кружната линија во склоп на ваква мрежа како што планираат исто така изгледа прилично сувишна. 4. Линијата 2 обавезно треба да се спои со железничката мрежа накај Драчево, а по можност д се продолжи и накај Бутел (со тоа не само што би се споил Бутел, него би се вкрстила и со кружната линија) Имам уште еден куп забелешки, ама ај си викам подобро попосле да направам една мапа како би изгледал еден посеопфатен и план, па д може да се прави директна споредба. Edited by Cloverstack - 28-Jun-2008 at 19:36 |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #109 Posted: 23-Jun-2008 at 17:03 | ||||
И порано имаше таква идеја и тоа трифун го имам слушнато како збори да се искористи железничката мрежа за дополнителни линии. Пругата накај Куманово поминува на 1 км од аеродромот, на 3 км од аеродормската зграда, и може да се искористи како линија за трамвај кој ќе иде како приградска линија до аеродормот, зашто Скопје е единствен град без редовна линија до аеродоромот.
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #110 Posted: 23-Jun-2008 at 19:42 | ||||
Еве еден проект кој веке постои
|
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #111 Posted: 24-Jun-2008 at 19:23 | ||||
Држејќи се до концептот со четири линии, а кога се обидов да направам компромис меѓу ГУП-от и новиот пристап кој треба да изврши поврзување и со железничката мрежа, дојдов до едно вакво решение. Исто така да нагласам дека внимавав за тоа каде има слободен простор да се испланираат траси и свртници и за тоа каде рељефот е поволен.
Ако се изземе интегрирањето со постоечката железничка мрежа и продолжувањето на некои линии (кои работи се наметнуваат сами по себе ради прифаќањето на таков концепт), планов има сосема мали отстапувања од ГУП-от, многу помали одошто планот на градските власти. Но уште поважно, тие отстапувања се заради битни подобрувања на квалитетот на мрежата, а не ради брзоплето импровизирање. Инаку, иинтегрирањето со постоечката железничка мрежа и продолжувањето на линиите се нешта кои ќе создадат услови за формирање на вистинска метрополитенска област (макар и мала) и вистински ќе не придвижат кон тоа да станеме метропола. Правење жардињери нема врска со тоа дали си метропола или не. Линиите што ги зацртав во голема мерка кореспондираат и со моменталниот план на градот, но кога повнимателно ќе се погледне, сепак разликите се суштински. Да одиме линија по линија: Линијата бр. 1 според сите најави ќе биде првата, а воедно таа е и најважната и доколку се гради правилно и најскапата линија. Основната разлика помеѓу планот на градот и планот што јас го приложувам е во центарот. Градот ја има зацртано низ постоечкиот хаос, извртувајќи ја по површинските улици, а јас сметам дека без тунелот под плоштад подобро да не ја ни градиме. Дополнително мислам дека делот што ќе иде под ниво треба да го опфати и Транспортен Центар (кој имал шанса да види како лесно се закрчува сегментот помеѓу Бојмија и Никола Карев му е јасно зошто) и крстосницата на Партизанска со Климент Охридски. Најголем дел од ова дополнително подземно водење на трасата може да се изведе во "dig & cover" тунел, така да не е до толку страшно како што се чини. За возврат ќе добиеме многу поефикасен ЛРТ, многу попроточен сообраќај по улиците и многу заштеден простор во најатрактивните делови од градот. Друго, оваа линија оди по главната оска на градот, така што не смееме да ги жртвуваме постоечките ленти за поставување на шини. Низ Аеродорм треба да оди по средината на булеварот, а на Партизанска од тунелот пругите треба да излегуваат раздвоено, од двете страни на булеварот, но на дополнителен и одвоен простор, а не на постоечката трета лента. Проблем ќе има во Ѓорче Петров, каде нема доволно простор, но ако се изгради нов главен западен излез од градот (како што е според ГУП-от), нема да е толку страшно да се стават шини на постоечкиот булевар, кој во тој случај би имал многу помал сообраќај. Да сумирам, кога веќе се нафаќаме да ја градиме оваа линија, не смееме да импровизираме и да крпиме. Мора да се направат потребните жртви за да биде изведена како што треба, макар и тоа да значи одложување на други (неповрзани) проекти, задолжување, долга изградба... Линијата бр. 2 ја има истата разлика во водењето на трасата низ центарот (надлежните планираат да ја заплеткаат и извртат низ постоечкиот хаос на површинските улици). Исто така суштинска разлика се нејзините крајни точки. На југ наместо последна станица пред Охис, треба да се спои со железничката линија накај Драчево. На север е пожелно да се продолжи низ Бутел (каде има добри просторни услови) и понатака накај северниот дел од Шутка, каде исто така може да се очекува никнување на индустриска зона покрај обиколницата). Проблем би било низ Чаир, каде дури и со проширување на коридорот (планирано според ГУП), прашање е дали нема да има тесно грло. Но бидејќи сум за небрзоплета, долгорочна, систематска, паралелна изведба на примарната сообраќајна и ЛРТ мрежата, до моментот кога оваа линија би почнала да се гради можеби ќе размислуваме и за булеварската врска преку тунелот под Кале, така да барем во мојов концепт работите се ОК. Линијата бр. 3 во голем дел се поклопува пред се со линијата бр.1 и во најголема мерка нејзиниот квалитет зависи од нејзе. Ете уште еден аргумент зошто треба да пристапиме кон линијата бр.1 на начин како што нагласив порано. Линијава по мое видување треба да се продолжи кон север накај Даме Груев и Волково (користејќи ја постоечката железничка пруга), а на другиот крај, во делот во Ченто не сум сигурен, па одбележав со испрекината линија. Тука би се опслужило многу повеќе население доколку се продолжи до последна 45-ка или барем до пазарчето, но не сум сигурен дали тоа може добро и исплатливо да се изведе ради просторни и рељефни пречки. Во секој случај треба да се разгледаат сите варијанти и да се вложи максимум напор и финанси за трасата да се продолжи натака, кога ќе дојде време за оваа линија. Линијата бр. 4 според моменталниот план на градот очигледно е кружна линија за која навистина не гледам потреба и се сомневам дека воопшто може да се оправда трошокот. Иако во голем дел користи железничка инфраструктура, сепак и на тој дел ќе требаат големи вложувања во дополнителни колосеци, телекомуникациска опрема, сигнализација... Ова вложување далеку е подобро да се насочи на железничката линија кон исток. Со тоа би се поврзале Маџари, Илинден, индустриската зона покрај М-4 и конечно аеродромот (за кој веќе одамна требаше да ги имаме изградено тие 2-3km пруга што недостасуваат). Оваа линија е исто така зависна од јужниот булевар и јас не би ја градел без него. Или нека оди денивелирано низ средината на Јужен Булевар, или нека не ни помислуваат на нејзе додека за такво решение не се создадат услови. Еве го „мојот“ план за 4 линии во резолуција 800х600 Еве и линк до поголема резолуција Од трасите повторно се гледа (ако сакаме да имаме квалитетна мрежа) дека шинскиот сообраќај не може да се развива без паралелно да се планираат и градат алките што недостасуваат во примарната сообраќајна мрежа. Овие два крупни залци мораме да ги голтаме заедно, друго решение нема (импровизациите што се нудат не ги сметам за решение, туку напротив, за креирање на нови долгорочни проблеми). Градските власти треба да сватат дека една квалитетна линија е многу подобра отколку две или три неквалитетни. Ова уште повеќе затоа што првата линија што ќе се гради ќе наметне стандарди и очекувања за понатака - ако се изведе по сите нишани, ќе биде тешко некој после тоа да протурка лоши решенија на некоја наредна линија. Но ако се изведе фушерски, понатаке ќе одиме од крпеница во крпеница. Дури и за лоша мрежа, инвестицијата е огромна. Да не гледаме само за до наредната година, туку многу понапред. Да не инвестираме во нешто лошо и неквалитетно, кога имаме услови да направиме одличен ЛРТ. Макар и да ни требаат 20 години да ги изградиме сите линии квалитетно, тоа е сепак подобро отколку да ги имавме сите уште утре, ама со постоечкиов план и уште којзнае каква изведба на терен... Затоа, нека се вложи максимум енергија и нека се насочат сите средства во таа прва линија... Нека се гради и пет години ако треба... Но нека биде најдоброто решение што може да се изведе и да и ставиме точка. После тоа на мир да почнеме да ги собираме плодовите од сите поволности што би ги имала во однос на некоја крпеница... Сигурно нема да треба долго (од аспект на инфраструктурна инвестиција) за да се исплати поголемиот влог. Се надевам дека нешто порадикално ќе се смени во планирањето. Моментално одиме во лош правец... Ако остане вака, последиците ќе бидат немерливи. Edited by Cloverstack - 24-Jun-2008 at 20:04 |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #112 Posted: 24-Jun-2008 at 19:23 | ||||
Еве и заситена варијанта со 6 линии:
Зелената линија (5) би било лесно да се надоврзе на изградена мрежа, затоа што 99% би користела постоечки ЛРТ или железнички траси. Одма да нагласам дека тука направив вкрсување во однос на планот со 4 линии (помеѓу оваа и линијата бр.2), затоа што при постоење на двете линии, крајните дестинации вака имаат многу повеќе смисла. Линијата бр.2 сега се издвојува накај запад, движејќи се заедно со линијата бр.4, но само до карши Алумина, каде има добри услови за свртница, а би била идеална последна станица за оваа линија. А во оваа верзија, зелената линија е онаа која оди накај Драчево. За оваа линија на ум ја имав најавената населба Зајчев Рид со минимум 24000 жители, но исто така и други популациони центри и индустриски зони кои инаку би останале далеку од мрежата. Жолтата линија (6) би се градела последна во било кој случај. Пред се за нејзе треба скоро комплетно нова и многу скапа инфраструктура, а од друга страна при постоење на другите линии, жолтата линија очигледно не би била никаков приоритет. Но таа има и доста добри страни, така да дококу во градов успее проектот ЛРТ и голем дел од населението се орјентира кон него, во некоја далечна иднина би се јавила потреба и од ваква линија. Две најважни придобивки од нејзе би биле: 1. Обезбедува втора линија за најголемата густа концентрација на население во градов (Аеродром), кој инаку би имал само една преоптоварена линија; 2. Обезбедува ЛРТ превоз до голем број спортски објекти и спортски центри низ градов (постоечки и зацртани), а во прв план стадионот и новата сала. Инаку жолтава линија ја замислувам како подземна во делот помеѓу Железен Мост и мостот Гоце Делчев и со пожелна денивелација на уште неколку места. Еве го „мојот“ план за 6 линии во резолуција 800х600 Еве и линк до поголема резолуција Edited by Cloverstack - 28-Jun-2008 at 19:40 |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #113 Posted: 25-Jun-2008 at 07:42 | ||||
Интересен пристап кловер, држи вода и тоа како! Само ако може 6 и 4 во делот кај центар малце на некои места да ги поместиш за да би се добила централна станица, ама и вака не е лошо. Пример будимпешта има три линии метро (барем пред неколку години така беше), и сите се сретнуваат на една централна станица.
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #114 Posted: 25-Jun-2008 at 08:16 | ||||
Мислам дека за ова немаш право, не и кај нив идеално, пример за да стигнеш од ж. станица Келеби до ж. станица Нагати (извините на слободниот изговор на станиците, знаете јазикот е ужасен) мора да сменис два транваја или две метро воза. Но затоа имат ПРЕКРАСН транваj Edited by Vladimir P - 25-Jun-2008 at 08:17 |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #115 Posted: 25-Jun-2008 at 08:17 | ||||
@lslcrew
Па изгледа кловер одлучил "централна" да биде кај транспортен
Edited by vardar - 25-Jun-2008 at 08:18 |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #116 Posted: 25-Jun-2008 at 08:18 | ||||
Трамвајот у будимпешта е школски пример како треба да изгледа трамјав со посебна лена и све .... Ама мене ми беше зборот дека трите линии метро се спојуваат во една станица, па мислев дали може да се спојат според планот на Кловер, ама и нема некоја посебна потреба.
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #117 Posted: 25-Jun-2008 at 08:29 | ||||
Убава ти е идејата да се спојат но мислам дека Кловер максимално логички пристапил кон трасирањево. На пример 4ка нема шанси да ја свртиш од Јужен булевар, специјално за да иде на централната станица (централна би била онаа под плоштад иако кај НБМ се вкрстуваат и 3 линии). Е сега незнам и сите станици на куп имаат логика и тоа многу. Не е само за чалам но убаво е на едно место да можеш да имаш пристап до сите линии посебно за оние кои би менувале трамваи. Вака некој што се вози со 4ка и 6ка треба да пешачи од Јужен Булевар/Гоце Делчев до Центар за да фати воз понатаму и ефектот се губи. Можеби треба да се размислува за некоја друга централна станица во реонот НБМ/Саем/Железничка и некако сите линии таму да се вкрстат. |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #118 Posted: 25-Jun-2008 at 09:16 | ||||
Темнозелената (по словенешка трасата) е супер, само може да се спои во круг и да имаме кружен (хормално во двата правци да не треба да вртиш цел град за една станица поназад. А башка може и за туристи кој сака еден круг околу Скопје, језда нема што да види.
|
|||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #119 Posted: 25-Jun-2008 at 16:13 | ||||
Ми се свиѓа планот, меѓутоа мислам дека како беше кажано некои од линиите што поминуваат низ центарот да се изместат кон околните булевати пример кон бул.Гоце Делчев за да се добие покомпактна централна мрежа. Инаку нормално доколку се прифати некој ваков план мора да имаме предвид дека сообраќајната мрежа, пример Јужен булевар кој сеуште не е изграден, не би можело да се оди со изградба на трамвај. Стоп за привремените решенија.
|
|||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #120 Posted: 27-Jun-2008 at 04:35 | ||||
4-ката не може да се помести, затоа што поентата е да се приклучи со транспортен центар и понатака на исток да користи постојна железничка инфраструктура. За 6-ката би било многу скапо и комплицирано, а таа и онака има заедничи станици со сите линии освен со линијата број 1, која е прилично паралелна и слична, а плус во центарот имаат неколку станици на многу мала оддалеченост една од друга. Мислам дека е тешко да се направи концепт со една централна станица за 6 линии во град од типот на Скопје, но не мислам дека тоа е проблем, затоа што не е битно да се има една централна станица (која може да претставува и проблем ради преоптовареност), туку линиите да имаат меѓусебни вкрстувања на добри локации. Со ваков распоред како што предложив луѓето ќе можат да се префрлаат од една линија на друга во најголем дел директно (и тоа на добри локации од тој аспект), а во останатиот дел со помал напор. Од 15 можни вкрстувања недостасуваат само 2 (помеѓу линиите 1 и 6 и линиите 3 и 4) а и тоа се компензира со нивни меѓусебни блиски станици во центарот (200-300m една од друга). Мислам дека тоа не само што е прифатливо, туку дека е и прилично добар исход.
Не сум сигурен дека те капирам... Линиите 4 и 6 може да имаат „заедничка“ станица каде што е оној споредниот влез во саемот. Линијата 4 може да има станица горе, веднаш по завршувањето на железничкиот мост, а линијата 6 одма испод нејзе. Тоа функционално би претставувало нивна заедничка станица.
Претпоставувам дека трасата на на Крушевска Република си ја помешал со транспортниот центар, затоа што кај транспортен се вкрстуваат две, а кај НБМ четири линии.
Јас стварно не гледам потреба од кружна линија, ни во планот на градот, ни во плановите што јас ги приложив. Ама можеби пропуштам нешто... Дај дефинирај која кружна линија ја имаш на ум и аргументирај какви поволности би имало од нејзе за популацијата на градот, а тоа да не е веќе „покриено“ со другите линии. А за туристичка потреба и сам кажуваш дека нема што да се види, мада и да имаше, пак нема потреба од класична линија, туку можеби од специјален туристички воз... Ама како што се сложи и самиот, тоа секако е пропадната работа... Во секој случај, според планот што го приложив би имало спремна инфраструктура за неколку варијанти на кружни линии, само како што реков, не гледам вистинска потреба од нив. Но важно е да спомнам дека линиите произлегуваат од трасите и инфраструктурата, така да линиите се пофлексибилни и може да бидат донекаде променливи. Важно е инфраструктурата да се гради добро и ефикасно испланирана и со одредена флексибилност кон линиите. Овие линии што ги зацртав ги замислувам како главни редовни линии, а никој не брани на таква постоечка инфраструктура да се воведат дополнителни линии со помал интензитет или повремени или сезонски или било какви линии... Зборот ми е дека тоа што го приложив е пред се критика на градот во однос на инфраструктурното планирање, од кое меѓудругото зависи и дали ќе има добри или лоши линии.
Претпоставувам мислиш на 6-ката (мада мислам дека компактност е погрешен збор во случајов). Одпрвин и јас ја земав во предвид варијантата да оди по Бул. Гоце Делчев, но ја поместив уз кеј ради две главни причини: 1. Да има можност за лесен и брз трансфер на патници со линијата број 1 (во контекст на она што го зборев погоре околу вкрстувањето на линиите). 2. На добар дел од трасата што би ја диктирал булеварот Гоце Делчев, поради ситуацијата на терен би морало да се узурпира постоечка лента (помеѓу стоковна куќа мост и владата), а тоа е сообраќајна алка на која според мене не смее да се одземаат ленти. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Далеку од тоа дека ова е идеален план и дека не би можеле да дојдат во предвид корекции или сосема други решенија. Јас кога почнав да размислувам на темава, се двоумев помеѓу два прилично различни концепти (иако и за двата се водев од ГУП-от). Дополнително, и за планов што го приложив имав на ум повеќе варијанти. Но на крај кога измерив се, барем мене лично ова ми се виде како најдобро решение. Сосема идеален план не може да има, дури и ако се градеше нов град и паралелно со него ЛРТ мрежа... Секогаш негде треба да се направи компромис помеѓу одредени фактори. Мене целта едноставно ми беше да покажам компаративно колку е лош планот зад кој моментално стојат градските власти (и тоа повеќе во однос на инфраструктурата која е клучниот фактор во сето ова, а квалитетот на линиите и на преостанатиот сообраќај во градот е само „последица“ од тоа) Edited by Cloverstack - 27-Jun-2008 at 14:08 |
|||||
Post Reply | Page <1 45678 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |