build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 06-Jul-2012 at 10:33
Подготвивме од „Билд“ една тема за трамвајот, главното е што од Град Скопје молчат на оваа тематика. Не сакаат да изустат ниту еден збор.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 06-Jul-2012 at 12:29
Мислиш ли дека имаат доволен интелектуален капацитет за да кажат нешто?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 06-Jul-2012 at 13:42
Па добра вест е тоа што нема никаква информација ниту најава за распишување на тендер за трамвајска мрежа во Скопје.
 
Колку повеќе се влечкаат нашинците, толку поголеми се шансите тој тендер да не биде објавен оваа година и да не биде избран концесионер, доколку воопшто некој се пријави на тој тендер за концесионер откако истиот би бил објавен.
 
А ако тендерот не биде објавен и ако концесионерот не биде избран оваа година, тогаш шансите тендерот да биде објавен и концесионерот да биде избран во 2013 ќе бидат уште помали бидејќи во 2013 треба да се одржат редовните локални избори 2013, а со Божја помош, ако дојде до смена на градската администрација на град Скопје, идејата за класичен трамвај во Скопје ќе падне во вода, дај Боже.
 
Па ќе останува да се надеваме дека идната градска администрација ќе има поголем слух за потребите на скопјани од денивелирана лесна железница, која би требала да биде само предвесник за подземна железница, односно метро, кое би требало да се изгради во иднина, освен ако се донесе закон со кој нема да им се издава жителство на сите останати граѓани на Република Македонија кои живеат надвор од Скопје, со цел да се спречи неприродниот раст на бројот на жители на град Скопје, само затоа што останатите граѓани на Република Македонија кои живеат надвор од Скопје одлучиле преку ноќ да станат скопјани.
 
Се разбира, останува опцијата идната градска администрација сепак да не направи ништо, ниту класичен трамвај, ниту денивелирана лесна железница, ниту подземна железница, а проучени од искуството кое го стекнавме и сеуште го стекнуваме од проектот Скопје 2014 и од двокатните автобуси во ретро стил, научивме дека понекогаш е подобро ништо да не се превзема околу јавниот градски превоз, отколку истиот да се упропастува со тотално непотребни глупости.


Edited by Cloverstack - 06-Jul-2012 at 14:23
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 06-Jul-2012 at 14:19
Originally posted by Dexter26



...освен ако се донесе закон со кој нема да им се издава жителство на сите останати граѓани на Република Македонија кои живеат надвор од Скопје, со цел да се спречи неприродниот раст на бројот на жители на град Скопје, само затоа што останатите граѓани на Република Македонија кои живеат надвор од Скопје одлучиле преку ноќ да станат скопјани.  


И веројатно сите „не-скопјани“ нема да имаат право да работат во ниедна фирма или агенција, било приватна или државна, која е со седиште во Скопје, туку само во нејзините провинцијални филијали, ако воопшто ги има? Може да додадеме и една забрана за мешани бракови, бидејќи гледам деновиве и тоа стана проблем. И така ќе остане Скопје на „древните“ скопјани, ослободено од гужвата и секој вработен (а секој ќе биде вработен во тој случај, нели?) ќе може со своето возило, така велеградски да си отиде до работа, како велеградски човек. А некои милионски градови што се трудат да изградат ефикасен јавен превоз и да го искористат приливот на население за економски раст - па тие не гледаат во што било решението.

Dexter26, мислам дека колку и да има поента во остатокот од постот, со ова губиш секаква релевантност - барем за мене. Од тоа што можам да прочитам, повторно има некоја хистерија околу „дојденците“, ама мислев дека форумов ќе ја одбегне. Не знам кој чул за некој град да стане голем без механички прилив (тоа е она што ти го нарекуваш неприроден раст), а доколку зборуваме за некава идеална децентрализација, мислам дека тоа е веќе одамна невозможно и не гледам каква власт тука би можела да помогне. Освен некоја со закони како твојов..

Edited by mladen_s - 06-Jul-2012 at 14:20
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 06-Jul-2012 at 14:26

Единствен начин Скопје малку да се растерети е со градење на добра железничка и патна инфраструктура и добро поврзување на сите градови во Македонија. Исто така формирање на цврсти регионални центри. А не со закони или било што друго. 

Со соодветна инфраструктура и пократко време на патување, особено со возови, би се зголемила мобилноста на граѓаните, а со тоа и би се намалила потребата за привремен и постојан престој и живот во градот.

Ама... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 06-Jul-2012 at 15:03
Момци, се убаво ова што се дебатира за затворање или не на Скопје, ама нека остане тука, да не се појават пожустри реакции.

Фоссил се е тоа ок, ама со нашиот менталитет, да има и брза железница која ќе ги спојува сите градови во Македонија за не повеќе од саат, сите да имаат пари и коли и да има нови автопати, пак скоро сите ќе сакаат да живеат во Скопје. Не е тоа проблем, други социолошки прашања се во игра.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 06-Jul-2012 at 15:57
@mladen_s
 
Јас не сум никаков противник на новодојдениците, односно на не-скопјаните, напротив, јас немам ништо против неприродниот раст на бројот на жителите на Скопје, но како што е повеќе од очигледно, истиот тој неприроден раст никако не успева да ја пробуди свеста кај властите за конечно да им текне да изградат лесна железница која би била проследена со подземна железница.
 
Во сегашните околности, Скопје е преполнет град во кој сегашниот јавен превоз со автобуси не ги задоволува потребите на сите жители.
 
Со сегашниот неприроден раст на бројот на жители, на Скопје дефинитивно му недостига лесна железница, а не класичен трамвај како што планира актуелната градска администрација.
 
Но дури и со комбинација на лесна железница и тролејбуси, доколку продолжи неприродниот раст на бројот на жителите на Скопје, за 10 до 15 години или за максимум 20 години, подземната железница, односно метрото, ќе мора да стане реалност и во Скопје.
 
А ако се земе во предвид општата незаинтересираност на сите скопски градски администрации од 2001 година па наваму, за лесна и за подземна железница, следува заклучокот дека Скопје нема да види ни лесна, ни подземна железница, барем не во наредните 10 години, ако не и повеќе.
 
Градската администрација може да си дозволи задолжувања за катни гаражи, државата може да си дозволи задолжувања за споменици и за непотребни административни згради, може да си дозволи фрлање на пари за двокатни автобуси во ретро стил, но не можат да си дозволат изградба на лесна железница, а подоцна и на подземна железница, ова повеќе од доволно говори со какви луѓе си имаме работа.
 
Во вакви околности немаме друг избор освен да го спречиме неприродниот раст на бројот на жители на Скопје, јас сум меѓу првите кои се против спречувањето на таквиот неприроден раст на бројот на жители на Скопје, но кога си имаме работа со вакви луѓе, помалото зло е ставањето крај на неприродниот раст на бројот на жителите.
 
@FoSsiL
 
Во целост се согласувам со тебе и со твоето "Ама..." на крајот од твојот коментар.
 
Мојот одговор на твојот коментар би бил кристално истиот одговор што N23 го има дадено.
 
@N23
 
Тоа и јас се обидувам да го потенцирам, според македонскиот менталитет, еден автопат од 28 километри од Демир Капија до Смоквица, ќе се гради 4 години, со таков менталитет, лесната железница и подземната железница се и ќе останат само пусти желби.


Edited by Dexter26 - 06-Jul-2012 at 16:07
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 06-Jul-2012 at 16:16
Доцна е Скопје да биде Љубљана, т.е. град од затворен тип. Тоа требало да се мисли веднаш после земјотресот, а не 1961 да има 165000 жители, а десет години подоцна 313000.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 06-Jul-2012 at 16:31
Луѓе заблуда е дека Љубљана е град од затворен тип! Нема никакви ограничувања и во градов може да живее кој сака без било какви пречки или услови.
Скопје отворен или затворен, му треба шински транспорт од типот експресен трамвај (ЛРТ) или некаква форма на ептен лесно-(пре)-метро и тоа најмногу за една линија.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 06-Jul-2012 at 17:06
@ Dexter26

Види, реакцијата ми е таква затоа што мислам дека тој начин на размислување е само уште еден вид на поделба и некако ми е симптоматично што се појавува баш сега. Но, добро е да се дискутира, а уште подобро ако ти не ги делиш тие екстремни размислувања, па можеш да согледаш некои работи. Во принцип, секое заговарање на таков некој закон или пропис е бегање од реалноста и проблемите што постојат - на страна апсолутбната невозможност да се изведе такво „решение“ (би било интересно да се наведат можните ефекти од таква одлука, но за тоа во друга нишка). Дури и во услови на некаква децентрализација, јавен превоз ќе биде потребен (ако министерствата се надвор од Скопје нпр.). Прашање е дали - после засиленото градење во Скопје, особено во последнава деценија, може да се направи било што во таа насока, посебно со оглед на тоа што секоја власт покажала дека се залага исклучиво за раст на Скопје (социјалните станови беа можност за промена нпр.)

@ другите + dexter26

Што се однесува до растот на Скопје после 1963та, факт е дека тоа беше прифатена и обмислена тенденција за создавање голем град, а денешниот број на жители може да се спореди со тогашните проекции. Тоа што недостасува е планираната инфраструктура, а тоа што целосно изостана е флексибилност и приспособување на промените. Во плановите од 1965та целосно се отфрли железницата како јавен превоз (за ова сакав да појаснам и подетално во некоја прилика, но еве сега нека стои како податок) и се планираше исклучиво автобуски превоз. Трамвајските линии се додадоа на ГУП-от кон крајот на 90-тите и тука заврши било какво нивно обмислување (а планот на Унгарците е првиот кој барем се обидува да понуди некаква алтернатива).

Од сево ова, јас не би поддржал статус-кво бидејќи повторно ќе мора да чекаме „конечно решение“, а веројатно секогаш би постоела некоја рационализација. Сепак, би ги издвоил нештата што не смеат да се направат при воведување на трамвај:

- теснолиниски трамваи (epic fail)
- одвоена компанија (која би управувала само една линија!)
- траси по десната лента на булеварите (враќање кон проблемите..)

Доколку не се направат овие грешки, би можел да гледам на површинските траси низ централните подрачја како на привремени решенија. Секако, би сакал да видам и целосна визија на градските власти за тоа како би се оформила мрежата, а не само „проект трамвај“. Но, од ова што читам на форумов, тие не сакаат ни изјава да дадат..

Edited by mladen_s - 06-Jul-2012 at 17:10
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 21-Aug-2012 at 13:35
Уште една понова и ревизирана (деградирана) верзија на можните решенија за идниот шински (рапиден) транспорт во Скопје:



Поширока мапа која го опфаќа целиот систем:




Централното подрачје:



И двете линии, кои според мене се приоритет и must точно по овие траси:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 21-Aug-2012 at 16:01
Одлично сработено Андреј секоја чест ...Applause
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 21-Aug-2012 at 17:43


Претходно имаше многу бунење во однос на линијскиот распоред на системот. Многу луѓе се залагаа за заеднички траси и погуста трамвајска мрежа (веројатно како преодна фаза или за сметка на ЛРТ-то).
Та не видовме ниту еден предлог од таквата замисла. Ајде барем напишете ги тука евентуалните ваши предлози, па ќе вземам ќе ги вцртам во една мапа. Со разгледување на повеќе предлози доаѓаат добрите идеи.

Всушност додека Градот (за среќа) се тегави со проектот наречен класичен трамвај во Скопје, ние би можеле и би било пожелно доколку би се обединиле зад едно решение, кое би го претставувале пред јавноста и Градот. Зошто оваа тема замре и нема никаков интерес?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 21-Aug-2012 at 17:49

Мене ми е мислам нај-ОК предлог до сега... 

Со евентуално дополнување на трамвајската мрежа со уште една линија 3. која ќе ги врзува краевите на линија 1 и 2... односно... Јане Сандански - Ацо Шопов...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 21-Aug-2012 at 18:42
Андреј, ме интересира како ќе помине трамвајска линија кон Клинички Центар и дали целиот тој сегмент мора да оди под земја? И плус станицата што ти е замислена кај Васил Ѓоргов. На улица на која има едвај пристојни тротоари треба да минува трамвајска траса?

Edited by phenomenon - 21-Aug-2012 at 18:48
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 21-Aug-2012 at 19:45
Previous
 
Ми ги зеде зборовите од уста, да не речам од тастатурата.
 
И повторно тролејбус на булевар Александар Македонски, низ кој секојдневно со градски автобуси се возат барем 25.000 до 30.000 жители од Хиподром, Маџари, Ченто, Илинден, Автокоманда, Железара и други населени места, ако не и повеќе.
 
Автобусите кои сообраќаат на линиите 45, 65, 50 и ред други се секогаш редовно полни до врв, не се дише во тие автобуси, особено на летниве горештини, без разлика дали е стар автобус, нов автобус, единечен, двоен, двокатен, нископоден, климатизиран, неклиматизиран или не знам каков.
 
Па уште ако го додадеме и фактот дека во Автокоманда се наоѓаат студентскиот дом Стив Наумов, Природноматематичкиот Факултет, Факултетот за Земјоделство и Факултетот за Шумарство при Универзитетот Свети Кирил и Методиј, повеќе од јасно е дека фреквенцијата на патници низ булевар Александар Македонски е веќе преголема не само за автобусите, туку и за тролејбусите.
 
Лесна железница на булевар Александар Македонски е неизводлива поради надвозниците, но подземна железница, односно метро, е изводлива инвестиција, а теоријата дека е скапа и неисплатлива инвестиција од поодамна не држи вода во Македонија - земјата на чудата, каде што фрламе пари за неокласицистички фасади, огради на мостови вредни над 1 милион и 250 илјади евра, вртелешки, панорамски тркала, непотребни административни згради и ред други глупости.
 
Подземна железница, односно метро, на булевар Александар Македонски е потребна, изводлива и во целост исплатлива инвестиција, милијарда и кусур пати поисплатлива од глупостите на кои фрламе пари од 2009 година, па се до денешен ден.


Edited by Dexter26 - 21-Aug-2012 at 20:17
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 21-Aug-2012 at 19:55
А Андреј...

Па зар неможе ли Линија 2 да оди по К. П. Мисирков, Кочо Рацин, М. Х. Јасмин и Водњанска... како кај мојот предлог... многу поефтино би дошло... а од друга страна и не би претрпело негативни промени во однос на брзината и останатиот сообраќај... и така таму... на многу делови по тој потег треба да се направат зафати кои би се однесувале на останатиот сообраќај независно од трамвајот... па би можело трамвајот едноставно да биде вклучен и интегриран во тие зафати и решение... кои и без него би требало да бидат и да се случат...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 21-Aug-2012 at 20:51
@phenomenon

Ако мислиш дали целата линија B/M2 би требало да оди под земја, би рекол дека не. Во идеални услови голем дел од трасата, но според мене оптимално би било доколку целиот сегмент од раскрсницата на К.П. Мисирков и Северен бул. па се до станицата М.Х. Јасмн (кај крајот на ул. Македонија односно Музеј на градот Скопје) да биде подземен. Одтаму до Клиничкиот центар надземно, при што во самиот Клинички ќе треба да се направи сериозна реорганизација (периферни гаражи, забранет влез на обични возила, освен мед. екипи и трамваи).

Околу Васил Ѓоргов. Не треба да се заборава дека станиците се викаат според пресечките на дадена улица долж која трамвајот оди, не по неа (по таа логика не се викаат сите станици кои се долж бул. Партизански одреди Партизанска, туку нпр. Рузвелтова). Тука се мисли за станицата кај мин. за економија, односно раскрсниците на Гологанов и Рузвелтова, но бидејќи веќе системот има станица на име Рузвелтова (на A/M1 кај Партизанска), ова име ми звучеше најдобро. Секако подложи на промена, имињата се само локацијска одредница, многу често има подобар предлог. Во тој ред на мисли треба да кажам дека и во овој предлог голем дел од линијата C/M3 би одела во средината на идниот вкопан Јужен бул. и би се граделе во еден склоп.

@Dexter26

Не се согласувам со твоите доводи. Сам кажуваш дека околу 30 000 жители гравитираат во тоа подрачје, но распрскани низ неколку населби. Прв довод - метро се гради само во квартови со висока густина на населението. Овие не се такви, после последна 2ка во Автокоманда, скоро да нема згради во тој регион. Второ голем проблем би било затворањето на овој булевар, единствен излез од градот за неколку години. Тоа е невозможно, проблем кој се решава со подземно копање со тунелно пробивна машина, кое е доста поскапо.
Второ не мислам дека ситуацијата со превозот е трагична дури и сега. Можеби возилата се пренатрупани, но тоа лесно се решава со згуснување на возниот ред и воведување на автономни бус ленти по булеварот. Всушност жителите на овој дел од градот единствени ја имаат поволноста да стигнат брзо до центарот по единствената градска магистрала кај нас. Најголема тапа тука е раскрсницата кај Автокоманда, што би требало во брзо време да се реши со раскрсница на две нива.

Да сумирам: во оваа верзија од се предвидени два тролејбуса: Хиподром-Н. Лисиче-Жел. ст. и Ченто-Автокоманда-Бит Пазар-...-Тафталиџе. Значи жителите од овие делови за многу кратко време ќе можат да прават трансфер на ЛРТ линиите. Доколку дуплите тролејбуси врват на 3-5 минутен интервал во шпицовите, верувај само две линии ќе се справат со народот. Тука ми дојде уште една идеја за тролејбусна линија преку Автокоманда и Железара до станицата Скопје-Север или негде крај Центарот, ќе видам.

Не треба да се заборава и на приградската елезница, која веројатно е најлесна за реализација заради постоењето на инфратруктурата. Оваа железница би имала станица во Хиподром, заедно со терминал на приградските автобуси, кои веќе воопшто не би влегувале во градот, како и П+Р паркинзи, заедно со едната тролејбусна линија, која оди до Хиподром. Значи 20 тролејбуси на саат (интервал од 6 мин на две линии-по 3 мин комбинирано) во шпицовите, по околу 200 патници во секој прави по 4000 патници на час по насока, што е бројка која тие населби не верувам ја генерираат.

Се согласувам дека парите не се проблем, поголем проблем е што да правиме со парите што ги имаме. Наместо уште една подземна ЛРТ линија, под засега единствениот и проточен булевар (Ал. Македонски), јас парите би ги вложил во изградба на подобри и поавтономни траси на една од останатите три линии.

@Фосил

Моето мислење околу ова е негативно. Прво затоа што овие булевари ќе бидат секогаш пренатоварени и со изградбата на Јужен и Крушевска, потоа затоа што линијата В/М2 буквално го сече центарот, а не го заобиколува, заради најважната трансферна станица во градот-пл. Македонија и ул. Македонија. Самата траса која ја предлагаш има минимум 5 семафорски раскрсници, на кои нема еден важен правец туку сите насоки се многу оптоварени, што е претпоставка за долги интервали на чекање на семафорите. Да не зборуваме што трамвајски тунел од околу 4 километри (од рака ја фрлам бројкава), заедно со неколку 60-метри долги станици не се некаков непосилен зафат. Софија за 280 милиона евра гради 11 километри со 11 двојно поголеми и подлабоки станици, ние тоа верувам можеме за 150 милиони да го изведеме без проблеми. За таква смешна бројка не мислам дека треба да се прават толку големи компромиси. Според мојава варијанта, Скопје ќе добие и втора линија, која во поголемиот свој дел ќе биде автономна, што е многу подобро од уште една трамвајска линија.

Edited by Andrej_LJ - 21-Aug-2012 at 20:55
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 21-Aug-2012 at 21:30
Previous
 
Реков дека барем 25.000 до 30.000 жители секојдневно се возат со градски автобуси по булевар Александар Македонски, а лично мислам дека ги има повеќе, можеби дури и над 50.000.
 
Но настрана тоа, останува фактот дека бројот на жители на Скопје расте и од другата страна на Вардар и иако како што велиш потребна е тунелно пробивна машина, сепак мислам дека подобро е тоа да се направи во наредниве 15-20 години, отколку после 2030, кога ем ќе биде поскапо, ем ќе стане неопходна алтернатива на автобускиот и тролејбускиот превоз, бидејќи и тогаш бројот на жители на Скопје ќе расте и од едната и од другата страна на Вардар, можеби со уште поголема стапка на раст во споредба со сегашната, па тогаш ќе мораме да плаќаме поскапо за таа тунелно пробивна машина во споредба со сегашната цена која би ја платиле за истата.
 
Неофицијално сме во рецесија, но и понатаму фрламе пари за тотално непотребни глупости, кога ќе се стави крајот на фрлањето на пари за истите тие тотално непотребни глупости или кога ќе не снајде економска стагнација, па дури и закана од банкрот, како што се случува сега во Грција, тогаш ќе се согласам со тебе дека дефинитивно е неисплатливо да се гради подземна железница која би поминувала под булевар Александар Македонски.
 
Во 2010 започна подготвување на проект за проширување на веќе постоечкото метро во Сан Франциско за уште една линија, Central Subway, долга 2.7 километри, за која се планира да биде пуштена во употреба во 2016 година. Проценето е дека би требало да чини 1 милијарда и 578 милиони американски долари, но дури сега во 2012 започнаа негативните критики кон изградбата на истата линија, бидејќи се очекува заклучно со 2030 на таа линија да се превезуваат околу 78.000 патници дневно, а нејзиното одржување на годишно ниво би чинело околу 15 милиони и 700 илјади американски долари.
 
Американската влада сеуште не одобрила финансиски средства за инвестицијата, но најновите чаршиски муабети се дека ќе одобри финансиски средства наскоро, непосредно пред претседателските и генералните избори во ноември 2012.
 
Е сега, ниту Скопје е Сан Франциско, ниту Македонија е САД, но ако американците кои сеуште се во криза, а најновите чаршиски муабети велат и дека Џенерал Моторс повторно се соочува со банкрот и покрај тоа што американската влада го купи со народни пари и ги реструктуираше неговите долгови, сепак се подготвени да дадат пари за нешто што уште сега се смета за неисплатлива инвестиција, тогаш и ние можеме да дадеме некоја пара повеќе за подземна железница која би поминувала под булевар Александар Македонски, а за сметка на тоа да се откажеме од изградбата на некои тотално непотребни административни згради и огради на мостови вредни над 1 милион и 250 илјади евра и ред други тотално непотребни глупости.


Edited by Dexter26 - 21-Aug-2012 at 21:34
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 21-Aug-2012 at 21:46

   Без разлика колку и да е скапо, според мене целиот сегмент од првата линија Градежен факултет - Транспортен Центар и сегментот од втората линија Клинички Центар - Северен Булевар би го извел под земја. Ова ми се чини како единствено решение, бидејќи ако трасата овде во пренатрупаниот центар се вкрстува со булеварите во центар, ние наместо да го забрзаме, ќе го забавиме јавниот превоз. Можете ли само да си го замислите тој сообраќаен колапс? Ако на ова се додаде фактот дека нашите импровизатори не би оделе по средината на булеварите, туку отстрана, подземното решение на овие сегменти е неизбежно.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.514 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.