Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 5051525354 60> |
Author | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #1021 Posted: 23-Sep-2013 at 00:29 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Во моментов сум во гр. Порто (Португалија) и искрено ми се плаче!
Иако бев скептичен точно за овој ЛРТ систем (или во голем дел лесно метро), сиот мој скептицизам се сруши кога видов колку добро тоа може да се направи. Градов има околу 1,3 милиона жители во својот поширок регион и има 6 метро линии, од кои пет се собираат во еден тунелски коридот низ центарот на градот. Линијата А оди околу 20+ километри надвор од градот низ предградијата. Системот навистина е одличен и токму тоа му треба на Скопје. Очекувајте впечатоци, слики и идеи применливи во Скопје за околу 10 дена. Edited by Andrej_LJ - 23-Sep-2013 at 00:30 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1022 Posted: 23-Sep-2013 at 14:24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0">
Додека чекаме информации од лице место, еве некои детали околу метрото во Порто.
Шема на трамвајски линии во Порто: Основни информации за линиите:
Линија А: Estadio do Dragao - Senhor do Matosinhos Линија Б: Estadio do Dragao - Povoa de Varzim Линија Ц: Campanha - ISMAI Линија Д: Hospital Sao Joao - Santo Ovidio Линија Е: Estadio do Dragao - Aeroporto Линија Ф: Fanzeres - Senhora da Hora Линија : Ribeira -Batalha Maпа на централниот дел на Порто: Maпа на Порто со предградијата: Мапа на Порто со пошироката околија: < ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0"> Edited by phenomenon - 23-Sep-2013 at 14:33 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1023 Posted: 26-Nov-2013 at 16:26 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Унгарска компанија ќе му помага на Градот Скопје да најде концесионер за трамвајот26/11/2013 // Пред 2 часа // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај Унгарската компанија „Vialto Consulting“, е консултантската куќа, со која град Скопје потпишал договор за реализација на постапката за доделување на договор за воспоставување на јавно приватно партнерство за проектирање, изградба, финансирање, стопанисување и трансфер на трамвајски систем за превоз на патници во Скопје. На конкурсот пристигнала само понудата од унгарската компанија. Според договорот, унгарскиот консултант во рок од 15 месеци треба да најде соодвттен концесионер за изградна на трамвајскиот систем. Градот Скопје договорот го склучил на 21-ви минатиот месец за услугите на унграската комоанија ќе и плати околу 95.000 евра. Изградбата на трамвајот беше еден од главните адути на градоначалникот на град Коце Трајановски на последните локални избори. Последниот тендер за избор на фирма за јавно приватно партнерство за трамвајскиот систем, пропадна. Една од причините беше тоа што на јавниот повик единствената компанија што се пријавила, Норвешкиот конзорциум ПЈ Скурдал и Метнит групација, не ги исполнила тендерските услови. Потоа градските власти решија прво да најдат консултант за изработка на проект, па потоа да се објави меѓубнародниот тендер за избор на јавно приватно партнерство за изградба на долго најавуваниот трамвајски систем. Вредноста на инвестицијата се проценува на околу 243 милиони евра. Засега не е познато дали ќе има промена во тендерските услови. Според условите во претходниот тендер в инвестицијата со по 50 % ќе учествуваат Градот Скопје и Владата. Концесионерот е должен да изгради трамвајска линија со должина од 24 км, трамвајски станици, депоа, набавка на најмалку 22 трамвајски возила и стопанисување (вршење јавен превоз на патници) и да ја одржува трамвајската линија. Со трамвајскиот систем е предвидено концесионерот да стопанисува 35 години, а по истекот на овој период, приватниот партнер е должен предметот на договорот за воспоставување на јавно приватно партнерство со сите додатоци и подобрувања да го предаде во владение на Градот Скопје, кој понатаму ќе продолжи да ја врши дејноста превоз на патници. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1024 Posted: 27-Nov-2013 at 01:22 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Судејќи според овогодинешните резултати од советите на унгарски Виалто, мислам дека можеме да здивнеме со надеж дека и наредните резултати ќе бидат исти како сегашните од 2013 година, односно дека Скопје ќе остане без класичен трамвај, среќа во несреќа. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #1025 Posted: 27-Nov-2013 at 23:27 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Да се надеваме дека ќе биде така. Сепак неодминливо се поставува прашањето зошто градската власт повторно го ангажира истиот консултант за иста работа... Задоволни се од неуспехот во првиот обид? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1026 Posted: 28-Nov-2013 at 00:20 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Не би било изненадување доколку испадне на крајот дека градот Скопје всушност воопшто не е ни заинтересиран за изградба ниту на класичен трамвај во Скопје, туку вистинската цел е да се фрлат народни пари кои ќе завршат во Бог знае чии џебови, па затоа повторно го ангажираат истиот консултант за истата работа. Можеби неуспехот однапред е планиран. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1027 Posted: 28-Nov-2013 at 00:57 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЕВРОПСКИТЕ ПРОЕКТИ ГИ ЧЕКААТ КИНЕСКИТЕ МИЛИЈАРДИ
-Овие железници се влезени во агендата на Владата. Пругите од Kоридорот 10 веќе се работат, а Kоридорот 8 е во фаза на проект. Друг проект за кој сметам дека вреди да се направат напори да се обезбедат пари е трамвајот во Скопје. Би имало големи придобивки, меѓу кои, секако, се намалување на транспортните трошоци и на загадувањето - вели Kракутовски... http://www.dnevnik.mk/?ItemID=8983DF12F643904590D742D2B00E4AA7 Овој параграф е интересен каде спомнува задолжување со Кинески кредити за изградба на трамвајот во Скопје.Што мислите би се исплатело вакво задолжување на државата сама да го изгради трамвајот т.е во случајот нели градот Скопје или пак најубаво е со класичен концесионер. Edited by jyvation - 17-Oct-2014 at 03:29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1028 Posted: 28-Nov-2013 at 03:28 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Намалување на транспортните трошоци со изградба на класичен трамвај наспроти автобуски градски превоз ? Како успеал овој човек да докторира на градежен факултет ? Ова е ужасно решение, уште полошо од јавно-приватно партнерство со приватен концесионер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1029 Posted: 28-Nov-2013 at 15:25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Воведување на трамвај би придонело за намалување на транспортни трошоци!
Се слуша ли овој што збори. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #1030 Posted: 28-Nov-2013 at 18:35 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Еве една многу интересна студија, за тие што знаат германски уште подобро, но и вака горе доле се разбира поентата...
Линк Edited by kire85 - 28-Nov-2013 at 18:37 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.
Albert Einstein |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #1031 Posted: 16-Jan-2014 at 03:56 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уште еден тендер за изградба на скопскиот трамвај
#Почетокот на мај годинава е новиот рок што Градот Скопје го определи за пронаоѓање концесионер за проектирање, изградба, финансирање и стопанисување со идниот трамвај во Скопје. Дотогаш ќе може заинтересираните да аплицираат на новиот тендер, кој од страна на градската управа е распишан на крајот од 2013 година. Позначајни промени во природата и обемот на концесијата нема. И понатаму ќе се бара компанија за проектирање и изградба на лесен шински систем за линијата број 1 во должина од 12,1 километри, набавка на најмалку 22 трамвајски возила и стопанисување со трамвајот за најмногу 35 години од денот на воспоставувањето на јавно – приватното партнерство. Значајна новина во овој тендер е изборот на унгарската компанија „Виалто“ за консултант во реализацијата на постапката за доделување на договорот. Унгарците ќе го советуваат Градот Скопје во наредните 15 месеци, што го опфаќа целокупниот период додека трае рокот за поднесување понуди и за склучување на договор за концесија со најповолниот понудувач. Проценетата вредност на проектот за изградба на трамвај во Скопје изнесува 243 милиони евра. Крајниот рок за доставување на понудите од компаниите е 8 мај 2014 година. Најзначајните промени во новиот тендер се забележуваат во делот на критериумите за избор на најповолен понудувач, при што сите бодови на концесионерите ќе се делат врз основа на тоа кој ќе понуди поголема сопствена инвестиција во проектот, но и кој ќе побара најмала инвестиција од Градот Скопје како учесник во јавно – приватното партнерство. Како критериуми што ќе бидат применети за избор на концесионерот се: побаран износ за учество на јавниот партнер во почетната инвестиција (30 бодови), побаран износ за годишна оперативна субвенција за период од 5-та до 9-та година (25 бодови), побаран износ за годишна оперативна субвенција од 10-та година до крајот на договорот (15 бодови), обезбеден сопствен капитал на концесионерот (20 бодови) и периодот на времетраење на договорот (10 бодови). Новиот тендер за изградба на долговетуваниот трамвај следува по неуспешниот обид за избор на норвешкиот конзорциум „Скурдал и Метнит групација“ во текот на јуни минатата година. http://www.build.mk/?p=31736 Edited by mr bombastic - 16-Jan-2014 at 03:57 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #1032 Posted: 16-Jan-2014 at 22:19 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
златни папагај јер ми смо слободни, бидна муабетов може ли некој да направи споредба со проектот на жичарницата на Водно, колку би чинело на оваа траса да се инсталира адекватна булеварска жичница вакво нешто би било повеќе спектакл него трајно решение, но кога бараме на вересија мислам дека полесно ќе најдат инеститор за ова него нешто друго, со оглед дека маркетиншки ќе ја исплатат инвестицијата брзо, дали од висечки банери или дигитални кошници, односно ова може да се искористи ко инвестициски спин додека не видат подалеку ќе робуваат на мртви проекти асега дополнително откако на неколку наврати расфрлаа пари за студии, те Трифун те Коце, со тие пари ќе ги проширеа сите булевари! туку нека стават на скопскиот железнички прстен ЛРТ и нека го врзат аеродромот и тирз со градот [1] а доколку кренат инвестициите следствено и стандардот, градот и сам ќе најде сили да исфинансира трамвај, кој како стојат работите на терен воопшто нема ни да треба, со оглед дека дополнително ќе го запуши сообраќајот, со тие пари нека расфрлаат клучки по градот а каде нема простор еднонасочни надвозници и подвозници |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1033 Posted: 17-Jan-2014 at 02:12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1034 Posted: 17-Jan-2014 at 12:45 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Голем скептик сум дека нашиве политичари ќе напарават нешто корисно. И дали некој знае каков трамвајски систем планираат да градат во мај? Дали ЛРТ или класичен старовремски трамвај од двете страни на булеварите, со раскопување на жардинериите и со стотици вкрстувања на раскрсниците на исто ниво, со тотално закрчување низ Центар ако трасата поминува по Димитрија Чуповски? Потполно сум убеден дека ќе го изберат ова второ решение со што ќе придонесат сообраќајот во Скопје да колабира.
Е сега, кога веќе се толку неспособни, можеби подобро е целосно да се напушти оваа идеја за изградба на трамвај и да се проба со градска жичница: Moже ли некој од поупатените да каже колку чини вакво решение од километар и дали би била добра идеја за Скопје? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1035 Posted: 17-Jan-2014 at 14:34 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ti uste mislis deka planiraat da gradat? Neli sfati deka ova e samo kolku da se kaze deka se nesto aktivni i na toa pole!? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #1036 Posted: 17-Jan-2014 at 15:03 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пример за Анкара, изградба на жичница низ градот.
http://en.leitner-ropeways.com/Home/Largest-urban-ropeway-on-Eurasian-continent-in-Ankara-from-2014 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Еден Дечко
Senior Member Joined: 24-Nov-2013 Online Status: Offline Posts: 277 |
Quote Reply #1037 Posted: 17-Jan-2014 at 15:38 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Навистина многу интересно решение, нуди многу предности, а во исто време атрактивно е да се има во еден град.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #1038 Posted: 17-Jan-2014 at 15:40 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
за ова инвеститор тнко, ваква жичница ќе биде смешна опција за Скопје, со оглед малата густина на население ем потребата од повеќе станици, а кога ќе споредам цената во однос на трамвајот мислам за ова уште потешко да најдеме инвеститор, со оглед дека ќе треба дополнително замарање околу постојките итн. најблиску до жичница што би добиле се тролејбуси, јасно штом почне да расте цената на нафтата, евентуално ако гасот не ја стабилизира ситуацијата, но ко што рече некој не е далеку и денот за запрежен-трам Edited by +Protagorist - 17-Jan-2014 at 15:42 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1039 Posted: 17-Jan-2014 at 17:33 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ќе се согласам со претходните форумаши, жичница како јавен превоз во еден град е добра варијанта само за пренаселените милионски градови, и тоа оние што пред се` го немаат решено проблемот со постоење фавели. Во ваквите делови од градот не се граделе ниту улици, ниту пак функционирал некаков превоз, па затоа урбанистите се одлучиле да ја испробаат жичницата, бидејќи зазема малку простор, а истовремено може да пренесе голем број луѓе од една до друга дестинација. Вакви населби со огромна густина на жители има во Скопје, дел од Чаир, Топаана, Шуто Оризари и делови од центарот на Скопје, ама тоа е премалку.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1040 Posted: 05-Mar-2014 at 20:08 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додека Скопје чека трамвај, во тек е изработка на системот metrail (најнапреден хибриден електричен едношински систем):
Edited by phenomenon - 05-Mar-2014 at 20:08 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 5051525354 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |