build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 28-Oct-2008 at 19:50
Originally posted by my Macedonia

luge aj ako mozete da mi kazuvate kako moze da izgleda trasata ..nekoj certezi  ili sliki Dunno


А да разгледаше малце наназад во нишкава?

Тоа важи и за неколку други членови и за другите нишки. Па нема ваљда цело врема да репостираме едно те исто и цело време да ги водиме истите муабети... Ако некого го интересира некоја тема, нека се потруди барем нека ја разгледа таа нишка, а не само последната страна! Навистина почнаа премногу да се множат вакви коментари.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 28-Oct-2008 at 20:11
izviniDrool ne znaev tocno sto e trasata (mojot makedonski PukeOhno) ama sepak go vidov stranata 9 tamu imase nekolku sliki  so cerveni linii mislam tie trebat da bidatBow
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 28-Oct-2008 at 21:47
....за 470000 евра и мало дете знае колку може мистер Трифун да направи, со тие пари само ќе го раскопа градот и ќе го остави така и веројатно ќе му останат пари еден вагон да купи за да се слика со него...треба да се забрани започнување на проекти во период од 6 месеци до една година пред избори...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 28-Oct-2008 at 21:51


Тие средства се за изработка на проект
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 29-Oct-2008 at 00:04
Originally posted by my Macedonia

izviniDrool ne znaev tocno sto e trasata (mojot makedonski PukeOhno) ama sepak go vidov stranata 9 tamu imase nekolku sliki  so cerveni linii mislam tie trebat da bidatBow


супер ти е македонскиот, само напред воопшто не се оптеретувај со тоа Thumbs%20UpCheers

и добро си ги лоцирал трасите, тоа се црвените линии, значи правците низ Скопје по кои треба да се движи трамвајот.

Cheers



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 29-Oct-2008 at 12:05
Да видиме малце кој ни го прави проектот...

Според официјална информација на Портал на Град Скопје конзорциумот е составен од

1. Мак 2000-Скопје, Македонија
2. S
tudio engeneer, Италија Crazy
3. Engennering studio, Италија Crazy
4.
axsio design, непознато (во текстот е напишан вака со мала буква)
5.
Project Building of transport sistem, Бугарија (и ова е интегрално пренесено)

Ништа во врска со овие компании неможе да се најде на интернет освен за Мак 2000

http://www.mak2000.com.mk/en/index.html

Фирма која се мафта со увоз на некакви сокчиња, телефони............ Сајтот сам по себе многу говори. Единствена опција е да постои некој друг proxy Мак 2000 како што кај нас знаат така да се појават ко џокери пред тендер. Секако таа опција сигурно не е подобра може да биде идентична или полоша.

Од Хрватскиот сајт Limun.hr каде редовно објавуваат вести за Македонија се излистани следниве фирми

1.
MAK 2000, Македонија
2. Giancarlo Bono - Dolgiago, Италија
3. Axioma Design, Италија
4. Project Building of Transport Systems, Бугарија

Додека имињата звучат далеку поверодостојна од онаа бахата и крајно несериозна листа од сајтот на Град Скопје, инаку носителот на проектот Bash, повторно јас неможам ништо да најдам за овие фирми на интернет.

На крајот се прашувам кого прават луд кога штедат 100-200.000EUR за проектот?? Тоа не се мали пари да се фрлат во ветер доколку може да се помине и без нив но кога се работи за нешто толку битно како проект за идната ЛРТ мрежа која е еден од клучните столбови на кој треба да се развива градов и без која реално ќе колабираме како град. Неквалитетна реализација на овој проект ќе биде далеку полоша отколку воопшто да не се почне со реализација.

Колку за споредба... еве го сајтот на Идом Инженера од Шпанија кој важеше за фаворит и тоа со право. Останува само да си ја чукаме главата од ѕид и тоа по којзнае кој пат Wallbash


Edited by pbanks - 29-Oct-2008 at 12:07
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 29-Oct-2008 at 13:52
Originally posted by pbanks

... Ништа во врска со овие компании неможе да се најде на интернет ...  Wallbash

И ти ја пројде интернетската голгота, јасно е какви фирми се. Wallbash Wallbash
Во денешно време кога семкар кај мене има сајт .... а не „гиганти“

Тражејќи ги непостоечките фирми со звучни имиња, налетав на една карта од градови во Европа и нивните транспортни системи
http://www.metrotram.it/


Edited by Vladimir P - 29-Oct-2008 at 13:53
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 29-Oct-2008 at 14:51

па според картава и сајтот доколку се добро ажурирани, муабетот на чинговски дека трамвајот во европа е надминат концепт донекаде и се потврдува, јас очекував дека е фул од трамваи во европа а ова баш 19 век, т.е. несакајќи да им ги расипат навиките на своите граѓани па затоа и ги задржале трамваите со мал број исклучоци, но реално за СК негледам кај би можело да се тутне метро а истото да биде функционално, можеби fast train по кејот на вардар да се трасира но и тоа не е решение...таа иницијатива ја туркаше архитектот Душан Стојковски уште од 1998 наваму Schnellbahn Скопје

АРХИТЕКТОТ ДУШАН СТОЈКОВСКИ ДОСТАВИ ИНТЕРЕСЕН ПРОЕКТ ДО ГРАДОНАЧАЛНИКОТ ТРИФУН КОСТОВСКИ
Трамвај покрај Вардар

Идејата на архитектот Стојковски, за која кабинетот на градоначалникот ќе се изјасни по ребалансот на буџетот, е трамвајски линии да се постават на двете страни од кејот на Вардар, а како почетни и крајни станици на трамвајот да се стар кванташки и сарај.

Проектот "Шнелбан" од архитектот Душан Стојковски за воведување трамвај во Скопје, неодамна стигнал до кабинетот на градоначалникот Трифун Костовски, кој треба да го разгледа и да оцени дали со него ќе се надминат проблемите со сообраќајниот хаос. Со проектот е предвидено трамвајски линии да се постават на двете страни од кејот на Вардар. По нив трамвајот ќе поминува долж Скопје и ќе го опфаќа скоро целиот град, и строгиот центар на Скопје. Бидејќи ќе минува покрај самата река, улиците ќе бидат целосно растоварени од трамвајот и паралелно со него ќе може да функционира и автобускиот сообраќај.
Како станици на трамвајот ќе се адаптираат скалите кои сега се користат за слегување покрај реката. Таму каде што имало потреба ќе се правеле и нови приоди до кејот.
Од кабинетот на градоначалникот Трифун Костовски велат дека секое решение за надминување на сообраќајниот хаос во Скопје е добредојдено и дека една од приоритетните работи на градската власт е да го реши сообраќајот.
Според Маја Мухиќ, портпарол на градоначалникот Костовски, проектот Градот ќе го разгледува за еден до два месеца кога ќе се заврши ребалансот на буџетот. Тогаш, според Мухиќ, ќе се знаело со колку пари располага Градот и кои средства за што ќе се наменат.
"Ветено е и решавање на постојниот јавен сообраќај и негова фискализација, но ако има доволно пари не е исклучена и можноста проектот за трамвајот да се прифати", ни рече Мухиќ.

Вест - 06/06/2005

ова е само уште еден доказ дека трифка сега после три години турка иницијатива за трамвај колку зараду маркетинг т.е. себеоправдување за неагилноста и очувскиот однос кон СК, абе што да прави и тој кога сам против цел совет на СК си мери мускули, место уште одма да ја затерал работата доколку размислувал за трамвај тој нормално идеите и решенијата на урбанистите и архитектите ги остава за на крај како сламка за давеник, инаку ова со брзиов воз е можеби најбезболна варијанта за СК но интелектуалниот капацитет на скопските урбанисти е ограничен на тоа дека во ваков случај трамот нема да им биде под нос на жителите па истиот нема ни да се користи, но доколку за 20 мин оди нештово од сарај до кванташки тогаш мислам дека малку пешачење или преседување нема да биде на одмет, особено ако СК продолжи како диго да се дуе со вакво темпо...!



Edited by beTon - 29-Oct-2008 at 16:16
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 29-Oct-2008 at 15:34
aj uste 2 dena i ce pocnat so tramvajot  Big%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 29-Oct-2008 at 16:18
@ beton

Муабетот на Чинговски му беше на ниво на 10-годишно дете, но не е ни битно, затоа што кај нас погрешно го крстивме и погрешно го перципираме проектов. Треба да зборуваме за ЛРТ, „лесна железница“, „брз трамвај“, било како само не за класичен застарен концепт на трамвај.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 29-Oct-2008 at 16:29
па се друго освен погорната идеја на арх. Душан Стојковски ќе биде класичен трам, бидејќи и семафори ќе има и самиот сообраќај ќе го кочи, а и ќе биде непотребно постојаното раскопување на СК. она со шнелбанот ми држи вода но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина) па би излегло можеби и подобро трасата на еден таков fast train да биде и на повисоко самоќе биде проблем во таков случај излезот од народна банка спрема плоштад и парк, т.е. ќе треба некако да се рипнат мостовите доколку сакаме баш брз воз(трам) низ СК кој за 20 мин ќе ја извози трасата...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 29-Oct-2008 at 16:46
Originally posted by beTon

па се друго освен погорната идеја на арх. Душан Стојковски ќе биде класичен трам, бидејќи и семафори ќе има и самиот сообраќај ќе го кочи, а и ќе биде непотребно постојаното раскопување на СК. она со шнелбанот ми држи вода но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина) па би излегло можеби и подобро трасата на еден таков fast train да биде и на повисоко самоќе биде проблем во таков случај излезот од народна банка спрема плоштад и парк, т.е. ќе треба некако да се рипнат мостовите доколку сакаме баш брз воз(трам) низ СК кој за 20 мин ќе ја извози трасата...


Од старт не ми се допаѓа да се узурпира кејот на реката со некакви возови. Па кеј на река е најскапо земјиште во повеќето градови, само кај нас може да има вакви бистри идеи таму пруги да наредиме. И самите урбанистички планови по текот на реката воопшто го игнорираат и кејот и реката и се комплетна утка во најголемиот дел.

Имаме и еден практичен пример во соседството. Белград. Потегот од мостот преку Сава (Газела) до железничката станица е саде пруги и се мачат со децении да направат дислокација пошто губат драгоцен простор во сред центар кој би можел да се искористи на попаметен начин.

Офтопик но сепак поврзино....
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 29-Oct-2008 at 16:49
Јас мислам дека треба да се изгради надземна железница, по теркот на сегашната Железничка станица во Скопје. На тој начин нема да го загрозува скопскиот сообраќај. Во секој случај, ваквиот проект би бил и најскап
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 29-Oct-2008 at 16:54
@ beTon

Не знам од каде заклучокот дека заради проектот Вардарска Долина ние во Скопје ќе мора да градиме нови насипи или други чуда.

Во секој случај има безброј начини како да се изведе добра ЛРТ мрежа без воопшто да се глупираме со кејот.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 29-Oct-2008 at 19:04
Еве некое мое размислување

LRТ во секој случај да се постави на долниот дел на кејот е сулуда идеја од повеќе работи:
- Отидова рекреационите патеки
- Веќе споменатата работа, тој дел е за заштита од поплава
- Контакната мреза од 25 kW 'ќе дојде на висина на кејот
- Нема висина да пројде испод камени мост, а и другите мостови се на граница
- Поново заштита од и на контакната мрежа исод мостовите (помислете како ќе изгледа)
- Дали некаде го имаме тој пример, ја незнам

Ако ја дигнеме на 0-та висина по кејот поново сулудо:
- Како спомнавте, премостувањата на мостовите и поставување на семафори, ама баш ништо не сме добиле
- Го уништуваме едно од најубавиот дел на секој град, кеј за прошетки
- Верувам дека и зеленилото ќе отиде

Значи останува да се протиња низ градот:
- Но по планот што го гледам, со поставување на паралелни траси тоа значи минимум од 4.5-5 м заземена ширина, каде во градот имаме таков слободен простор.
- Помислата е во средишниот дел на булеварите, но рачунајте дека тука ќе бидат потребни додатни површини за стојалишта
- За мене останува да се постави едно насочна кружна мрежа која низ градов може да се протне и да свршиме работа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 29-Oct-2008 at 19:57

па кло мислам Владимир ти одговори, изгледа читаш само меѓу редови (маркерите), во текстот за шнелбан не кажува дека трасата ќе оди на долниот дел под насипот туку може да се извлече заклучок дека ќе оди од доле од овој пасус.

Како станици на трамвајот ќе се адаптираат скалите кои сега се користат за слегување покрај реката. Таму каде што имало потреба ќе се правеле и нови приоди до кејот
значи никаде немам заклучено дека СК ќе биде поплавено него дека проектирана траса за fast train по кејот ќе мора да се пренасочи горе да оди по насипот...

инаку Владимир и мостовите може да се избегнат од горе т.е. би оделе во тунелот под плоштад па може после покрај пошта и влада пак на кеј итн. итн. но како опција сепак никогаш скопјани нема да ја прифатат ваквата траса колку и да биде брз овој трам, а и сите се нафурани да ги бутнат трамовите на улица, бидејќи треба навистина дарба за на толкав мал простор (жардињерите) да ги бутнеш и постојките и трамови, не заборавајте треба двосмерно да одат, а и оградата... но скотско и се е можно, можеби ќе кинат од тротоарите на партизанска за да го прошират булеварот а сегашните трети ленти од правците на булеварот да ги отстапат за трамовите, сепак малку комбинации на располагање, најверојатно ќе мора да има комбинирани решенија, но ај прво на трифка екипава да видиме што ќе испроектира па после ќе споредуваме меѓу стари и нови проекти кој колку и до кога би држел вода...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 29-Oct-2008 at 20:07
beTon, јас ти реплицирав конкретно за ова

Originally posted by beTon

но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина)


Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 29-Oct-2008 at 20:11
Jas sum optimist deka vakvo nesto nema da se sluci se do narednite 20 godini , no sepak znaeme kakvi se problemite niz prugite, ako se pusti trasata niz kej , ke izleze nekoj Rambo ke stava kamenja blalla, ili ke ripne da se samoubie svasta )) ,sepak iako ne izgleda posigurno, spored mene posigurno e niz ulicite da bide trasata nego niz kej iako sepak se slozuvam deka niz kej ke izgleda fenomenalno.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 29-Oct-2008 at 20:13
Инаку ова за траса по кејот, уште во старт е глупо, затоа што Скопје освен во центарот не гравитира баш многу накај Вардар, па станиците воглавно би биле прилично одалечени од концентрациите на потенцијални патници. За другите проблеми веќе збореа Владимир и пбанкс.

@ beton
Кога веќе би граделе тунели и други скапи решенија за да ги избегнеме проблематичните точки (за што јас се залагам), трасата по кеј звучи уште побесмислено.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 29-Oct-2008 at 20:25
Тунелот под плоштад е единствено нормално решение, све друго е импровизација. А пошто тунелот под плоштад го гледам како приоритетн проект на Скопје, не гледам за сходно да почнуваме со реализација на ЛРТ. Затоа и сум против ова ЛРТ, се додека една траса за ЛРТ не биде комплетно булеваризирана.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.318 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.