build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 29-Oct-2008 at 20:41
Originally posted by Cloverstack

beTon, јас ти реплицирав конкретно за ова

Originally posted by beTon

но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина)

па јас и за тоа ти одговарам, не читај самоо меѓу редови буквално, тебе те буни тоа што велам дека трасата која ја проектирал Стојковски не држи место под насипот и дека доколку се реализира проектот вардарска долина таа иста траса ќе мора да се крене и трасира по насипот, мислам дека поизџвакано од ова здравје... можеби премногу преносно се изразувам или?! 

инаку воопшто не е бесмислено трасата да оди по кеј па за fast train само тое решение а да се помине и ефтино и брзо, ова би иницирало и забрзување на проектот со тунелот под плоштад а и колку што знам никаде во свет на сите се не им е под нос кога станува збор за метро или фаст треин обично до станиците имаат автобус па преседуваат и стигнуваат до дестинацијата... иако СК делува дека нема капацитет за вакво нешто повторно ќе кажам размислувајте за наредните десет години, а не само за следните две-три, мислам дека само трајни решенија треба да се бараат а не само половични, не дека јас сум против трам во СК номислам дека со ваков пристап како што тргнал трифка да проектира дека пак утре ќе имаме ендек. главен проблем во целиов случај е што повторно нема ни јавна дебата ниту експертски консултации ниту пак сондирање одма се оди на проектирање, па дај прво некој физибилитка бе трифуне па сетне носи ги коњите на поило!

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 29-Oct-2008 at 20:46
мала дигресија. Ако некој успее да ја најде и оваа фамозна гемранска фирма Јенс Роуз со која Трифка пред само 2 години ќе градеше сосема 10та траса во Скопје... Го частам пиво на следниот билдерски собир.

ГРАДСКИТЕ ВЛАСТИ ПОДГОТВУВААТ НОВ ЈАВЕН СООБРАЌАЈ

Германски трамвај ќе ги вози скопјани

Градските власти веќе ги започнаа преговорите со германскиот производител на трамваи и делови за трамваи "Јенс Роуз" за изработка на проект во Скопје Легенда: Првата траса по Партизанска

Градските власти ги започнаа преговорите со германскиот производител на трамваи и делови за трамваи "Јенс Роуз", за изработка на проект за овој вид сообраќај во Скопје. Според скопскиот градоначалник Трифун Костовски, на оваа реномирана фирма и се испратени идејни решенија за трасите, а веќе до крајот на јули се очекува од нивна страна да стаса и конкретен предлог за начин на кој би се извел целиот проект.   "Оваа фирма веќе има изработено трамвајска мрежа за градовите во Германија, Романија и Австрија. Наредниот месец претставниците на секторот за сообраќај на Град Скопје ќе престојуваат во Темишвар, Романија, за да видат како функционира овој вид сообраќај и да соберат искуства. Нашата намера е елементите што ги произведуваат во Германија да се склопуваат тука. Плаќањето би се изведувало со грејс период, објаснува Костовски.   Минатата година скопскиот градоначалник веќе потпиша писмо на намери со групацијата "Ве-ве" за изработка на проекти за трамвајска мрежа, но како што вели Костовски, документот не е обврзувачки и ќе се бара најдобро решение. Тој исто така напомена дека прво ќе се почне со една траса која би одела долж булеварот "Партизански одреди", односно од Сарај и Ѓорче Петров до Соборниот храм.   "Намерата е мрежата да се прави по средишниот дел, или евентуално да се искористи едната од трите сообраќајни ленти која би била искористена само за трамвај и автобуски превоз. Постои можност еден од краците на мрежата да се движи по улицата "Климент Охридски" до Воената болница, како и по должина на јужниот булевар. Тој напомена дека овој вид јавен превоз, кој се уште е во зародиш, би обезбедил евтин и квалитетен превоз, а би се намалил и сообраќајниот метеж во централното градско подрачје.              




05.09.2006
http://star.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=28486
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 29-Oct-2008 at 22:19
Originally posted by beTon

па јас и за тоа ти одговарам, не читај самоо меѓу редови буквално, тебе те буни тоа што велам дека трасата која ја проектирал Стојковски не држи место под насипот и дека доколку се реализира проектот вардарска долина таа иста траса ќе мора да се крене и трасира по насипот,
Не бетон, еве повторно ја измести работата и не ми одговараш на тоа што го кажав јас. Цело време ти зборам дека од сите веродостојни информации што ги имаме, јас не памтам ни една која спомнува дека со проектот Вардарска Долина суштински ќе се подига нивото на Вардар во Скопје.


мислам дека поизџвакано од ова здравје... можеби премногу преносно се изразувам или?!
Јас би рекол премногу конфузно и неиздржано.


инаку воопшто не е бесмислено трасата да оди по кеј па за fast train само тое решение а да се помине и ефтино и брзо
Ефтино и брзо не држи баш (затоа што има бројни проблеми за ваква траса кои ќе бидат скапи и компликувани за решавање), но дури и да беше апла ефтино и брзо, се губи логиката затоа што таква траса не би му била од голема корист на градот. Веќе нагласив дека освен во центар, Вардар воглавно е далеку од концентрациите на потенцијални патници - погледни на google earth... Јас викам подобро поскапо и побавно, ама максимално ефикасна мрежа.


ова би иницирало и забрзување на проектот со тунелот под плоштад
Која е побогу логиката да ги градиме најскапите решенија од ГУП-от, за после импровизаторски да ги поврземе со тотално изместена и несоодветна траса која ја оправдуваш со цел да сме поминеле поефтино???


а и колку што знам никаде во свет на сите се не им е под нос кога станува збор за метро или фаст треин обично до станиците имаат автобус па преседуваат и стигнуваат до дестинацијата... иако СК делува дека нема капацитет за вакво нешто повторно ќе кажам размислувајте за наредните десет години, а не само за следните две-три, мислам дека само трајни решенија треба да се бараат а не само половични,
И самиот кажуваш дека во моментов Скопје нема капацитет за вакво нешто (иако грубо го потценуваш периодот во кој би достигнале таков стадиум). Се прерачунав самиот како ова би функционирало на моите најчести дестинации и ми изгледа смешно да одам до автобуска постојка, за да чекам автобус, за да ме однесе до кеј, за да чекам воз, за да ме однесе до негде, каде би чекал автобус, кој конечно би ме однел блиску до мојата дестинација. Ова може ефикасно да функционира само во поголеми градови. Дали системот треба да го изградиме и да стои таков во очекување Скопје да порасне дупло или тродупло??? Сепак,  не е проблемот во големината на Скопје, туку во неадекватноста на траса покрај Вардар. А во иднина доколку се јави потреба, таков систем може да се спроведе и за многу пологични траси него таа, така да и долгорочното размислување не е на страна на таа теза.


не дека јас сум против трам во СК номислам дека со ваков пристап како што тргнал трифка да проектира дека пак утре ќе имаме ендек. главен проблем во целиов случај е што повторно нема ни јавна дебата ниту експертски консултации ниту пак сондирање одма се оди на проектирање, па дај прво некој физибилитка бе трифуне па сетне носи ги коњите на поило!
Ех конечно да се сложиме за нешто! Мада и тука морам да ти ставам една индиректна замерка - зошто ваквиот пристап на Трифун ти пречи, а кога од владата доаѓаат уште погруби и поизнасилени проекти и натурања, тогаш си најгласен подржувач???

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 29-Oct-2008 at 22:50

ај одпозади ќе ја враќам, види проектирање трамвај е зафат далеку со помало значење него идентитетот мерено од аспект влада(Црква на плоштад) и градски совет(Трамвај), а инаку имам и те како замерка на тоа што се спроведуваат проектите без дебата па било тоа дошле од влада или опозиција, во принцип можеби место да имам пристап како “видиги морониве што прават“ гледам на нивните потези да гледам од агол на политички маркетинг или креирање на јавно мнение, сепак и лошата реклама е добра реклама денес, па можеби и ти звучи дека одобрувам се што извира од владата било тоа да е проект или идеја, а највеќе од се имам разбирање за желбата да исправат како нација да се освестиме за тоа колкава одговорност имаме како наследници на културата и верата на нашите татковци!!!

за капацитетот на СК можам само да кажам дека не е далеку денот кога МКД (доколку влеземе во еу и отан) ќе биде преплавена од квалификувана работничка снага од азија и африка па и потребите на СК ќе бидат далеку поголеми од класични трамови и синхронизирани семафори... така да fast train би функционирале супер во СК, сепак можеби има и простор во исто време иза трам и за брз воз! инаку што мислиш ќе имаат нешто повеќе фајде народов  од трамовите кога ќе заглави посабајле или попладне во гужва, или само одвоена траса како таа по кеј или в среде по бул. е чарето?!

за трасата на брзиот воз мислам дека е ефтина бидејќи е одвоена од постојната инфраструктура доколку оди по кеј, а и како причина плус за тунелот добро би дошла... а што е до вардар да истиот ќе се наполни и нивото ќе се крене бар до каменото корито, тоа сигурно ќе се регулира но сепак и најмала можност за потенцијална опасност кон евентуалната траса за брз воз која е проектирана баш по денешната велосипедска патека, мислам дека нема да биде воопшто позитивен момент за некој да се нафати да даде кредит или да инвестира во такво нешто...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 30-Oct-2008 at 03:37
Originally posted by beTon

ај одпозади ќе ја враќам, види проектирање трамвај е зафат далеку со помало значење него идентитетот мерено од аспект влада(Црква на плоштад) и градски совет(Трамвај), а инаку имам и те како замерка на тоа што се спроведуваат проектите без дебата па било тоа дошле од влада или опозиција, во принцип можеби место да имам пристап како “видиги морониве што прават“ гледам на нивните потези да гледам од агол на политички маркетинг или креирање на јавно мнение, сепак и лошата реклама е добра реклама денес, па можеби и ти звучи дека одобрувам се што извира од владата било тоа да е проект или идеја, а највеќе од се имам разбирање за желбата да исправат како нација да се освестиме за тоа колкава одговорност имаме како наследници на културата и верата на нашите татковци!!!
Идентитетот и културата не се бранат со несмасни и штетни упади во урбанизмот, јавниот превоз и слично. А како нација многу поважно е да се oсвестиме за тоа колкава одговорност имаме кон сопствената иднина.


за капацитетот на СК можам само да кажам дека не е далеку денот кога МКД (доколку влеземе во еу и отан) ќе биде преплавена од квалификувана работничка снага од азија и африка па и потребите на СК ќе бидат далеку поголеми од класични трамови и синхронизирани семафори... така да fast train би функционирале супер во СК, сепак можеби има и простор во исто време иза трам и за брз воз! инаку што мислиш ќе имаат нешто повеќе фајде народов  од трамовите кога ќе заглави посабајле или попладне во гужва, или само одвоена траса како таа по кеј или в среде по бул. е чарето?!
Дури и со вакво хипотетичко огромно нараснување на Скопје, сепак останува фактот дека такво трасирање е прилично неадекватно. Инаку да, ако ЛРТ мрежата се изведе како што треба, ќе има големо фајде. За жал не одиме во таа насока, но секако не треба да бараме решение во други лоши предлози.

за трасата на брзиот воз мислам дека е ефтина бидејќи е одвоена од постојната инфраструктура доколку оди по кеј, а и како причина плус за тунелот добро би дошла...
Да, некаков тунел сепак би и бил потребен и на ваква траса - за во најмала рака да може да се справи со камениот мост, плоштадот и објектите што треба да никнат таму. А тунелот според ГУП-от не одговара баш сосема на оваа траса така да ете дуплурање и потреба од уште поголеми инвестиции.

Но повторно прашувам која е логиката да градиме изместена и неадекватна траса по кеј затоа што е наводно поефтино, а сепак да мора да го градиме убедливо најскапото решение во било каква комбинација - тунел под центарот. Дали некој би платил цело богатство да купи Ферари, а после да му вгради плин за да заштеди на гориво?

Во секој случај за тунелот не ни треба ваква „причина плус“. За тунелот веќе имаме премногу причини, но ако сакаш причина плус, најдобра е логичната ЛРТ траса Јане Сандански - Партизанска.


а што е до вардар да истиот ќе се наполни и нивото ќе се крене бар до каменото корито, тоа сигурно ќе се регулира
Веројатно во не така далечна иднина ќе има каскади кои ќе го подигнат и стабилизираат нивото, но не би било логично тоа да се направи до врв на коритото. Како и да е, тоа воопшто не е тангирано од браните во проектот Вардарска Долина какво што ти беше првичното тврдење, околу кое толку се натегавме.



Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 03:42
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 30-Oct-2008 at 10:53

знам само едно, дека СК е простор кој ни земјотрес од експертски мислења не го спасува, проекти веќе имало, има и ќе има, само мислам дека овој сега ќе биде прв нарачан од градот(народни пари) дури мислам некој и правеше физибилити студија за трамвај СК но не се сеќавам баш кој и кога го стокми, но мислам дека таква студија треба да се темели на математички формули и параметри кои ќе ги процесира компјутер а не чика глиша со лењирче и на карта од ’63, и ако уште на крај се насади трамот на улица, абе премногу импровизиран пристап имаат визионерите. уште повеќе што таа импровизација им одговара на политичарите заради константното кревање прашина околу нив, а капак е што никој од нив нема силна конкуренција па и работите се сведуваат на еве нека си ги искористи своите пет минути па (урла-му-тутурла) ако треба и може ќе ја оправат останатите попосле...

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 30-Oct-2008 at 12:01
дури сега гледам дека трамвајот е утнат, трасите се на најзакрчените булевари, а изгледа не планираат да ги стават по средината на булеварите
ако ги стават на коловозот, тогаш на некои булевари ќе се направи уште поголема гужва заедно со автобусите
трамвајот како што сега го планираат воопшто не ни е потребен и ни треба некое друго подобро решение
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 30-Oct-2008 at 15:39
Има многу светски искуства, сепак мислам дека ќе биде најдобро доколку трамвајот по Јане Сандански и Партизански одреди се изгради во средишниот дел на булеварите, а во строгиот центар до оди подземно, со една голема станица под плоштад Македонија. На средишниот дел на Јане Сандански треба да се постават само праговите, а на Партизански одреди треба да се земе дел од третата лента од двете страни, но може да се надополнат со велосипетската патека. Вака проблем би останал само Транспортниот центар! Во Ѓорче Петров трамвајот би можел да оди покрај депото на ЈСП, улицата што оди паралелно со главната улица! И ете, решен проблем!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 30-Oct-2008 at 23:39
едно ме буни, ако трамвајската траса е по средина на булеварите, каде ќе бидат постојките и каков ќе биде пристапот од тротоар до трамвај?
не се разбирам толку во тие работи па ако може некој да ми каже како се решава тоа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 30-Oct-2008 at 23:50


Постојките исто ќе бидат на средина, пристапот ќе биде со пешачки премини, а на местата каде што е потребно пешачки мостови или подземни премини кои нема да служат само за станиците туку и за нормално преминување на другата страна. Ова е најдобро решение за ЛРТ/трам мрежа (каде што е изводливо) и така се решени многу мрежи насекаде низ светот - не е измислување на топла вода.


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 23:51
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 31-Oct-2008 at 18:54
Се согласувам со Cloverstack, постојките треба да бидат на средина по булеварите. Треба да си го поставиме прашањето каде ќе бидат постојките доколу трамвајот оди по автобуските ленти и колку автобусите ќе го закрчуваат трамвајскиот превозQuestion?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 01-Nov-2008 at 01:33
ама мене ме буни тоа што средишното зеленило на некои булевари е тесно, па треба да се одземе дел од коловозот за трамваите
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 01-Nov-2008 at 01:44
ПА токму тоа и го велам! Прво не знам зошто ги градат жардињерите по најголемите булевари, кога токму таму треба да поминува трамвајот. Проблемот ќе се реши со тоа што ќе се одземе одреден дел од зеленилото или велосипетските или пешачки патеки покрај булеварот за сметка на проширувањето на средишниот дел, при што ова не би било проблем. Партизанска на пример има простор покрај булеварот каде што би се дислоцирала велосипетската патека, на пример.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 02-Nov-2008 at 12:08
Читајќи ги постовите гледам дека на голем дел од присутните им е проблем премостувањето на плоштадот, зашто, како и секаде во свет така и кај нас транваите ќе поминуваат низ плоштадот - ефтино и брзо решение за нашата черга колку ни е долга.

Друго никој не го спомнува или го заборавивте правецот на железничка (или како се вика) каде е чист и долг правец за прва и евтина етапа, па другото „отом потом“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 02-Nov-2008 at 12:14
Originally posted by pbanks

мала дигресија. Ако некој успее да ја најде и оваа фамозна гемранска фирма Јенс Роуз со која Трифка пред само 2 години ќе градеше сосема 10та траса во Скопје... Го частам пиво на следниот билдерски собир.

ГРАДСКИТЕ ВЛАСТИ ПОДГОТВУВААТ НОВ ЈАВЕН СООБРАЌАЈ

Германски трамвај ќе ги вози скопјани

Градските власти веќе ги започнаа преговорите со германскиот производител на трамваи и делови за трамваи "Јенс Роуз" ...

05.09.2006
http://star.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=28486

Случајно бев присутен но во соседната просторија кога се водева разговорите со тој розов чикица, бидејќи тоа е барака сакал несакал се се слуша.

Во старт ја ко лаик сватив дека транге трунгето со дотичниот господин нема да биде ништо.
Едино што се сложива и слатко се насмеаа кога Трифка предлози и транваите да бидат во офарбани розова боја
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 02-Nov-2008 at 14:03
Originally posted by Vladimir P

Читајќи ги постовите гледам дека на голем дел од присутните им е проблем премостувањето на плоштадот, зашто, како и секаде во свет така и кај нас транваите ќе поминуваат низ плоштадот - ефтино и брзо решение за нашата черга колку ни е долга.
Не сум сигурен дека добро те разбирам. Збориш за тој предлогот за по кеј или општо? Во првиот случај мислам дека тоа нема да е најсреќно решение конкретно за нашиот плоштад особено што таа станица би требало да биде точно на прагот од камени мост.
Во вториот случај ионака трасата не е предвидена од таму (барем додека не го изградиме тунелот)



Друго никој не го спомнува или го заборавивте правецот на железничка (или како се вика) каде е чист и долг правец за прва и евтина етапа, па другото „отом потом“
Повторно не сум сигурен дали те разбрав... Збориш за К.Ј.Питу?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 02-Nov-2008 at 14:44
Originally posted by Cloverstack

Не сум сигурен дека добро те разбирам. Збориш за тој предлогот за по кеј или општо? Во првиот случај мислам дека тоа нема да е најсреќно решение конкретно за нашиот плоштад особено што таа станица би требало да биде точно на прагот од камени мост.
Во вториот случај ионака трасата не е предвидена од таму (барем додека не го изградиме тунелот)

За по кеј се изјаснив дека за мене не доаѓа во предвид да се наруши тој дел, размислував за траса низ улици која секако треба да пројде низ центар, без некој големи захвати, за прелази, тунели ...
Originally posted by Cloverstack

Повторно не сум сигурен дали те разбрав... Збориш за К.Ј.Питу?

Улицата-паркот поред Треска Алумина ... тој правец, ефтино и брзо решение за нешто да добиеме


Edited by Vladimir P - 02-Nov-2008 at 14:45
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 02-Nov-2008 at 15:06

Улицата-паркот поред Треска Алумина ... тој правец, ефтино и брзо решение за нешто да добиеме


Ул. Митрополит Теодосиј Гологанов

Јас во принцип сум против импровизирани „привремени“ решенија кои во пракса често прераснуваат во долгоророчни или трајни.


Edited by Cloverstack - 02-Nov-2008 at 15:09
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 02-Nov-2008 at 18:28

Алфа - 27.10.2008

Roll%20eyes ќе треба и првата лента по улициве  да ја офарбаат розево, може т-хом ќе биде спонзор Doh 

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 02-Nov-2008 at 18:42
Луѓе потрошивме многу време препирајќи се околу идејава на Трифун но да бидеме реални....

Трифун има уште помалку од пола година да си игра градоначалник. Ако земеме во предвид колку траат просечни подготвителни активности за изградба на проекти како клучките Бит Пазар или Континентал кои се ако не друго проекти за кои градот имаше затворени финансиски конструкции, тогаш ризикот дека оваа несреќна реализација воопшто ќе почне е минорен.

После тоа следува новата гарнитура, тек треба да видиме дали во нивните приоритети ќе биде ЛРТто, а дури потоа какво решение ќе понудат. Верувам дека нема да има никакви проблеми да го отфрлат постоечкиов проект, нема да биде прв пат да се фрлат пола милион евра во ветер.


Edited by pbanks - 02-Nov-2008 at 18:42
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.340 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.