build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Feniks_m View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 31-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Feniks_m Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 31-Jan-2008 at 17:19
Кој сепарирани ленти луѓе, Скопје нема место за обични коловозни ленти а не една да узурпира специјално за трамвај.Башка без сообраќајна култура, може да има многу сообраќајки кои и вака ги има, а замислете плус со трамвај?!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 31-Jan-2008 at 17:24
Јас сум многу против тоа со сепарирани ленти. Еве извадете слики од будимпешта, целиот трамвај е на сепарирани ленти и точно е дека изгледа убаво, ама кај нас не се доволно широки улиците да си дозволиме таков луксуз.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 31-Jan-2008 at 17:37

Ако се изгради, на сепарирани ленти ке оди само во Аеродром на средина по Јане Сандански, а на Партизанска ќе оди по третата лента каде денес се паркираат возила и со тоа само ќе се зголеми гужвата и поради фактот дека Скопје нема доволно паркинг места...

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 31-Jan-2008 at 17:41
Абе каков трамвај, трифка си праи филмови. За Скопје само метро со инвеститор-концесионер ако треба и 20 години. еве сега има закон са приватно-јавно партнрство и ништо не е пречка.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 31-Jan-2008 at 17:49
Епа еве гледам навалија инвеститори, само чекаат да се објави тендер...

И гледам пак се вратил тој муабетот дека у 1997 некој као умирал од желба да ни изгради надземно метро, ама нашиве шупаци не давале па не давале... мислам стварно...

Мислам да бидеме малку реални и да не летаме во облаци... За нас во догледна иднина и ЛРТ е еден огромен залак кој стои под знак прашалник, а камо ли метро... Плус тоа рачунајте дека на метро станиците му се поодалечени една од друга, така да и кога би се градело, не би биле само поволности од него.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 01-Feb-2008 at 12:00
Originally posted by Cloverstack

Епа еве гледам навалија инвеститори, само чекаат да се објави тендер...

И гледам пак се вратил тој муабетот дека у 1997 некој као умирал од желба да ни изгради надземно метро, ама нашиве шупаци не давале па не давале... мислам стварно...

Мислам да бидеме малку реални и да не летаме во облаци... За нас во догледна иднина и ЛРТ е еден огромен залак кој стои под знак прашалник, а камо ли метро... Плус тоа рачунајте дека на метро станиците му се поодалечени една од друга, така да и кога би се градело, не би биле само поволности од него.


Tokmu taka klover, bas i jas sakav da go spomenam toa...i baska vo sekoj golem grad kade sto ima metro mreza ima i LRT....barem jas dosega nemam slusnato eden grad da ima samo metro...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 02-Feb-2008 at 01:23
Ми се свиѓа трасата која ја зацртале како прва, реално таа е и најизводлива и послужила одлично за кршење мраз по однос на овој проект. Работата од Лисиче до Народна банка е прилично чиста така да не би требало да се плашиме дека ќе зезнат нешто. Подобро ова отколку да почнат од некој замрсен дел како центарот.

Трамвајот ќе чини 280 милиони евра


Во првата фаза од изградбата на трамвајските линии ќе се изгради линијата што го поврзува Ново Лисиче со Народна банка, во должина од 8 до 10 километри, во двата правцa

Во ревизијата на физибилити студијата се предвидуваат 45 милиони евра повеќе за изградба на депото

Сања Наумовска

Изградбата на трамвајската мрежа во Скопје ќе чини 100 милиони евра повеќе отколку што беше предвидено со изработената физибилити студија, предвидуваат германски стручњаци, кои деновиве активно работат на ревизија на документот со градскиот Сектор за сообраќај. Најголемиот дел од трошоците ќе се зголемат за изградбата на депото во Ново Лисиче, кое според пазарните цени што се актуелни во моментов во Европа, ќе чини од 45 до 50 милиони евра, а не само 5 милиони како што е пресметано во студијата. Повисоки цени се предвидуваат и за изградба на трите трамвајски линии што ќе ги поврзуваат Ѓорче Петров со Аеродром и со Ченто и Кисела Вода со Бутел.

Според новиот финансиски план, Градот Скопје ќе треба да бара 280 милиони евра наместо предвидените 180 милиони. За парите ќе се лобира во европските фондови, каде што, велат во Градот, може да се набават и до 85 проценти од потребните финансии.

„Со добро лобирање во одредени фондови, за кое имаме ветување од пријатели на Градот Скопје, можеме да го обезбедиме поголемиот дел од потребната сума. Остатокот ќе го плаќа Градот и тоа на рати и до 20 години“, вели Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај.

Тој објаснува дека во новата сума што ќе се бара во фондовите на ЕУ, откако за целиот проект ќе добијат зелено светло од Советот на Скопје, има процент за „заштита“, односно повеќе пари од реално потребните, кои доколку не се искористат, можат да се вратат. Христовски информира дека барањето до фондовите ќе биде предадено веднаш по одлуката на Советот, а оттаму одговор ќе се чека во рок од 60 дена.

Во меѓувреме, Градот планира да нарача и изработка на проект за трамвајското депо, кое би се градело прво доколку се обезбедат парите. По депото, во првата фаза од изградбата на трамвајските линии ќе се изгради линијата која го поврзува Ново Лисиче со Народна банка, во должина од 8 до 10 километри, во двата правци. Дел од трасите на сите три линии, особено во центарот на градот, се преклопуваат.

Во новиот финансиски план не влегува четвртата трамвајска линија, која според градските власти ќе чини колку целиот проект, а предвидува заобиколување на Скопје со прстен од железница преку искористување на постојната железничка пруга низ градот и доизградба на оние делови каде што ја нема. Градските власти планираат со овој проект да ја запознаат и Владата, со оглед на тоа дека треба да се искористи веќе постојната стара железничка мрежа низ Скопје. Градот сака заедно со Владата и да аплицира во фондовите за обезбедување финансии.



Извор: Утрински весник
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 02-Feb-2008 at 01:42
Го прочитав текстов прееска и за мене отвара многу повеќе прашања, одколку што дава одговори...

Инаку за трасата се слагам дека со нејзе треба да се почне затоа што (покрај тоа што е прометна) е најлесна, а на нејзе би стекнале и некакво искуство кое ќе им биде потребно за покомплицираните делови.  Ама ме буни она со народна банка... Според ГУП-от, воопшто не трба да поминува од таму, туку во продолжение на Бул. Јане Сандански да оди по Ул. Симеон Кавракиров, па зад новиот веро, па у тунел... Е сега на „Симеон К. “ ми изгледа многу проблематично со простор, па се прашувам како бил обмислен тој ДУП таму...

Во секој случај има многу да се збори на темата каде и како ќе се помине низ транспортниот центар, но да не шпекулирам со премногу непознати, ми останува да чекам повеќе инфомации.


Edited by Cloverstack - 02-Feb-2008 at 01:43
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 02-Feb-2008 at 01:48
аха, сеа го глеав ГУПот за јавен превоз. Таа улица за која зборуваш е онаа позади блоковите карши Скопјанка (накај Мичурин)? Многу чудно решение. Стварно не гледам каде таму би се протињал LRT освен ако не се употребува некоја lslcrew методологија LOL.
У воопшто пологично ми е да проаѓа на Видое Смилевски Бато и да има станица баш под железничка станица.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 02-Feb-2008 at 02:00


Па на улицата позади скопјанка у суштина се стари згради и куќи, па и некакво лимитирано рушење доаѓа у предвид. Ама тамо у суштина главниот проблем го прават две релативно нови градби и затоа се прашував околу ДУП-от.

Инаку кога викаш В.С.Бато, веројатно мислиш на К.Ј.Питу Smile

Таму е малце проблематично зашто на средина нема доволно простор. Па би требало некое порадикално решение за да се направи, ако трасата се префрли таму.

А за кај транспортен центар и ја би сакал да видам тунел (то ест веќе од тука да почнува тунелот за ЛРТ коридорот под плоштад). Исто така и на Партизанска да почнува пред Ул. Ленинова.


Edited by Cloverstack - 02-Feb-2008 at 02:01
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 02-Feb-2008 at 02:02
Originally posted by Cloverstack


Инаку кога викаш В.С.Бато, веројатно мислиш на К.Ј.Питу Smile



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 11-Feb-2008 at 00:22
Mnogu opasna LRT fotka od Madrid, sakav samo da ja spodelam Cheers

@lslcrew metro e super rabota ama mora da priznaes deka e mnogu smekerski vakvi lepotani da ni krstarat po gradov




Edited by pbanks - 11-Feb-2008 at 00:23
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 11-Feb-2008 at 00:34
Previous Или вакви лепотани Crazy ...

Edited by La Linea - 11-Feb-2008 at 00:35
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 11-Feb-2008 at 09:46
 LOLLOLLOLLOLLOLLOL

Јас секогаш сум бил повеќе за таа опција (трамвај/ЛРТ) отколку за метро. Метрото е супер доколку стварно има потреба, али трамвајчиња да ти пичат по Партизанска, па тоа ќе биде Drool
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 11-Feb-2008 at 15:51
Tramvajov vo Skopje ke se zafrsi vo 2018,,,,:(
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 11-Feb-2008 at 17:44
Za da ima Tramvaj vo Skopje, treba malku da go dosaduvame premierot barem kaj i da e da odvoi sekoja godina od budzetot po nekoj 30 miljona barem kaj i da e za edno 5-6 godini da zavrsi tramvajot ,mislam deka ako mu dosagame ke ni go izgradi posto toa mu e slaba tocka ,veruvajte ako piseme site po 5-6 mailovi vo adresa na vladata za tramvajot ke ima efekt
90 % sum siguren

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 24-Mar-2008 at 00:07



Економија


ОТКАКО ПОТПИША ДОГОВОР СО МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРАНСПОРТ ЗА МОДЕРНИЗИРАЊЕ НА ДВЕ ЛОКОМОТИВИ


Хрватски Кончар сака да го прави и трамвајот во Скопје


Од Кончар уверуваат дека можат да работат на осигурување на трамвајот и на снабдување на трамвајска мрежа со електрична инсталација


Хрватски Кончар може да биде една од компаниите која ќе го направи трамвајот, што градските власти го најавуваат како најголем проект во Скопје. Ова тие го најавија откако деновиве во Министерството за транспорт и врски потпишаа договор за модернизација на две локомотиви на Македонски железници - Транспорт.

Од Кончар уверуваат дека не само што можат да работат на осигурување на трамвајот, туку и оти можат да ја снабдат целата трамвајска мрежа со електрична инсталација, и да вклучат македонски фирми во целиот проект. Од хрватската компанија велат дека во моментов, моделот на трамвајот на Кончар се наоѓа на пробно возење во Братислава, а заинтересираност за овој трамвај покажале и Букурешт, Софија како и Киев.

Договорот со Кончар за обнова за локомотивите ќе опфати пренамена на нивниот начин на работа од механички во електронски.

- Со модернизацијата, локомотивите би се прилагодиле на европските стандарди - велат од Македонски железници - Транспорт.
Инвестицијата изнесува 3,2 милиони евра и парите ќе се обезбедат со кредитот од Светска банка што е наменет за трансформација и модернизација на поранешното претпријатие Македонски железници.
Од купувањето на локомотивите, за прв пат се прави нивна модернизација.

- Оваа постапка ќе значи многу за компанијата во процесот на осовременување на домашната железница - нагласуваат од Македонски железници - Транспорт.

(С. Бл.)
Vecher


Edited by La Linea - 24-Mar-2008 at 00:07
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 25-Mar-2008 at 00:16
Да да може и ќе го стигнеме нивото на Загреб или на Белград. Ќе се гради една линија во рок од 5 години па ќе биде пократна па не знам што се не ќе испадне. Немаме нит среќа нит кеш такада Скопје боље да тера без ЛРТ
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 25-Mar-2008 at 00:33
И ја сум за без ЛРТ.. партизанска/центар ќе ги напрај за нигде за коли (многу полошо од сеа) башка скапо, башка градење 200 години. а што ќе се прави зимно време кога службите од МКД пат снегот ќе ги изненади, кога шините ќе бидат покриени? Џабе ќе трошиме амортизери и зглобови по дупки од шините. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 25-Mar-2008 at 10:03
@Junkie & ProMKD

Сето ова што го кажувате не е по дифолт така, туку зависи од многу други работи. Ако се испланира како што треба и ако се гради квалитетно, проблемите што ги наведувате нема да постојат (освен високата цена, која сепак е оправдана со оглед на тоа за што се работи)

Мене највеќе ме плаши фактот што проектов е почнат во време на лош градоначалник и за основните работи се одлучува во негов мандат (плус поради нетранспарентноста немаме никакви информации за тоа како се оформува проектот)


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 10:04
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.240 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.