Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 3031323334 60> |
Author | ||
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 724 |
Quote Reply #621 Posted: 04-Nov-2011 at 10:15 | |
На град со големина како Скопје не му треба метро, ѕатоа што не е исплатливо. Преголем ѕалак! Му треба баш трамвај, кој ист така е скапа инвестиција но далеку помала од метро. Финтата е со трамвај е да се намали автопревоѕот со шински воѕила. Тренд е по модерните градови градскиот превоѕ да го ѕамени (колку што може) индивидуалниот. Секако дека ке се скрати временски патот Влае Аеродором! Прашањето е само како ке се иѕведе! Главен предуслов е да биде неѕависен, д анема вкрстување со патниот сообракај!КОлку што може да се иѕведе, трасата е многу битна. А тоа што целиот воѕен парк е обновен е ѕа мали деца. Почекај година или две |
||
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #622 Posted: 04-Nov-2011 at 10:22 | |
Јас лично запнав за средина затоа што мислам дека тоа ќе овозможи трамвајот да биде значително побрзо превозно средство во однос на сите други. Булевар Партизански Одреди е собирна улица, што значи дека трамвајот ќе мора да се справува со сите приклучни улици, а плус и со автобусите. Ова второво може и да се намали ако се предложи друг модел на јавен превоз (на што искрено се надевам бидејќи вака предложената траса е некаква продолжена 15-ка, која е една од најретките линии).
Ова се однесува на повеќе мислења изнесени на форумов, ама еве твоето се најде поблиску.. Можеби не е лошо да се размислува јавниот превоз да се реши одвоено од уличната мрежа, а таа да се остави за подоцна - кога брзината на трамвајот ќе привлече корисници. Сепак е полесно да се „протне“ трамвајски коридор отколку 2х2 или пак 2х3... Јас лично би го употребил предложениот тунел под кејот за трамвај (и ако баш ми дадат да одлучувам: со пре-метро станици). Исто така, доколку се оформи малиот ринг како булеварско решение, (што си носи други проблеми, ама ајде) можеби и мала делница од Јужниот булевар - Димитрие Чуповски може да се намени исклучиво за јавен превоз - што е поизгледно од трамвај во тунел. Во секој случај, треба да се настапи храбро за некои работи, а можеби поважно - транспарентно. Дали може да се добие студијата што ја платил градот Скопје? Edited by mladen_s - 04-Nov-2011 at 10:28 |
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #623 Posted: 04-Nov-2011 at 12:15 | |
Линија Ново Лисиче - Ѓорче Петров
Должина на линија: 12,1км Време на патување: 33мин Фрекфенција на возила: секои 4мин (6-8 и 13-17), секои 6мин (5-6, 8-13 и 17-20), секои 10мин (20-23). Инвестиција и оперативни трошоци http://www.vialto.hu/letoltes.php?d_id=29 (pdf презентација). |
||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #624 Posted: 04-Nov-2011 at 12:43 | |
I pak prodolzuva netransparentnosta so koja nasite vlasti gi tukrkaat proektite i gi menuvaat kako sto ke im tekne.Da se potsetime,taman se izraduvavme deka centarot ke se gradi izleze deka toa ke bidat gradbi od nekoojsi antiko-barok-moderen stil razni kolonijadi,porti,se izraduvavme za novi avtobusi izleze deka ke bidat retro dvospratni so namalen kapacitet,konecno najava za tunel pod plostad da ama ne tunel pokraj vardar so po edna lenta vo pravec,eve sega dojde i tramvajot pak so nekoi sturi informacii za izmeni vo trasata.Edno uste mi e ljubopitno ima najava za novi 5 garnituri vozovi kako tamu ke ja zafrknat rabotata,ne sumljam deka ke se potrudat ama potesko ke im odi. Edited by ovaj_stariov - 04-Nov-2011 at 12:45 |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #625 Posted: 04-Nov-2011 at 13:03 | |
http://www.vialto.hu/letoltes.php?d_id=29
Има тука уште доста да се прочита Студијата е од 2007 и нормално, во меѓувреме има промени: касарната Илинден како нова локација, тунелот под кеј..
Еве, ќе се сметам себеси за упатен: апсолутно е возможно, трамвајот може да ја спушти тролата - водилката за контакт и да вози така. Плус, ќе се намалат трошоците за вентилација и евакуација на тунелот. Максимално може да се изведат две станици, и единствено тука можеби има проблем.. Имено, се губи станицата кај Градска болница, но со реорганизација на автобуските линии, истите може да се доведат до Холидеј Ин. Уште подобро: може да се спојат со коридори под ГТЦ (ама некој сакаше автобуси на спрат, па веројатно тоа отпаѓа..). Сепак, најважно од се'... Што мислите за цената за првата линија? Edited by mladen_s - 04-Nov-2011 at 13:27 |
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #626 Posted: 04-Nov-2011 at 13:28 | |
Мене цената на прв поглед не ми изгледа прескапа, и доколку е реална, може град како Скопје со поддршка од владата да го истурка проектов. После за развој на уште една линија (Север-Југ, Бутел-Водно) која би била значително пократка претпоставувам не би линела ни половина од оваа, со оглед на тоа дека најголемиот дел одат токму на изградба на пругата (48 милиона за 12 километри) и 22 возила. |
||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #627 Posted: 04-Nov-2011 at 14:28 | |
Младен какаво "справување" со околните улиц икои се приклучуваат на Партизанска како собрина. Прилично е тоа регулирано, нема што да се "справуваат", јас упорно стојам на тоа дека треба крајната десна да е за јавен превоз, за трамвај, вклучително и автобуси.
Се што ќе се направи низ центар е само неефикасна импровизација, единствено нешто што може да се протне на среден рок е во пакет со она едно доста предложувано решение тука да се пробие Даме Груев и во пакет со Димитрие Чуповски (Рекорд) да функционираат како еден булевар виртуелен со по 4 ленти по правец, е така на крајната десна ќе има трамвај и автобуси и тоа може да биде единствено ефикасно решение за префлрување голема количина возила од едната страна на центарот, на другата. |
||
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #628 Posted: 04-Nov-2011 at 15:01 | |
Добро, треба некој да стои и зад таа опција, бидејќи си има предности. Јас лично сум за „брз“ трамвај кој е што повеќе одвоен од останатиот сообраќај. Решенијата што ги предлагаш се полесно остварливи, но во принцип го ставват трамвајот во ист коридор со автобусите. Јас пак стојам на тоа дека новиот вид транспорт треба да биде значително побрз од постојните и тоа за почеток: да помине низ Малиот ринг +/- 5 минути и во никој случај да не заглавува на големите булевари поради застој во страничните улици (а тоа не е воопшто регулирано) и/или пак заради преоптеретена лента за вртење во десно. Истото ќе го снајде и твоето решение на „среден рок“ - со тоа што возачите ќе бидат донекаде задоволни, а трамвајот нема да добие нови корисници.. Не би сакал да дебатираме за тоа кое решение е подобро колку да се помине трамвај некако и скопјани да имаат можност да се возат во него.. Исклучиво ме интересира како трамвајот треба да биде изведен за да биде најдобриот превоз во градот! Edited by mladen_s - 04-Nov-2011 at 15:04 |
||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #629 Posted: 04-Nov-2011 at 16:24 | |
Не е проблемот во тоа што би се движеле трамваите по истите улици како и автобусите, тоа речиси секаде го има, проблемот е во центарот односно кај рекорд, каде што надземна трамвајска линија би створила хаос.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #630 Posted: 04-Nov-2011 at 18:03 | |
Па и за тоа ќе најдат решение, по уште 2 сообраќајни ленти и крај на приказната. А пешаците сами нека си бркаат чаре, а да не правиме муабет па за истоварување на роба, со оглед на тоа дека баш таму има и станбени и деловни објекти, нека се снаоѓаат како знаат и умеат. Добро сега, јас не размислувам вака, но доколку воопшто се доведе во прашање сообраќајот кај Рекорд, повеќе од сигурно е дека ова е една од варијантите кои нашинциве би ги разгледувале. |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #631 Posted: 04-Nov-2011 at 21:14 | |
I moja slika Da su je bar potpisali! |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #632 Posted: 04-Nov-2011 at 21:49 | |
А знаев дека ја имав видено претходно.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #633 Posted: 05-Nov-2011 at 23:48 | |
А што му недостига на ова решение ?
http://www.laz.ua/en/prod/5/21/galary/ О да, ми текна што му недостига. Му недостигаат горен кат и ретро стил. Но вистинскиот проблем е во производителот. Производителот е украински ЛАЗ, кој покажа и докажа дека не е заинтересиран да тера бизнис со купувачи кои не си ги подмируваат навремено обврските кон продавачот, а нашинциве очигледно не се расположени за да тераат бизнис со такви производители и продавачи. Edited by Dexter26 - 05-Nov-2011 at 23:51 |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #634 Posted: 06-Nov-2011 at 09:21 | |
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #635 Posted: 06-Nov-2011 at 09:28 | |
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #636 Posted: 06-Nov-2011 at 14:52 | |
Во Париз голем дел од RER приградските линии кои се надоврзување на метрото се со двокатни метроа. Така да тоа не е никакво чудо да биде двокатен.
Пак ќе кажам кај нас се што дискутираме е така низ некоја чудна призма и кај некои луѓе нагтивен веќе емотивен став кон Скопје 2014 ги всмукал и сега бегаат како ѓавол од крст од двокатен превоз, од кружен тек, од реновирање фасада, а се се тоа супер легитимни проекти кои да не беше Скопје 2014, можеше воопшто и да не бидат забележани дека се случиле во градов. Затао сега вака бахато исмевање читаме по нишкиве. |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #637 Posted: 06-Nov-2011 at 15:17 | |
милион пати се дискутираше зошто двокатниот превоз во Скопје, ваков каков што е, е катастрофален по многу стандардии тоа треба да ни е јасно, а тоа што во јавноста главна тема на дискусија беа споредни работи како наведнувањето на вториот кат, не треба да го земаме во предвид, битно е да ги гледаме техничките факти од реалноста, се друго е раскажување приказни и чаршиски муабет и по 10000000 пат ќе кажам, смачено ми е од тоа по некое клише за репер да земаме одредени градови од светот и да применуваме решенија само затоа што и тие ги примениле особено јавниот превоз е засебен за секој град и се планира според условите, тоа е основна појдовна точка, навистина мене ништо не ми значи тоа што имало двокатен трамвај во Париз, тоа ни од далеку не го прави оправдано и добро решение за Скопје |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #638 Posted: 06-Nov-2011 at 17:44 | |
RER е регионална железница. Ниту е метро, ниту пак трамвај. Тоа се „комутерски“ возови кои во секоја конурбација се на два ката. А трамвај на кат би било чисто претерување: дополнително би го успорило трамвајот и веројатно би служело единствено за маскирање на фактот што наместо да се добие нов, побрз јавен превоз, ќе се добие нешто „интересно“ и „единствено на Балканот“, а сигурно ќе се истакне и дека „трамвајот се надоврзува на традицијата на двокатните автобуси“. А дури депоата или евентуалните тунели? Е дури тука почнува бахато исмевање. И пред некој да каже дека двокатниот трамвај штеди простор (неверојатниот аргумент за двокатните автобуси), да го потсетам дека истиот е планиран во одвоена лента. |
||
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #639 Posted: 08-Nov-2011 at 20:43 | |
Од лаичка перспектива трамвајот е убав за очи и ќе му даде убав шмек на градот. Но функционалноста е под знак прашање затоа што немаме широки булевари како што имаат во останатите метрополи па самиот трамвај само ќе го отежни сообраќајот (освен ако не се планира кратење на некои линии на ЈСП или изградба на посебни ленти каде би се движел само трамвајот)
|
||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #640 Posted: 09-Nov-2011 at 18:29 | |
Дали некој помислил дека може да се направи цела линија од Ново Лисиче до Ѓорче да биде подземна само со површински коп. Сакам да кажам дека доколку би се правел некој подземен тип на јавен транспорт (некоја форма на метро со помал капацитет, а зошто да не и подземно ЛРТ) целата траса би било возможно да се изведе со површински коп без да се прават ни најмали компромиси во споредба со "идеалната" траса низ која би поминувал занемарувајќи ги трошоците.
Поентата е дека нема потреба да се носи (прави) онаа ТБМ (бушилка за тунел) за која што мислам дека има големи фиксни трошоци и која не би се исплатела на кратки траси. Површински коп би се извел низ тревата покрај Јане Сандански, по пешачката патека на Кузман Ј. - Питу, под коловозот под железничка се до раскрсницата кај Народна Банка од каде би продолжила по кејот, поминувајќи до Холидеј Ин се до плоштадот, каде би свртела кон лево во превец на Максим Горки и под нејзиниот коловоз ќе стигне до почетокот на партизанска каде би се изведувала под коловозот, а на некои места е возможно и по страничното зеленило се до Ѓорче Петров, премостувајќи го Вардар со најобичен мост. Вака мислам дека инвестицијата не би била преголема за финансиските можности на Скопје, секако со помош од централниот буџет. Според моите претпоставки сигурно 2-3 пати поевтино од подземно бушење. |
||
Post Reply | Page <1 3031323334 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |