build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 26-Mar-2008 at 00:59
Не знам, ама капацитетот им е ист кога ќе земеш во предвид колку накрцан може да биде скопски армоникаш LOL
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 26-Mar-2008 at 01:11

Ако е официјалниот капацитет 200, кај нас 50-100% повеќе ќе биде LOL. Шала на страна се надевам ќе биде ова со ЛРТ само ко по обичај остануваат еден куп неразјаснети прашања, конкретно која е конечната траса НИЗ ЦЕНТАРОТ, тунел под плоштад или ќе си вртат наоколу ко што збореше трифка едно време Ohno
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 26-Mar-2008 at 10:23
Шала на страна се надевам ќе биде ова со ЛРТ само ко по обичај остануваат еден куп неразјаснети прашања, конкретно која е конечната траса НИЗ ЦЕНТАРОТ, тунел под плоштад или ќе си вртат наоколу ко што збореше трифка едно време Ohno


Нема информации во јавноста... Roll%20eyes

Ако е без тунел, дефинитивно подобро да не се прави... Но како што кажа pbanks, изјавија дека ќе се почне со Ново Лисиче - Народна Банка. На поголем дел од таа траса нема што да заебат, но од кај Скопјанка веќе е многу деликатно...

Генерално и јас сум подржувач (голем) на ЛРТ, но само доколку се прави како што треба и без импровизации. Ако не, навистина подобро да не се гради...


Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 31-Mar-2008 at 01:22
Ama trifun izlea e resen da go pocne proektov do krajot na negoviot mandat a? I najverojatno ke go gradat uste 2-3 drugi gradonacalnici LaughLaughLaugh
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 29-May-2008 at 15:28
Ете ти го... Трасата ќе била на десните ленти.... Па зошто е оној проклет средишен појас на Јане Сандански?? Има ли било каква аргументација за ова? Веројатно не... Bash

Сепак џабе се нервирам... Имале 1.5 милиони ЕУР а им требале 50 милиони ЕУР а биле оптимисти LOL

Уште еднаш.... BashBashBash

Ќе се гради трамвајска траса во Скопје

Скопје ќе добие трамвај до крајот на 2009-та. Според проценките на градските власти, градежните работи треба да започнат во декември и да траат една година. Но, се зависи кога и колку пари ќе се најдат.

Целиот проект чини околу 50 милиона евра. Градот има 1,5 милион, пари кои се доволни само за изведување на градежните работи. Останатите средства ќе ги бараат од Европските фондови за инфраструктура.

Од утре веќе се распишува тендер за изработка на проект за првата фаза од трамвајската траса, која ќе се протега од Лисиче до Центар.

„Водењето на трамвајската траса, односно на трамваите во една насока и на обратната насока е по крајните десни коловозни ленти. Тоа е онаа т.н. жолта трака, како што ја нарекуваме, жолта сообраќајна лента, наменета исклучиво за движење на возила на јавниот градски превоз“, рече Јани Христоски, раководител на сектор за сообраќај.

Ќе се гради и трамвајско депо во кое ќе има можност да се гаражираат и сервисираат околу 40 трамваи. Возилата ќе се купат од Чешка или Германија.

Во текот на следните фази, трамвајската траса треба да се продолжи се до Ѓорче Петров.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=93519
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 29-May-2008 at 15:32
На сајтот на Град Скопје има нормално бескорисни информации Bash Техничките спецификации и точниот план како и секогаш се кријат, само глупите говори на Трифун и сличните на него се објавуваат

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=1868&mid=24&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 29-May-2008 at 16:28
Значи трамвајската траса нема да биде денивелирана и сепак ќе останеме без една лента по улиците? Па тоа ќе биде катастрофа за сообраќајот во Скопје!

Поправете ме ако грешам.


Edited by La Linea - 29-May-2008 at 16:29
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 29-May-2008 at 16:56


За жал не грешиш...  До кога со вакво неодговорно планирање? Ohno

Јас се плашев дека на Партизанска сакаат да одат на ваква изведба, каде што исто така би било огромна гешка и промашување. Ама еве дури и на место каде што не треба да има никакви дилеми (како што е Јане Сандански) тие смислиле како да ја заебат работата...

Џуро, не ти е џабе нервозата... Па сепак ова се планови кои тешко се менуваат... Моменталното немање пари за изведба не значи дека ваквото планирање нема да остави огромни, непоправливи и несогледливи последици врз развојот и функционирањето на Скопје. Ова воопшто не е преувеличување, затоа што зборуваме за клучните транспортни коридори кои во огромна мерка ги диктираат економските перформанси на градот и квалитетот на животот на граѓаните, како и цела низа други важни работи.

Оваа тема е суштинска и ќе се одрази и на бројни генерации понатака! Страшно е да се гледа со каква леснотија се прибегнува кон мизерни импровизации, особено кога ситуацијата на терен не бара никакви импровизации. Средишниот простор на Јане Сандански не е оставен за украс, за да сега Трифун прекопува постоечка лента на оптоварен булевар. Тунелот под плоштад не е планиран за чаламење па гореспомнатиот да ја заплетка ЛРТ трасата по веќе очајно закрчениот центар. Страничниот простор на Партизанска не е планирано оставен за диво паркирање, па да мора и таму да се прекопува постоечка лента и сето тоа додека прават жардињери на средина, за да сме станеле „метропола“ Nuts

Континуираното естетското касапење на Скопје е минорно во однос на инфраструктурното касапење кое ни се заканува. Неколку помали глупости веќе го најавија тој тренд, но изведба на лоша ЛРТ мрежа и заебанциите што се прават со урбаните автопати имаат потенцијал неповратно да го осакатат градов за којзнае колку децении натака.

Сето ова е уште пострашно кога ќе се земе во предвид дека сме прилично сиромашни и дека ова за нас е огромна инвестиција. Толку пари да дадеме за да си наштетиме и тоа долгорочно??? Се прашувам зошто надлежните туркаат такви концепти. Ваков Трамвај/ЛРТ подобро воопшто да не се гради! Подобро да си тераме исклучиво со автобуси.

И кој е сега овој Јани Христовски побогу??? Па нели раководителот на секторот за сообраќај се викаше Јован Христовски... Така имам прочитано повеќе пати до сега. Која е точната верзија?

Edited by Cloverstack - 05-Jun-2008 at 12:40
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 29-May-2008 at 16:59
Што се нервирате бе?! Ништо нема да биде!!!!! Ја сум повеќе за метро, а сум многу против трамвајот!!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 29-May-2008 at 17:21
Претпоставувам под метро подразбираш подземна железница (технички не е исто).

Имаме веќе многу дебатирано на темата ЛРТ vs. подземна железница... Мислам дека е прилично јасно дека подземна железница е ем прескапа ем непотребнa и донекаде неприкладна за наши услови. И онака деловите на ЛРТ трасата кои е логично да се под земја се така планирани во ГУП-от кој очигледно никој не го почитува.

Само не сакам да ја ширам дискусијата на таа тема и да зборам за утопистички мегаломански проекти за кои нема ништо на маса. Моментално имаме конкретни случувања во врска со ЛРТ/трамвајот кои се крајно загрижувачки и мислам треба да се сконцентрираме на тоа. Сега да почнуваме муабети за подземна железница е буткање на главата во песок во однос на тоа што конкретно се случува.

Edited by Cloverstack - 29-May-2008 at 17:22
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 29-May-2008 at 17:45
Еве дополнителни информации Ohno Какви се овие ненормални траси кои се спомнуваат. Bash

Трамвајската траса во Скопје ќе чини 50 милиони евра
 
Градоначалникот на Скопје Трифун Костовски денеска го презентираше проектот за изведба на трамвајска траса во Скопје.
За реализација на првата фаза од проектот за изведба на трасата во должина од девет километри на подрачјето на градот Скопје на делот Ново Лисиче - Центар се потребни 45 до 50 милиони евра.
Доколку се обезбедат пари од фондовите на Европската унија, ИПА-фондовите и Европската банка, Скопје до крајот на 2009-та година ќе добие трамвај.
“Градот ќе издвои 15 милиони денари за проектирање на трасата, а 1,5 милиони денари за изведувањето на градежните работи. Ако се биде во ред, за неколку месеци планираме да почнеме со аплицирање за да добиеме средства од повеќе места за реализација на овој проект. Најоптимистичка варијанта е до крајот на годината да се обезбедат средствата и во декември да се започне со градба”, рече градоначалникот Трифун Костовски.
Тој истакна дека на Скопје му е потребен алтернативен сообраќај како што е трамвај кој е сигурен и исплатлив сообраќај, не прави бучава и не загадува.
Согласно генералниот урбанистички план трамвајската линија број 1 се протега од Ѓорче Петров и завршува во населбата Ново Лисиче. Трамвајската траса треба да се одвива по булеварите „Асном“, „Србија“, „Јане Сандански“, „Кузман Јосифовски Питу“, продолжува по „Кочо Рацин“ и „11 Октомври“. Предложена е изведба на трамвајска траса т.н. кружна траса која треба да поминува покрај хотелот „Холидеј Ин“ да заврти лево кон Градска болница по булеварот „11 Октомври“ и да се врати кон Аеродром. Должината на вкупната траса изнесува девет километри, единечна должина од 2,9 километри и двојна должина од 6,1 километар.
Водењето на трамваите во една насока и во обратната насока кога треба да се враќаат е по крајните десни коловозни ленти, тоа е т.н. жолта линија наменета за движење на возила на јавниот градски превоз. На овој потег кон коловозот ќе се постави заштитна ограда за одвојување на трамвајот од остатокот на коловозната површина. Вкупен број на стојалишта на оваа траса на трамвајот се 22, лоцирани на тротоарските површини.
Проектот опфаќа изработка на главно големо депо во населбата Ново Лисиче кај последната автобуска станица на „5“ и „15“ каде ќе има гаража, канал за сервисирање, линија за одржување на електричните контакти и надворешно миење на возилата. Проектот треба да опфати и сигнализација на една крстосница, набавка на светлосни семафорски уреди за водење на трамвајските возила по крстосниците, изградба на главна трафостаница и три дополнителни по должината на трасата на трамвајот.
(Toтал)


http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=10754&mid=303&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 29-May-2008 at 17:46
vo dupovite na opstina aer za delovite so izleguvaat na jane sandanski jasno e nacrtano trasata da bide u sredina.neznam zaso sea vikaat na zoltata lenta da gi stavat.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 29-May-2008 at 17:48
Originally posted by pbanks

Какви се овие ненормални траси кои се спомнуваат. Bash


Wallbash Wallbash Wallbash

Wallbash Wallbash Wallbash

Wallbash Wallbash Wallbash



Edited by Cloverstack - 29-May-2008 at 17:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 29-May-2008 at 17:50
Originally posted by se_manda

vo dupovite na opstina aer za delovite so izleguvaat na jane sandanski jasno e nacrtano trasata da bide u sredina.neznam zaso sea vikaat na zoltata lenta da gi stavat.


Искрено не сум видел ДУП-ови баш во тој дел, ама не ме чуди пошто кај нас ДУП-овите и ГУП-от имаат вредност оприлика на тоалетна хартија.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 29-May-2008 at 17:54
А ако бидат у средина тогаш како ќе се симињаат луѓе, директно на улица?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 29-May-2008 at 17:55
Џуро, еве еден твој пост од пред два месеци...

Originally posted by pbanks

Незнам зошто толку фрка дигате. АКо почне било што да се гради ќе почне Н.Лисиче-Народна банка. Таму скоро да нема простор да се згреши.


Stern%20Smile


You were saying?

Брат, немој никогаш да ги потценуваш нивнте вештини за да заебат нешто Wallbash
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 29-May-2008 at 18:01
Originally posted by lslcrew

А ако бидат у средина тогаш како ќе се симињаат луѓе, директно на улица?


Таму каде што има можност да се направи во средина, како на Јане Сандански, има простор се да се уреди максимално функционално без импровизации. Луѓето ќе се симнуваат на најнормални станици кои немаат врска со коловозот. Логично ќе има и пешачки премини (пожелно мостови или подземни) кои во исто време ќе служат и за станиците и за оние кои што сакаат да да го преминат булеварот а не се возат со ЛРТ.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 29-May-2008 at 18:03
Ја имам едне предлог: Да се стават трамваите у десна лента, ама да се изгради уште по една лента во средина за коли!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 29-May-2008 at 18:04
Originally posted by lslcrew

Ја имам едне предлог: Да се стават трамваите у десна лента, ама да се изгради уште по една лента во средина за коли!!!


Размислував на таа варијанта (како единствен излез понатака ако ова чудо се реализира). Но тоа ти е дупол трошок. Уништуваш прекрасна готова лента за да напраиш пруга, и плус градиш нова лента скроз.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 29-May-2008 at 18:07
Originally posted by lslcrew

Ја имам едне предлог: Да се стават трамваите у десна лента, ама да се изгради уште по една лента во средина за коли!!!


Тоа би имало минимални недостатоци и минимални предности во однос на средишно поставување. Но на крајот на краиштата не е многу битно и се сведува на несуштинска работа. Важно е да не се закрчува дополнително како што наумиле овие!

ЕДИТ: а држи и ова што го кажува pbanks во однос на практичноста за изградба. Јас повеќе го потенцирав самиот концепт - средишно или странично.


Edited by Cloverstack - 25-Jun-2008 at 02:24
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.535 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.