build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 18-Sep-2012 at 13:27
Previous
 
Последното прашање на анкетата треба да нуди избор на повеќе одговори, а не само на еден одговор, бидејќи гласи:
 
Кои се за вас најголемите придобивки (а не која е најголемата придобивка, за да се бира само еден од понудените одговори) од воведувањето на шинскиот превоз во Скопје ?
 

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 18-Sep-2012 at 13:45
Знам но типот на прашањето не може дополнително да се замени без да се избришат постоечките одговори. Затоа ќе мора да се задоволиме со само еден одговор. Веќе на базата на неколкуте мненија може да се добие интересна слика околу тоа како го замислуваме трамвајот во Скопје. Навистина е интересно!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 18-Sep-2012 at 23:17
Само еден краток информирачки пост, за направеното денес:

-изработена и постирана МК статија на Википедија на тема Трамвајски транспорт во Скопје. Лично сум многу задоволен од квалитетот на статијата, која моментално чека на одобрување. Се послужив со две слики на Кловер, се надевам нема да му пречи (би го прашал ама деновиве го нема на билд).

http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D1%98%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82_%D0%B2%D0%BE_%D0%A1%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%98%D0%B5

-изработена, но сеуште не постирана МК статијата на Википедија на тема Брз трамвај во Скопје, која вклучува информација за предностите кои ги нуди брзиот трамвај, конкретно во нашиот град, како и дел од наши и експертски предлози.

- пратен беше е-меил на гдин. Кристијан Ѓорѓиевски, кој е одговорен координатор за проектот за трамвајот во Скопје и кој содржи вистински и конкретни прашања. Се надевам ќе одговори и ќе добиеме многу подетална слика за нивниот проект.

-за секој случај беше испратен и е-маил до централата во Будимпешта, поточно до вработените кои директно учествувале во изработката на проектот. Тоа се Др. Чаба Орос, Др. Јанош Берјенњи, Др. Тибор Принц-Јакович и Др. Петер Боц. Оттаму мислам дека нема начин да не одговорат, а доколку дојде до тоа ќе бидат телефонски контактирани (на унгарски јазик)
Понатаму доколку се развие позитивен и близок однос, би им предложил и интервју, што би било одлично!

За крај многу ми благодарам на Декстер, со кого цел ден си праќаме преписки и кој многу ми помага во целиот овој процес!

Браво Декстер! Thumbs%20Up

И сосема за крај, да ве потсетам дека линкот за анкетата горе треба да се посети. Анкетата ќе ви одземе точно 1 минута, лесна е за пополнување, а многу помага во процесот на одлучување и застанување зад еден предлог. Затоа пак ве замолувам отидете и дадете го своето мислење. Ако ништо друго многу ми помага со мотивација, кога гледам дека се повеќе луѓе се интересираат од ова и застануваат зад иницијативава. Засега ги имаме жалните и срамни 13 одговори, а нишката на Билд била видена од над 600 луѓе!

Утре со нови сили, се надевам дека до вкл. четврток ќе имаме и комплетно функционална Фејсбук страница и уште неколку Вики статии на слични теми!

Cheers
Cheers

Edited by Andrej_LJ - 19-Sep-2012 at 07:37
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 13-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote lion Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 18-Sep-2012 at 23:29
Previous

Премногу си пристрасен во статијата на википедија по мене,таму главно се бара неутралност,тешко дека би ја одобриле во оваа форма без едитирање..т.е. можеби да,ама со метла горе,како знак дека е  неверодостојна..
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 18-Sep-2012 at 23:35
Што има прострасно и неверодостојно те молам посочи ми. Нема ниту една невистина, лага или манипулација, а ако треба вистината да излезе на јаве, тогаш нека да стане и да не се лажеме.
Статијата е напишана во стручен јазик без апсолутно никаква пристрасност (според мене), но ајде посочи ми кои делови би требало да ги сменам!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 13-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote lion Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 18-Sep-2012 at 23:44
Originally posted by Andrej_LJ

Што има прострасно и неверодостојно те молам посочи ми. Нема ниту една невистина, лага или манипулација, а ако треба вистината да излезе на јаве, тогаш нека да стане и да не се лажеме.
Статијата е напишана во стручен јазик без апсолутно никаква пристрасност (според мене), но ајде посочи ми кои делови би требало да ги сменам!

Пишував на википедија едно време (кратко),така да отприлика знам како функционира..настрана се друго,горе-доле е ОК,ама главна забелешка е тоа што не наведуваш никави извори,пр.. Критика..''Голем број домашни стручњаци од областа на сообраќајното инженерство се едногласни во својата оценка..".. тука веднаш се бара извор,кои се тие стручњаци,се бара линк до веста,дали пренесена од некој медиум или пишана лично од нив,веб-сајт,блог или сл.. исто така и со Коце и консултантските куќи..тука се бара извор до документот ако го има објавен и сл. Се тоа се наведува и доле се означува во фусноти..
 Веројатно ќе се прифати,али за да биде добра сатијата треба да се обрне внимание на овие фактори. Сепак и википедија не е некој релевантен точен извор на информација,поголема тежина би имало да се рашири по фејсбук и другите форуми за да се наметне некоја дискусија.


Edited by lion - 18-Sep-2012 at 23:45
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 18-Sep-2012 at 23:51
Originally posted by lion

Originally posted by Andrej_LJ

Што има прострасно и неверодостојно те молам посочи ми. Нема ниту една невистина, лага или манипулација, а ако треба вистината да излезе на јаве, тогаш нека да стане и да не се лажеме.
Статијата е напишана во стручен јазик без апсолутно никаква пристрасност (според мене), но ајде посочи ми кои делови би требало да ги сменам!

Пишував на википедија едно време (кратко),така да отприлика знам како функционира..настрана се друго,горе-доле е ОК,ама главна забелешка е тоа што не наведуваш никави извори,пр.. Критика..''Голем број домашни стручњаци од областа на сообраќајното инженерство се едногласни во својата оценка..".. тука веднаш се бара извор,кои се тие стручњаци,се бара линк до веста,дали пренесена од некој медиум или пишана лично од нив,веб-сајт,блог или сл.. исто така и со Коце и консултантските куќи..тука се бара извор до документот ако го има објавен и сл. Се тоа се наведува и доле се означува во фусноти..
 Веројатно ќе се прифати,али за да биде добра сатијата треба да се обрне внимание на овие фактори. Сепак и википедија не е некој релевантен точен извор на информација,поголема тежина би имало да се рашири по фејсбук и другите форуми за да се наметне некоја дискусија.


Да, се согласувам со овој дел од забелешките. Сепак како што напоменав претходно јас сум нов на Вики и не ја владеам сеуште во целост, туку се учам во ход. Инаку кодовите ги имам зачувано, па доколку се избрише ќе биде за брзо време вратена и надополнета. Сега ми е најважно информацијата во нив да е точна, а подоцна ќе ги наведам изворите.Не се секирај, стручњаците ги барав во нивни интервјуа и не се измислици се разбира.

Целта ми е за што покус рок да обезбедиме основна инфраструктура за нашава акција (Вики, Фејсбук и веб страна), а подоцна да ги дотеруваме деталите за да можеме да преминеме во акција што побрзо.

Се согласувам дека најголмо вниание треба да се посвети на Фејсбук и веб страницата, но текстовите што ги пишувам сега се целосно применливи и за тие страници покрај Википедија, така што сигурно ќе бидат искористени.


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 19-Sep-2012 at 00:05
Andrej,
gledam deka si frustriran (opravdano) od postojniot proekt ili ideja (ne znam do koja faza e stignato) da se gradi klasicen tramvaj na krajnata lenta od kolovozot i dislociranje na avtobuskite linii za da mu se ugodi na koncesionerot. Tvojata reakcija e sosema opravdana, inicijativata ti e vo red, no znaj deka nema da pomognat nitu pisma nitu telefoni. Ako resile da gradat tramvaj ke go izgradat onaka kako sto im odgovara nim a ne kako sto kazuva potrebata i nezavisnata strucna javnost. Toa ti go kazuvam od iskustvo. Do sega sum pratil edno cudo pisma (poslenoto pred ca. 5 godini po sto dignav race od se) a odgovorite ete se uste gi cekam. Nadleznite, za zal, voglavnom se nepismeni. Gi okupirale funkciite i delat um sto i samite go nemat. Nim najbiten im e licniot profit a jasnosta koj ja sisa. Sto da se kaze koga i univerzitetite ni se kako ringispil. Se vrti, se vrti, i op nedokvakani kadri stanuvaat docenti preku nok. Na toa dodaj i politicko-partiski interesi i nasite pisma ete ti gi vo korpata za otpadok.

Sepak ti pozeluvam uspeh vo ovaa, za mene, "Mission Inpossible".
Pozdrav
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 19-Sep-2012 at 00:11
Originally posted by Denko

Andrej,
gledam deka si frustriran (opravdano) od postojniot proekt ili ideja (ne znam do koja faza e stignato) da se gradi klasicen tramvaj na krajnata lenta od kolovozot i dislociranje na avtobuskite linii za da mu se ugodi na koncesionerot. Tvojata reakcija e sosema opravdana, inicijativata ti e vo red, no znaj deka nema da pomognat nitu pisma nitu telefoni. Ako resile da gradat tramvaj ke go izgradat onaka kako sto im odgovara nim a ne kako sto kazuva potrebata i nezavisnata strucna javnost. Toa ti go kazuvam od iskustvo. Do sega sum pratil edno cudo pisma (poslenoto pred ca. 5 godini po sto dignav race od se) a odgovorite ete se uste gi cekam. Nadleznite, za zal, voglavnom se nepismeni. Gi okupirale funkciite i delat um sto i samite go nemat. Nim najbiten im e licniot profit a jasnosta koj ja sisa. Sto da se kaze koga i univerzitetite ni se kako ringispil. Se vrti, se vrti, i op nedokvakani kadri stanuvaat docenti preku nok. Na toa dodaj i politicko-partiski interesi i nasite pisma ete ti gi vo korpata za otpadok.

Sepak ti pozeluvam uspeh vo ovaa, za mene, "Mission Inpossible".
Pozdrav
вреди да се обиде човек да смени нешто и тоа е за респект, сите знаеме каква е реалноста ама барем може на сосема цивилизиран начин да се покаже дека некој не се согласува со таквиот проект и да објасни зошто
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 20-Sep-2012 at 07:47
Имајќи малку слободно време и немајќи соодветен софтвер, изминативе недели подготвував одговор на предлозите кои се појавија во нишкава. Но, сега се чини дека актуелнава ситуација го бара целото можно внимание.

Би сакал да имам време и да помогнам, но.. Им посакувам успех на сите што учествуваат во оваа иницијатива. Јасно е како стојат работите, но токму од досегашните искуства може да се осмисли поинаков пристап. Од ова што го гледам, за мене лично најважни теми кои треба да се доближат до јавноста би биле: (не)транспарентноста во целиов процес, воведувањето на монопол во јавниот превоз, и секако - лошите решенија кои се нудат. За последново мислам дека се повеќе потребни конкретни примери во Ск, отколку гнерални објаснувања на поимите од шинскиот превоз (кои и самите се нејасно дефинирани). Но сепак, поимот „брз трамвај“ звучи како добро мото за целава иницијатива...

Ќе се обидам деновиве да напишам малку покорисен пост од овој   
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 20-Sep-2012 at 10:02
Дали сте налетале на оваа нова (2012) магистарска работа на Универзитетот во Битола? Ова ти се вика проектиште, а не некакви квази анализи од сомнителни фирми (кои и покрај тоа што тврдат дека се престижни и имаат куп награди не се научиле да одговараат на меил). Страшно добра и исцрпна анализа, топло препорачувам секому да ја прочита!

РЕГИОНАЛЕН ТРАМВАЈ
ОДГОВОР НА ПОТРЕБИТЕ НА ПРЕВОЗ ВО СКОПСКО -
КУМАНОВСКИОТ РЕГИОН
Кандидат: Давор Петровски дипл. сооб. инг.
Ментор: Проф. др. сц. Никола Крстаноски

http://www.tfb.edu.mk/app/webroot/uploads/trudovi/magisterski/Magisterski%20trud%20Davor.pdf



Edited by Andrej_LJ - 20-Sep-2012 at 10:03
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 20-Sep-2012 at 11:20
Би било одлично од Билд да го контактираме Давор Петровски и да видиме дали би ни помогнал со своето стручно познавање во оваа област во иницијативата на Андреј. Можеби едно интервју со него, и со негова дозвола да објавиме дел од неговата магистерска на порталот?
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 20-Sep-2012 at 11:25
Апсолутно тоа е одлична идеа. Ако неможе да се исконтактира Давор лично, може тоа да се строи преку проф. Никола Крстаноски (ТУ Битола) или проф. Зоран Кракутовски (ГФ Скопје), со кои билд веќе бил во контакт, а се дел од стручната комисија за одбраната на тезата. Ајде ќе ве молам сторете го тоа побрзо.

АНКЕТА ЗА ИМЕТО НА НАШАТА ИНИЦИЈАТИВА! Ве молиме учествувајте!

http://freeonlinesurveys.com/s.asp?sid=6olh4rx3xx25i7d115373


Edited by Andrej_LJ - 20-Sep-2012 at 11:32
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 20-Sep-2012 at 18:00
Заедно со Декстер сме при крај со статијата наречена Брз трамвај во Скопје, која ќе содржи дел од предлозите споменати во нишкава и други интересни и информативни работи!

Инаку почнавме со Фосил да работиме и на дел од материјалот за ФБ и веб страницата. Не претендираме да сме добри графички дизајнери ниту пак полни со идеи. Затоа секоја ваша помош или идеја е добредојдена! Работевме на дел од информативниот материјал и еве го него:

Фосил:



Јас:

1) Главните наши барања:



2) Придобивки за градот и граѓаните 1;



3) Придобивки за градот и граѓаните 2:



4) Основни начела на брзиот трамвај:



Инаку името на иницијативата се разбира не е дефинитивно (туку она кое на анкетата моментално води), како и интернет адресата, каква што засега немаме! Доколку има некој слодобно време и сака да помогне, е повеќе од добредојден да се вклучи!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 20-Sep-2012 at 18:12
Еј....! Си ми го украл трамвајот.... xD 
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 20-Sep-2012 at 18:15
Па зошто ти го побарав јас? LOL
Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 20-Sep-2012 at 18:18

За да го видиш нематен.... така си мислев.... 

Како и да е... и јас го украв од нет.... xD



Edited by FoSsiL - 20-Sep-2012 at 18:19
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 20-Sep-2012 at 18:20

Anyways.... 

Мислам дека овој модел на Bombardier би бил одличен избор за Скопје... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 20-Sep-2012 at 18:44

Станува збор за Bombardier Flexity Freedom....

Еве нешто за него:

FLEXITY Freedom: Riding the Winds of Change

The FLEXITY Freedom is the made-in-North America LRV of the future.

 

Whether as the mainstay of an urban transportation network, or complementing existing urban and suburban rail networks, FLEXITY Freedom offers sustainable mobility solutions to support Transit Oriented Development. The result: revitalization of urban areas, attraction of new business and transit users, and above all, improved quality of life.



Designed for passenger-friendly service
-100% low-floor, entirely step-free interior
-Extra-wide 2.65m (8’ 8½”) carbody
-Two-by-two seating and maximized aisle width
-Easy to configure interior layout

 

Designed for operational flexibility
-Adapted for urban and suburban rail networks
-Variation of 3 and 5 module configurations
-Trains can be either uni- or bi-directional
-Can be coupled to form trains of up to 4 cars, yielding an overall capacity of more than 30,000 passengers per hour, per direction

 

Key features
-Optional 100% catenary-free operation
-Energy efficient design and systems
-Combination of 100% low-floor technology and conventional
axle wheel-set bogies for a significantly smoother ride
-Modular design for easy access to components and systems

Еве уште нешто....

 

 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 20-Sep-2012 at 19:21

But there is something I forgot to mention...

Ко шо разбрав... Се произведуваат и се продаваат само во Америка.... Хмм... Па што... Ако сакаме да купиме... што не спречува... Кога можеме од Кина автобуси да купуваме... зошто да не можеме и од Америка...

А може тоа да им е и само маркетингшки трик и кампања за освојување на американскиот пазар....

Anyways...

Мене многу ми фаќаат око... А и плус супер би се вклопиле во замислениот систем: Градски ЛРТ + Градско-приградска железница + врска до аеродромот...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.270 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.