build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #921 Posted: 20-Sep-2012 at 21:57
Bravo momci
Vi cestitam na entuzijazmot i resilnosta da se odi do kraj. Samo se plasam (ako ne im odgovarada vakov proekt, a kako sto stojat rabotite ne im odgovara) ne vi/ni udrat nekoja etiketa deka zad ova stoi SOROS t.e. opozicijata
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #922 Posted: 23-Sep-2012 at 18:49
Си викам.... Why not.... (?)
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kara View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kara Quote  Post ReplyReply #923 Posted: 04-Oct-2012 at 13:49
Браво момци, ви честитам за ентузијазмот, решителноста, храброста и пред се за ВРЕМЕТО кое го одвојувате за ова.....
Јас следам оваа нишка долго време и мислам дека во секој момент да можам би ги сменил овие од градската администрација и би ве поставил вас и мислам дека Скопје би станал многу пријатно место за живеење...
Честитки до вас и се јавувам доброволно за помош.....

Edited by kara - 04-Oct-2012 at 13:50
@LEK$
Back to Top
shule View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shule Quote  Post ReplyReply #924 Posted: 04-Oct-2012 at 15:42
Перспектива од страна... Моментално се дискутира за изградба на трамвај во Гронинген (и регионот) - град во северна Холандија. За повеќе информации клик овде.

Секако, има и противници на иницијативава (за жал страната е достапна само на Холандски јазик), главно поради цената, и дополнителното оданочување.

Гронинген има околу 200 000 жители (самиот град), споредба со Скопје е можна, но со соодветни модификации на плановите Smile
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #925 Posted: 04-Oct-2012 at 16:31
споредбава само за со Битола,  а Скопје споредувај го со Хаг таму пак иако имаат трам глава ги боли што треба да се упдејтува мрежата [1]
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #926 Posted: 13-Oct-2012 at 22:55
Ако веќе претходниот модел бил достапен само за во Америка, еве еден многу поблизок -Škoda 15T For City http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_15_T.
Можност за возење на колосек од 950мм до 1524мм.Во Прага користат класичен железнички 1435мм колосек, а во Рига 1524мм. или некој ‘руски тип‘ на колосек.Можност за погон на сите осовини, во случаи за понерамни терени.

Чешката верзија

Латвиската верзија

Во профил


Ако веќе запнале за трамвај во скопје или во случајов лесна железница, не е лошо комбинација на набавката за МЖ со овие чешки возила, т.е. нивната ČD Class 471 (287 седишта во 2 класа и 23 во прва/140 - 160 кмч/2700КС/155 тони), поради близина,резервни делови и евентуални(колку-толку)попусти во цените ...
Само тешко дека би било од две причини, потребни ни се и ДМВ, а возот е само ЕМВ комбинација, а и тешко дека би добиле тендер освен ако не се двете набавки споени (дали и тогаш би понудиле најдобра понуда).
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #927 Posted: 19-Oct-2012 at 02:44
Пак зачкрипи ова со трамвајов, изгледа нешто го плаши Коце да распише тендер LOL
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #928 Posted: 19-Oct-2012 at 09:16
Previous
 
Се додека не превземаат конкретни чекори околу реализирањето на глупоста наречена класичен трамвај, треба да сме среќни и задоволни и да се надеваме дека после редовните локални избори 2013 ќе имаме понова градска администрација која ќе гледа на јавниот шински превоз од поинаква перспектива.
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #929 Posted: 24-Oct-2012 at 08:35
@ Andrej_LJ

Какви се резултатите од анкетата за трамвајот што стои во твојот потпис?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #930 Posted: 24-Oct-2012 at 14:32
До вечерва ќе ги постнам ветувам. Страшно малку слободно време имам периодов, но како што ќе кажам после, работата оди напред, макар и пополека отколку што би сакал!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #931 Posted: 25-Oct-2012 at 13:49
Трамвај од 243 милиони евра за Скопје

25/10/2012 // Пред 7 минути // ЕКОНОМИЈА, МАКЕДОНИЈА // Коментирај

На почетокот на следната година ќе се распише тендерот за изградба на трамвајска траса во Скопје. Градските советници за ова ќе расправаат на седницата закажана за следната недела. Планирано е трамвајот да се гради со договор за воспоставување на јавно приватно партнерство, со концесија на 35 години, а пред истекот на рокот, приватниот партнер ќе мора да го предаде трамвајскиот систем во владение на Град Скопје. Концесионерот е задолжен за проектирање на трамвајската инфраструктура за линијата, која ќе биде долга 24 км, потоа за изградба на трамвајски станици, депоа и набавка на најмалку 22 трамвајски возила, да врши превоз на патници и да ја одржува трамвајската линија.

Градот смета дека на овој начин Скопјани ќе добијат алтернативен и квалитетен јавен превоз

- Оправданоста од доделување на договор за воспоставување на јавно приватно партнерство произлегува од потребата за воведување на нов концепт на организирање на јавниот превоз на патници на подрачјето на град Скопје, кој значително ќе го подобри квалитетот, брзината, ефикасноста, безбедноста и одржливоста на постојниот јавен превоз на патници во градот Скопје. Граѓаните на Скопје имаат потреба од воспоставување на нов концепт за организација на превозот на патници кој би го надградил сегашниот концепт на превоз на патници кој укажува на одредени недостатоци – се вели во Предлог одлуката за започнување на постапка за доделување на договор за воспоставување на јавно приватно партнерство за проектирање, изградба, финансирање, стопанисување и трансфер на трамвајски систем за превоз на патници во град Скопје.

Изградбата ќе чини 243 милиони евра

Вредноста на договорот за изградба на трамвајскиот систем се проценува на 243 милиони Евра. По објавувањето на тендерот, во рок од една година треба да се избере најповолниот понудувач кој ќе биде задолжен за изградба и стопанисување со трамвајскиот превоз.

Досега интерес покажале неколку странски фирми од Франција, Хрватска, Полска Чешка и Германија. Трамвајот ќе го поврзува источниот и западниот дел на градот, односно од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, минувајќи низ центарот – со вкупна должина од околу 24 км во двете насоки. Во финансирањето на трамвајскиот систем во следните 35 години освен Градот, со 50 проценти ќе учествува и Владата. Во првите 4 години ќе се одвојат по 16 милиони евра, 3,4 милиони евра годишно од четвртата до деветата година, 1,3 милиони евра годишно од деветата до триесет и петтата година. Се уште не е одлучено со колкав процент во финансирањето ќе учествува приватниот партнер.

http://faktor.mk/news/archives/5831

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #932 Posted: 26-Oct-2012 at 07:20
243 милиони евра!?

Можам да набројам сигурно 5 проекти кои може да се финансираат со овие пари и да придонесат драстично повеќе кога е сообраќајот во Скопје во прашање.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #933 Posted: 26-Oct-2012 at 07:40
Значи, за 121,5 милиони евра (- можни концесии понатаму) некој ќе добие монопол врз најважниот и најдоходовниот потег во Градот. Ова ќе трае 35 години, без обврска да се шири системот (ако некој си замислува втор оператор, нека си купи мобилен) и со максимум 22 возила кои ќе сообраќаат на 10 минути.

Неминовно, ЈСП ќе претрпи големи загуби, а прашање е и како ќе се интегрира трамвајот во евентуален единствен систем за наплата. Во време кога сите нормални држави посветуваат особено внимание на развојот на јавниот транспорт, некој тука се обидува истиот да го закопа.

Ама важно, странска инвестиција.

Покрај ваквиот примарен капитализам, малку е тешко да се разговара за траси и технички решенија...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #934 Posted: 26-Oct-2012 at 12:26
Еве ги ветените резултати од мене. Направени се на релативно мала база гласови (под 50) , но апсолутно реално ја отсликуваат состојбата на мислење. Ме радува што резултатите покажуваат дека барем тука на форумов сме запознати со проблемите кои ги крие класичниот трамвај, како и со далеку поповолното за Скопје решение наречено ЛРТ. Сепак, голем проблем останува генералното незнаење на тематикава на поширокото население!

























Edited by Andrej_LJ - 26-Oct-2012 at 12:51
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #935 Posted: 26-Oct-2012 at 12:44


Важноста на автономните траси:



Важноста на тунелот под пл. Македонија:
























Околу името на нашата иницијатива:









Edited by Andrej_LJ - 26-Oct-2012 at 12:50
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
MartiniMKD View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote MartiniMKD Quote  Post ReplyReply #936 Posted: 26-Oct-2012 at 14:26
Противник сум на воведување на трамвај во Скопје.
Трамвајот никого нема да натера да остави автомобил по дома.
Тоа е работа на општа култура на граѓаните од Скопје и сите си знаеме таа каква е.
Трамвајот е застарена форма на превоз и тој во Скопје само ќе допринесе за поголеми гужви, непотребно трошење на финансиски средства, непотребно раскопување на штотуку реконструирани булевари, и гарантирам зголемен број на сообраќајни несреќи бидејќи ретко кој од нашиве граѓани има искуство со трамвај по улиците

Edited by MartiniMKD - 26-Oct-2012 at 14:29
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #937 Posted: 26-Oct-2012 at 18:31
Денес накај 16 часот возев долж Партизанска, делот од Тифани до Рузвелтова е таков хаос што доколку имаше и трамвај на една од трите ленти ќе беше трагикомично. Ова може е решение за некој друг град во светот но за Скопје не е. Решение треба да се бара за оние кои користат автомобили, не за оние кои користат јавен превоз, тие добија нови автобуси и тоа е одлично, тој проблем е минато. Моменталниот проблем во Скопје се решава со повеќе мерки, трамвајот не е една од нив, проширување на улиците е добро решение, но привремено.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #938 Posted: 30-Oct-2012 at 03:51

Во ноември избор на концесионер за трамвај

Тендер за избор на фирма-концесионер за трамвајската линија во Скопје ќе биде распишан во ноември годинава, најави вчера градоначалникот на Скопје, Kоце Трајановски, одговарајќи на советничко прашање на седница на Советот на Скопје.

Според условите во одлуката за јавно-приватно партнерство, која градската власт ќе ја разгледува в среда, на избраната компанија ќе ~ се даде рок од 35 години да ја стопанисува линијата, а за возврат ќе треба да ја изгради целата потребна инфраструктура од Ѓорче Петров до Ново Лисиче. Повикот ќе трае една година.

По истекот на договорот, концесионерот ќе му ја врати целата инфраструктура на Градот Скопје.


www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=DEF630E6B81A184C8954598009E5E920




Добро до кога ќе се заебаваат со ова трамвајот, прво ќе распишат тендер во мај/јуни па после во септември па октомври сега еве во ноември најавено на крај ќе излезе една недела пред избори да распишат...

И не ми е јасно кога веќе по секоја цена треба да има трамвај зошто толку долго ќе трае повикот ако се знае дека Коце последниот пат рече дека до нова година ќе се одбере концесионер, значи тоа е негде 3 месеци траење на тендерот а зошто сега ќе трае дури цела една година?

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #939 Posted: 30-Oct-2012 at 11:00
Најпрвин би сакал да му се заблагодарам на Андреј за големиот труд што го вложил во обработката и прикажувањето на резултатите со табели и пити, со што се отсликува иницијативноста на барем мал дел од граѓаните што имаат став за скопскиот трамвај.

Дечки, треба да се бара „Гласност“ од Град Скопје! Наместо да си нафрлаат кратки информации тука-таму за трамвајот, мислам дека треба да организираат една трибина на која ќе се говори на оваа тема а на чиј почеток одговорните лица од градот детално ќе ги запознаат експертите и заинтересираните граѓани со тоа што ќе се гради низ Скопје. Мислам дека од ваков начин на дејствување ќе излезе квалитетна критика, од која би произлегле солуции за критичните точки кои можат да се применат во натамошната постапка.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #940 Posted: 19-Nov-2012 at 12:41
Бојан, одлична статија за градските превози на Скопје и регионалните главни градови! Јас истото мислев да го напишам и за Солун, но си ме претркал Thumbs%20Up Значи мене ми останува Букурешт (М4, М5, М6), но некој друг ден.

Секако дека треба да се бара гласност од Град Скопје. Не смее проект кој би го трасирал развојот на нашиот главен град за децении напред, да не се зборува воопшто, а информацијата да се поднесува селективно по желба на Градот. Но, кои се механизмите на наше располагање со кои можеме да го постигнеме тоа?

Што се однесува на нашата мобилизација, таа признавам заглави периодов, но имаме раздвижување. Едноставен, но со вкус сајт е во изработка (волонтираат мои другар и другарка кои имаат завршено ЕТФ), но изработката е зависна од нивното слободно време. Очекувам во почетокот на идната година да биде завршен и ставен во функција. Истото се однесува и за ФБ страницата, која ја чека веб верзијата за да започне да функционира. Навистина мислам дека треба повеќе да се обединиме и заложиме за запирање на овој безумен проект доколку не се променат скоро сите параметри. Влечењето на Град Скопје само ни оди во прилог.

Но еве за почеток, кажете како можеме да извршиме притисок врз градот и јавноста за да не чујат и посериозно ги објаснат параметрите. Да не забораваме дека од консултантската куќа Виалто не добив никаков одговор околу нивната студија иако им беа испратени 3 е-мејла, вклучително и еден на унгарски јазик се разбира од различни адреси и акаунти те. не мои.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.