Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 34567 60> |
Author | |||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #81 Posted: 29-May-2008 at 18:44 | ||||
Бидејќи се работи за многу сериозна работа да ги архивираме сите објави за полесно да ги исфилтрираме вистинските информации
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=33737&mid=1500&tabId=1&tabindex=0 |
|||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #82 Posted: 29-May-2008 at 20:15 | ||||
Катастрофа невидена. Хаос уште поголем, џабе фрлени пари, и да не збориме за ѓубрето од Белград и од Загреб што ке заврши кај нас. И што ке биде ново, веројатно шините само. И да не зборуваме дека нема да оди на предвидените делови под земја. За трамвај пред се треба да се има патна инфраструктура. Во Скопје Јужен булевар не е завршен, Илинденска не е проширена, Крушевска Република не е направена. Кога ќе се изградат шините враќање назад за поправки барем кај нас нема да има.
|
|||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||
shyes
Senior Member Joined: 09-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #83 Posted: 30-May-2008 at 08:33 | ||||
....Еве некои вести за трамваи во Скопје
Edited by shyes - 30-May-2008 at 08:46 |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #84 Posted: 30-May-2008 at 08:35 | ||||
добри поенти. Не е работава за цепидлачење туку за многу подалекусежни последици. И никој не го гледа тоа. Па и денеска ги плаќаме цеховите за вакви авантури. Некомплетираната сообраќајна инфраструктура ја плаќаме многукратко на основа на максимизирано трошење на бензин што се се пари во ветер кои ние ги плаќаме за увоз. Сепак дури и да се изградат трасите на третата лента тоа не е крај на светот (како што рековме постојат решенија да се компензираа таа грешка). Но трасите кои се дефинирани се надвор од здрав разум. И повеќе ме потсеќаат на класичен трамвајски систем (повторно ми се врати стравот дека уствари такво нешто планираат) отколку модерен ЛРТ. Ако е така поентата е изгубена а штетата ќе биде голема. |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #85 Posted: 30-May-2008 at 08:37 | ||||
можеш ли ова подетално да го елаборираш |
|||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #86 Posted: 30-May-2008 at 11:21 | ||||
Извини пбанкс али.... Има многу верзии али во принцип ова кај нас важи 102.5%.....
Ова последново е my favorite
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #87 Posted: 30-May-2008 at 16:06 | ||||
Па тие работи што ми паѓаат на ум се прилично неважни во споредба со катастрофалните грешки што се токмат да ги направат и затоа не сакав да разглабам премногу околу тоа. Еве на пример тоа што би се градело средина би било на „купче“ што очигледно значи побрза и поефтина изградба, а исто така полесно и поефтино одржување. Би значело и полесна изведба на денивелација (и сега, и доколку некогаш се прави дополнителна). Исто така пругите лесно би можеле да се поврзат на одредени интервали со што би се овозможило привремено да се помине на другата страна за да се заобиколи некој непрооден сегмент (расипан трамвај, незгода, оштетена пруга или електрична мрежа...). Од сообраќаен аспект има една точка на вкрстување наместо две што би било случај доколку е странично. И физичкото одвојување на средишно поставена траса од околниот простор и сообраќај е полесно изводливо и поубаво би изгледало. Плус тоа средишно поставување директно ќе не стимулира да изградиме повеќе подземни и надземни пешачки премини. Странично поставување пак е пофлексибилно каде што мора малку да се импровизира за да се заштеди простор (станиците едноставно ги поставуваш на постоечки тротоар). Плус тоа не се замараш да преминуваш улица ако си на вистинската страна. Доколку мрежата воопшто би немала средишни сегменти и се би било поставено странично, би можеле да нарачаме трамваи со врати само од една страна (што има извесни предности)... Но и трамваи со врати од двете страни (гледам дека преовладуваат во огромен процент) би имале голема предност на средишна траса, со тоа што патниците би се качувале само од лева страна а би се симнувале само од десна страна, што е многу побрзо и застанувањата на станици би биле пократки. Нормално зборам за дополнителен простор странично, не за поставување на веќе постоечка сообраќајна лента што е надвор од памет! Кога се ќе се собере, дефинитивно преферирам средишна траса да се спроведе секаде каде што тоа е можно да се направи без воопшто или без големи импровизации. Но како што реков, сепак тоа е маргинално прашање во однос на самите траси, или одземањето на постоечки сообраќајни ленти.
На Јане Сандански како што заклучивме може да се поправи, но таа „поправка“ како што објасни би не чинела доста повеќе него тоа да биде од почеток правилно испланирано и изградено. Ама на Партизанска на пример доколку узурпираат постоечка лента, нема простор за поправка затоа што просторот на средина е мал. На партизанска единствена поправка би било комплетно уништување на веќе изграденото и градење на ново... :( |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #88 Posted: 30-May-2008 at 23:05 | ||||
Еве го делот од ГУП-от што се однесува на јавниот превоз, па оценете сами колку е вистинит горниот цитат. |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #89 Posted: 30-May-2008 at 23:24 | ||||
Текстот спомнува една ОК вест... Дека сигурно ќе се купувале нови трамваи. Иако онаква провизорна реченица дека "германските и чешките трамваи биле најдобри" одма ми фрла сенка врз квалитетот и на останатите информации воопшто... Ме интересира за вас што повеќе се разбирате во сето ова (Кловер, Владимир П можеби?). Колку чини еден ЛРТ сет а колку еден сет за класичен трамвај? Ме интересира дали може да оцениме од бројкине кои ги има во текстот за цената на еден сет дали планираат ЛРТ или класичен трамвај т.е. дали е дебаклот комплетен или не е.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=021187AF3B3273429FDB73D95D3305FC |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #90 Posted: 30-May-2008 at 23:28 | ||||
@Clover и јас така од прилике размислував за разликите помеѓу траса по средина или од страна. Но сепак сакав да прочитам што имаш да кажеш со оглед на тоа дека си најчесто доста постудиозен за овие прашања.
Инаку кога зборуваме за ова. Зошто и на Партизанска не се планирани во средина трасите (доколку заклучивме дека е тоа најдобра варијанта)?? Наместо да се гради трасата на сметка на тротоарот може да се гради во третата лента од двете страни а првата лента да се догради на сметка на тротоарот. Поскапо е но поентата ми е дека и таму има решение да се изведе средишна траса. |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #91 Posted: 30-May-2008 at 23:37 | ||||
Уште нешто. Чисто гласно размислување. Дали е можно ова да биде некои "привремено решение" по скопски рецепт? Создавање на некој кружен тек кој би проаѓал блиску до центарот со оглед на тоа дека подземниот коридор не постои? Дали можеби делот Холидеј Ин-Градска Болница-Црвен Крст-Народна Банка понатаму би се отстранил при евентуалната конструкција на подземниот коридор?
Знам дека е фрлање на пари и дека не е едноставно трасава што ја спомнувам да се изгради па да се размонтира.... Но сепак... |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #92 Posted: 31-May-2008 at 00:33 | ||||
@ pbanks
Во врска со дилемата што ја имаш дали се планира ЛРТ или класичен трамвај, границата не е многу оштра, а плус тоа повеќе се однесува на инфраструктурата отколку на самите возила. Немам познавања околу цените, ама не би бил загрижен многу околу тоа... Мислам дека е повеќе од сигурно дека пругите ќе бидат 1,435m и тоа е далеку најпресудно според мене. На Партизанска за средишно поставување проблемот сепак лежи во немањето простор на делот што гравитира накај центар. Веќе спомнав дека со странично поставување се заштедува простор бидејќи станиците се поставуваат на постоечки тротоар. За средишно поставување не е потребен простор само за пруга, туку и дополнителен простор за станици, кој на Партизанска го нема доволно. Што се однесува до привременоста на решението во центар, би било добро да е така, но би било нормално да нагласат кога би било така. Сигурно тоа не е некоја воена тајна... Во секој случај поставување на пруги на постоечки ленти не оди во прилог на такво темелно и долгорочно планирање, туку зборува за импровизаторски однос кој има за цел набрзина да се направи некоја крпеница. Кога нормален човек би го земал тунелот во предвид, би испланирал средишно поставување во аеродром, од каде трасата ќе понира во еден тунел. Доколку е странично, макар и на дополнителна лента, ќе мора да се води преку коловози за да се спои или да се прават два влезни тунели. |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #93 Posted: 31-May-2008 at 01:00 | ||||
Да додадам за Партизанска. Би можело без просторни проблеми да иде у средина доколку целиот потег од Рузвелтова до центар иде под земја, а за премостувањето на Вардар кај Влае се дадат прилично големи пари...
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #94 Posted: 31-May-2008 at 11:18 | ||||
Знам дека разликата е пред се во инфраструктурата но бидејќи никаде не спомнува колку ќе бидат пругите (и не ми е јасно зошто е повеќе од сигурно дека ќе бидат 1.435м после сите глупирања што ги прочитавме деновиве) мислев дека можеби тоа може да го добиеме преку споредби на цените на сетовите (доколку значајна разлика воопшто постои во цената помеѓу ЛРТ сет и класичен трамвај). |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #95 Posted: 31-May-2008 at 14:39 | ||||
Уште на времето рекоа дека мрежата ќе ја поврзеле со постоечката железничка мрежа, така да 1,435m е сигурна работа. Е сега ширината на пругата не гарантира дека ќе се набават широки трамваи (мислам дека денеска преовладуваат 2,6m), ама мислам дека со споредба на цени ионака не можеме да дојдеме до некаков посигурен заклучок околу ова.
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #96 Posted: 10-Jun-2008 at 08:17 | ||||
И после ние дискутираме дали ќе имало траси и станици во средина. А заборавивме дека тој простор е за жардинерии
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=152366&idg=8&idb=2390&rubrika=Skopje |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #97 Posted: 10-Jun-2008 at 09:24 | ||||
pbanks што бара текстов у трамвај?! Ти си го испланира тој простор за трамвај и гајле немаш?!
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #98 Posted: 10-Jun-2008 at 09:39 | ||||
тој простор го имаат испланирано многу постручни и попаметни луѓе од мене... само што години наназад некои дибеци сето тоа интензивно го деградираат (без акцент на некого посебно) |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #99 Posted: 10-Jun-2008 at 14:57 | ||||
Според ширината на тој простор, ја би рекол дека е испланиран тачно во случај да се гради трамвај. Ама тоа било во некои дамнешни времиња кога се гледало многу понапред. Сега не само што не гледаме ниту две-три години понапред, туку и тоа што ни е оставено го упропастуваме. А ова со жардињериве како запнале веќе станува перверзија. Edited by Cloverstack - 10-Jun-2008 at 14:58 |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #100 Posted: 10-Jun-2008 at 15:00 | ||||
барем да беа нешто... на некои пошироките булевари изгледаат комплетно без врска (на Партизанска на пример). Единствено на водњанска ми се до некаде логични. Јане Сандански ќе се унакази, тоа нема да биде жардинерија туку корито (2+ сообраќајни траки ширина) |
|||||
Post Reply | Page <1 34567 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |