Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 4849505152 60> |
Author | |
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #981 Posted: 24-Apr-2013 at 19:21 |
Зарем не е против законот да се прифати понуда од единствениот инвеститор кој испратил понуда на тендер ?
Барем кога истиот тендер е распишан по прв пат, претпоставувам дека е нелегално. Ако добро помнам, кога беше распишан првиот конкурс за нова фасада на ГТЦ Скопје, пристигна само една понуда, која предвидуваше футуристичка фасада на ГТЦ Скопје, а потоа конкурсот беше поништен бидејќи само една понуда пристигнала. http://www.alfa.mk/News.aspx?id=55126 Норвежани заинтересирани да го градат скопскиот трамвај
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #982 Posted: 24-Apr-2013 at 19:33 |
Во право си и јас мислам дека важи тоа правило, ако не се случиле измени во последен момент.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #983 Posted: 25-Apr-2013 at 15:36 |
Зависи како им одговара...
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #984 Posted: 04-Jun-2013 at 20:27 |
http://www.sitel.com.mk/koce-trajanovski-sobirashe-iskustva-od-sofija-za-tramvaj-0
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #985 Posted: 06-Jun-2013 at 14:20 |
Пресметував нешто... ќе образложам друг пат...
Но добив нешто вакво... За потполна независна траса за трамвај, со 1,5 км тунел и 1,85 км виадукт... со 3 подземни и 3 надземни станици... со подземно вкрстување со сите поголеми крстосници... за Линија 1 добив сума од околу 190 милиони евра... само инфраструктура нормално... Како не ми е јасно, овие засегнативе ни даваат бројка од 250 милиони евра за обичен трамвај... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #986 Posted: 06-Jun-2013 at 16:16 |
Е сега, еве една првична верзија, која исклучува неколку работи, малку е непрецизна и треба да се доработи
се на се ~142 милиони евра... поефтино од тоа што прво го изјавив, но тоа се должи на тоа што ова е поефтината верзија, односно не станува збор за целосно независна траса... Но како и да, реално мислам дека и за потполно независна траса... цената би била пониска од првично споменатата... Но еве... ѕирнете... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #987 Posted: 06-Jun-2013 at 19:03 |
Say something...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #988 Posted: 06-Jun-2013 at 19:38 |
Дали ги пресмета во цената и вградувањата во истата од разни квазиексперти и "заслужни" политичари? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #989 Posted: 06-Jun-2013 at 19:45 |
Не разбирам...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #990 Posted: 06-Jun-2013 at 20:59 |
Дали во цената е вметнат и износот што политичарите ќе си го пикнат во џеб? Претпоставувам тоа сака поетот да праша
Интересно изгледа, ама мислам дека само си го губиш времето, бидејќи ние не можеме обични автобуски станици да направиме, а не, пак, лесна железница со тунели и вијадукти. Немаме капацитет, па и волја, тоа е. Edited by Џоле - 06-Jun-2013 at 21:02 |
|
За сè има вторпат
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #991 Posted: 06-Jun-2013 at 21:00 |
Скопје ниту народот не се дораснати за вакви футуристички проекти. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #992 Posted: 06-Jun-2013 at 21:46 |
Ама, колку што може да се види... Линија 1 во никој случај не би надминала 250 милиони евра, со сите марифети... зборам за инфраструктурата, и под тоа мислам потполно независна траса, со тунел, два вијадукти и мин. 4 подвозници, со 3(+4) подземни и 3 надземни и 20 наземни станици... Таа, нема да помине ниту 200 милиони евра, али еве... нека бидат 250 милиони евра...
250 милиони евра можат да се поделат вака: Прва година: 100 милиони евра - изградба на делот во Аеродром (20 милиони евра) - 10 милиони евра Град Скопје (кредит од државата без камата, рок на исплата 5 години, по 2 милиони евра, со грејс период од 1 година) - 8 милиони евра о. Аеродром (исто како и за градот, по 1,6 милиони евра) - 2 милиони евра грант од државата - изградба на вијадуктот и краткиот наземен дел (30 милиони евра) - 15 милиони евра Град Скопје (кредит од државата без камата со рок на исплата од 5 години, по 3 милиони евра, со грејс период од 1 година) - 12 милиони евра о. Центар (исто ко градот, по 2,4 милиони евра) - грант од државата од 3 милиони евра) - почеток на изградба на тунелот низ центар (50 милиони евра) - 25 милиони евра од градот (исто кредит, 5 милиони годишно) - 20 милиони евра о. Центар (исто, 4 милиони годишно) - грант од државата 5 милиони евра Резиме за Прва година: Потрошени 100 милиони евра - 50 милиони обезбедени од градот преку државен кредит (позајмица) - нивна исплата во рок на 5 години со 1 година грејс период, и тоа за наредните 5 години, градот треба да испаќа по 10 милиони евра, доколку се оди со поолеснителна варијанта од 10 години исплата, тогаш треба да плаќа по 5 милиони евра годишно) - 8 милиони евра обезбедени од о. Аеродром (исто како и градот, во наредните 5 години треба да исплатува по 1,6 милиони евра, а ако се оди на 10-годишната варијанта, по 800 илјади евра) - 32 милиони обезбедени од о. Центар (исто како и градот, 5 години по 6,4 милиони евра, или 10 години по 3,2 милиони евра) - 10 милиони евра грант од државата За Втора година... друг пат Edited by FoSsiL - 06-Jun-2013 at 21:53 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #993 Posted: 06-Jun-2013 at 21:47 |
Во меѓувреме...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #994 Posted: 06-Jun-2013 at 23:47 |
Пред да изблујам многу критики може да ми кажеш на каква основа ги базираше цените? Оти мене ми изгледаат како од ракав фрлени.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #995 Posted: 07-Jun-2013 at 00:05 |
ги извадив од студија за... епа сега... цени за изградба и одржување на железница...
Дури и поскапо е од тоа што би било... имајќи ги во предвид сумите за последниве сегменти на М1 во Софија... а станува збор за тешко метро таму... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #996 Posted: 07-Jun-2013 at 00:35 |
Не, цената е горе-долу реална него ме интересираше општо. Ај пушти ја студијата за да можеме да ја разгледаме сите. Edited by Andrej_LJ - 07-Jun-2013 at 00:36 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #997 Posted: 07-Jun-2013 at 01:07 |
Повели... сепак, мора да се напомене дека е од 2001 и дека јас колку толку во пресметките успеав да ја внесам инфлацијата на еврото од 31,11% од 2001 до сега... Но во секој случај... Не е возможно да ја премине рамката од 250 милиони евра...
http://litep.epfl.ch/files/content/sites/litep/files/shared/Liens/Downloads/Divers/Baumgartner_Couts_chf_2001_e.pdf |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #998 Posted: 11-Jun-2013 at 09:09 |
Трајановски се' уште се мисли за трамвајот
Не постои рок до кога градските власти треба да ја разгледаат единствената понуда на потенцијалниот норвешки концесионер Градските власти се' уште не одлучиле за судбината на проектот трамвај. Надлежните не ја разгледале единствената понуда од норвешкиот конзорциум, кој пројави интерес да ја изгради трамвајската траса, иако помина речиси еден месец од завршувањето на тендерот. До кога треба да ја донесат конечната одлука, од Градот не си поставиле рок. Велат дека за исходот навремено ќе ја информираат јавноста. „Со оглед на фактот дека станува збор за голем проект, на Комисијата и' е потребно време за внимателно да ја разгледа обемната тендерска документација и нема конкретен временски рок кога треба да заврши евалуацијата. Евалуацијата на тендерската понуда се' уште е во тек и повеќе информации ќе бидат објавени по нејзиното завршување“, велат од Град Скопје. Интерес да инвестира во трамвајот пројави само норвешкиот конзорциум „Скурдал и Метнит групација“. Какви услови понудиле, од Градот не прецизираа. Тие во огласот бараа концесионер, кој по изградба на трамвајот со него ќе стопанисува 35 години. Партнерот ќе има обврска да набави најмалку 22 трамвајски возила, да изгради пруга во должина од 24,2 километри, во два правци на релација Ново Лисиче - Ѓорче Петров. Проценето е дека за ова концесионерот ќе треба да вложи околу 180 милиони евра, дека изведбата на оваа фаза би завршила за најмногу три години, односно трамвајот би „тргнал“ до 2016 година. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=CAD619745496F4499209322EA47F84FC |
|
За сè има вторпат
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #999 Posted: 11-Jun-2013 at 15:06 |
На Скопје му треба изведба на детална стратегија за сообраќај како патнички така и пешачки со цел да си увиди каде треба да се инвестираат средства за да се растерети гужвата на двете полиња, а не по секоја цена да се турка проект кој нема ништо да реши.
Мора да има таква стратегија барем за периодот 2014-2024 инаку ништо не правиме вака ако секој гради што му текне. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1000 Posted: 17-Jun-2013 at 12:11 |
Иако статијава е само индиректно поврзана со оваа тема на форумов, сепак допира и други теми, како што се градежен бум кој резултирал со непродадени недвижности и должничка криза, не знам зошто, но многу познато ми делува ова сценарио.
Но кога сме кај конкретнава тема на форумов, станува збор за Велез-Малага, град во близина на југозападното крајбрежје на Шпанија, кој се откажува од шинскиот превоз бидејќи истиот му станува неисплатлив поради должничката криза. За волја на вистината, станува збор за град со помалку од 100.000 жители, кој поради должничката криза почнува да се враќа на својот стар извор на приходи - земјоделството, но самиот факт дека веќе имаат шински превоз и се откажуваат од истиот поради должничката криза, ја става под знак прашалник исплатливоста на шинскиот превоз откако истиот станал реалност. Од тука се разбира, следува логичното прашање кое скопските власти го избегнуваат на секаков можен начин или на кое одговараат со тотално дубиозни одговори: Дали на Скопје му е потребен, и уште поважно, дали на Скопје му е исплатлив трамвајскиот превоз ? Од оваа статија ме фати интерес за уште една работа: Колку шински превозници низ Европа продаваат или изнајмуваат дел од својот возен парк и колку би бил тој возен парк прилагодлив на македонските застарени железнички пруги ? Дали има шински превозници низ Европа кои продаваат или изнајмуваат дел од својот возен парк, а да не е стар повеќе од 10 години, и колку истиот тој возен парк би бил прилагодлив на македонските застарени железнички пруги ? Овие 2 прашања се за во темата Возен парк (општо). Изгледајте го клипчето на веб страната кон која води наредниот линк, вреди да се види. http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22932518 Eurozone crisis: The ghost tramway haunting Spain
|
|
Post Reply | Page <1 4849505152 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |