build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4849505152 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #981 Posted: 24-Apr-2013 at 19:21
Зарем не е против законот да се прифати понуда од единствениот инвеститор кој испратил понуда на тендер ?
 
Барем кога истиот тендер е распишан по прв пат, претпоставувам дека е нелегално.
 
Ако добро помнам, кога беше распишан првиот конкурс за нова фасада на ГТЦ Скопје, пристигна само една понуда, која предвидуваше футуристичка фасада на ГТЦ Скопје, а потоа конкурсот беше поништен бидејќи само една понуда пристигнала.
 
http://www.alfa.mk/News.aspx?id=55126
 

Норвежани заинтересирани да го градат скопскиот трамвај

 
Норвешкиот конзорциум ПЈ Скурдал и Метнит групација сака да учествува во изградбата на скопскиот трамвај.
 
24.04.2013 18:50:42
 
Норвешкиот конзорциум ПЈ Скурдал и Метнит групација сака да учествува во изградбата на скопскиот трамвај. Ова е и единствениот заинтересиран субјект, кој поднесе документација по повикот за јавно приватно партнерство со градот, за проектирање, изградба, финансирање и стопанисување на трамвајскиот систем во Скопје.
 
Сега градот треба да ја евалуира пристигнатата понуда и да се произнесе, каков е проектот и најважното колку пари понудил конзорциумот. Градските власти соопштуваат дека ќе биде потребно време да се провери обемната документација, по што ќе можат да излезат со конкретни информации за понудата и одлучат дали норвежаните ќе учествуваат во изградбата на трамвајот.
 
Се претспоставува  дека проектот ќе “тежи” околку 200 милиони евра. Во огласот беше наведено дека концесионерот е должен да набави 22 трамвајски возила, да проектира трамвајски траси, станици и депоа и да стопанисува со системот во следните 35 години. Превидено е трамвајот, преку Центар да ги поврзува населбите Ново Лисиче и Ѓорче Петров во должина од 24 колометри во двете насоки.
 
Александар Видиновски

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #982 Posted: 24-Apr-2013 at 19:33
Во право си и јас мислам дека важи тоа правило, ако не се случиле измени во последен момент.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #983 Posted: 25-Apr-2013 at 15:36
Зависи како им одговара...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #984 Posted: 04-Jun-2013 at 20:27
http://www.sitel.com.mk/koce-trajanovski-sobirashe-iskustva-od-sofija-za-tramvaj-0
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #985 Posted: 06-Jun-2013 at 14:20
Пресметував нешто... ќе образложам друг пат...

Но добив нешто вакво... За потполна независна траса за трамвај, со 1,5 км тунел и 1,85 км виадукт... со 3 подземни и 3 надземни станици... со подземно вкрстување со сите поголеми крстосници... за Линија 1 добив сума од околу 190 милиони евра... само инфраструктура нормално...

Како не ми е јасно, овие засегнативе ни даваат бројка од 250 милиони евра за обичен трамвај...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #986 Posted: 06-Jun-2013 at 16:16
Е сега, еве една првична верзија, која исклучува неколку работи, малку е непрецизна и треба да се доработи

се на се ~142 милиони евра... поефтино од тоа што прво го изјавив, но тоа се должи на тоа што ова е поефтината верзија, односно не станува збор за целосно независна траса... Но како и да, реално мислам дека и за потполно независна траса... цената би била пониска од првично споменатата...

Но еве... ѕирнете...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #987 Posted: 06-Jun-2013 at 19:03
Say something...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #988 Posted: 06-Jun-2013 at 19:38

Дали ги пресмета во цената и вградувањата во истата од разни квазиексперти и "заслужни" политичари?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #989 Posted: 06-Jun-2013 at 19:45
Не разбирам...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #990 Posted: 06-Jun-2013 at 20:59
Дали во цената е вметнат и износот што политичарите ќе си го пикнат во џеб? Претпоставувам тоа сака поетот да праша

Интересно изгледа, ама мислам дека само си го губиш времето, бидејќи ние не можеме обични автобуски станици да направиме, а не, пак, лесна железница со тунели и вијадукти.

Немаме капацитет, па и волја, тоа е.

Edited by Џоле - 06-Jun-2013 at 21:02
За сè има вторпат
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #991 Posted: 06-Jun-2013 at 21:00
Originally posted by FoSsiL

Say something...


Скопје ниту народот не се дораснати за вакви футуристички проекти.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #992 Posted: 06-Jun-2013 at 21:46
Ама, колку што може да се види... Линија 1 во никој случај не би надминала 250 милиони евра, со сите марифети... зборам за инфраструктурата, и под тоа мислам потполно независна траса, со тунел, два вијадукти и мин. 4 подвозници, со 3(+4) подземни и 3 надземни и 20 наземни станици... Таа, нема да помине ниту 200 милиони евра, али еве... нека бидат 250 милиони евра...

250 милиони евра можат да се поделат вака:

Прва година: 100 милиони евра
- изградба на делот во Аеродром (20 милиони евра)
- 10 милиони евра Град Скопје (кредит од државата без камата, рок на исплата 5 години, по 2 милиони евра, со грејс период од 1 година)
- 8 милиони евра о. Аеродром (исто како и за градот, по 1,6 милиони евра)
- 2 милиони евра грант од државата
- изградба на вијадуктот и краткиот наземен дел (30 милиони евра)
- 15 милиони евра Град Скопје (кредит од државата без камата со рок на исплата од 5 години, по 3 милиони евра, со грејс период од 1 година)
- 12 милиони евра о. Центар (исто ко градот, по 2,4 милиони евра)
- грант од државата од 3 милиони евра)
- почеток на изградба на тунелот низ центар (50 милиони евра)
- 25 милиони евра од градот (исто кредит, 5 милиони годишно)
- 20 милиони евра о. Центар (исто, 4 милиони годишно)
- грант од државата 5 милиони евра

Резиме за Прва година:

Потрошени 100 милиони евра
- 50 милиони обезбедени од градот преку државен кредит (позајмица)
- нивна исплата во рок на 5 години со 1 година грејс период, и тоа за наредните 5 години, градот треба да испаќа по 10 милиони евра, доколку се оди со поолеснителна варијанта од 10 години исплата, тогаш треба да плаќа по 5 милиони евра годишно)
- 8 милиони евра обезбедени од о. Аеродром (исто како и градот, во наредните 5 години треба да исплатува по 1,6 милиони евра, а ако се оди на 10-годишната варијанта, по 800 илјади евра)
- 32 милиони обезбедени од о. Центар (исто како и градот, 5 години по 6,4 милиони евра, или 10 години по 3,2 милиони евра)
- 10 милиони евра грант од државата

За Втора година... друг пат

Edited by FoSsiL - 06-Jun-2013 at 21:53
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #993 Posted: 06-Jun-2013 at 21:47
Во меѓувреме...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #994 Posted: 06-Jun-2013 at 23:47
Пред да изблујам многу критики може да ми кажеш на каква основа ги базираше цените? Оти мене ми изгледаат како од ракав фрлени.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #995 Posted: 07-Jun-2013 at 00:05
ги извадив од студија за... епа сега... цени за изградба и одржување на железница...

Дури и поскапо е од тоа што би било... имајќи ги во предвид сумите за последниве сегменти на М1 во Софија... а станува збор за тешко метро таму...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #996 Posted: 07-Jun-2013 at 00:35
Originally posted by FoSsiL

ги извадив од студија за... епа сега... цени за изградба и одржување на железница...

Дури и поскапо е од тоа што би било... имајќи ги во предвид сумите за последниве сегменти на М1 во Софија... а станува збор за тешко метро таму...


Не, цената е горе-долу реална него ме интересираше општо. Ај пушти ја студијата за да можеме да ја разгледаме сите.

Edited by Andrej_LJ - 07-Jun-2013 at 00:36
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #997 Posted: 07-Jun-2013 at 01:07
Повели... сепак, мора да се напомене дека е од 2001 и дека јас колку толку во пресметките успеав да ја внесам инфлацијата на еврото од 31,11% од 2001 до сега... Но во секој случај... Не е возможно да ја премине рамката од 250 милиони евра...

http://litep.epfl.ch/files/content/sites/litep/files/shared/Liens/Downloads/Divers/Baumgartner_Couts_chf_2001_e.pdf
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #998 Posted: 11-Jun-2013 at 09:09
Трајановски се' уште се мисли за трамвајот

Не постои рок до кога градските власти треба да ја разгледаат единствената понуда на потенцијалниот норвешки концесионер

Градските власти се' уште не одлучиле за судбината на проектот трамвај. Надлежните не ја разгледале единствената понуда од норвешкиот конзорциум, кој пројави интерес да ја изгради трамвајската траса, иако помина речиси еден месец од завршувањето на тендерот. До кога треба да ја донесат конечната одлука, од Градот не си поставиле рок. Велат дека за исходот навремено ќе ја информираат јавноста.

„Со оглед на фактот дека станува збор за голем проект, на Комисијата и' е потребно време за внимателно да ја разгледа обемната тендерска документација и нема конкретен временски рок кога треба да заврши евалуацијата. Евалуацијата на тендерската понуда се' уште е во тек и повеќе информации ќе бидат објавени по нејзиното завршување“, велат од Град Скопје.

Интерес да инвестира во трамвајот пројави само норвешкиот конзорциум „Скурдал и Метнит групација“. Какви услови понудиле, од Градот не прецизираа.

Тие во огласот бараа концесионер, кој по изградба на трамвајот со него ќе стопанисува 35 години. Партнерот ќе има обврска да набави најмалку 22 трамвајски возила, да изгради пруга во должина од 24,2 километри, во два правци на релација Ново Лисиче - Ѓорче Петров. Проценето е дека за ова концесионерот ќе треба да вложи околу 180 милиони евра, дека изведбата на оваа фаза би завршила за најмногу три години, односно трамвајот би „тргнал“ до 2016 година.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=CAD619745496F4499209322EA47F84FC
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #999 Posted: 11-Jun-2013 at 15:06
На Скопје му треба изведба на детална стратегија за сообраќај како патнички така и пешачки со цел да си увиди каде треба да се инвестираат средства за да се растерети гужвата на двете полиња, а не по секоја цена да се турка проект кој нема ништо да реши.

Мора да има таква стратегија барем за периодот 2014-2024 инаку ништо не правиме вака ако секој гради што му текне.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1000 Posted: 17-Jun-2013 at 12:11
Иако статијава е само индиректно поврзана со оваа тема на форумов, сепак допира и други теми, како што се градежен бум кој резултирал со непродадени недвижности и должничка криза, не знам зошто, но многу познато ми делува ова сценарио.
 
Но кога сме кај конкретнава тема на форумов, станува збор за Велез-Малага, град во близина на југозападното крајбрежје на Шпанија, кој се откажува од шинскиот превоз бидејќи истиот му станува неисплатлив поради должничката криза. За волја на вистината, станува збор за град со помалку од 100.000 жители, кој поради должничката криза почнува да се враќа на својот стар извор на приходи - земјоделството, но самиот факт дека веќе имаат шински превоз и се откажуваат од истиот поради должничката криза, ја става под знак прашалник исплатливоста на шинскиот превоз откако истиот станал реалност.
 
Од тука се разбира, следува логичното прашање кое скопските власти го избегнуваат на секаков можен начин или на кое одговараат со тотално дубиозни одговори:
 
Дали на Скопје му е потребен, и уште поважно, дали на Скопје му е исплатлив трамвајскиот превоз ?
 
Од оваа статија ме фати интерес за уште една работа:
 
Колку шински превозници низ Европа продаваат или изнајмуваат дел од својот возен парк и колку би бил тој возен парк прилагодлив на македонските застарени железнички пруги ?
 
Дали има шински превозници низ Европа кои продаваат или изнајмуваат дел од својот возен парк, а да не е стар повеќе од 10 години, и колку истиот тој возен парк би бил прилагодлив на македонските застарени железнички пруги ?
 
Овие 2 прашања се за во темата Возен парк (општо).
 
Изгледајте го клипчето на веб страната кон која води наредниот линк, вреди да се види.
 
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22932518
 

Eurozone crisis: The ghost tramway haunting Spain

 
17 June 2013 Last updated at 09:19 GMT
 
Six years ago, the Spanish coastal town of Velez Malaga built a 38 million euro tramway to link it with a nearby beach resort.
 
But when the economic crisis hit, the town could no longer afford to run the service.
 
With debts mounting, the mayor has taken a dramatic decision - he is boxing it up and renting it out to Sydney, Australia.
 
Emma Jane Kirby reports.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4849505152 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.641 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.