build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 01-Oct-2008 at 13:46

Веројатно трифун си резонира дека ќе го зезне неговиот наследник со трамвајот како што он се чувствува зезнат од пенов со салата, а фактот дека губитниците во оваа детска игра се градот и граѓаните не е битно. Ништо чудно како што вика бојан да се запостави и овој проект зошто знаеме какви детски игри има меѓу владата и градот со ЈСП, али ќе може бар трифка да се фали дека Скопје добил трамвај ради него, било тоа сега или за едно 20 години. Roll%20eyes

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 02-Oct-2008 at 19:10
Само делот од Аеродром до Центар ќе не чини околу 50 милиони евра, што се многу пари, а буџетот на СКопје нема теорија да го финансира. Затоа приказнава е бајка, а Трифке сака уште еден мандат па сега им се умилкува на граѓаните. Целата мрежа низ Скопје ќе не чини стотици милиони евра, па затоа сметам дека би било интересно да се размислува за искористување и на железничката мрежа, онаа што води кон Драчево, онаа кон Маџари и ОКТа и онаа кон Сарај и Волково. Сметам дека би можело овие населби Сарај, Ѓорче Петров, Волково, Чаир, Железара, Маџари и селата по него, Лисиче и Драчево да се поврзат со Железничката станица, а оттаму граѓаните да продолжат по новата мрежа која би се изградила низ цел Центар, Аеродром, Ново Лисиче, Карпош па до Влае! Железничката има два неискористени перони шести и седми, така што оваа солуција воопшто не би била лоша, а би заштедила доста средства!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 02-Oct-2008 at 19:37
точно, трмвајот е скап, но поарно тоа одколку истите пари да се потрошат за стотици други глупави проекти
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 02-Oct-2008 at 23:14

Kako be 50 miljoni evra?? Pa nema valjda shinite od zlato da gi pravat. Ova se mnogu mali distanci od Biser do GTC e tocno 5 kilometri, za 5 kilometri 50 miljoni evra pa nema shansi. Toa ti se dva godishni budzeta na Gradot. Da ne se zanesuvame proektot ke bide mnogu poeftin, tramvajot ne e nekoe novo chudo.  Ali se slozuvam deka nema lesno da se napravi, baska ke treba i zhicite da gi povrzat za struja ke trae ovoj proekt po dolgo vreme.

A i da ne zaboravime tuka e EU, koa ke vidat deka poleka pochnuvame so rekonstrukcii,novi proekti, normalno ke pocnat i so pogolemi donacii nema valjda da ja primat Makedonija vo EU bez transport i bez patishta pa Grcija i Bugarija koj gi financirase?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 02-Oct-2008 at 23:45

ИталиЈанска корпорациЈа избрана за изработка на проектот

Во февруари ќе тргне првиот трамвај

Од кабинетот на Трифун Костовски се надеваат дека почнатиот проект ќе биде аманет за идниот градоначалник, кој ќе треба да го доработи во неговиот мандат


Италијанската корпорација што победи на тендерот изработила проект и за трамвајот во Рим

Корпорацијата, предводена од италијанските фирми „Џанкарло Боно - Долџаго“ и „ Аксиома Десин“, а во која се и бугарската „Проџект билдинг оф транспорт системс“ и македонската „МАК 2000“ понудиле најдобри финансиски услови и биле избрани на конкурсот за изработка на основниот проект за изградба на првата трамвајска линија во Скопје, неофицијално информираат градските власти.

Градот ќе почека десетина дена пред да објави кој е избран на јавниот конкурс за основниот проект, бидејќи треба да го испочитуваат рокот за жалба. Оттаму додаваат дека не очекуваат приговори, бидејќи победникот на јавниот оглас понудил проект поевтин за околу 200 илјади евра отколку другите кандидати. Битка се водела помеѓу избраната и шпанската фирма „Идом ингенериа и консулториа С.А“.

- Овие фирми понудија најдобри финансиски услови. Корпорацијата понуди проект од околу 450 илјади евра, а шпанската - околу 630 илјади евра. Италијанските фирми досега ги изработиле проектите за трамвајски линии во Рим, Милано и Џенова - велат во Градот.

Според прогнозите, проектот би требало да биде готов пред Нова година, а градежните работи би почнале веднаш потоа. Во Градот велат дека прво ќе се изгради депото, а во февруари 2009 се очекува да тргне првиот трамвај од Ново Лисиче до комплексот банки.

- Депото ќе биде изградено во Ново Лисиче, на неизградената парцела меѓу зградите и населбата Лисиче. До февруари 2009 би требало да биде изградена и првата делница на трамвајот од Ново Лисиче до центарот на градот. Во следните 6 месеци ќе биде изведена првата траса и ќе набавиме пробни два-три вагони. Подоцна ќе се набават триесетина шински возила. Според плановите, трамвајската линија за почеток ќе се движи по булеварите Јане Сандански и Видое Смилевски-Бато. Подоцна ќе оди се' до Ѓорче Петров - соопштуваат од Градот.

Од кабинетот на градоначалникот Трифун Костовски се надеваат дека до локалните избори, кои ќе се одржат во март 2009 година, ќе почнат проект што ќе биде аманет за идниот градоначалник, кој ќе треба да го доработи.

ИНФО-Проект „Трамвај“

Проектант: италијанска корпорација
Цена на основниот проект: 450 илјади евра
Депо ќе се гради: кај Ново Лисиче
Прва траса: Ново Лисиче - Комплекс банки
Почеток: јануари-февруари- 2009
Планирани се: 60 шински возила
Трасата треба да продолжи до Ѓорче Петров.

Марија Тасев

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=A256A7660C5C6A40968D25B382392592


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 03-Oct-2008 at 01:05
Абе ајде... Клучката Континентал ја гради 2 години, а трамвајов ќе го изгради за 2 месеци?!?

Ако во февруари биде готова линијата Н.Лисиче-Комплекс Банки и „тргне“ првиот трамвај (не навлегувајќи во квалитетот на проектот за кој сто пати ги имам кажано моите забелешки), ја со две раце ќе гласам за Трифун Crazy


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 01:08
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 03-Oct-2008 at 02:03
Трамвајов најбољи да си стои за некои бољи времиња. Језда сметам дека Скопје воопшто не треба да има трамвај, ама ај....
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 03-Oct-2008 at 09:06
Стварно не се нормални еј... За една иста работа по 9 пати сечат ленти, за една иста работа 16 пати ги пролонгираат роковите, а пред да се почне со било што бомбастични најави до немај каде. Овие рокови од 2, 6 месеца се смешни. 2, 6 години е многу пореално... Освен тоа мислам дека немаме пари за ова. Мислам дека нашиот градоначелник не треба да му го накалеми овој проект на некој друг. Што ако тој по него не сака да го догради почнатото??? Ќе остане да зјае така, ќе пропаѓа, како крстот едно време, и како салите на Љубчо. Трифке се однесува како да ги решил малтене сите проблеми на Скопјани, па сега ајде да одиме на нешто појако. А Скопје, што би се рекло, „цури са све стране“
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 03-Oct-2008 at 09:27
Да беа добро испланирани трасите веројатно ќе бев ЗА методот на "калемење" иако принципелно се сложувам со вас дека е грешен и не личи на ништо.

Сепак во оваа ситуација можеби е подобро и да не се почнува воопшто. Во делот во Аеродром и има решение да се реши проблемот. Ако се изградат трамвајските траси во крајните најдесни ленти тогаш некој ден ќе може да се прошири коловозот во средишниот дел каде требаше да биде трамвајот. Но во деловите накај центар ќе направат ненормална штета и само ќе се дозакрчат работите.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 03-Oct-2008 at 17:20
Така пишуваше во весник, дека ќе чини 50 милиони евра. А и реално треба да чини толку, ќе треба да се купат десетина трамваи, да се изгради целата трамвајска мрежа, да се изгради комплетно ново депо за трамваи во Ново Лисиче, а сигурно и да се изведат градежни работи на алтернативните улици како Владимир Комаров, од каде би можело да се движат автомобилите како алтернатива. Тоа ќе чини многу, многу пари!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 03-Oct-2008 at 18:04
Originally posted by BOJAN

да се изведат градежни работи на алтернативните улици како Владимир Комаров, од каде би можело да се движат автомобилите како алтернатива.

Многу лоша алтернатива, а во овој момент со онаква крстосница кај транспортен центар не би можела ни да функционира.
Алтенратива било спојување на булеварите АСНОМ и Гоце Делчев (како што е зацртано во ГУП), а тоа е прилично голема инвестиција а вклучува и премостување на Вардар. Но со вака испланиран ЛРТ (на постоечка десна коловозна лента) не гледам друг начин а да не се закрчат работите... кај транспортен центар ќе биде неподносливо ако не постои врската АСНОМ - Гоце Делчев. За во центар не сакам ни да помислам како ќе биде, а за да се оправат работите таму ќе требаат многу поскапи инвестиции.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 03-Oct-2008 at 18:07
Баш прееска ја буљав таа врска асном-делчев. Незнам кај си видел поместување на вардар. Башка гледав дали ја сече фабриката (топлана ли е, што ли е), тамо нема никакви поголеми проблеми освен маалото.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 03-Oct-2008 at 18:25
Originally posted by lslcrew

Баш прееска ја буљав таа врска асном-делчев. Незнам кај си видел поместување на вардар.

Премостување човече, не поместување. Читај повнимателно пред да ми изрипаш!  Bash Big%20smile


Башка гледав дали ја сече фабриката (топлана ли е, што ли е), тамо нема никакви поголеми проблеми освен маалото.

Па што има врска тоа дали ја сече топланата (топланата не е ниту блиску). АСНОМ - Гоце Делчев е не баш мала делница, која меѓудругото поминува низ многу приватен имот и ќе биде ем скапо ем комплицирано да се изгради.


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 18:26
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 03-Oct-2008 at 20:34

па ако има и автобуси нека има и трамваи на два спрата но пак и за тоа ќе треба владата да скокне... Thumbs%20Up



Edited by pO beTon - 03-Oct-2008 at 20:38
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 03-Oct-2008 at 23:17
Како за почеток(бидејќи градот нема пари!) јас би ја направил Владимир Комаров еднонасочна улица од правецот на Аеродром кон центар, при што би одела преку новиот мост и булевар Гоце Делчев кон центарот на градот. Во обратна насока би ја искористил новопробиената улица кај селската автобуска станица под транспортен центар, исто така како еднонасочна но во правец Центар-Аеродром, при што автомобилите би излегувале во Аеродром на раскрсницата кај ТОБАКО во Аеродром. Од ТОБАКО до Ново Лисиче би го искористил средишниот простор на булеварот или да се направи трамвајската пруга во тревата или на местото на средишниот простор да никнат по уште една лента во двата правци за автомобили. Тоа е мојата идејаBig%20smile!
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 04-Oct-2008 at 04:16
Originally posted by Cloverstack

Абе ајде... Клучката Континентал ја гради 2 години, а трамвајов ќе го изгради за 2 месеци?!?

Ако во февруари биде готова линијата Н.Лисиче-Комплекс Банки и „тргне“ првиот трамвај (не навлегувајќи во квалитетот на проектот за кој сто пати ги имам кажано моите забелешки), ја со две раце ќе гласам за Трифун Crazy


Druzhe nema trifun da gradi ke gradat Italjani tie nema da se vlechkaat. Ne rechi dva pati sve e mozno, samo drug pat namesto da glasas za Trifun daj barem ponudi edno meze,rakiicka,pivce u toj stil, da bides malce po ubedliv Cheers Cheers Cheers
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 05-Oct-2008 at 13:19

Италијанска корпорација го доби тендерот за трамвајот

За 12 дена ќе биде дефинитивно потпишан договорот со Италијанците

Деспина Трајковска

Корпорацијата предводена од италијанските фирми „Џанкарло Боно - Долџаго“ и „ Аксиома Десин“, а во која се и бугарската „Проџект билдинг оф транспорт системс“ и македонската „МАК 2000“, е избрана за најповолен понудувач на тендерот за изработка на основниот проект за изградба на трамвајскиот систем во Скопје. Од Градот потврдуваат дека вчера завршиле со евалуацијата на тендерот и за исходот веќе се доставени известувања до другите фирми-учеснички. За 12 дена ќе биде познато дали италијанската корпорација дефинитивно ќе го потпише договорот за изработка на основниот проект, период во кој другите кандидати на тендерот ќе можат да поднесат жалби. Од Градот велат корпорацијата доставила најдобри финансиски услови, што било пресудно при изборот.

„Нивната понуда достигна околу 470.000 евра, што е речиси за 200 илјади помалку од другите. Иако шпанската фирма имаше подобра понуда во однос на техничкиот квалитет и иновациите, сепак, нивната финансиска конструкција беше многу повисока, околу 630.000 евра“, објаснуваат од Градот и потенцираат дека веднаш по потпишувањето на договорот, избраната фирма ќе треба во рок од два месеца да го изработи проектот за депото. Не е исклучена можноста, тој рок да биде скратен, за градежните активности да започнат пред Нова година.

Паралелно со тоа, фирмата ќе треба да го изработи и проектот за првите три километри од трамвајската траса од Ново Лисиче до Центар, а веднаш потоа ќе се распише тендерот за избор на изведувач.

Инаку, на меѓународниот тендер се пријавија четири фирми. Освен италијанската корпорација, учествуваа и германската компанија „Планунгсбуро“, австриската ВЦЕ и шпанската компанија „Идом инженерија“.

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 05-Oct-2008 at 13:43
„Нивната понуда достигна околу 470.000 евра, што е речиси за 200 илјади помалку од другите. Иако шпанската фирма имаше подобра понуда во однос на техничкиот квалитет и иновациите, сепак, нивната финансиска конструкција беше многу повисока, околу 630.000 евра“, објаснуваат од Градот
 
Wallbash
 
Доколку за само 160.000 евра свесно се одлучуваат за инфериорна понуда за волку важен и голем (читај скап) проект, мислам нема што да се дискутира понатаму.
 
Незнам зошто али ме потсеќа на пенов и салата, упорно ветуше сала (иако реално градот немаше финансиски средства) почна да гради и нормално снема пари па мораше владата да ја превземе салата и на крај добивме нова сала која би била супер да беше 1988 ама за жал не е и си добивме нешто што е многу подобро од тоа што го имавме а сепак не е по денешните светски, европски па и регионални стандарди. Зарем ќе си дозволат такво нешто и со најважниот проект од јавниот превоз? Зарем 160.000 евра се толку многу за проект што на крај ќе кошта десетици па и стотици милиони евра??? 
 
 
Од Градот велат корпорацијата доставила најдобри финансиски услови, што било пресудно при изборот.
 
Да беше ова главниот критериум например за новите трамваји и немаше толку да ми смета, пошто лесно е кога ќе имаш малце екстра кеш ќе си купиш поубави, но дали ќе можат во иднина лесно, евтино или воопшто да го сменат основниот проект доколку има проблеми???
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 05-Oct-2008 at 14:01


Ова е само една малечка, во низата одлуки од кои како резултат неминовно ќе добиеме лош ЛРТ. Се е наопаку - самиот основен концепт, трасите, околностите, финансиите.

Но според мене, уште поглупо би било за лош проект да се фрлаат големи пари во негово гланцање. Дефинитивно многу лошо и импровизаторски го имаат обмислено проектов и никакво потенцијално гланцање нема многу да помогне. Подобро да поминеме поевтино, па кога ќе стане јасно дека Скопје е закрчено и дека мора нешто радикално да се превземе, можда ќе дочекаме и голем дел од тие пруги и друга инфраструктура да се гради повторно со цел ем ЛРТ мрежата да биде многу поефикасна ем што помалку да го попречува сообраќајот низ градот. Јасно дека е глупо прво да платиш за лоша мрежа, па после да платиш за нејзино отстранување и градење на нова, но сепак е подобро отколку да останеш заглавен  со првобитната лоша мрежа, а ефектите да ги платиш многуструко (индиректно, ама тоа ништо не менува освен за политичарите).
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 05-Oct-2008 at 14:29

Се гледа дека се разбираш и нишкава за мене е пред се едукативна (  како и скоро сите други Big%20smile  ) не се разбирам многу но некако не ми е логично дека треба да се штеди баш во овој дел од проектот пошто и така така ќе треба ова се да се руши Dunno

 
 
Но според мене, уште поглупо би било за лош проект да се фрлаат големи пари во негово гланцање.
 
Се согласувам но кога ќе се случи ова.....
кога ќе стане јасно дека Скопје е закрчено и дека мора нешто радикално да се превземе,
 
ја мислам дека нема да следи она на што ти се надеваш....
 можда ќе дочекаме и голем дел од тие пруги и друга инфраструктура да се гради повторно со цел ем ЛРТ мрежата да биде многу поефикасна ем што помалку да го попречува сообраќајот низ градот
 
 
туку.....
уште поглупо би било за лош проект да се фрлаат големи пари во негово гланцање.
 
....и се разбира меѓусебни обвинувања околу тоа кој е крив.....Roll%20eyes
 
 
 
Знам дека цитирав само делчиња од тоа што го кажа но поентата ми беше дека досегашните пропусти кои ги имаш наброено не треба да бидат изговор за понатамошни грешки, затоа што со секоја наредна грешка поправките стануваат поскапи. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.391 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.