build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 05-Oct-2008 at 14:56
Јас сум out of space! Барам некоја жичка на скопскиот проблем со она како тоа го решил Париз! Се сеќавам дека Париз имаше приградска железница RER, метро систем во централниот дел на Париз, а во некои негови делови имаше и трамвај. Најкрајните точки на предградијата беа поврзани со автобуски линии, на кои пак крајни станици им беа почетните станици на RER! Иако не е за овој дел се сеќавам и на TGV системот низ Франција. Бајка за нас! Сакав да кажам дека би требало и ние да размислуваме како главниот град на Франција. Власе, Карпош, Центар и Аеродром и Ново Лисиче би требало да добијат трамвај, а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара, Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица Скопје. Се надевам дека за едно 100 години сонот би ми се остварил, новиот аеродром би добил подземна современа станица која би го поврзувала со Скопје, а Транспортниот центар целосно би се покрил со стаклена платформа. EeekOut of space!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 05-Oct-2008 at 19:25


Доволно е да се земе во предвид разликата во големина помеѓу Скопје и Париз, за да се заклучи дека споредби и пресликувања нема да функционираат. Нема зошто да се комбинираат толку концепти на толку мал простор, кој дополнително е прикладен токму за добро интегриран ЛРТ сервис. Тоа не значи да не се користи постојната железничка инфраструктура, напротив... Исто така во централните делови треба да има тотална денивелација, со што би се добиле карактеристики на подземна железница таму каде што е потребно. Но сето тоа да функционира како еден единствен ЛРТ систем, затоа што за големината и околностите во Скопје, не само што нема потреба туку би било и контрапродуктивно паралелно да применуваме повеќе различни концепти на шински јавен превоз.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 06-Oct-2008 at 02:55

stotici miljoni evra pa ovoj proekt nema ni 20 kilometri nema valjda shinite od zlato da gi napravat.

Nema da bide tolku skapo sigurno, treba samo ubavo da se izplanira i da bide napraveno na visoko nivo. Materialot spored mene nema da bide tolku skap, distancata ne e golema rabotnata raka e samo vo prashanje se zavisi kolku ke baraat tie eksperti. Se ushte planovite ne se napraveni kako shto treba, ke mora seto toa da se napravi ubavo pa da se realizira ovoj golem proekt.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 06-Oct-2008 at 02:59
А што ќе ни се експерти кога имаме луѓе кои од ракав знаат да кажат колку сето тоа ќе кошта? Roll%20eyes
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 06-Oct-2008 at 11:26
Пишав дека замислата ми out of space и чиста фантазија. Сепак, врска со железничка врска со Аеродромот мора да се воспостави. Не чинела многу, а средства би требало да се вложат во доизградба на пругата во аеродромот како и изградбата на модерна станица на аеродромот, што е работа што треба сега да се проектира заедно со новата аеродромска зграда! Транспортниот центар би била идеална крајна станица на оваа линија, ем е во центарот на градот, ем има шести изграден перон на кој треба да се постават единствено шини. Што се однесува до средствата за трамвајскиот проект и јас се согласувам тоа да го оставиме на експертите, но во секој случај ќе чини многу.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 06-Oct-2008 at 15:52


Се слагам за аеродромот. Се надевам дека во проектирањето на новиот терминал рачунаат и на тоа.

Инаку тој правец накај аеродромот е важен и за поврзување на Маџари, Илинден и местата што гравитираат накај нив, а и голем дел од индустријата во источниот дел од градот, како и новите идустриски зони покрај М-4. Така да покрај линија што би го поврзувала аеродромот директно со транспортен центар, мислам дека добро би дошла и една класична линија со попатни станици.
Еве тука правев некои комбинации:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PN=6
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 06-Oct-2008 at 21:55
Мислам дека идејата за поврзување на аеродромот со транспортниот центар е најдобра сега за сега
Cloverstack, ова е твое мислење или планот за првата линија што сакаат да ја изгградат?

мислам дека и ова е добро решение, но пак, се што е подалеку од транспортен центар потешко изводливо
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 06-Oct-2008 at 22:03
Мислам дека идејата за поврзување на аеродромот со транспортниот центар е најдобра сега за сега
Cloverstack, ова е твое мислење или планот за првата линија што сакаат да ја изгградат?


мислам дека и ова е добро решение, но пак, се што е подалеку од транспортен центар потешко изводливо


Не те разбирам што ме прашуваш (од контекст на вториот коментар) Dunno

Ако ме прашуваш дали таа мапата е официјалниот план, тогаш да - нејзе ја пласираа надлежните во градот.
Ама пак не го разбирам вториот коментар Dunno

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 06-Oct-2008 at 22:16
да, тоа сакав да те прашам
а во вториот коментар, ми се помешаа мислењата за оваа линија и таа која би била од аеродромот до железничка, па испадна ова
линијата која што сега сакаат да ја градат е во ред
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 06-Oct-2008 at 23:15
линијата која што сега сакаат да ја градат е во ред


Единствено доколку се работи само за почетна привремена фаза во развојот на ЛРТ мрежата. Во друг случај линијата е катастрофа.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 06-Oct-2008 at 23:41
Ideata za Zeleznica do Aerodromot e fantasticna, vo mnogu mesta u evropa imaat zheleznica od Centar do Aerodrom. Samo za toa mislis da se napravi preku metro pod zemja ili standarden voz preku nova zheleznicka??

Isto taka da ne zaboravime deka ima luge koj gi kradat shinite, mora da stavat kameri sekade i da ima luge da gi chuvaat.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 07-Oct-2008 at 03:09
Originally posted by Plugger

Samo za toa mislis da se napravi preku metro pod zemja ili standarden voz preku nova zheleznicka??


Стандарден нормално. Зошто би правеле подземна железница под ниви, кога има постоечки железнички коридор што поминува покрај аеродромот и треба само да се издвои еден крак, а остатокот од пругата да се адаптира/модернизира и да се направи двоен колосек по целата должина.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 07-Oct-2008 at 13:43
BOJAN : а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара, Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица Скопје

Cair i Zelezara ne se bas prigradski naselbi. Od Cair do Centar imas 15-20 minuti peski, od Zelezara malce poveke.




Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 14:07
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 07-Oct-2008 at 14:36
Originally posted by evolutionary

BOJAN : а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара, Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица Скопје

Cair i Zelezara ne se bas prigradski naselbi. Od Cair do Centar imas 15-20 minuti peski, od Zelezara malce poveke.




Се сложувам и не ми е јасно зошто оваа постоечка инфраструктура и до сега не е донесена во оваа функција. Навистина не ми е јасно.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 07-Oct-2008 at 17:27
Во право сте не се приградски населби Чаир и Железара, но зошто да не се поврзат со пруга кон центарот? Се сложувам дека оваа инвестиција не е баш изводлива за мали градови како Скопје, но треба бар да се направи студија, а и зошто да се гради трамвај кон подалечни населби како Ѓорче Петров(пример), кога може да се искористи постојната инфраструктура, што е поевтино. Сепак, ова е само една голема фантазија. Што се однесува до аеродромот, тука би се користела постјната инфраструктура со мали корекции, како што е изградбата на станица на Аеродромот и пруга до таму. Колку и да ни звучат нереално овие идеи треба да имаат план за да може во иднина да конкурураме за европски пари. Гледам, Бугарија за вакви проекти инкасира и преку 300 милиони евра од еден ваков проект!
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 07-Oct-2008 at 18:30
Mislam deka Gjorce Petrov treba da bide del od metro liniite bidejki vo trasa gradena od centrot kon nego bi bile opfateni K 1,2,3,4 i Vlae sto bi znacel pokrivanje na golem del od gradot.
Sto se odnesuva do Cair tramvajot e nevozmozen dokolku se dvizi po ulicata Cvetan Dimov, edinstveno resenie bi bilo koga bi se dignalo nivoto na trasata dolz taa ulica ili da se napravi metro na istata. Treto resenie e menuvanje na trasata i nejzino preusmeruvanje nakaj ulicata Serava i mislam deka e najizvodlivo.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 07-Oct-2008 at 19:15
@ bojan
Во врска со линијата кон ѓорче, evolutionary даде добро објаснување во неговиот одговор. Значи не треба линијата да се гледа само преку крајната точка, туку во целина.

@ evolutionary
Цветан Димов треба да се прошири (како што е и планирано), тоа е решението. Заплеткување на ЛРТ мрежата во улички како Серава би било само уште една лоша импровизација во низата.
Инаку во врска со термините, мислам најдобро е поегзактно да се држиме до нивното значење за да нема забуни. Знам дека кога викаш метро мислиш на подземна железница, но сепак тоа не е прав термин. Метро може да има и подземни и површински и надземни сегменти. Клучно за метро е да биде 100% денивелирано од сообраќајниците. Кај ЛРТ тоа може селективно да се применува каде што е најпотребно, така да со добро планирање може да се добие подобар сооднос помеѓу висината на инвестицијата и крајниот резултат.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 07-Oct-2008 at 19:24
Ne sum znael deka ke se prosiruva. Vo toj slucaj za kolku bi trebalo da se prosiri? Spored mene duplo od segasnata sirina za da moze da ima LRT.
Se soglasuvam za terminite, inaku mislev na LRT so podzemni segmenti koga zborev za Cvetan Dimov.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 07-Oct-2008 at 19:50
Па бидејќи проблематичниот сегмент од двете страни е накалемен на сегменти со 2х3, единствено логично е и тој да добие таков профил. Во детали како ширина на лентите и средишен простор не можеме да навлегуваме затоа што немаме увид во ДУП-овите.
Но дали Цветан Димов (дури и со претпоставеното проширување) долгорочно ќе може да ја поднесе ЛРТ мрежата без закрчување, исто така зависи и од реализацијата на втората планирана магистрала со сличен карактер, од Македонско-Косовска Бригада до Климент Охридски (преку фамозниот иден „тунел под кале“)

Дали го имаш разгледано овој документ? Мислам разјаснува многу работи за оваа проблематика:
http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 07-Oct-2008 at 22:59

ОД НОВА ГОДИНА ТРЕБА ДА ПОЧНЕ ИЗГРАДБАТА НА ТРАСАТА

Трамвајот на брз колосек

Нема проблеми со сопственоста на земјиштето, а и подземната електрична инсталација е добра, па реално е до март да се заврши првата траса, од Ново Лисиче до комплексот банки, тврдат градските власти


Симулација на првата траса, која ќе минува од Ново Лисиче до комплексот банки

За амбициозниот проект на градските власти за трамвајот граѓаните имаат различно мислење. Едни цврсто веруваат и го поддржуваат проектот, кој треба да го реши проблемот со јавниот превоз, а други се скептични и велат дека идејата ќе остане само желба.

Градските власти се сигурни дека депото и првите три километри од трасата за трамвајот ќе бидат изградени до крајот на мандатот на градоначалникот Трифун Костовски, во март 2009 година.

Од друга страна, велат дека нема начин како да го задолжат следниот градоначалник да ја доврши инвестицијата, вредна милиони евра. Од одделението за односи со јавноста тврдат дека ниту формално-правно Градот не може да го обврзе наследникот на Костовски да продолжи со изградбата на трасите.

- Ние се надеваме дека јавноста ќе биде таа што ќе врши притисок за да се заврши почнатото, зашто засега не постои друг начин - вели Љупчо Пандиловски од одделението за односи со јавноста.

Градот обезбеди 10 милиони евра, колку што се потребни за почеток на инвестицијата, односно за изградба на депото, првата траса, од Ново Лисиче до комплексот банки и набавка на неколку шински возила.Италијанската корпорација, која неодамна беше избрана на конкурсот за изработка на основниот проект за изградба на трамвајски сообраќај, треба најдоцна до Нова година да го достави проектот. Во меѓувреме, Градот ќе бара изведувач за изградба на големото депо во Ново Лисиче и на првите три километри од трасата.


Од Градот не можат да гарантираат дали идниот градоначалник ќе го заврши проектот, кој предвидува четири линии

- Ако се' оди според планот, првата делница ќе се изгради брзо, оти нема проблеми со сопственоста на земјиштето. Реално, може да се почитуваат роковите, бидејќи Скопје има многу добра електрична подземна инсталација, што е предуслов. Ќе ни одземеше многу време ако поставувавме нова. Треба да се направат само две трафостаници за целиот проект. Размислуваме каде би било пофункционално да минува трамвајот: на средина од булеварот „Јане Сандански“ или на крајот од двете коловозни ленти. Проектот се прави исклучиво според Генералниот урбанистички план (ГУП), кој предвидува трамвајска траса - вели Ненад Томиќ од одделението за сообраќај.Од Градот соопштуваат дека се предвидени четири траси. Едната ќе почнува од мостот кај Сарај, каде што треба да се изгради и мало депо. Главната гаража ќе биде кај населбата Ново Лисиче.

- Се предвидува во главното депо да се сервисираат возилата, но и да се врши секојдневно техничко и хигиенско одржување. Потребни се околу 50 шински возила за цел град, а за првата траса ќе бидат доволни 6 до 8 единици - вели Томиќ.

ИНФО-За 12 минути од Ново Лисиче до Ѓорче Петров

Првиот трамвај ќе биде прототип од „Раде Кончар“ или од „Шкода“. Во Европа се тренд широкошински линии од 143,5 сантиметри за возилата да можат да ги користат и железничките пруги. Возилата ќе бидат климатизирани и со дигитална информативна табла. Од Градот предвидуваат од Ново Лисиче до Ѓорче Петров да се патува околу 12 минути и да има 22 попатни станици.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=5F4FC1C922473D48A398C29E7D22EE27


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.760 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.