Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 7891011 60> |
Author | ||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #161 Posted: 05-Oct-2008 at 14:56 | |
Јас сум out of space! Барам некоја жичка на скопскиот проблем со она како тоа го решил Париз! Се сеќавам дека Париз имаше приградска железница RER, метро систем во централниот дел на Париз, а во некои негови делови имаше и трамвај. Најкрајните точки на предградијата беа поврзани со автобуски линии, на кои пак крајни станици им беа почетните станици на RER! Иако не е за овој дел се сеќавам и на TGV системот низ Франција. Бајка за нас! Сакав да кажам дека би требало и ние да размислуваме како главниот град на Франција. Власе, Карпош, Центар и Аеродром и Ново Лисиче би требало да добијат трамвај, а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара, Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица Скопје. Се надевам дека за едно 100 години сонот би ми се остварил, новиот аеродром би добил подземна современа станица која би го поврзувала со Скопје, а Транспортниот центар целосно би се покрил со стаклена платформа. Out of space!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #162 Posted: 05-Oct-2008 at 19:25 | |
Доволно е да се земе во предвид разликата во големина помеѓу Скопје и Париз, за да се заклучи дека споредби и пресликувања нема да функционираат. Нема зошто да се комбинираат толку концепти на толку мал простор, кој дополнително е прикладен токму за добро интегриран ЛРТ сервис. Тоа не значи да не се користи постојната железничка инфраструктура, напротив... Исто така во централните делови треба да има тотална денивелација, со што би се добиле карактеристики на подземна железница таму каде што е потребно. Но сето тоа да функционира како еден единствен ЛРТ систем, затоа што за големината и околностите во Скопје, не само што нема потреба туку би било и контрапродуктивно паралелно да применуваме повеќе различни концепти на шински јавен превоз. |
||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #163 Posted: 06-Oct-2008 at 02:55 | |
stotici miljoni evra pa ovoj proekt nema ni 20 kilometri nema valjda shinite od zlato da gi napravat. Nema da bide tolku skapo sigurno, treba samo ubavo da se izplanira i da bide napraveno na visoko nivo. Materialot spored mene nema da bide tolku skap, distancata ne e golema rabotnata raka e samo vo prashanje se zavisi kolku ke baraat tie eksperti. Se ushte planovite ne se napraveni kako shto treba, ke mora seto toa da se napravi ubavo pa da se realizira ovoj golem proekt. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #164 Posted: 06-Oct-2008 at 02:59 | |
А што ќе ни се експерти кога имаме луѓе кои од ракав знаат да кажат колку сето тоа ќе кошта?
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #165 Posted: 06-Oct-2008 at 11:26 | |
Пишав дека замислата ми out of space и чиста фантазија. Сепак, врска со железничка врска со Аеродромот мора да се воспостави. Не чинела многу, а средства би требало да се вложат во доизградба на пругата во аеродромот како и изградбата на модерна станица на аеродромот, што е работа што треба сега да се проектира заедно со новата аеродромска зграда! Транспортниот центар би била идеална крајна станица на оваа линија, ем е во центарот на градот, ем има шести изграден перон на кој треба да се постават единствено шини. Што се однесува до средствата за трамвајскиот проект и јас се согласувам тоа да го оставиме на експертите, но во секој случај ќе чини многу.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #166 Posted: 06-Oct-2008 at 15:52 | |
Се слагам за аеродромот. Се надевам дека во проектирањето на новиот терминал рачунаат и на тоа. Инаку тој правец накај аеродромот е важен и за поврзување на Маџари, Илинден и местата што гравитираат накај нив, а и голем дел од индустријата во источниот дел од градот, како и новите идустриски зони покрај М-4. Така да покрај линија што би го поврзувала аеродромот директно со транспортен центар, мислам дека добро би дошла и една класична линија со попатни станици. Еве тука правев некои комбинации: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PN=6 |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #167 Posted: 06-Oct-2008 at 21:55 | |
Мислам дека идејата за поврзување на аеродромот со транспортниот центар е најдобра сега за сега
Cloverstack, ова е твое мислење или планот за првата линија што сакаат да ја изгградат? мислам дека и ова е добро решение, но пак, се што е подалеку од транспортен центар потешко изводливо |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #168 Posted: 06-Oct-2008 at 22:03 | |
Не те разбирам што ме прашуваш (од контекст на вториот коментар) Ако ме прашуваш дали таа мапата е официјалниот план, тогаш да - нејзе ја пласираа надлежните во градот. Ама пак не го разбирам вториот коментар |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #169 Posted: 06-Oct-2008 at 22:16 | |
да, тоа сакав да те прашам
а во вториот коментар, ми се помешаа мислењата за оваа линија и таа која би била од аеродромот до железничка, па испадна ова линијата која што сега сакаат да ја градат е во ред |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #170 Posted: 06-Oct-2008 at 23:15 | |
Единствено доколку се работи само за почетна привремена фаза во развојот на ЛРТ мрежата. Во друг случај линијата е катастрофа. |
||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #171 Posted: 06-Oct-2008 at 23:41 | |
Ideata za Zeleznica do Aerodromot e fantasticna, vo mnogu mesta u evropa imaat zheleznica od Centar do Aerodrom. Samo za toa mislis da se napravi preku metro pod zemja ili standarden voz preku nova zheleznicka??
Isto taka da ne zaboravime deka ima luge koj gi kradat shinite, mora da stavat kameri sekade i da ima luge da gi chuvaat. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #172 Posted: 07-Oct-2008 at 03:09 | |
Стандарден нормално. Зошто би правеле подземна железница под ниви, кога има постоечки железнички коридор што поминува покрај аеродромот и треба само да се издвои еден крак, а остатокот од пругата да се адаптира/модернизира и да се направи двоен колосек по целата должина. |
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #173 Posted: 07-Oct-2008 at 13:43 | |
BOJAN : а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара,
Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со
приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица
Скопје
Cair i Zelezara ne se bas prigradski naselbi. Od Cair do Centar imas 15-20 minuti peski, od Zelezara malce poveke. Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 14:07 |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #174 Posted: 07-Oct-2008 at 14:36 | |
Се сложувам и не ми е јасно зошто оваа постоечка инфраструктура и до сега не е донесена во оваа функција. Навистина не ми е јасно. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #175 Posted: 07-Oct-2008 at 17:27 | |
Во право сте не се приградски населби Чаир и Железара, но зошто да не се поврзат со пруга кон центарот? Се сложувам дека оваа инвестиција не е баш изводлива за мали градови како Скопје, но треба бар да се направи студија, а и зошто да се гради трамвај кон подалечни населби како Ѓорче Петров(пример), кога може да се искористи постојната инфраструктура, што е поевтино. Сепак, ова е само една голема фантазија. Што се однесува до аеродромот, тука би се користела постјната инфраструктура со мали корекции, како што е изградбата на станица на Аеродромот и пруга до таму. Колку и да ни звучат нереално овие идеи треба да имаат план за да може во иднина да конкурураме за европски пари. Гледам, Бугарија за вакви проекти инкасира и преку 300 милиони евра од еден ваков проект!
|
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #176 Posted: 07-Oct-2008 at 18:30 | |
Mislam deka Gjorce Petrov treba da bide del od metro liniite bidejki vo trasa gradena od centrot kon nego bi bile opfateni K 1,2,3,4 i Vlae sto bi znacel pokrivanje na golem del od gradot.
Sto se odnesuva do Cair tramvajot e nevozmozen dokolku se dvizi po ulicata Cvetan Dimov, edinstveno resenie bi bilo koga bi se dignalo nivoto na trasata dolz taa ulica ili da se napravi metro na istata. Treto resenie e menuvanje na trasata i nejzino preusmeruvanje nakaj ulicata Serava i mislam deka e najizvodlivo. |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #177 Posted: 07-Oct-2008 at 19:15 | |
@ bojan
Во врска со линијата кон ѓорче, evolutionary даде добро објаснување во неговиот одговор. Значи не треба линијата да се гледа само преку крајната точка, туку во целина. @ evolutionary Цветан Димов треба да се прошири (како што е и планирано), тоа е решението. Заплеткување на ЛРТ мрежата во улички како Серава би било само уште една лоша импровизација во низата. Инаку во врска со термините, мислам најдобро е поегзактно да се држиме до нивното значење за да нема забуни. Знам дека кога викаш метро мислиш на подземна железница, но сепак тоа не е прав термин. Метро може да има и подземни и површински и надземни сегменти. Клучно за метро е да биде 100% денивелирано од сообраќајниците. Кај ЛРТ тоа може селективно да се применува каде што е најпотребно, така да со добро планирање може да се добие подобар сооднос помеѓу висината на инвестицијата и крајниот резултат. |
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #178 Posted: 07-Oct-2008 at 19:24 | |
Ne sum znael deka ke se prosiruva. Vo toj slucaj za kolku bi trebalo da se prosiri? Spored mene duplo od segasnata sirina za da moze da ima LRT.
Se soglasuvam za terminite, inaku mislev na LRT so podzemni segmenti koga zborev za Cvetan Dimov. |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #179 Posted: 07-Oct-2008 at 19:50 | |
Па бидејќи проблематичниот сегмент од двете страни е накалемен на сегменти со 2х3, единствено логично е и тој да добие таков профил. Во детали како ширина на лентите и средишен простор не можеме да навлегуваме затоа што немаме увид во ДУП-овите.
Но дали Цветан Димов (дури и со претпоставеното проширување) долгорочно ќе може да ја поднесе ЛРТ мрежата без закрчување, исто така зависи и од реализацијата на втората планирана магистрала со сличен карактер, од Македонско-Косовска Бригада до Климент Охридски (преку фамозниот иден „тунел под кале“) Дали го имаш разгледано овој документ? Мислам разјаснува многу работи за оваа проблематика: http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #180 Posted: 07-Oct-2008 at 22:59 | |
|
||
Post Reply | Page <1 7891011 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |