Надземни и подземни пешачки премини |
Post Reply | Page <1 56789 21> |
Author | ||||||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #121 Posted: 13-Sep-2009 at 22:28 | |||||||||||||||||||
инаку со постот за Бисер се согласувам бидејќи јас се симнувам од автобус таму секој ден и ја преминувам улицата за да стигнам на другата страна и знам како се ствараат гужви Edited by zabegan - 13-Sep-2009 at 22:31 |
||||||||||||||||||||
Дуле
Groupie Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #122 Posted: 14-Sep-2009 at 16:29 | |||||||||||||||||||
Ама стварно гужва е ненормална, тука ми е најстраф коа возам, секогаш кочам со 10 на саат шо се вика возам да не ми претрча некој да не го удриш. Иначе мост е друга работа по гломазно вака одоздола си идеш и крај. Ама коа ќе видиш и вака со веќе постоечкиот пешачки ајде некој проага поред него, некој ги мрзи па на сред улица ти трча, ама коа полицијата не се замара да ги казнува таквите ( му земаш лична карта, доага у станица му ја даваш заедно со една убава казничка па тек тогаш ќе се стекне некоја навика) а иначе според мене преминов би бил много убаа работа
|
||||||||||||||||||||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #123 Posted: 14-Sep-2009 at 16:47 | |||||||||||||||||||
Pa ako e taka daj da ne gradime ic mostovi, i tie sto gi imame da gi srusime. Koja ti e taa logika na razmisluvanje stvarno ne mozam da razberam. P.S. Na taa isfrustrirana budala ne i treba most za da ti se frli pod kola. |
||||||||||||||||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3608 |
Quote Reply #124 Posted: 14-Sep-2009 at 17:30 | |||||||||||||||||||
О Дуле фрлаш контра дилема попрво прашај колку е тоа безбедно решение за пешаците и како може да се направи истото уште побезбедно! пример на мостови врз пруга неретко сум сретнал низ свет мрежа или решетка... а за тука во случај да е преминот отворен, незнам што би било прикладно, можеби плексиглас панели!? за момент интересна дилема, но како што вели Кире неможеш се' да осигураш технички! но од горе паѓа пешак само доколку решил да се нурне во нов свет, што обично ретко се случува од вакви јавни премини, бидејќи на вакви места секогаш има некој кој би го спречил во ваквиот потфат, а и за ваква решителност сепак треба подолго време со оглед дека се до последниот момент, духовната борба на силите во душата трае непрестајно, односно земено лекарски - двобојот помеѓу емоциите во свеста кај биполарната личност го колеба човека во намерите до последен здив... Edited by Max - 14-Sep-2009 at 17:40 |
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #125 Posted: 22-Sep-2009 at 12:19 | |||||||||||||||||||
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=92291020558&id=14&prilog=0&setIzdanie=21793 |
||||||||||||||||||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #126 Posted: 05-Oct-2009 at 15:26 | |||||||||||||||||||
znam sega kade se naoga
42° 0'8.59"N
21°26'39.96"E
ako pomine nekoj slucajno tamu neka slika ako moze
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #127 Posted: 05-Oct-2009 at 15:40 | |||||||||||||||||||
Тој премин одамна постои, а овој треба допрва да се изгради: 42° 0'12.03"N 21°26'24.20"E овде некаде во оваа близина |
||||||||||||||||||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #128 Posted: 07-Oct-2009 at 15:01 | |||||||||||||||||||
Се испитуваат подземните инсталации за пешачкиот мост на Бит-пазарКога и како ќе се гради надземниот пешачки премин преку булеварот Крсте Петков Мисирков кај Бит-пазар ќе зависи од податоците за поставеноста на водоводните цевки, електричните кабли и на другите подземни инсталации, кои се собираат деновиве. Мостот треба да ги поврзе пазарот и поликлиниката и конечно да го реши проблемот со загрозената безбедност на пешаците што сега ги користат зебрите на коловозот на овој многу прометен булевар. Од општината Чаир велат дека наскоро треба да се утврди дали ќе се прават отстапки во поставеноста на темелите на натпатникот за половина до еден метар или ќе треба да се поместува подземната инсталација.
- На теренот се вршат ископувања, а наскоро очекуваме и повратна информација од надзорните органи. Од компаниите ЕВН и „Топлификација“, како и од јавното претпријатие „Водовод и канализација“, ни доставија список со познатите инсталации што се сместени под булеварот. Но мораме да имаме во предвид дека градот не е покриен со подземен катастар. Тоа може да ни направи проблем, дури и да ја направи неизвесна самата изградба на мостот. Сепак треба да ги почекаме податоците што се собираат пред да можеме со сигурност да кажеме што било - вели Изет Меџити, градоначалникот на Чаир. Тој додава дека ако има потреба од повеќе простор, ќе се отстрануваат и трафиките до пазарот, кои се привремени објекти и може да стојат таму до реализацијата на деталниот урбанистички план. Иако не постои единствена евиденција за тоа што сé има под земја во Скопје, досегашното искуство покажува дека под булеварите обично се наоѓаат главни електрични водови или водоводни цевки, па затоа изградбата на овој мост може да биде отежната. Според проектот, предвидено е мостот да биде од затворен тип, а од страните да има скали и лифтови за лицата со посебни потреби. Ќе биде направен од бетонска и од железна конструкција, а на средината на булеварот ќе се постави централен столб, со што сегашниот површински премин ќе се затвори со жардиниери и преку него нема да може да се одвива сообраќај. Инвеститор на објектот ќе биде фирмата за рекламни паноа „Акцент медиа“, која ќе стопанисува со него 15 години, односно ќе може таму да поставува билборди и да издава рекламен простор, а со дел од парите да го одржува во исправна состојба, пред се лифтовите. Градежните работи ќе ги изведува фабриката „Карпош“, а во зависност од временските услови и од состојбата со инсталациите, тие би требало да траат од два до три месеци Edited by my Macedonia - 07-Oct-2009 at 15:02 |
||||||||||||||||||||
YuGa
Newbie Joined: 25-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #129 Posted: 10-Nov-2009 at 13:52 | |||||||||||||||||||
Срање невидено како и сите надземни премини никој нема да ги користи...прво коштаат а не се исплатливи, а второ јас барем во големи метрополи па и помали градови никаде не сум сретнал надземен премин секаде се подземни а и се попрактични и не се замараат со изгледот...
Софија за пример од комшилук со подземните премини си го има решено проблемот уште пред 50 години и никој сега не поминува на улица.... Е сеа кај нив има и обезбедвање таму доле, а кај нас не знам кој би ги плаќал тие луѓе па може да е вечерно време и несигурно како оној кај континетал... |
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #130 Posted: 11-Nov-2009 at 01:52 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #131 Posted: 30-Dec-2009 at 12:24 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #132 Posted: 30-Dec-2009 at 16:45 | |||||||||||||||||||
bravo
|
||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #133 Posted: 31-Dec-2009 at 01:50 | |||||||||||||||||||
Апсолутна подршка за преминот кај Алкалоид. Според мене тој е најургентен премин во цел град (поради типот на сообраќајницата)
Но за целосен погодок потребна е и клучка кај кулата во автокоманда. На ова со преминот и клучката се осврнав пред повеќе од година: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=22169#22169 |
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #134 Posted: 18-Jan-2010 at 00:03 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #135 Posted: 23-Jan-2010 at 21:38 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #136 Posted: 23-Jan-2010 at 21:44 | |||||||||||||||||||
Ептен ги измешале овие лончињата од општината. Како прво треба надпатниците да се постават тамо каде што има потреба и напатниците да бидат тие што ќе ги почитуваат потребите на граќаните, а не тотално обратно да треба граѓаните да се прилагодуваат кон личните хирови и кон триповите на однародена општинска управа. Сега вака ќе го субвенционираат со глупости. Еве ај да не усложнувам повеќе, да поставиме едно основно прашање. Што е сега целта на Влајко?! 1. Да служи на граѓаните како премин и да ја зголеми безбедноста, или 2. Да покаже пред јавноста дека не е утнат проектот и градоначалникот да докажува дека проектот му е успешен, а гледа дека и на цртан филм го цртаат со Влајко како иронија на неуспешен проект. Па добро толку ли е тешко да се има грам доблест и да се признае утнат проект?! Ај па малку е тоа, ја става во залог целата општина и го преуредувава веќе уредениот проект за да му дава вештачко дишење на побацен фетус и сака да биде дете од него. Не иде, епа не иде!
Edited by lslcrew - 23-Jan-2010 at 21:53 |
||||||||||||||||||||
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #137 Posted: 23-Jan-2010 at 21:57 | |||||||||||||||||||
Одлично срочено ЛсЛ!
Треба да се стаи едно (epic) Fail знакче меѓу самјлињава, ептен затребува после вакви статии |
||||||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #138 Posted: 23-Jan-2010 at 21:58 | |||||||||||||||||||
Дај ми линкче до такво смајли во Меана и ќе го вметнам |
||||||||||||||||||||
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #139 Posted: 24-Jan-2010 at 12:47 | |||||||||||||||||||
-------Третиот премин, што е еден од најзачуваните и што е одржуван, е оној кај трговскиот центар Скопјанка во населбата Аеродром. Тоа е единствениот осветлен. Иако е најзачуван, ретко кој го користи, зашто на граѓаните им се морничави празните дуќани во него и неонките полни со фекална вода. ------- Ова одма за демант. Живеам позади скопјанка и секогаш го користам преминот кај скопјанка. Таму нема празни и морничави дукани сите си имаат свои фукции, повекето се книговотствени канцеларии, адвокатски, текстилна за венчаница и sexy shop, и училиште за странски јазици и една агенција за привремено вработување. А фекалии во неонките... ај ке го сватам како преголема фантазија на новинарот, и се молат новинарите кога ке прават некој натпис дали ке биде за некоја локација или настан нека станат од пред компјутер и проверат на лице место пред да пишуваат!!!!!!!!!
|
||||||||||||||||||||
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #140 Posted: 24-Jan-2010 at 12:51 | |||||||||||||||||||
Не треба да се поместува станицата за влајко да биде поискористен!!! Треба да се помести раскрсницата со пешачкиот премин кој се наоѓа на само неколку метри од него. Многу погрешна локација многу погрешна.
|
||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 56789 21> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |