build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 21>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 29-Jan-2008 at 21:26
Previous Не знам дали е паметно да се чепка тој дел(подвозник кај рекорд). Ми се допаѓа континуитетот улица македонија што би го имала ако не се чепка шеталиштето туку би се направил подвозник. Ама ако се направи подвозник тоа значи да се поместува автобуската и слични компликации. Највероватно чепкање на тој дел би предизвикал граѓанска војна, па да оставиме....
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 29-Jan-2008 at 21:32
Зашто бе да се поместува авобуската, луѓево имаат нозе, би можеле и да се симнат по некои скали до доле ако има подвозник Big%20smile

Во секој случај на станицата карши вегера ионака не и е местото таму. Таа порано беше кај онаа малата книжарница близу мекдоналдс. Али наводно ја преместиле по барање на овие од мекдоналдс Nuts


@ junkie

За пешачка зона околу рекорд е дискутирано овде:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=160


Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 21:33
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 29-Jan-2008 at 21:47
Originally posted by La Linea

Previous Не знам дали е паметно да се чепка тој дел(подвозник кај рекорд). Ми се допаѓа континуитетот улица македонија што би го имала ако не се чепка шеталиштето туку би се направил подвозник. Ама ако се направи подвозник тоа значи да се поместува автобуската и слични компликации. Највероватно чепкање на тој дел би предизвикал граѓанска војна, па да оставиме....
 
Финтата е да се оди со подземен премин а не надземен. Автобуската нема да се преместува има доволно простор. Мислам ова е добар проект пред се да се тргнат семафорите и со тоа застојот ќе го снема и протокот на возила ке оди побрзо бидејќи знаеме како е тука во 3 или во 4 саат Nuts
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 29-Jan-2008 at 21:49
i mene mi se dopaga idejata, tuka e najgolemata guzva a dole moze da se iskoristi i za nekoj dukjan za buzeterija takvi stvari , i vo centar si , i postojano ima narod i promet
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 29-Jan-2008 at 22:07
Previous Се сложувам дека за местото треба да се смисли конечно решение. Но, не сум сигурен што би било најдобро. Во иднина, ако патната мрежа дозволува, се надевам дека цела улица од Мекдоналдс до пелагонија итн ќе може да се направи пешачка зона, при тоа да се најде алтернативно решение за пристап кон разните станбени и деловни објекти.

    Ова би значело копање на истата улица под земја, бидејќи сепак се работи е важна сообраќајница.

Се разбира, далеку сме од остварување на вакво утопистичко решение, за сега единствен избор ни е подземен премин или ништо.


Edited by La Linea - 29-Jan-2008 at 22:09
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 29-Jan-2008 at 22:09
za da stane pesacka zona treba kako prvo da se napravi tunel od kaj sto se iskaca od GTC pa se do mekdonalds , pa gore ke si ostane sepak pesacka zona toa e najubava varijanta i mislam deka imase takov proekt ama ne znam kako izgledalo pa ako ima nekoj nesto neka pusti da vidime
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 29-Jan-2008 at 22:28
Originally posted by Junkie

Финтата е да се оди со подземен премин а не надземен. Автобуската нема да се преместува има доволно простор. Мислам ова е добар проект пред се да се тргнат семафорите и со тоа застојот ќе го снема и протокот на возила ке оди побрзо бидејќи знаеме како е тука во 3 или во 4 саат Nuts


Од една страна е сообраќајниот проблем, ама од друга страна е потребата улица македонија да биде континуирана. Ако се направи подземен пешачки премин, ќе се реши сообраќајниот проблем, ама ќе имаме расцепкана и лоша пешачка зона. Со спуштање на улицата димитрија чуповски во dig & cover тунел, би се решиле двата проблеми и плус би добиле уште поголема пешачка зона од пелагонија се до мекдоналдс.


Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 22:29
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 29-Jan-2008 at 22:35
da i ova mu e potrebna sto poskoro na gradot
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 29-Jan-2008 at 22:42
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Junkie

Финтата е да се оди со подземен премин а не надземен. Автобуската нема да се преместува има доволно простор. Мислам ова е добар проект пред се да се тргнат семафорите и со тоа застојот ќе го снема и протокот на возила ке оди побрзо бидејќи знаеме како е тука во 3 или во 4 саат Nuts


Од една страна е сообраќајниот проблем, ама од друга страна е потребата улица македонија да биде континуирана. Ако се направи подземен пешачки премин, ќе се реши сообраќајниот проблем, ама ќе имаме расцепкана и лоша пешачка зона. Со спуштање на улицата димитрија чуповски во dig & cover тунел, би се решиле двата проблеми и плус би добиле уште поголема пешачка зона од пелагонија се до мекдоналдс.
 
хехе пријателе најмалку од се ама ова никогаш нема да се оствари. Идејата е совршена али ништо не правиме. И да има иницијатива за пешачки тунел 100% сум сигурен дека нема да се оствари Ohno
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 30-Jan-2008 at 15:24
CheersМи се допаѓа овој проект, зошто навистина е потребен кај тој премин. За разлика од Влајко, што беше обично аздисување, овој надвозник е сосема скромен а ќе биде функционален. Рекламите беа неизбежни.

СЕ БАРА ИНВЕСТИТОР ЗА НАДЗЕМНИОТ ПРЕМИН НА БИТ-ПАЗАР
Пешаците ќе ја минуваат улицата на своја патека Роза Петкова

Пешачки надземен премин од затворен тип, со лифтови од двете страни, наскоро ќе почне да се гради на булеварот Крсте Мисирков кај Бит-пазар, најавуваат од Општината Чаир. Преминот ќе ги поврзува влезот на пазарот пред аптеката „Зегин“ и Здравствениот дом. Според идејното решение, кое веќе е изработено, конструкцијата ќе биде од лесен метал, со заоблен покрив и со рекламен простор од надворешната и од внатрешната страна. Општината веќе бара инвеститор за проектот. - Горниот дел ќе биде наменет само за пешаци и нема да има продавници. Целата конструкција ќе биде осветлена и ќе има вентилација. Од двете страни се предвидени скали и лифтови, со кои ќе управуваат стручни лица. Се уште сме во преговори за тоа кој ќе биде инвеститор на проектот - вели Арбен Речица, раководител на Одделението за управување со градежно земјиште во Општината Чаир. Според идејното решение, под преминот ќе се постават жардиниери со зеленило, за пешаците да ја минуваат улицата на обележаното место. Од Општината велат дека проектот бил предвиден во Деталниот урбанистички план, а за неговата изградба е побарана и согласност од Министерството за внатрешни работи и од градските власти. - Пред да почнат градежните работи, ќе побараме дозвола од МВР, затоа што сообраќајот ќе биде сопрен одреден период, додека да се направи преминот. Ќе побараме согласност и од Градот затоа што надземниот премин се планира да се гради на булеварот Крсте Мисирков, кој е во нивна надлежност. Прекинот на сообраќајот нема да трае долго затоа што конструкцијата на надземниот премин е од монтажен карактер и сите делови ќе треба само да се склопат - објаснува Речица. Граѓаните, пак, што секојдневно минуваат преку булеварот, го поздравуваат потегот на Општината за изградба на надземен премин. -Секојдневно поминувам преку оваа улица затоа што имам тезга на Бит-пазар. Ретко кој е свесен колку е тешко да се помине сообраќајницата. Постојано е врвулица од луѓе и од автомобили, па некогаш ми требаат повеќе минути да поминам на спротивната страна. Затоа оваа идеја на градоначалникот на општина Чаир е за поздравување и треба да се реализира што поскоро - вели еден од сопствениците на тезга на Бит-пазар. Надлежните од Чаир одлучиле да го изградат надземниот премин затоа што таа сообраќајница е најфреквентна во општината, па се очекува да се решат проблемите на пешаците.

Време



Edited by La Linea - 30-Jan-2008 at 15:25
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 30-Jan-2008 at 15:28
Originally posted by La Linea

CheersМи се допаѓа овој проект, зошто навистина е потребен кај тој премин. За разлика од Влајко, што беше обично аздисување, овој надвозник е сосема скромен а ќе биде функционален. Рекламите беа неизбежни.

СЕ БАРА ИНВЕСТИТОР ЗА НАДЗЕМНИОТ ПРЕМИН НА БИТ-ПАЗАР
Пешаците ќе ја минуваат улицата на своја патека Роза Петкова

Пешачки надземен премин од затворен тип, со лифтови од двете страни, наскоро ќе почне да се гради на булеварот Крсте Мисирков кај Бит-пазар, најавуваат од Општината Чаир. Преминот ќе ги поврзува влезот на пазарот пред аптеката „Зегин“ и Здравствениот дом. Според идејното решение, кое веќе е изработено, конструкцијата ќе биде од лесен метал, со заоблен покрив и со рекламен простор од надворешната и од внатрешната страна. Општината веќе бара инвеститор за проектот. - Горниот дел ќе биде наменет само за пешаци и нема да има продавници. Целата конструкција ќе биде осветлена и ќе има вентилација. Од двете страни се предвидени скали и лифтови, со кои ќе управуваат стручни лица. Се уште сме во преговори за тоа кој ќе биде инвеститор на проектот - вели Арбен Речица, раководител на Одделението за управување со градежно земјиште во Општината Чаир. Според идејното решение, под преминот ќе се постават жардиниери со зеленило, за пешаците да ја минуваат улицата на обележаното место. Од Општината велат дека проектот бил предвиден во Деталниот урбанистички план, а за неговата изградба е побарана и согласност од Министерството за внатрешни работи и од градските власти. - Пред да почнат градежните работи, ќе побараме дозвола од МВР, затоа што сообраќајот ќе биде сопрен одреден период, додека да се направи преминот. Ќе побараме согласност и од Градот затоа што надземниот премин се планира да се гради на булеварот Крсте Мисирков, кој е во нивна надлежност. Прекинот на сообраќајот нема да трае долго затоа што конструкцијата на надземниот премин е од монтажен карактер и сите делови ќе треба само да се склопат - објаснува Речица. Граѓаните, пак, што секојдневно минуваат преку булеварот, го поздравуваат потегот на Општината за изградба на надземен премин. -Секојдневно поминувам преку оваа улица затоа што имам тезга на Бит-пазар. Ретко кој е свесен колку е тешко да се помине сообраќајницата. Постојано е врвулица од луѓе и од автомобили, па некогаш ми требаат повеќе минути да поминам на спротивната страна. Затоа оваа идеја на градоначалникот на општина Чаир е за поздравување и треба да се реализира што поскоро - вели еден од сопствениците на тезга на Бит-пазар. Надлежните од Чаир одлучиле да го изградат надземниот премин затоа што таа сообраќајница е најфреквентна во општината, па се очекува да се решат проблемите на пешаците.

Време

 
Одлична иницијатива, време е да се изгради надземен премин на тој дел, знаеме како е сите преминуваат преку улица, голем хаос е
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 24-Feb-2008 at 02:49
Извор: Утрински Весник

Градот не дозволува општините да градат надвозници

Во завршна фаза е проектот за типизација и унификација на надвозниците

Деспина Трајковска

Проектот за изградба на нов надвозник во Карпош, на булеварот „Партизански одреди“ во близина на општинските бараки, е стопиран кај градските власти. Градот не издава сообраќајна согласност за објектот, повикувајќи се на Законот за Град Скопје, според кој изградбата и одржувањето на собирните и магистрални улици е во надлежност на Градот. Градоначалникот на Карпош, Андреј Петров, не се откажува од идејата за изградба на надвозник оти, како што вели, досега многу пати општината извела проекти што не се во нејзина надлежност, но за доброто на граѓаните се реализирале со амин од Градот.

„Не отстапувам од идејата. Ако има некаков проблем поради рекламниот простор што ќе се издаде на ‘Акцентмедија‘, која за возврат во целост ќе ја финансира изградбата, ќе понудам Градот да го склучи договорот и по десетгодишниот период тој да стопанисува со надвозникот. Во случајов, интересот е безбедноста на граѓаните, а не симболичните пари што по десет години ќе ги зема општината од издавање на просторот за реклами“, вели Петров, кој се надева на скорешна средба со надлежните градски власти и надминување на проблемот. Тој тврди дека случајот со „Влајко“ е чист, дека општината има сообраќајна согласност за него и дека бил извршен и технички прием.

Од Градот, пак, ги демантираат овие тврдења и додаваат дека, спротивно на законот, поставен е и надвозникот во Чаир. И за двата случаја не сакаат многу да коментираат, оти тоа веќе било завршена работа. Инаку, од Градот најавуваат скорешна презентација на проект со кој ќе се дефинира изгледот на надвозниците во Скопје, кои треба да се исклучиво градски проекти. Засега е познато дека генерално ќе бидат едноставни, но функционални, со простор предвиден за информативен материјал и без средишни столбови. Во зависност од ситуацијата на теренот, типизираните надвозници ќе можат да се приспособуваат на состојбите, односно, нивниот лик ќе може да се менува, но без да се изгубат генералните зацртани параметри. Проектот за типизација и унификација на надвозниците го изработуваат стручни лица од Град Скопје во соработка со колегите од Архитектонскиот и Градежниот факултет.

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 28-Mar-2008 at 00:15

Новите надвозници ќе бидат без покрив и од лесна конструкција

Изведбата на еден типизиран надвозник би чинела околу 100.000 евра

Деспина Трајковска

Градските власти го изработија идејниот проект за унификација на надвозниците што во иднина ќе се градат на подрачјето на Скопје. Тој ќе претставува пример за изгледот на новите надвозници и во зависност од условите на теренот ќе може да трпи корекции. Генерално, надвозниците што ќе се градат ќе бидат едноставни и функционални, со два пара скали и лифтови од двете страни на преминот. Тоа ќе биде отворена конструкција, без средишни столбови и покрив. На објектот ќе има можност за поставување информативен или рекламен материјал. Според Влатко Петровски од Секторот за планирање и уредување на просторот во Град Скопје, кој заедно со тројца професори од Архитектонскиот и Градежниот факултет го работеа проектот, предвидено е надвозниците да се изведуваат од лесна челична конструкција склопена во фабрика, која само ќе се намонтира на предвидената локација.

„Во основа, проектот ги дава главните карактеристики на натпатниците кои во зависност од теренот ќе се приспособуваат. На пример, надвозниците во Карпош и во Ѓорче Петров ќе се разликуваат по должината, имајќи го предвид профилот на булеварот ‘Партизански одреди‘, односно на улицата ‘Ѓорче Петров‘“, вели Петровски, кој потенцираше дека надвозниците ќе може да ги гради исклучиво Градот Скопје, имајќи ги предвид законските норми, што не беше случај со изградбата на премините во Чаир и во Влае.

Инаку, градските власти посочуваат дека веќе се преземаат активности за изградба на пет надвозници и тоа по еден во Ѓорче Петров, Карпош, Чаир и два на подрачјето на општината Гази Баба. „Ниту за еден од нив финансиската конструкција не е затворена, но веќе се размислува за начинот на финансирање. Можно е пари целосно да обезбеди Градот, но не е исклучена можноста некои од натпатниците да ги изградат заинтересирани инвеститори на кои ќе им биде отстапен простор за рекламирање на преминот“, додава Петровски. Според процените, изведбата на еден натпатник би чинела околу 100.000 евра. Засега од Градот не сакаат да посочуваат термини за почеток на изградба на некој од планираните пет надвозници. Сепак, голема е веројатноста за нивна изведба во скоро време, имајќи предвид дека натпатниците пред дваесетина дена беа најавени како дел од градежната офанзива на Градот за оваа и за идната сезона.

 



Utrinski


Edited by La Linea - 28-Mar-2008 at 00:16
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 28-Mar-2008 at 00:26
Вакви пешачки мостови ми се допаѓаат. Лесна конструкција, евтина, и ефикасна. Нема голема филозофија а ја врши работата, и плус може реклами ова она.. Само имам прашање дали е тоа на сликата на Јане Сандански кај тоа секси шопот? 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 28-Mar-2008 at 00:29
Мене ми изгледа како да е карши лептокарија према карпош. Позади таа кулата се познава, таа црвената кај што се Унет и Сонет провајдери!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 28-Mar-2008 at 00:30
Не. Партизанска е, некаде кај новиот факултет за туризам, кај Лептокарија. 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 28-Mar-2008 at 00:31
Ок по втор поглед и мене ми се чини партизанска. Не сум во Скопје моментално иначе би го видел сигурно
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 30-Mar-2008 at 01:57

Неможеш да го видиш ни во Скопје бидејќи ова е само рендер. Сеуште сме далеку од реализзација дури и за вакви навидум банални проекти. Сега ќе имаме симпозиуми и дебати околу тоа дали тебаат или не ваквите премини, дали со кров или без, дали да се гломазни како Влајко или ултра лесни. На крај ке фрлат 500-600.000 и ке направат 5-6 премина.

Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 30-Mar-2008 at 03:59

Mene mi se dopaga ovoj vid na nadzemni prevoznik, pred se e eftin od lesna konstrukcija i mnogu brzo moze da se napravi i postavi na dadenta lokacija . Za nasi uslovi ova e super, bidejki znaeme kakvi teskotii se vo Skopje da pomines brzo i bezbedno da pogolema ulica ili bulevar kade sto ima golem protok na soobrakaj .....5+

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 30-Mar-2008 at 11:38
Јас сум сепак за малку повеќе естетика, не за најминималистички мостови. Барем на поцентралните локации.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.152 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.