build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 18192021>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 08-Aug-2015 at 11:55
Нови столбови на пешачкиот мост кај Чаирчанка

Проширувањето на улицата „Цветан Димов“ во Чаир ќе ги помести носечките столбови на пешачкиот мост кај трговскиот центар „Чаирчанка“. Сегашните столбови пред трговскиот и оние пред основното училиште „Лирија“ влегуваат во новоизградената трета лента на проширената сообраќајница, па токму затоа веќе се армираат новите столбови на кои пешачкиот мост ќе биде поставен откако ќе се отстранат старите метални потпори. Проектот за надземниот пешачки премин го имаше изработено ГП „Интер градба“ и истовремено беше изведувач на работите при неговата градба. Сега како идеен творец на објектот го подготви проектот за поместување на носечките столбови. Инвестицијата на општината Чаир за изградбата на мостот изнесуваше 27 илјади евра.



„Проширувањето на сообраќајницата за по 3,5 метри од двете страни е причината поради која сега се врши фундирање на новите столбови на пешачкиот мост, кој мора да се помести на нив. Со проектот за проширување на „Цветан Димов“, која треба да има шест ленти, се покажа дека старите столбови ќе ја зафаќаат третата лента од улицата, па токму затоа е потребно нивно поместување. Поместувањето на столбовите на мостот се прави во согласност со проектот на проектантот што претходно го има проектирано мостот. Општината за овие зафати што, најверојатно ќе траат еден месец, ќе издвои околу три милиони денари, вели Џингис Хани, одговорен за информирање во Чаир.

Изведувач на градежните работи на новите мостовски столбови е „Бауер БГ“.
Улицата ќе се прошири за 200 метри, а проширувањето се изведува од улицата „Коста Абрашевиќ“ до улицата „Стојна Стефанова“.

Градежните активности за проширувањето на „Цветан Димов“ се одвиваат според предвидената динамика, а изминатиов период ја диктираат и временските услови. Најпрвин градежниците не можеа да работат на високите надворешни температури, а сега работата ја попречуваат поројните дождови.

http://www.skopjeinfo.mk/gradot/51534925/novi-stolbovi-na-pesackiot-most-kaj-caircanka
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 26-Aug-2015 at 12:12
АВТОПАТОТ КОН ПЕТРОВЕЦ СТЕСНЕТ

Од Град Скопје велат дека времените сообраќајни решенија на терен ќе се применуваат до завршувањето на монтажата на натпатникот

Поради изградбата на надземниот пешачки премин кој треба да ги поврзува населените места Инџиково и Хиподром, автопатот кон Петровец е стеснет. Автомобилите кои се движат од Скопје кон Петровец мораат да преминат во спротивната лента на делот на кој се гради преминот.
"Времените сообраќајни решенија на терен ќе се применуваат до завршувањето на монтажата на натпатникот", рекоа од Град Скопје, но не кажаа кога треба да заврши монтажата на натпатникот.



Целта на изградбата на пешачкиот натпатник преку автопатот Скопје-Петровец е да се овозможи непречено и безбедно движење на граѓаните од двете населби преку автопатот, кое сега е оневозможено.
Натпатникот треба да биде челичен со бетонски столбови, челични скали и челични рампи. Должината ќе изнесува 63 метри, ќе биде широк 5,4 метри, а површината за движење ќе биде широка 3,1 метри која ќе овозможи безбеден премин за пешаците, велосипедистите и лицата со посебни потреби.
За изградба на овој натпатник Град Скопје ќе потроши околу 38 милиони денари, а на терен работат екипите на градежната компанија "Бауер БГ".

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=A181C74D13B3BB44857EBF565AA57DCA
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 31-Aug-2015 at 13:38


Се монтира пешачкиот натпатник меѓу Хиподром и Инџиково









http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1385175728/se-montira-pesackiot-natpatnik-megju-hipodrom-i-indzikovo-foto
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 19-Sep-2015 at 17:54
Надземниот премин кај Хиподром

За сè има вторпат
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 20-Sep-2015 at 15:12
Ја разбирам дека се сељачишта и полуписмени речиси сите, ама изборот на бои, мора ли секогаш да е црвено/жолто ?

Многу грдо изгледа...

Edited by Teglarot - 21-Sep-2015 at 17:53
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 20-Sep-2015 at 17:07
Немој така, тоа се боите на Македонија
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 20-Sep-2015 at 18:28
сепак е само натпатник, не е толку страшно... а и ништо чудно билборди да му налепат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 20-Sep-2015 at 22:30
Originally posted by Teglarot

Ја разбирам дека се сељачишта и полуписмени речиси сите, ама изборот на бои, мора ли секогаш да е црвено жолто ?

Многу грдо изгледа...

Добро што коментарот ти звучи интелектуално, колку да се разликуваш од сељачиштата и полуписмените.
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 21-Sep-2015 at 15:31
а да ви текнеше дека тоа е само основната боја и после ќе го фарбаат.....
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 21-Sep-2015 at 17:54
Originally posted by Navigator

Originally posted by Teglarot

Ја разбирам дека се сељачишта и полуписмени речиси сите, ама изборот на бои, мора ли секогаш да е црвено жолто ?

Многу грдо изгледа...

Добро што коментарот ти звучи интелектуално, колку да се разликуваш од сељачиштата и полуписмените.


Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 05-Oct-2015 at 22:09
Изградбата на мостот преку автопатот ќе заврши предвреме

Челичниот натпатник е со бетонски столбови, челични скали и челични рампи, кој ќе овозможи безбеден премин на пешаци, пешаци со велосипеди и лица со посебни потреби



Преку автопатот Скопје - Петровец наскоро ќе може да се помине преку пешачкиот мост. Монтирањето на натпатникот што ќе ги поврзе населбите Хиподром и Инџиково, во општината Гази Баба е при крај и иако беше ветено дека изградбата на овој пешачки натпатник ќе заврши до крајот на октомври, по сите изгледи првите пешаци ќе поминат и пред крајот на месецов.

Монтирањето почна пред околу еден месец и во изминатиов период комплетно е завршена првата половина од натпатникот, а привршува и монтирањето на втората половина од конструкцијата.



- Целта на овој проект на Град Скопје е да се овозможи непречено и безбедно движење на граѓаните од двете населби преку автопатот. Изградбата на натпатникот е од исклучително значење за жителите на Хиподром и Инџиково, бидејќи оваа локација со години претставува црна сообраќајна точка на автопатот кон Петровец, со многу сообраќајни несреќи, информираат од Град Скопје кои за изградба на овој натпатник од буџетот издвоија околу 38 милиони денари.

Челичниот натпатник е со бетонски столбови, челични скали и челични рампи, кој ќе овозможи безбеден премин на пешаци, пешаци со велосипеди и лица со посебни потреби.



Натпатникот е долг 63 метри, а широк 5,4 метри. Површината за движење е широка 3,1 метар, а по должината на натпатникот е поставена ограда висока 2 метра, изработена од челични профили и челична мрежа, како и конзоли за инсталации.

Новиот натпатник што ги поврзува населбите Хиподром и Инџиково ќе го осветлуваат 12 канделабри, а ќе бидат осветлени и рампите.

http://vecer.mk/skopska/izgradbata-na-mostot-preku-avtopatot-kje-zavrshi-predvreme
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 06-Dec-2015 at 18:27
Надземниот премин кај Хиподром

1


2


3

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 06-Dec-2015 at 19:16
Originally posted by Џоле

Изградбата на мостот преку автопатот ќе заврши предвреме

Челичниот натпатник е со бетонски столбови, челични скали и челични рампи, кој ќе овозможи безбеден премин на пешаци, пешаци со велосипеди и лица со посебни потреби



Плачи, сакана земјо!

LUDI KINEZI: Za samo 43 sata zamenili ceo nadvožnjak!

http://samorealno.com/zivot/zanimljivosti/ludi-kinezi-za-samo-42-sata-zamenili-ceo-nadvoznjak-video



Edited by phenomenon - 06-Dec-2015 at 19:25
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 08-Dec-2015 at 18:17














фото: фејсбук профил на Град Скопје
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 08-Dec-2015 at 20:01
како бе не научија до сега дека кога натпатник има еден куп извртени скалила и рампи, никој нема да го користи? ...сега за да се стави во функција, таму треба да виси полиција 24/7 или џабе се фрлени парите
само ај да се надевам дека за разлика од катастрофи како влајко, овој натпатник се наоѓа на автопат каде што се развиваат големи брзини и на народот ќе му иде страв да го преминува
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 08-Dec-2015 at 20:20
Напротив,скалите се малку, а тоа извртеното е за лица со посебни потреби или за велосипеди. Кај овој дел од патот не верувам дека некој ќе претрчува бидејќи не е улица и се вози значајно побрзо.
Вака од сликите делува дека е добро направано, само не знам зошто мора патриотската комбинација на бои да се форсира дури и во вакви банални примери. Исто така, се надевам дека нема да се покрие со реклами натпатникот, а таблата за добредојдовте е крајно едноствна и неинвентивна.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 08-Dec-2015 at 21:48
Originally posted by stratus

Напротив,скалите се малку, а тоа извртеното е за лица со посебни потреби или за велосипеди. Кај овој дел од патот не верувам дека некој ќе претрчува бидејќи не е улица и се вози значајно побрзо.
Вака од сликите делува дека е добро направано, само не знам зошто мора патриотската комбинација на бои да се форсира дури и во вакви банални примери. Исто така, се надевам дека нема да се покрие со реклами натпатникот, а таблата за добредојдовте е крајно едноствна и неинвентивна.
знам, скалите се гледаат и на сликиве, токму за нив коментирам
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 09-Dec-2015 at 01:33
Сите овие рампи и скалила ми се чини дека повеќе коштаат отколку 2 ескалатори или лифтови со кои што и изгледот би бил поубав.
Но добро, за арно нек е.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 09-Dec-2015 at 01:45


Лифтови и ескалатори треба редовно да се одржуваат, плус на ваква локација би биле многу ранливи на вандализам и кражби, па би се наметнала потреба од чуварска служба. Претпоставувам бројот на корисници на натпатников нема да е којзнае колкав, па да би оправдал таков концепт. Веројатно вака е подобро.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 09-Dec-2015 at 04:26
сакам да кажам, да има помалку кружење и одбивност кон качување по класични „пожарни“ скалила...

и онака, огромен простор е потрошен на рампите, зошто на пирмер да не се донело некое вакво решение? дури и на овој пример треба да му се додадат уште две рампи
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 18192021>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.