build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 21>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 29-Apr-2008 at 00:17


Како надоврзување на последниве неколку поста (и со закаснување од два месеци LOL). Јас се слагам со Кловер, јас сум за повеќе естетика, посебно на побитните сообраќајни артерии. Постарите форумаши од ССЦ го имаат видено ова бидејќи го имам постирано таму во една слична дискусија но еве и тука. Пешачкиот премин во Азриели комплексот во Тел Авив. Тоа би била мојата преференца. Нормално ова неможе да го трупне човек било каде, Азриели комплексот е бизнис центар со високи згради. Но сепак муабетот ми е дека треба да се размислува за убави модерни впечатливи премини.

1

2

3



Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 29-May-2008 at 20:21
Само што тука се работи за четири траси на патот. И разликата е што кај нас луѓето немаат култура да ги користат.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 29-May-2008 at 20:27
Originally posted by Junkie

И разликата е што кај нас луѓето немаат култура да ги користат.


Јас упорно си стојам на ставот дека таков тип на култура можеш да му натуриш и на најголем простак, едноставно со добра казнена политика и нејзино добро спроведување. Можда не моеш да натераш некого да иде у театар или опера или да биде не знам колку префинет, ама да не рипа ограда на сред булевар дефинитивно може да се изведе многу лесно!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 23-Jul-2008 at 02:25
Влајко... Која промашена инвестиција... Ohno


Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 08-Oct-2008 at 02:13

Градот и Чаир ќе градат натпатник на Бит-пазар

Изградба на натпатник на Бит-пазар, уредување на партерниот влез во Старата скопска чаршија кај Даут-пашиниот амам, партерно уредување на тротоарите на т.н. пластичарска улица се само дел од проектите што ги договориле Општина Чаир и Градот. Чаир деновиве ќе побара од Градот ново сообраќајно решение за Бит-пазар за да може непречено да започне изградбата на натпатникот на булеварот „Крсте Мисирков“ кон пазарот, со што ќе се реши безбедноста на пешаците. На средба претставници на Градот и градоначалникот на Чаир, Изет Меџити, било договорено веднаш да почнат и активностите за уредување на платото во Старата скопска чаршија со нови травертински плочки, кои подоцна со поставување хидроулични столпчиња ќе се заштитат од несовесните возачи.

Во рамките на сите овие зафати е испланирана и реконструкција на тротоарите на булеварот „Втора македонско-косовска бригада“, а градските власти ќе постават штедливи светилки. (Сн.К.)

utrinski
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 13-Oct-2008 at 18:12
Натпатникот кај Бит-пазар ќе се финансира со реклами



Автор:  Радмила Заревска

За изградбата на пешачкиот мост што ќе биде поставен на булеварот Крсте Петков-Мисирков и ќе го поврзува Бит-пазар со поликлиниката, инвеститорите за возврат ќе бараат само поставување нивни рекламни табли, соопштуваат од општината Чаир. Одлуката за изградба на овој натпатник градоначалникот Изет Меџити ја донесе на последната средба со градските власти, кога се договорија и повеќе други проекти што треба да се реализираат во наредниве шест месеци. Паралелно градот ќе ја реконструира и клучката кај Бит-пазар, која треба да добие форма на детелинка.

ПОКРИЕН МОСТ СО ЛИФТОВИ

Од општината Чаир велат дека деновиве се подготвува привременото сообраќајно решение за да може да се направи пешачки мост кај Бит-пазар според проектите за натпатници што ги подготвувал градот. Со тоа, тие се надеваат дека ќе се реши проблемот со пешаците што го поминуваат булеварот Крсте Петков-Мисирков кон пазарот. Градските власти ќе го помогнат овој проект со идејно решение, а ќе направат и бетонски жардиниери меѓу двете сообраќајни ленти на булеварот и ќе го уредат просторот хортикултурно.

- Натпатникот ќе се изгради меѓу пазарот и поликлиниката, а ќе биде направен од бетонска и од железна конструкција. Тој ќе биде затворен, а од страните ќе поставиме лифтови со кои ќе им овозможиме на постарите и на болните полесно да се качат на мостот. Овој пешачки мост е предвиден во деталниот урбанистички план, а кога ќе биде готово сообраќајното решение веднаш ќе можеме да почнеме со изградбата. Инвеститорите што ќе го финансираат поставувањето на натпатникот за возврат ќе бараат поставување на нивните рекламни табли, кои ќе бидат најверојатно прикачени од страните на мостот - објасни Изет Меџити, градоначалникот на општината Чаир.

НЕПРООДЕН БУЛЕВАР

Додека профункционира клучката кај хотелот „Континентал“, овој булевар ќе остане единствен булевар што го спојува северниот дел на градот со центарот. Таму постојано има застој во сообраќајот, а граѓаните не можат безбедно да преминат од едната на другата страна, поради што се случуваат и голем број несреќи.

Граѓаните што живеат од двете страни на булеварот се жалат дека понекогаш се случува да не можат да ја преминат улицата поради големиот број возила, трите градски и приградски автобуски станици, како и заради големата раздвиженост на луѓето. Тие велат дека Бит-пазар е место каде што во текот на денот поминуваат луѓе од сите делови на градот и каде што автобуските линии се вкрстуваат, па затоа и метежот е преголем.

- Јас сум постара жена и постојано одам на прегледи во поликлиниката Бит-пазар. Но ми треба половина час за да стигнам дотаму. Кога ќе излезам од зградата има многу диви продавачи и треба да се пробијам меѓу нив и импровизираните тезгиња за да стигнам до улицата. А таму, пак, сообраќајот е толку густ што ми претставува напор и ми треба многу време за да поминам.

Се случува да застане еден автомобил, но тој зад него е нестрплив и веднаш го престигнува, па затоа треба да се внимава. Не знам зошто досега општината не направи некое решение за да можеме ние постарите и децата да поминуваме безбедно. Се надевам дека со изградбата на натпатникот ќе се решат овие проблеми - вели скопјанката Славица Илиевска.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=206&ArticleID=9069

Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 13-Oct-2008 at 19:19
Ne e dovolen eden nadzemen premin ama podobro toa otkolku nisto.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 13-Oct-2008 at 19:29


Да, се слагам потребен е уште еден помеѓу пазарот и Мавровка, но чекор по чекор...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 18-Oct-2008 at 01:24


Ова е кај мене пред зграда. Инаку тука не дека толку има потреба од премин, него граѓаните ги мрзи да идат до пешачкиот кој е 10 метри подолу, па си проаѓаат како овци. Не верувам дека овој надвозник ќе заживее. Инаку многу е лошо за возење навечер. Освелењето некако од страна паѓа, па така од едната страна не се гледаат баш убаво луќето што проаќаат и често се случува да настрада некој пешак поради непрописно преминување.


Edited by lslcrew - 18-Oct-2008 at 01:27
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 18-Oct-2008 at 16:01

знам дека ќе звучи смешно, но мислам дека СК има потреба од нешто како мапа за возачите од СК за тоа кои се се критични точки по населбите, каде има најмногу индијански навики како “прелтување на улица од заседа“ од страна на пешаците или ќори места каде има голема употреба на диви пешачки дијагонали, мислам дека како леер најдобро е вакво нешто да има по јавните карти како skopje.on.net.mk Naughty ! ова се наметнува како потреба бидејќи секогаш возачот е крив па макар и на пешачки му истрчал некој па вака бар ќе се знае каде сите четири треба да ги има ширум отворени иако тоа треба да постојано бидејќи во СК  оваа индијанскиве  навики  секаде се веќе нормална појава, а за тоа дека оваа состојба нема уште долго да се надмине доказ е парцијалното спроведување на законот кога се пазат улиците и се пишуваат казни само доколку има некаква кампања или тазе воведен закон...

инаку ова со премините ми наметнува прилично голема дилема за тоа како инвалидите или старите изнемоштени лица би требало да ги користат премините кои во повеќето случаи се адаптирани само за climber-и и акробати,  исто и за слепите треба некаква сигнализација да има, незнам како е по светот но доколку има некој од надворешните членови некаква фотка или муабет за оваа дилема нека пушти абер... мислам дека ози-те и канаѓаните предничат на ова поле како по социјални средини, но сигурно и европските градови имаат некои практични решенија од овој аспект.        

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 18-Oct-2008 at 16:25
Еве една слика од тераса сликана. Да видите каде е пашачкиот, а каде е автобуската.



Доле-лево е пешачкиот, горедесно во ќошот се гледа автобуската - местото каде се случува масовното преоѓање улица. Прекопат автобуската е Тинекс, ама не се гледа поради формата на мојата зграда.

Инаку има и една куќа што се гледа у кадаров. Таа куќа незнам како опстоила тука и во радиус од 1 км нема друга куќа, све се згради. Сигурно била некое урбано дивјаштво у свое време.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 22-Oct-2008 at 02:04
КИСЕЛА ВОДА ЌЕ ГО РЕГУЛИРА СООБРАЌАЈНИОТ ХАОС
Натпатници на Првомајска и Сава Ковачевиќ

Општината одлучи сообраќајот на двете најфреквентни сообраќајници да го регулира со натпатници за да ги заштити пешаците кои за да поминат преку улиците, велат тие, се случувало да чекаат и по десетина минути.

За одлуката за изградба на надвозниците, Кисела Вода ги информирала и градските власти. Од таму велат дека го чекаат проектот од општинарите за да одлучат дали ќе им дадат одобрение.
" Доколку проектот кој ќе ни го достават биде во согласност со проектот за типизација и унификација на надвозниците во Градот, бидејќи сите треба да имаат унифициран изглед, Кисела Вода веднаш ќе ја добие дозволата", велат од Одделението за односи со јавност на Град Скопје.
Од "Акцент медија" потврдија дека ќе дадат донација за изградбата, но не можеа да кажат колку ќе изнесува таа.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=158621&idg=8&idb=2505&rubrika=Skopje


Поздрав до ова со типизацијава.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 22-Oct-2008 at 02:30
Добро е да се оди со унификација, но не тотална. На локации кои се поатрактивни, нека има неколку поимпресивни и уникатни премини низ градов.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 10-Nov-2008 at 11:21

Подземна гаража под Бит-Пазар

Изет Меџити, градоначалникот на општината Чаир, најави дека за неколку дена очекуваат да почне изградбата на натпатникот меѓу Бит-пазар и поликлиниката. Тој додаде дека според деталниот урбанистички план е предвидено под пазарот да се изгради подземна гаража, која би ги решила проблемите со паркирањето.

- Празниот простор пред пазарот кај Портата на влезот во Старата чаршија е предвиден за плоштад, но тоа е мал дел, кој не може посебно да се уреди. Пазарот треба да биде затворен, но тоа е приватно земјиште на компанијата „Скопски пазар“. Кога тие ќе одлучат да го средуваат, ние ќе издадеме градежна дозвола. Станува збор за голем проект чија финансиска конструкција се движи од 20 до 25 милиони евра - објасни Меџити.


http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=227&ArticleID=10759

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 10-Nov-2008 at 19:17
Добро што бидна со надземниот на Бит-Пазар? Дефинитивно тој дел мора што побргу да се среди бидејќи е рурален и претворен во хаос. Од асфалтот на булеварот и зеленилото до осветлувањето премините и клучката.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 11-Nov-2008 at 00:32
Апсолутно сумпротив надземните премини особено во централниот дел на градот. Огромни, ефтини кострукции облепени со 300 реклами, накинџурени, никаков посебен дизајн. катастрофа. Да не збориме што не се поставуваат таму каде што треба. Подземните премини (пасажи) се веке нешто друго. Прво не се гледаат и не го отежнуваат целиот простор. Второ има можност за поубаво уредување (продавници, ескалатори, убаво осветлување, може и ѕидовите да бидат украсени со антички остатоци од Скупи, мали скверчиња со фонтани...). Нпр под Рекорд треба еден таков мал, но исклучително естетски пасаж. Замислете таму еден метален мост, колку грдо би изгледало. Потоа кај Сообрание (Гр. Болница) еден поголем. Би предложил сите 4 тунела да се вкрстуваат во Х-форма точно во центарот на раскрсницата, каде би имало плоштад со продавници. Таму има огромна фрекфренција на луѓе кои заедно со колите создаваат хаос. Премини би требало да има и кај Буњаковец, Соборна Црква, Црвен Крст, Нова Македонија... Особено е убаво доколку некаде направиме голем сообраќааен кружен тек. Под него би имало плоштад со трговски центар, без кров со огромна фонтана во средината чијшто слап вода би го надвишувал нивотона улицата. Ама далеку сме од тоа...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 11-Nov-2008 at 00:43
Originally posted by Andrej_LJ

Нпр под Рекорд треба еден таков мал, но исклучително естетски пасаж. Замислете таму еден метален мост, колку грдо би изгледало.


Кај Рекорд според целата логика на ГУП-от во иднина не би требало да има сообраќај (со тунелот под плоштад и проширувањето на тесните грла во малиот сообраќаен прстен). Така да долгорочно (ако сме ажурни и среднорочно) тоа ќе биде пешачка зона и премин нема да ни треба, па се прашувам колку е паметно сега да се зафаќаме со таква работа.

За другото се слагам со две забелешки:
1. Не дека не ни требаат премини под крстосниците, но како што спомнав мислам најургентни ни се премините на проблематични места подалеку од крстосниците, а за крстосниците може и малку да се стрпиме додека се реализираат најпотребните од другава група.
2. На места каде што околината дозволува, немам ништо против надземни премини - доколку се изведе како што треба, не само што нема да ја нагрдуваат, туку ќе ја разубават...


Edited by Cloverstack - 11-Nov-2008 at 00:48
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 11-Nov-2008 at 00:47
Да но за модерен надземен премин треба мнооогу простор, големи, убави булевари и модерни згради. Точно како во примерот со Израел. каде би ставил екстравагантен надземен во Скопје? Мене не ми текнува правилно место. Не збориме за гадна ИСКРА-Куманово конструкција залепена со Хотел Бистра 100 метарска фолија. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 11-Nov-2008 at 00:57


Па не се слагам дека обавезно треба „мнооогу“ простор, се зависи од ситуација до ситуација. Можеби во моментов нема место каде што би „легнал“ некој премин како оној од Израел, но и такви места ќе се створат. А сега за сега не мора да летаме толку високо - не мора да биде баш таков и толку голем за да биде убав. Иаку секако не мислев на некои грозни конструкции скраја да е Smile
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 11-Nov-2008 at 11:08
Од локациите кои ги наброја Андреј во моментов единствена оправдана ми е раскрсницата Нова Македонија. Единствено таму бројот на луѓе толку ќе нарасне што не сме ни свесни каква гужва ќе се направи.

За другите апсолутно може да се почека.

За Рекорд Кловер веќе кажа, за тоа имаме дискутирано и порано. Најдобро решение е да се претвори целата улица во пешачка зона.

Доколку тоа не се случи сепак не сум сиурен дека подземен премин е вистинското решение (не викам дека надземен премин е тоа отпаѓа од игра дефинитивно во тој дел).

Улицата е премала и на луѓето, знаејќи ги какви се "не би им се исплатело" да се симнуваат за само 4 сообраќајни ленти.

Е сега ако се прави некое поголемо подземје по должината на ул. Македонија можеби и ќе има некаква логика но повторно не верувам дека експлоатацијата ќе биде голема со оглед на тоа што освен во неколкуте зимски месеци кои ги има Скопје а кои се се помалку не гледам кој нормален би одел под земја наместо по ул. Македонија.

Инаку надземните премини немора да се воопшто грди. Немора да се гломазни како тој во Израел, има и многу други начини да се направи убав грациозен премин кој ќе биде убав и за око а ќе ја врши функционалноста.

Конкретно со најавениов премин на бит пазар немам некој проблем но се сомневам дека ќе го реши проблемот. Дури и да се користи, масата на луѓе која го препѓа тој булевар постојано е толку голема и е малтене по целата должина да еден ваков премин нема да реши ништо. Веројатно решението и тука требаше да биде во подземен премин со тоа што ќе се решаваше во пакет со изградбата на објектот на бит пазар кој е во најава.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.