build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 21>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 11-Nov-2008 at 13:11
Не се согласувам дека кај Нова Македонија е потребен подземен премин. Иако многу згради изникнаа за брзо време сепак сеуште не е решен ниту Јужен булевар ниту Климент Охридски. Подземен премин е потребен кај судска палата и кај Собрание. На буњаковец, лептокарија и бит-пазар што побрзо надземни премини.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 11-Nov-2008 at 13:19
Originally posted by Junkie

Не се согласувам дека кај Нова Македонија е потребен подземен премин. Иако многу згради изникнаа за брзо време сепак сеуште не е решен ниту Јужен булевар ниту Климент Охридски. Подземен премин е потребен кај судска палата и кај Собрание. На буњаковец, лептокарија и бит-пазар што побрзо надземни премини.


Види спрема мене подземен премин е потребен онаму каде има голема циркулација на пешаци. Мислам дека кај Нова Македонија таа циркулација ќе има експлозија по отварањето на новиве згради.

Кај Судска палата и има и нема циркулација. Сепак тежиштето е понатака кај бит пазар. Генерално се сложувам дека и таму треба подземен премин но не би го ставил како најприоритетен.

Кај собрание се сложувам таму се условите веќе исполнети.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 11-Nov-2008 at 13:33
Originally posted by pbanks

Originally posted by Junkie

...  Подземен премин е потребен кај судска палата и кај Собрание. На буњаковец, лептокарија и бит-пазар што побрзо надземни премини.
... Сепак тежиштето е понатака кај бит пазар. Генерално се сложувам дека и таму треба подземен премин но не би го ставил како најприоритетен...

Дали сте помислиле што ќе биде во тој дел подземен премин - ПОДЗЕМЈЕ Ohno
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 11-Nov-2008 at 13:41


Јас не сакам да идам со предрасуди кон ниеден дел од градот. Секој дел заслужува да биде урбанизиран како што треба. Навиките и (не)културата на луѓето нема да се сменат преку ноќ но мора да се работи на тоа.

Мора да се земе во предвид дека една од клучните причини (која што ретко ја земаме во предвид) а можеби и главна причина зошто Бит Пазар, Јаја Паша, Чаир се такви какви што се е густината на населението.

Ако сакаш насели го тој кварт и со Скандинавци, но кога имаш 18.400 жители на квадратен километар хаосот е неминовен (Општина Чаир има 3.52км2 плоштина а 64.773 жители)


Edited by pbanks - 11-Nov-2008 at 13:42
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 11-Nov-2008 at 14:31
Previous
Ни на крај памет не е предрасуда, да ја гледаме старноста, која е концентрирана во тој дел, шверц, дрога, проституција ....
Во овој момент таков премин тамо ќе биде .... хорор со нашиот начин на појмување на јавни но „скриени“ објекти.

Се слагам за потребата но надземен, на виделина.

П.С. Дали некој некогаш влегол во преминот кај Континентал - узас, слично е со подземните гаражи, за нас секој пролаз е проблем.
Осим оние на виделина на сите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 11-Nov-2008 at 14:34
Originally posted by Vladimir P

Previous
Ни на крај памет не е предрасуда, да ја гледаме старноста, која е концентрирана во тој дел, шверц, дрога, проституција ....
Во овој момент таков премин тамо ќе биде .... хорор со нашиот начин на појмување на јавни но „скриени“ објекти.

Се слагам за потребата но надземен, на виделина.

П.С. Дали некој некогаш влегол во преминот кај Континентал - узас, слично е со подземните гаражи, за нас секој пролаз е проблем.
Осим оние на виделина на сите


Види Владимир тука дискусијата Андреј ја поведе малку во друг правец. За градење на онакви пространи подземни премини каде ќе има простор за убави продавници, простор за брзи ресторани итн. Значи за простор кој ќе има потенцијал да прерасне во мини трговски центар а не за безвезни пролази како тој кај Континентал каде единствено може да егзистира фотокопирница и слични глупости.

Во овој случај мислам дека тоа немора да биде дувлно па криминал. Па што и фали на Мавровка која е на два чекори? Дуќаните таму нормално си работат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 11-Nov-2008 at 15:30
Незнам дали, следниве 10-15 години гадов (бидејќи во негова ингеренција е тоа) ќе има доволно пари за сепак еден таков голем проект, за нас со овој развој што моментално го имаме, еден Металец или сл. со една надземна метална конструкција (но не влајкоманија) е изводливо.

Една идеја ми се свиде кај богатите арапски градови, скоро сите имаат надземни премини (иако логиката вели подземни, поради температурата) но тија пролазот секаде го врзуват со некој мол или поголем објект + уличната комуникација, со прекрасна илуминација и површини на истиот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 20-Nov-2008 at 13:25
ИНИЦИЈАТИВА ОД СОВЕТОТ НА ОПШТИНА КАРПОШ
"Влајко" да се продаде како старо железо
Советничката Наташа Стојановиќ-Тоскоска предложи "Влајко" да се урне, бидејќи граѓаните не го користат, а Општината уште издвојува пари за да се намири долгот за неговата изградба

Надвозникот "Влајко" треба да се урне и да се продаде како старо железо, бидејќи граѓаните воопшто не го користат, а Општина Карпош се уште издвојува пари од буџетот за да се намират долговите за неговата изградба. Ова на последната седница на Советот на Општина Карпош на в.д. градоначалникот Сашо Димиќ му го предложи советничката Наташа Стојановиќ-Тоскоска, откако беа информирани дека од буџетот за 2009 година ќе треба да се одвојат 9,5 милиони денари, за да се намират долговите кон ГП"Гранит" .
"Јас сметам дека треба да се урне овој меморијален споменик и така никој од граѓаните не го користи, а дуќаните се празни и да се продаде како старо железо. Со тоа ќе се покријат и трошоците за неговата изградба. Па до кога средства од буџетот ќе одат за 'Влајко' наместо да се искористат за други проекти", праша советничката Стојановиќ- Тоскоска.
Градоначалникот Димиќ објасни дека имаат склучено договор со ГП"Гранит" секој месец до крајот на 2010 година Општината да им плаќа по 785 000 денари, бидејќи кога се градел 'Влајко' не биле во можност веднаш да се исплатат побарувањата. Тој најави дека внимателно ќе го разгледаат предлогот на советничката.
Надвозникот "Влајко" почна да се гради во времето на градоначалникот Стевчо Јакимовски, а беше завршен во мандатот на градоначалникот Андреј Петров. Распонот на надземниот премин е 35 метри, а висината 5,4 метри. Архитект на проектот е Јован Стефановски-Жан. Тој претставува најскапа инвестиција на Општина Карпош, бидејќи за него се потрошени 900 илјади евра. Дуќаните пак од чија продажба градоначалникот Петров најави дека ќе се вратат дел од парите вложени во "Влајко", никој не сакаше да ги купи. Па затоа беа доделени бесплатно на млади уметници и невладини организации. Но и тие не ги разработија дуќаните, па на надвозникот покрај тоа што не минува жив човек, не работи ниту еден уметник или невладина организација.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=159877&idg=8&idb=2529&rubrika=Skopje

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 20-Nov-2008 at 13:27
Колку и да звучи луда ова е добра иницијатива...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 20-Nov-2008 at 13:41
А четирите кули ?
За нив пари неможе да се земе Big%20smile или да останат ко споменици на глупоста
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 20-Nov-2008 at 13:59
Originally posted by Vladimir P

А четирите кули ?
За нив пари неможе да се земе Big%20smile или да останат ко споменици на глупоста


Да имавме способност да учиме од сопствените глупости добро е да го оставиме целиот надпатник како сведоштво. Само што ја немаме таа способност...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 20-Nov-2008 at 14:43
Извини Cloverstack но морам на твојата фотографија да интервенирам

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 31-Jan-2009 at 00:43
Еве го реновираниот подземен премин кај Континентал. И овде ја завлечкале работата, не е уште готово.

Инаку многу ме копка какви се оние држачи кои ги имам зумирано на сликата бр.3
Има ли некој идеја што би се прикачило тука? Ваљда нема така да останат...

1


2


3

Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 31-Jan-2009 at 01:05
Во досегашната обнова на подземниот кај Континентал само се извадија старите покриви(настрешници) и на нивно место беа поставени сегашните, веројотано е ова некаков плексиглас одозгора. Инаку столбовите што се гледаат сега и за кои прашуваш се стари, само се префарбани. Значи стари се и тоа држачите. Инаку мислам дека овде нема ништо повеќе да менуваат, мислам дека само ова е предвидено.


Edited by dacito - 31-Jan-2009 at 01:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 31-Jan-2009 at 01:22
Не ни помислив дека носачите се тие старите...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 31-Jan-2009 at 01:31
добро само кровчето е сменето? а внатре како е?
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 31-Jan-2009 at 01:33
Ај настрешниците проаѓаат ама ова плочкиве?!? КАТАСТРОФА. И не најдоа за сходно да ги прооменат. Ако, веројатно му се убави на Трифке а и на Коце, тука под нос. ЖАЛОСНО
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 28-Feb-2009 at 15:18
Нема пари за натпатник на опасната улица Ѓорче Петров

Автор:  Бојана Стојчевска
Скопје
Натпатникот кој бараат жителите на општината Ѓорче Петров да се изгради на истоимената улица, заглави кај градската управа бидејќи таа немала доволно пари за да го реализира овој проект. Од општината велат дека неколку пати се обратиле кај градските власти, бидејќи таа улица им припаѓала ним и тие немале никаква надлежност. Жителите, пак се жалат дека годишно на локацијата пред општинската зграда страдаат по неколку деца, бидејќи несовесните возачи не ги почитувале поставените семафори.

Зоран К., жител на населбата, ни раскажа дека апелирале до сите институции за да ја зголемат безбедноста на своите деца.

- Се соочуваме со долгогодишен проблем, многу мали деца загинале на ова место, кое за жал се наоѓа пред општинската зграда, па и самите општинари се свесни за овој проблем. Познавам многу семејства чии чеда настрадале враќајќи се од училиште. Полицијата не презема ништо, нив им е битно само да ги паркираат автомобилите пред најблиското кафеанче, а не да се погрижат барем еден дел од денот кога децата се враќаат од училиште да го контролираат движењето на возилата. Никој не ги почитува поставените семафори, секој поминува на црвено и така гинат нашите деца. Потребно е да се изгради натпатник за да се зголеми нивната безбедност. Бараме да се постават и камери за полесно да можат да се фатат сторителите кои предизвикуваат вакви трагични дејства - изјави Зоран К.

Момо Николовски, портпаролот на општината Ѓорче Петров, вели дека тие биле запознаени со проблемот, но тие самите не можеле на никој начин да го решат бидејќи станувало збор за градска улица.
- Ние немаме никаква надлежност за улицата Ѓорче Петров, но имаме упатено барање до градската управа. Тие поставија семафори, знак „стоп“ и знак за ограничување на брзината. Иако местото е означено, сепак жителите од западниот дел на Македонија не ги почитуваат ниту знаците, ниту семафорите. Пред неколку дена бевме сведоци на немил настан кога мало дете беше прегазено, но не можеме да го решиме овој проблем бидејќи немаме никакви ингеренции - истакна Николовски.

Од градската управа информираат дека бидејќи не располагаат со доволно пари, не можат да дозволат изградба на натпатник во населбата.

- Немаме финансии и затоа не можеме да им помогнеме на жителите. Во иднина ако се реши финансискиот проблем, натпатник ќе се изгради. Ние поставивме семафори, знаци за ограничување на брзината со најниски параметри, односно со 30 до 40 километри на час и тоа е се што можеме да направиме. Овој проблем можеби ќе се реши и со проектот за проширување на булеварите, а полицијата треба да врши поголема контрола на ова место на кое ни е познато дека често се случуваат немили настани - објаснија градските власти.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=329&ArticleID=19192
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 02-Apr-2009 at 23:34

Ќе се гради надвозникот на Бит-пазар

За десетина дена на Бит-пазар ќе започне изградбата на надвозникот што го планираше подолг период Општина Чаир. Стартот на градежните зафати го одложија проблеми со подземниот катастар, кои се и причина за ревидирање на проектот што го изработи фабриката за монтажни елементи „Карпош“. Надвозникот треба да се протега од аптеката на „Зегин“ на другата страна од булеварот „Крсте Мисирков“ до продавницата за грнчарски производи. Должината на надвозникот ќе биде 75 метри со висина од 4,5 метри и уште три до врвот.

Од Општина Чаир велат дека поради опасноста од оштетување на подземните инсталации биле разгледувани две варијанти според кои би можело да се изгради овој надвозник. Едната е темелите да влезат под водоводните цевки за да не дојде до нивно оштетување, а другата странично да се постават и да се поврзат со греда.

„Инвеститор на надвозникот е ’Акцент медија‘, која ќе го добие на користење од десет години за поставување реклами. Фабриката ’Карпош‘ многу брзо ќе ги постави монтажните елементи. Временските услови ќе бидат битен фактор само околу бетонирањето на темелите на надвозникот. Општина Чаир веќе има издадено дозвола за градба“, вели Омер Фејзи, раководител на Одделението за урбанизам во Чаир. (Сн.К.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F7917C5398887C4BB4B5ED376439A2EB


Поправете ме ако грешам, но нели надвозник(возат коли) е една работа, а натпатник(преминуваат пешаци) друга? За тие што не знаат, кај Бит-пазар ќе се гради натпатник за кој што пишува во статијава.



Edited by La Linea - 02-Apr-2009 at 23:40
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 02-Apr-2009 at 23:47
Амин!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 21>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.