Железнички станици |
Post Reply | Page <1 2223242526 41> |
Author | |
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #461 Posted: 10-Jul-2014 at 20:15 |
колку сме биле напред со времето човече... штета што толку убав и футуристички објект, заглавил најпрво во реализацијата и мааните на тогашниот систем, а потоа и во општествените промени, заедно со целата железница... сега може само приказни на луѓе да им раскажувам за тоа што сме можеле да го имаме денес
а што се однесува на сликата погоре, јас би бил радосен само ако имаме толку многу перони и толку промет, како и соодветен пристап за другите видови на сообраќај, како што доликува на главен град, генералниот изглед на станицата е само шминка која лесно се постигнува, а ние тука се залажуваме дека е квантна физика затоа што сме заостанати на разни нивоа |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #462 Posted: 17-Jul-2014 at 19:20 |
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #463 Posted: 17-Jul-2014 at 21:56 |
Денес нешто бетонираа ,ги видов доле како товараат бетон во колички.
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #464 Posted: 21-Jul-2014 at 15:06 |
1.
2. 3. 4. 5. 6. (реновирање на еден од тоалетите) Edited by N23 - 21-Jul-2014 at 15:07 |
|
23ka.wordpress.com
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #465 Posted: 26-Jul-2014 at 14:26 |
Денес
Едната чекална е целосно реновирана, фали уште инвентарот Пробиена е целата "траса" за еден од лифтовите |
|
23ka.wordpress.com
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #466 Posted: 26-Jul-2014 at 15:30 |
Окно е изразот кој се користи за таканаречената "траса" кај лифтовите, чисто информативно. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #467 Posted: 26-Jul-2014 at 16:45 |
општиот изглед на станицата ќе биде далеку подобар,а сега дали тоа е доволно.....
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #468 Posted: 01-Aug-2014 at 12:43 |
ЕК бара компании за обнова нa 10 железнички станици во Македонија
Европската комисија денеска на својата интернет страница објави оглас со кој бара компании за рехабилитација, надградба и реконструкција на 10 железничките станици во Македонија долж пан-европскиот коридор 10, вклучувајќи го и кракот 10-д, согласно најдобрите практики во Европската Унија. Со проектот за рехабилитација, надградба и реконструкција ќе бидат опфатени железничките станици во Велес, Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Капија, Градско и Неготино – Вардар. Краен рок за поднесување на понудите на заинтересираните компании е до 30-ти следниот месец до 12 часот. Целта на проектот е подобрување на целокупниот квалитет на услугите за патниците и карго-превозот, зголемувајќи ги техничките стандарди и капацитети на 10 железнички станици кои се лоцирани на коридорот 10 и кракот 10-д во Македонија. - Предвидено е реновирање и надоградба на сите главни елементи на железничките станици, како што се водоводната и електричната инсталација – вклучувајќи ги и внатрешното и надворешното осветлување, санитариите, инсталација на системи за греење и ладење, системи за противпожарна заштита, патнички информативен систем, како и подобрување на пристапноста за товарен транспорт и достапност и поврзување со патниот транспорт (јавен и индивидуален). Посебно внимание при реализирањето на овој проект ќе се обрати на подобрувањето на пристапноста за лицата со намалена подвижност, соопшти Министерството за транспорт и врски. Со проектот, меѓу останатото, ќе бидат целосно заменети крововите, подовите, ќе се санираат фасадите и внатрешните ѕидови, ќе биде поставена нова термичка изолација и ќе се изградат нови тоалети кои ќе бидат посебно оспособени за користење и од страна на инвалидизирани лица. На платото пред влезот во железничките станици од страна на улицата се предвидува рампа за непречен пристап, а поради сигурност платото е предвидено да се поплочува со тактилна предупредувачка лента по рабовите. http://www.kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=45396 Edited by jyvation - 10-Oct-2014 at 21:07 |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #469 Posted: 01-Aug-2014 at 13:58 |
Она што радува кај скопската е што деновиве интензивно се работи и навечер, што значи дека сепак се има желба ако ништо друго да се завршат работите во предвидениот рок.
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #470 Posted: 05-Aug-2014 at 11:06 |
НОВ ФРОНТ ЗА РАБОТА
И МАКЕДОНСКИТЕ ГРАДЕЖНИЦИ ЌЕ ГИ ОБНОВУВААТ ЖЕЛЕЗНИЧКИТЕ СТАНИЦИ Пропишаните критериуми во тендерот што го распиша ЕK не се толку строги и недостижни за домашните фирми, како што беше случај со неколкуте последни крупни инфраструктурни проекти што ги финансира ЕУ во земјава И македонските градежни компании ќе може да се пријават и да учествуваат на јавниот повик за обнова и модернизација на десет железнички станици во земјава, што деновиве го објави Европската комисија. Пропишаните критериуми во овој тендер не се толку строги и недостижни за македонските градежници, како што беше случај со неколкуте последни крупни инфраструктурни проекти што ги финансира ЕУ во земјава, кои ги добија странски градежни компании, а нашите од почеток беа дисквалификувани. Притоа во речиси сите случаи македонски фирми подоцна беа ангажирани како подизведувачи и ја вршат главната работа. Од Синдикатот за градежништво сметаат дека за домашната економија е многу значајно да им се овозможат еднакви услови за учество на ваквите тендери и на македонските компании, а не однапред да се фаворизираат странски. Синдикатот досега неколкупати бараше Владата да врши притисок кај европските институции во работите да се вклучат и градежни компании од Македонија, што им успеа во неколку случаи. - Остануваме на ставот дека и овој пат треба да се инсистира и да се бара начин македонските градежни компании да идат вклучени во проектот, се разбира, доколку ги исполнуваат пропишаните критериуми - велат во Синдикатот за градежништво. Заинтересираните фирми ќе треба да се пријават до 30 септември, а избраните компании ќе треба да завршат со градежните активности во рок од седум месеци. И покрај тоа што секој пакет може да го работи различна компанија, сепак сите треба да се синхронизираат и да ги завршат активностите во исто време. Според пропишаните критериуми, на тендерот може да се пријават градежни компании или конзорциуми, кои во последните три години имале приходи од 500.000 до 850.000 евра, како и во последните пет години да работеле на проекти вредни од 250.000 до 350.000 евра. Според условите на тендерот, реконструкцијата на десет железнички станици по должина на Kоридорот 10 е поделена во четири пакети. Првиот опфаќа реконструкција и модернизација на железничките станици во Велес, Чашка и во Богомила, а вториот на стојалиштата во Битола и во Прилеп. Во третиот пакет се сместени станиците на Табановце, Градско, Неготино-Вардар и Демир Kапија, а во последниот е станицата во Гевгелија. Планирано е секоја од овие станици да добие нова електрична и водоводна инсталација, односно ново осветление, санитарии, системи за климатизација, како и за противпожарна инсталација. Објектите, од кои повеќето сега се дотраени, ќе добијат нови покриви, подови, фасади и изолација. Истовремено, ќе се инсталираат современи електронски системи за информирање на патниците, а планирано е и да се подобри поврзувањето на железничките станици со достапниот јавен и индивидуален транспорт во околните населени места. НАШИ ФИРМИ ГИ ГРАДАТ НОВИТЕ АВТОПАТИШТА Kинезите бараа нивна компанија да го добие тендерот за изградба на автопатите Kичево- Охрид и Миладиновци-Штип како услов Македонија да добие кредит од кинеската Ексим банка за овие два проекта. Сепак, Владата во договорот со Kинезите го вметна условот главниот изведувач задолжително да ангажира подизведувачи од земјава за најмалку 49 отсто од предвидените работи, а во исто толкав процент и да набави градежни материјали од Македонија. Истовремено, му наложи најмалку 51 отсто од ангажираните работници да бидат од земјава, со што на домашните градежни компании им отвори нов терен за работа. Во моментов на изградбата на двата автопата се ангажирани неколку македонски градежни компании како подизведувачи. И изградбата на автопатската делница од Демир Kапија до Смоквице, по барање на кредиторите од ЕУ ја доби грчката фирма „Актор“, но и на овој проект се ангажирани голем број работници од Македонија. http://www.dnevnik.mk/?ItemID=B5A79E9AEFFDAE4E95184BA6DB7B22CE Edited by jyvation - 10-Oct-2014 at 21:07 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #471 Posted: 06-Aug-2014 at 16:20 |
Супер, македонски фирми ќе реновираат, PVC столарија и на железничките ќе инсталираат! <3
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #472 Posted: 14-Aug-2014 at 19:07 |
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #473 Posted: 18-Aug-2014 at 17:34 |
Железничката станица во Битола.
Diego Baino Edited by jyvation - 12-Sep-2014 at 23:42 |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1349 |
Quote Reply #474 Posted: 18-Aug-2014 at 20:54 |
Има ли планове за реновиране на гарата в Битоля?
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #475 Posted: 18-Aug-2014 at 21:18 |
Види четири поста погоре. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #476 Posted: 12-Sep-2014 at 23:28 |
ФОТОСТОРИЈА: РЕКОНСТРУКЦИЈАТА ВО ПОЛН ЕК
Драги, те чекам на новиот перон на железничка! 12 септември 2014 - 14:59 Екипата на ВЕЧЕР беше во обиколка на Железничката станица со цел да видиме како напредуваат градежните работи. На терен можеше да се види дека два од пероните се готови, останува уште обнова на последниот, нивно поплочување, како и набавка на лифтовите и уредување на ентериерот Реконструкцијата на Железничката станица во Скопје која започна да се реновира од пред два месеци е во полн ек. Првиот перон е целосно реконструиран при што е подигната подлогата за околу 30 сантиметри поради набавката на новите вагони кои ќе бидат повисоки од постојните. Работниците деновиве ќе завршат и со реконструкцијата на третиот, а последен ќе се обновува вториот перон. Екипата на ВЕЧЕР беше на Железничката станица да види до каде се градежните работи. Претставници од конзорциумот "Инком инженеринг", "Бонор инженеринг" и "Глобочки инженеринг" кои ги изведуваат градежните работи велат дека во оваа фаза се завршени најгрубите градежни зафати како санирање на подлогите и просториите, инсталацијата, а во наредниот период ќе се работи на поплочување и ентериерното средување. Од таму велат дека досега сработеното опфаќа половина од обемот на работа што се однесува на градежниот дел, а во наредниот период ќе следуваат поголемите финансиски зафати кои ќе ја вклучуваат набавката на лифтови, ескалаторите, плочките. - Се обновува делот од Железничката станица што го користат патниците, а не деловните простории. Значи, се воведуваат рампи за инвалиди, лифтови, ескалатори пред се за лицата што не можат да ги користат скалите. Се обновува билетарницата, контролната соба, чекалните. Останатиот дел од Железничка само ќе се исчисти. Во моментов се чека Железничка да одлучи во која боја ќе бидат плочките што ќе се лепат на пероните, посочи претставникот од конзорциумот. Железничката станица се обновува по 33 години, а вкупната инвестиција е предвидена да изнесува 2,9 милиони евра од кои 85 проценти се европски пари, додека останатите се од домашно задолжување. Комплетно нов лик Железничката треба да добие најдоцна до пролет. (С.М.) фото: Д.Митрески Два перона завршени Бетонот се носи со колички Пероните се со воздушен под Два лифта до пероните Тоалетите речиси готови http://vecer.mk/skopska/dragi-te-chekam-na-noviot-peron-na-zheleznichka |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #477 Posted: 13-Sep-2014 at 01:30 |
Ама не постои нов перон на Железничка Станица Скопје. И јас не се викам Драги. Edited by Dexter26 - 13-Sep-2014 at 01:30 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #478 Posted: 28-Sep-2014 at 19:06 |
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #479 Posted: 29-Sep-2014 at 01:24 |
Чисто онака, автопатот од Миладиновци до Штип да беше пруга и еден крак до Струмица?М и падна напамет во барање изговори како би проработиле и петте други перони, некако и некогаш.
Или (при)градска железница од Волково до Зелениково (Велес), од Tранспортен центар до Аеродром АВ, (Тетово)-Радуша-ЃП-Маџари-Миладиновци-(Куманово)... Edited by Тркало - 29-Sep-2014 at 01:24 |
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #480 Posted: 29-Sep-2014 at 03:34 |
Убаво е да сонуваш вакви работи, само што тука чим се разбудиш одма сфаќаш дека се било и останува само на сон |
|
Post Reply | Page <1 2223242526 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |