Железнички станици |
Post Reply | Page <1 2829303132 41> |
Author | ||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #581 Posted: 24-Sep-2015 at 18:35 | |
Сликите се од Владимир
поздрав ако чита |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #582 Posted: 25-Sep-2015 at 07:31 | |
ФОТО ВЕСТ: Во полн сјај блесна реконструираната Железничка станица во Скопје
За десетина денови целосно ќе заврши реконструкцијата на Железничката станица во Скопје. На лице место може да се увиди дека е завршена санацијата на сите шест перони, поставени се новите лифтови и ескалатори, променети се влезните врати, реконструирани се сите станични тоалети, а нов лик доби и чекалната. Во рамки на зданието е поставен нов противпожарен систем, целосно е санирана инсталацијата, меѓу кои електриката и климатизацијата. Покривната конструкција на објектот е офарбана, а воедно треба да се постават фотонапонски панели на покривот од кои делумно ќе се произведува потребната електрична енергија за станицата. Според денешната слика на градилиштето, она што во претстојниот период треба да се доврши е реконструкцијата на билетарата, но и поставувањето на нови информативни табли за возниот ред на возовите. Комплексниот зафат треба да заврши со целосно чистење на железничката станица, по што објектот е предвидено да биде пуштен во употреба. Очекувањата се дека свеченото отворање ќе се организира наредниот месец. Реконструкцијата на Железничката станица во Скопје доцни веќе шест месеци. Градежниот зафат започна во април 2014 година, кога беше најавено дека истиот ќе заврши во рок од една година. За оформување на новиот лик на маркантниот објект беа издвоени 2,5 милиони евра, од кои 85% се обезбедија од ИПА фондовите на Европската унија. На терен работите ги изведуваа фирмите „Инком Инженеринг“, „Бонор Инженеринг“ и „Глобоцки“, додека надзорот на градежните активности го вршеше италијанската компанија „АРС Проџети“ (ARS Progetti SpA). Проектната документација за реализираниот реконструктивен зафат ја изработи холандската фирма „Гронтмеј“ (Grontmij), врз основа на изворното идејно решение на славниот јапонски архитект Кензо Танге. При овој зафат беа санирани единствено просториите на Железничката станица во Скопје. Останатите сегменти на Транспортниот центар, како што е: главната пошта, административните простории на МЖ-Транспорт и театарската сала, ќе чекаат некои подобри времиња за изведба на некој друг реконструктивен зафат. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #583 Posted: 25-Sep-2015 at 07:33 | |
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #584 Posted: 25-Sep-2015 at 10:33 | |
Со оглед на малите предвидени средства за реконструкција мислам дека мора да бидеме задоволни од конечниот изглед.
Како што гледам на сл.14 не го одстраниле целосно казинотo? Каква е таа „театарска сала“? Edited by stratus - 25-Sep-2015 at 10:46 |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #585 Posted: 25-Sep-2015 at 12:37 | |
Треба покривот да го исчистат и да ги отстранат античките часовници. Може и на бетонските структури на платформата да стават некоја заштитна боја. Другото изгледа ок.
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #586 Posted: 25-Sep-2015 at 22:44 | |
се е супер, ама пак е испозаграден просторот кој и онака е мал и не личи на железничка станица... тоа горе терасичето измеѓу двете скалила, кај што беше инсомниа, пак го заградиле... што ќе има таму?
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #587 Posted: 26-Sep-2015 at 17:20 | |
За сè има вторпат
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #588 Posted: 26-Sep-2015 at 18:26 | |
Очекував нови електронски дисплеи, или барем нови (и повеќе) клупи на пероните. Си викам не барам многу.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #589 Posted: 26-Sep-2015 at 18:40 | |
Уште не е завршена реконструкцијата, така што можно е подоцна да стават. За клупи зборам, електронски дисплеи се веќе научна фантастика.
|
||
За сè има вторпат
|
||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #590 Posted: 26-Sep-2015 at 19:23 | |
Над шалтерите гледам некои жици извадени, па си викам можно е да стават некој дисплеј таму.
Edited by ovaj_stariov - 26-Sep-2015 at 19:23 |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
marfimk
Senior Member Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 189 |
Quote Reply #591 Posted: 26-Sep-2015 at 19:58 | |
Не дека мора, ама можеби би било добро на белите ѕидови над билетарницата или над ескалаторите и сл. да постават некои панели/слики со мотиви од историјата на македонски железници ... колку да не биде толку ..празен просторот. А дека има и работи кои треба да се досредат, има ... би било добро да се продолжи и полукружниот свод... да не биде само над неколку перони.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #592 Posted: 26-Sep-2015 at 20:41 | |
Ќе мораат да стават засилено стакло пред сликите, од кое ќе може лесно да се бришат, односно отстрануваат графитите и останатите симболи и синоними на македонската општонародна култура.
Хехе, како не разбираш Џоле дека има стратегија позади непоставувањето на електронските дисплеи. Одговорот го имаш во сликата со осветлениот рекламен знак на фризерот, кој сепак треба да заработи нешто од целата обнова. Белким ќе залута некој патник кој не знае кој воз кога доаѓа и кога тргнува, па ќе му текне во меѓувреме да се потстрижи. Не изградивме железничка пруга од Кичево кон Струга и Охрид за да го спасиме Галеб, а сега не поставуваме електронски дисплеи за да му направиме добар бизнис на фризерот.
Edited by Dexter26 - 27-Sep-2015 at 14:12 |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #593 Posted: 27-Sep-2015 at 07:23 | |
...а 600 милиметарската пруга ја искорнаа! Можеа барем неа да ја остават, денес ќе беше голема туристичка атракција како онаа на Швеѓаните; билетите им чинат од 9 до 35 евра во зависност од тоа каков билет се купува! Mariefreds 600mm Järnvägsmuseum . |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
СК
Senior Member Joined: 02-Feb-2014 Location: СКопје Online Status: Offline Posts: 106 |
Quote Reply #594 Posted: 27-Sep-2015 at 11:40 | |
реконструкцијава шо ја напраија е на ниво коа ќе ја потсредиш гаражата дома, ќе смениш конечно сијалица онде кај зимницата, и ќе стаиш уше некоја полица за тој новиот алат шо ти го донесе Перо...... е тоа е напраено.... се шинаа.....
|
||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #595 Posted: 27-Sep-2015 at 14:27 | |
Со оглед на буџетот, доста задоволен сум од реконструкцијата. Не е супер, далеку е од модерно, ама барем не изгледа мизерно. Имам само едно забелешка и тоа голема. Вчера поминував, па реков да видам со мои очи што се направило. Повторно капеше, кровот имаше прокиснато. Џабе новите панели на кровот, џабе бојосувањето, кога прокиснувањето не е решено. Не можев да си поверував кога видов дамки на кровот од вода.
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #596 Posted: 27-Sep-2015 at 19:39 | |
Со оглед на буџетот?! А за тркало има 19 милиони
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #597 Posted: 27-Sep-2015 at 20:38 | |
И студентскиот дом Гоце Делчев активно се обновува - согласно со буџетот на располагање за таквата цел - само што студентите намерно и свесно се прават ќорави, а изгледа и тоа што сеуште не мувлосало и не завршило на земја, го уништуваат за да ги задоволат своите провинциски малоумни хирови. Ако има барем милиграм вистина во ова што досега го спомнав, нека ме части некој по глава. Но затоа, за панорамско тркало ги има 19 милиони евра, па и 190 милиони ќе ги има ако треба. Ние сме дале, и ќе дадеме и ќе наддадеме ако треба, ама има право синот... |
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #598 Posted: 28-Sep-2015 at 11:15 | |
И не само то‘! Железничката е (делумно) реконструирана со позајмени пари (кредит), а тркалото идиотско се гради со буџетски! Логика... |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #599 Posted: 29-Sep-2015 at 04:20 | |
Тоа е зошто никој нема да ти даде кредит за нешто што нема да биде од практична корист на населението или нема да носи профит. |
||
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 79 |
Quote Reply #600 Posted: 29-Sep-2015 at 22:40 | |
"Во втората фаза на перонот ќе бидат поставени и видеотабли за информации. За побрза услуга за патниците, ќе бидат поставени и два апарата за издавање карти."
http://republika.mk/?p=489046 Ајде баш да видиме |
||
Post Reply | Page <1 2829303132 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |