build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Железнички станици
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 36373839>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 23-Feb-2017 at 23:12
Овие таканаречени реконструкци може да се рече си одговараат со менталитетот на народот нивната традиција и култура. Кога би биле средени, модерни и со напредни решенија не би одговарале во оваа средина.
Критичар за критика
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1040
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 24-Feb-2017 at 15:46
Станицата е активна, барем за патничките.Ја имате и во возниот ред.
Не е залепена до некое село, туку во средиште на неколку.Веројатно е изграден објектот најмногу поради кракот кон Сопотница и ранжирање товарни композиции за понатамошен пат.
По сплет на настани и јас често ја патував таа делница со воз (последно време не баш) и се сеќавам дека до крајот на 90-те или до 2000-01 еднаш или двапати дневно одеше маневарка серија 734 со домашна станица Битола со еден или 2 вагони од Битола до Сопотница (ако воопшто одеше до крајна станица).

Eве слика од та(кв)а маневарка, од Владимир нормално


Edited by Тркало - 24-Feb-2017 at 15:48
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3312
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 24-Feb-2017 at 18:26
Во основа, Градежен факултет пред 1-2 години требаше да изработи проектна документација за обнова на овој железнички крак до Сопотница, а со тоа и до Демир Хисар. Приказната беше дека ќе се оживеат рудниците, оној во Сопотница барабар со Тајмиште крај Кичево, ама...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11385
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 24-Mar-2017 at 11:47
Неколку фотки од скопската железничка станица, од февруари...

Skopje train station by Timon91, on Flickr

Skopje train station by Timon91, on Flickr

Skopje train station by Timon91, on Flickr

Skopje train station by Timon91, on Flickr

Train to Veles at Skopje train station by Timon91, on Flickr

Edited by Џоле - 24-Mar-2017 at 11:47
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1040
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 27-Mar-2017 at 16:31
ЖС/АС Кичево.Добро смислен проект уште од 60-те, ама години неодржување не носат добро Празна зграда, без персонал, Чернобилско WC, смрдеа, скршени прозорци, промаја...и врвот - еден воз дневно
Автобускиот дел е слична приказна.И од толкава чекална сите стојат надвор, зошто некој концесионер решил дека е попаметно на зима во снег и налето на плус 40 патниците да стојат надвор на еден шалтер.Вчера, недела навечер фул студенти и други патници и еден шалтер.На метална платформа со три скалички.Штета...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3312
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 27-Mar-2017 at 17:07
И мене не ми се јасни многу нешта. Прво, нови возови стигнаа, а на сила е редукција на линиите. Само еден воз дневно кон Кичево. Второ, железничката станица е празна, а не им ја даваат на користење за автобуската станица. Трето, концесионерот на автобуската станица не инвестира во реконструкција на тоалетите и внатрешните простории на станицата. Жално е за Кичево, ама треба да си се запрашаат граѓаните кој треба да сноси одговорност за ваквата состојба.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3761
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 27-Mar-2017 at 17:23
Секоја година се полошо, автобуски концесионер ја зеде и само грда боја во предната фасада смачкал и тоа можеби тој самиот и потоа et voila!
Има капацитет за некој комплекс каде би интегрираж железница/ автобуси и некој шопинг центар. Штета!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11385
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 13-May-2017 at 19:20
Богомила - сликата е преземена од твитер профилот на холандскиот амбасадор во Македонија

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11385
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 21-May-2017 at 17:58
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11385
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 23-May-2017 at 16:43
Веројатно стара железничка станица, се наоѓа веднаш до археолошкото наоѓалиште Стоби

Стоби / Stobi by george k. 1981, on Flickr

Стоби / Stobi by george k. 1981, on Flickr

И пругата што поминува тука

Стоби / Stobi by george k. 1981, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 634
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 25-May-2017 at 09:41


Според информациите кои ги имав најдено кога ја пишував статијата за објектов (поранешна станица) беше дека е планирано да стане дел од самата национална установа „Стоби“ и дека веќе требало да биде ставен во функција, ама очигледно ништо не се направило.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11385
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 25-May-2017 at 15:04


Отстрана пишува „Музеј“, но не беше отворено, а и срамота е да остане во ваква состојба и да прима посетители.

Патем, доколку моите фотографии ви користат за Википедија, слободно можете да ги преземете, не само за станицава
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 634
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 25-May-2017 at 18:06


Очигледно не добиле пари за санација, предвидено е баш музеј да стане со изложби со се.

Инаку, баш ќе разгледам, ти имаш сериозна збирка на фотографии (ќе те контактирам пред да преземам нешто).
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11385
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 22-Jun-2017 at 18:16
Bitola by Chang Ju Wu, on Flickr

Bitola by Chang Ju Wu, on Flickr

Bitola by Chang Ju Wu, on Flickr

Bitola by Chang Ju Wu, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11385
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 15-Aug-2017 at 15:41
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 898
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 28-Aug-2017 at 16:20
Демир Капија

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 458
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 22-Oct-2017 at 14:14
Originally posted by FlytheSky

Овие таканаречени реконструкци може да се рече си одговараат со менталитетот на народот нивната традиција и култура. Кога би биле средени, модерни и со напредни решенија не би одговарале во оваа средина.


точно, но најпретставителните објекти, пример ко Нова Железничка Станица треба да бидат беспрекорни, во овој случај и отповеќе, бидејќи прв впечаток од Македонија за многумина е оваа точка ...

неколку работи пример кои бодат одма очи

1. Хигиената
- Кровот надворешно
- Плочниците наоколу посебно кај градските автобуски и кај Пошта
- Вецето во автобуската
- недостаток Корпи за селектиран отпад

2. Клупи
- нема доволно нит на преоните на железничка а не пак околу железничка, конечно би требало да има и на приодите до меѓуградска и кај градските постојки, иако тука проблем би биле велосипедските патеки кои тука заради ова но и заради проточност би вило корисно да се во средина на булеварот, можеби како тесно грло се до НБРМ ... исто би било логично и жардињерите зад Црквата да се покријат со дрвени клупи односно талпи исцело а каде ко за беља нема нит една корпа за отпадоци исто

п лус тука во овој "парк" можат во овој контекст општински да се искористат гаражните вентилациони канали (дел од нив сега алу покриви) за општински рекламни паноа со оглед неопходноста од материјалистичко-сексистичка цензура заради новата Црква ... дури паметно би било такви паноа да се од информативен карактер за туристи околу знаменитостите на градот, но освен пешачкиот коридор од кај семофароите до таму друг нема со оглед дека средишните се затворени со оградата на Црквата а на која кога веќе ја има не би било лошо ко таква бар пејсажно да се достокми ... ќе беше идеално да останеше оригиналниот проект на а.с. Лелелеле каде оградата наместо бетонска беше предвидена само симболично како ниска жива ограда колку да се отцртаат границите на маркичката која сега ете е баш импровизација во однос естетскиот момент на околината и цела визура сеопфатно во тој дел

3. Паркинг и такси постојки
- тука и на двата паркинга би било логично да е дозволено само скутери и точаци, додека таксистите би требало да ги дислоцираат внатре кај пероните односно спроти нив каде сега има паркинг за возила на вработените, комотно да отворат еден посебен влез и излез само за такси возила, за само таму да може патник да се симне и качи од/во такси на меѓуградска како би се избегнал цел оној метеж од постојните турниме да кинисам паркинзи, додека оној ко пред ехро кај Пошта да бидат за приватни возила кои имаат букирано онлајн карта а сега се користат од вработените во ПТТ кои пзк логично би требало да го ползуваат паркингот подоле ...

4. Боја
- самата железничка односно шалуваниот труп мора и треба да е обоен по секоја логиката, бар во овој век можеме локалниот брутализам ако не другде тука да го освежиме достојно, само тоа би требало да е со самочистечки нано бои како не би требало постојано да се тимари наново и наново

5. Сообраќај
- бул. Никола Карев и ул. Борис Кидрич би требало да ги денивелираат за да нема застој на сообраќајот од/до/околу меѓуградска и железничка станица, со кои подвозници би се растеретил голем дел од сообраќајниот ќорсокак тука нормално доколку биднат идеално три клучки или бар кружни токови кај Тутунски, НБРМ и Саем ...

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7056
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 22-Oct-2017 at 22:37

жалосната реалност е што сето ова, освен идејата за денивелација, се лесно изводливи и многу евтини проекти... кои доколку некогаш згрешат да се одлучат да ги реализираат, ќе бидат презентирани како проект на столетието
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 458
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 23-Oct-2017 at 21:42

бреј песимист, верувам дека кога би имало јавни анкети и дебати, ко што порано бараше сдсм од вмро, дека како точка ќе биде опраена многу брзо со подвозници, Градот може и треба да си дозволи слични решенија, наједноставно би било меѓуградска да ја префрлат кај Пошта а неа да ја дислоцираат некаде кај МТВ, во кој случај кај постојната меѓуградска би ставиле некој градски туристички автобуси и минибуси да би се искористила некако, исто добар хотспот за рент-а-бајк сервис итн. но во тој случај нека припазат бар околу униформноста на дизајнот, па и тоа црната алуминиумска дограма на Пошта да ја офорбаат сребрено во тон со алу-бонд панелите на постојната меѓуградска ... незнам само кога му истекува концесијата на Руле како инвеститор, мислам на 20 години му беше дадена ...

за почеток нека здрмаат јако околу хигиената, ако не градот бар општините, иако ова е обврска на градот ко пешачки коридори на булевар

во секој случај општина Аеродром има екстра празен простор уште одма да се покаже за ова паркот зад Црквата, и така речиси се попатно од паркови по булеварските страни е стокмено, но да видиме, којзнае може ко реформски наштимани ќе срочат и некоја нова футуристичка фонтана, во кој случај би било корисно да е едноставна а во контекст стилот на Црквата, ех ќе беше идеално ко таква партерно да беше дел и од дворот на самата Црква ...





Edited by Zelenikovo - 23-Oct-2017 at 21:43
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11385
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 09-Dec-2017 at 17:02
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 36373839>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.124 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.