Железнички станици |
Post Reply | Page <1 1011121314 41> |
Author | |
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #221 Posted: 08-Mar-2011 at 19:05 |
Зборам за станици од типот Богомила, Чашка, Драчево и сл. За станици како Битола, Прилеп, Куманово, Велес и сл. сигурно дека ова не е најидеална опција.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #222 Posted: 15-Mar-2011 at 21:23 |
Состојба на железничката станица Овче Поле од 13-03-2011 год., на познатиот архитект Петар Гачиќ,
со предходно уништена пластика а сега и пропаднат кров, што е следното ... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #223 Posted: 16-Mar-2011 at 03:39 |
Зошто и како е уништена пластиката
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #224 Posted: 16-Mar-2011 at 20:36 |
Во МЖ (инфраструктура) постои архитектонски одел, можда е најсоодветно до нив да се постави прашањето. Но неверувам дека е само до нив. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #225 Posted: 30-Mar-2011 at 11:17 |
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #226 Posted: 30-Mar-2011 at 13:03 |
Ај конечно и ова да го видиме, ама и конечно да видиме адекватни служби за обезбедување и хигиена од самото претпријатие или ангажирање на приватни фирми за оваа дејност. Јас сум сигурен дека настрана од проблемите со изолацијата што ги има, останатото можеме и сами да ги средиме доколку сакаме.
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #227 Posted: 30-Mar-2011 at 14:22 |
за идејата. А за одржување не е тешко, барем првите години од санирањето ќе пазат и патниците. Прашање е дали 2,5 милиони евра се доволни за планираното реновирање. А нели приметувате дека речиси сите позначајни проекти и студии за Скопје во последно време се правени од шпански фирми? Мене ми изгледа сомнително. Али среќа у несреќа е што се работи за шпански фирми, наравно ако некоја наша не се крие позади тоа име.
|
|
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #228 Posted: 31-Mar-2011 at 14:52 |
Со сума од 2,5 млн евра тешко дека ќе може да го реализираат првобитниот проект на Танге, а тоа е целосно покривање на структурата. Веројатно ќе се оди на повеќе ситни и функционални подобрување отколку на структурни.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #229 Posted: 01-Apr-2011 at 01:37 |
Многу ме израдува оваа вест. Макар што како што кажа Мицко, за таков
еден мега-објект ова може да претставува само санација и релативно ситна
модификација/модернизација, реално засега толкава е чергата, а и
потребите. Нека ги поправат работите што подлегнале на забот на времето,
нека направат пристојни чекални и санитарни јазли, нека инсталираат
современ систем за информирање на патниците... и засега полна капа
Понатаму повеќе. Да ја разработиме прво железницата, другото само ќе си дојде |
|
dule
Senior Member Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
Quote Reply #230 Posted: 05-May-2011 at 22:56 |
НЕОПХОДНА Е РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО СКОПЈЕ
Не е подобра сликата ниту во чекалницата која е единственото место
каде што патниците можат да седнат, но не и да се напијат чај или кафе
или да купат нешто за јадење или за освежување како на железничките
станици по светските метрополи. Од Министерството за транспорт и врски потврдија дека станицата ќе се
реконструира наредната година. Оттаму додаваат дека е предвидена
реконструкција според најдобрите искуства во Европската унија, а
проектот ќе чини 2,9 милиони евра и ќе биде финансиран со средства од
ИПА-фондовите за претпристапна помош, како и од буџетот на Македонија.
Од ресорното министерство информираат дека Железничката станица е
изградена во почетокот на осумдесеттите години и во изминатиов период
нејзиното одржување не било на соодветно ниво. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #231 Posted: 06-May-2011 at 09:32 |
Конечно убава и конкретна новост за Железничката станица во Скопје.
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #232 Posted: 06-May-2011 at 10:11 |
Интересна работа, како министерство кое е де факто во изборна кампања, најавува проект за идната година, кога не знае ни дали истите луѓе ќе го водат?
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #233 Posted: 06-May-2011 at 10:13 |
Како објавува? Па преку дневниот весник Вечер.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #234 Posted: 06-May-2011 at 10:15 |
Колку и да е за поздрав, неверојатно е со каква инфериорност се понаша централната власт спрема суштинските потреби, како железничка и патна инфраструктура. Година и кусур да трае обнова на железничката у Скопје? Па уместо да кажат почнуваме при крај на 2011, па со зголемени напори до половина на 2012, они само покажуваат дека ова го прават ради реда, а не дека се озбилни да ја средат општо железницата.
|
|
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #235 Posted: 06-May-2011 at 10:20 |
Точен, ама непотребен коментар. На другата тема го бранеше билд од станување како Сител, ама со вакви постови придонесуваш богами. |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #236 Posted: 06-May-2011 at 10:24 |
Ти праша како објавува, јас ти кажав. А дека е непотребен, повеќе од очигледно е. My bad.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #237 Posted: 29-May-2011 at 22:51 |
Има една работа во врска со главната железничка станица Скопје, за која добро би дошло дообјаснување... особено во светло на дискусиите за приградска железница и ЛРТ, на кои теми често навраќаме.
Имено, колку што можам да видам од гугл земја, од вкупно 10 колосеци само 6 се проточни, а 4 се терминални. Пред се ме интересира која е намената на тие 4 терминални колосеци и која е потребата да бидат токму такви??? Ако претпоставиме ширење на железничката мрежа и повеќекратно зголемување на патничкиот железнички сообраќај (пожелна и долгорочно остварлива цел), и плус на тоа придодадеме планови за приградска железница и интегрирање на железничката станица со ЛРТ мрежата, 6-те проточни перони дефинитивно нема да бидат доволни (бидејќи минимум 2 треба да бидат специјализирани за „локалниот“ сообраќај чиви перони не би требало да се мешаат со класичната железница, а 2 терминални перони исто така не би вршеле работа). Па ме интересира дали има некаква пречка овие 4 терминални перони да се претворат во проточни? Или пак дали има некаква испланирана потреба да останат терминални? Edited by Cloverstack - 29-May-2011 at 23:24 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #238 Posted: 03-Jun-2011 at 15:20 |
Ја отворив темава за да го прашам баш ова, и ја прочепкав цела за да видам да не е веќе апсолвирано прашањево, а гледам ти последно тоа си прашал. Мене прашањето ќе ми беше повеќе зошто таму нема воопшто шини на тие колосеци (не знам дали си видел дека нема шини на овие терминалните)? Дали некогаш имало шини и биле отстранети, или што? И зошто на еден од тие колосеци има носачи за струја, ама нема жици? Имало па биле отстранети, или? |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #239 Posted: 03-Jun-2011 at 19:03 |
Или пак е недоградена... недовршена... А би било многу корисно да профункционираат.
Гитар дали може да направиме една соработка... да земеме и да ја довршиме железничкава... односно целосно да ја реновираме... јас имам идеја... а ти да можеш да ми помогнеш... секако на скечап |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #240 Posted: 03-Jun-2011 at 19:14 |
Тешко друже, слободно земи го мојот модел, ама во моментов немам време за ништо. Ако ти треба, ќе ти го пуштам цел модел, кажи.
|
|
Post Reply | Page <1 1011121314 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |