build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 08-Mar-2011 at 19:05
Зборам за станици од типот Богомила, Чашка, Драчево и сл. За станици како Битола, Прилеп, Куманово, Велес и сл. сигурно дека ова не е најидеална опција.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 15-Mar-2011 at 21:23
Состојба на железничката станица Овче Поле од 13-03-2011 год., на познатиот архитект Петар Гачиќ,







со предходно уништена пластика а сега и пропаднат кров, што е следното ...

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 16-Mar-2011 at 03:39
Зошто и како е уништена пластиката  Question
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 16-Mar-2011 at 20:36
Originally posted by Cloverstack

Зошто и како е уништена пластиката  Question

Во МЖ (инфраструктура) постои архитектонски одел, можда е најсоодветно до нив да се постави прашањето.
Но неверувам дека е само до нив.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 30-Mar-2011 at 11:17
Железничката станица ќе се враќа во живот



Со донација од 2,5 милиона евра, во голема акција ќе се реконструира Железничката станица, најавуваат од „Македонски железници“. Таа со децении пропаѓа поради малите и незначајни санации на објектот, и тоа еднаш во 10 или 15 години. Средствата, изјавија раководни лица, веќе се обезбедени од Владата, поточно од ИПА-фондовите од Европската Унија.

Транспортниот центар, во чии рамки е Железничката станица, е проект на јапонскиот архитект Кензо Танге и отворен е за користење во 1981 година. Помошник-раководителот за пруги и постројки во „Македонски железници“, Владимир Пановски, изјави дека обновата ќе почне до крајот на годинава, а според прогнозите би траела до 2012 година.

- Веќе е изработен идејниот проект за санација на Железничката станица. Проектот го изработи шпанската фирма „Иберника“, а врз основа на него ќе се изработи и основниот за што ќе биде распишан јавен повик во текот на април -објаснува Пановски.

Според него, ќе се санира делот од станицата што ја тангира железницата,односно подобрување на условите за корисниците. Убедени се дека ќе успеат да постигнат европски стандарди. Како еден од приоритетите, кажа раководителот, е обезбедување на соодветен пристап за лицата со посебни потреби, имајќи предвид дека тоа досега не беше случај.

- Ќе се постават лифтови, ќе се подобри комодитетот за патниците кои го користат овој вид превоз, ќе се изврши санација на пероните, поставување на хидроизолација, со цел покривот да не прокиснува кога врне дожд. Воедно ќе се обноват санитарните јазли, како и системот за сигнализација и оној за информирање на патниците - објасни тој.

Поради хроничната негрижа на институциите, во изминативе 30 години трагите од забот на времето на ова здание видливи и со голо око. Се гледаат пукнатини, а при секој дожд делови под Транспортниот центар, каде што се наоѓаат автобуски стојалишта, прокиснуваат. Граѓанката Марија К. сведочи дека неодамна врз нејзината глава за малку ќе настрадала од бетонско парче кое паднала од столбовите на Железничката станица.

- Одејќи пеш кон работа, завлегов под Транспортниот центар и ако направев уште еден чекор, врз мојата глава ќе паднеше парче бетон. И тогаш навистина не знам кои ќе беа последиците, имајќи ја предвид висината од која падна. Овде секојдневно минуваат многу луѓе, но и возила. Дали мора да се случи некоја несреќа и некој да настрада, за надлежните да преземат мерки и да ги заштитат граѓаните? - вознемирено прашува Марија К. од Аеродром.

Од „Македонски железници“, пак, изјавија дека не им е јасно како можело да падне малтер. Но, притоа признаваат дека досега не направиле ништо позначајно од одржување на објектот, освен што пред три години ангажирале надворешна фирма за чистење на просторот.

Позначајно освежување и санација на делови од Железничката станица, според информациите од досегашни раководни лица, се случија пред десетина години, кога МЖ славеше 125 години јубилеј од своето постоење. Станицата беше темелно исчистена и реновирана: беа варосани ѕидовите, шипките, вратите, оградите. Но, трагите од оваа акција брзо исчезнаа.

Како што е познато, проектот за оваа најголема станица во Македонија е на јапонскиот архитект Кензо Танге, кој ја осмислил како нова градба која ќе ја замени старата железничка станица, која се урна со земјотресот во 1963 година. Сепак, неговиот проект е недовршен во својот целосен архитектонски облик. Изграден е само еден дел од покривот, а останатиот дел од станицата е отворен.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=14DE53B5629A1D45AC15A53AFBC5B7AB
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 30-Mar-2011 at 13:03
Ај конечно и ова да го видиме, ама и конечно да видиме адекватни служби за обезбедување и хигиена од самото претпријатие или ангажирање на приватни фирми за оваа дејност. Јас сум сигурен дека настрана од проблемите со изолацијата што ги има, останатото можеме и сами да ги средиме доколку сакаме.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 30-Mar-2011 at 14:22
за идејата. А за одржување не е тешко, барем првите години од санирањето ќе пазат и патниците. Прашање е дали 2,5 милиони евра се доволни за планираното реновирање. А нели приметувате дека речиси сите позначајни проекти и студии за Скопје во последно време се правени од шпански фирми? Мене ми изгледа сомнително. Али среќа у несреќа е што се работи за шпански фирми, наравно ако некоја наша не се крие позади тоа име.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 31-Mar-2011 at 14:52
Со сума од 2,5 млн евра тешко дека ќе може да го реализираат првобитниот проект на Танге, а тоа е целосно покривање на структурата. Веројатно ќе се оди на повеќе ситни и функционални подобрување отколку на структурни.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 01-Apr-2011 at 01:37
Многу ме израдува оваа вест. Макар што како што кажа Мицко, за таков еден мега-објект ова може да претставува само санација и релативно ситна модификација/модернизација, реално засега толкава е чергата, а и потребите. Нека ги поправат работите што подлегнале на забот на времето, нека направат пристојни чекални и санитарни јазли, нека инсталираат современ систем за информирање на патниците... и засега полна капа  Cheers

Понатаму повеќе. Да ја разработиме прво железницата, другото само ќе си дојде   Yes
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 05-May-2011 at 22:56

НЕОПХОДНА Е РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО СКОПЈЕ


Општ хаос на пероните


Од Министерството за транспорт и врски најавија дека реконструкцијата на станицата ќе почне наредната година, а проектот ќе чини 2,9 милиони евра


Железничката станица во Скопје е во општ хаос. Руинирана, несредена, валкана ни оддалеку не личи на главен сообраќаен јазол што треба да го има една метропола. Патниците или граѓаните кои ги испраќаат или дочекуваат своите блиски велат дека уште на самиот влез во станицата се чувствуваат како да се во хорор-филм. Од сите страни дува, ескалаторите не работат, ниту пак има лифтови, а не е овозможен ниту пристап за хендикепираните кои не можат сами да се качат до пероните.

Не е подобра сликата ниту во чекалницата која е единственото место каде што патниците можат да седнат, но не и да се напијат чај или кафе или да купат нешто за јадење или за освежување како на железничките станици по светските метрополи.
- Станицата изгледа многу лошо. Кога доаѓам во Скопје на гости им се јавувам половина час порано да ме пречекаат, бидејќи ми е страв да чекам сама. Од сите страни дува, има ѓубре насекаде и воопшто нема каде да купиш нешто за да се освежиш, вели една патничка.

Од Министерството за транспорт и врски потврдија дека станицата ќе се реконструира наредната година. Оттаму додаваат дека е предвидена реконструкција според најдобрите искуства во Европската унија, а проектот ќе чини 2,9 милиони евра и ќе биде финансиран со средства од ИПА-фондовите за претпристапна помош, како и од буџетот на Македонија. Од ресорното министерство информираат дека Железничката станица е изградена во почетокот на осумдесеттите години и во изминатиов период нејзиното одржување не било на соодветно ниво.
- Во рамките на проектот за рехабилитација и надградба на Железничката станица во текот на оваа година е предвидено да се избере консултант за подготовка на досие за градежни работи, вклучувајќи и подготовка на основен и изведбен проект според бараните европски стандарди за пристапност, безбедност и сигурност, како и стандардите за информирање на патниците. Потоа ќе почне јавна постапка за изведување на градежните работи, рече Драган Симоновски, портпарол во Министерството за транспорт и врски. Тој додаде дека при реконструкцијата на станицата ќе се внимава на подобрување на пристапноста до неа, особено на лицата со инвалидитет и намалена подвижност, а ќе се реконструираат и деловите за подобра безбедност на патниците.
- Се предвидува инсталирање на нов информациски систем за сигнализација и информирање на патниците. Проекциите предвидуваат градежните работи за реконструкција на Железничката станица да почнат во почетокот на 2012 година и да завршат до средината на 2013 година, информираше Симоновски.


http://vecer.com.mk/?ItemID=7ACA86F30C600F42A9289EC6B79CEA1A
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 06-May-2011 at 09:32
Конечно убава и конкретна новост за Железничката станица во Скопје. 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 06-May-2011 at 10:11
Интересна работа, како министерство кое е де факто во изборна кампања, најавува проект за идната година, кога не знае ни дали истите луѓе ќе го водат?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 06-May-2011 at 10:13
Како објавува? Па преку дневниот весник Вечер.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 06-May-2011 at 10:15
Колку и да е за поздрав, неверојатно е со каква инфериорност се понаша централната власт спрема суштинските потреби, како железничка и патна инфраструктура. Година и кусур да трае обнова на железничката у Скопје? Па уместо да кажат почнуваме при крај на 2011, па со зголемени напори до половина на 2012, они само покажуваат дека ова го прават ради реда, а не дека се озбилни да ја средат општо железницата.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 06-May-2011 at 10:20
Originally posted by гитардемон

Како објавува? Па преку дневниот весник Вечер.



Точен, ама непотребен коментар. На другата тема го бранеше билд од станување како Сител, ама со вакви постови придонесуваш богами.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 06-May-2011 at 10:24
Ти праша како објавува, јас ти кажав. А дека е непотребен, повеќе од очигледно е. My bad.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 29-May-2011 at 22:51
Има една работа во врска со главната железничка станица Скопје, за која добро би дошло дообјаснување... особено во светло на дискусиите за приградска железница и ЛРТ, на кои теми често навраќаме.

Имено, колку што можам да видам од гугл земја, од вкупно 10 колосеци само 6 се проточни, а 4 се терминални. Пред се ме интересира која е намената на тие 4 терминални колосеци и која е потребата да бидат токму такви???

Ако претпоставиме ширење на железничката мрежа и повеќекратно зголемување на патничкиот железнички сообраќај (пожелна и долгорочно остварлива цел), и плус на тоа придодадеме планови за приградска железница и интегрирање на железничката станица со ЛРТ мрежата, 6-те проточни перони дефинитивно нема да бидат доволни (бидејќи минимум 2 треба да бидат специјализирани за „локалниот“ сообраќај чиви перони не би требало да се мешаат со класичната железница, а 2 терминални перони исто така не би вршеле работа). Па ме интересира дали има некаква пречка овие 4 терминални перони да се претворат во проточни? Или пак дали има некаква испланирана потреба да останат терминални?




Edited by Cloverstack - 29-May-2011 at 23:24
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 03-Jun-2011 at 15:20


Ја отворив темава за да го прашам баш ова, и ја прочепкав цела за да видам да не е веќе апсолвирано прашањево, а гледам ти последно тоа си прашал.

Мене прашањето ќе ми беше повеќе зошто таму нема воопшто шини на тие колосеци (не знам дали си видел дека нема шини на овие терминалните)?
Дали некогаш имало шини и биле отстранети, или што?

И зошто на еден од тие колосеци има носачи за струја, ама нема жици? Имало па биле отстранети, или?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 03-Jun-2011 at 19:03
Или пак е недоградена... недовршена... А би било многу корисно да профункционираат.

Гитар дали може да направиме една соработка...

да земеме и да ја довршиме железничкава... односно целосно да ја реновираме... јас имам идеја... а ти да можеш да ми помогнеш... секако на скечап
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 03-Jun-2011 at 19:14
Тешко друже, слободно земи го мојот модел, ама во моментов немам време за ништо. Ако ти треба, ќе ти го пуштам цел модел, кажи.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.285 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.