build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 09-May-2012 at 17:41
Кога велат "со сопствени средства", се мисли со средства на вработените во МЖ Инфраструктура, или се мисли со средства на јавното претпријатие МЖ Инфраструктура ?
 
Зошто воопшто би ја обновувале Железничката Станица во Скопје, без разлика дали со средства на вработените во МЖ Инфраструктура или со средства на јавното претпријатие МЖ Инфраструктура, кога холандската фирма Гронтмеј беше избрана токму за оваа цел ?
 
Но како и да е, било каква обнова е добредојдена, па макар и само еден слој варосување.
 
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/generalno-chistenje-na-zeleznichkata-stanica-vo-skopje
 
Генерално чистење на Железничката станица во Скопје
 
09.05.2012 - 18:03
 
Вработените во ЈП МЖ Инфраструктура деновиве со сопствени средства започнаа со генерално чистење на Железничката станица во Скопје.
 

 
Според најавите од јавното претпријатие, со популарната дигалка „кобра“ ќе се измијат сите стаклени површини во станицата, ќе се исчисти подот во внатрешноста и ќе се офарбаат делови од оградата на пероните.
 
- Во втората половина од годинава ќе почне реновирањето на внатрешниот простор во патничкиот дел на станицата со што ќе се подобрат условите за користење на станицата од страна на лицата со посебни потреби. Ќе се постават специјални лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица, како и нов информациски систем за патниците, систем за разглас, ново осветлување. Покрај тоа, ќе се адаптираат санитарните чворови и ќе се подигне и реновира подот со плочки на пероните, посочуваат од ЈП МЖ Инфраструктура и додаваат дека на станицата немало поголеми интервенции од пуштањето во работа.
 
Железничката станица Скопје беше пуштена во употреба пред 31 година и во тоа време претставуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија, туку и пошироко на Балканот. Дневно поминуваа 70 воза и околу 7.000 патници.



Edited by Dexter26 - 09-May-2012 at 17:42
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 09-May-2012 at 17:45
Генералка на Железничката станица во Скопје
Железничката станица Скопје, која беше пуштена во употреба пред точно 31 година, во тоа време представуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија туку и пошироко на Балканот.Станицата низ која поминуваа дневно 70 воза и околу 7.000 патници со својот специфичен изглед, градба и функционалност представуваше врв на архитектурата за тоа време.

Од тогаш до денес, немало поголем инвестициски потфат,па забот на времето и финансиската криза си го направија своето.

Деновиве вработените во ЈП МЖ Инфраструктура иако притиснати од тешката економска криза која ја зафати и железницата, најдоа сили со сопствени средства да се зафатат за генерално чистење на станицата - известуваат од јавното претпријатие. Со популарната дигалка – кобра ке се измијат сите стаклени површини во станицата, ке се исчисти подот во внатрешноста, ке се офарбаат делови од оградата на пероните за да може бар за малку да се врати некогашниот сјај.

Инаку во втората половина од оваа година ке почне реновирањето на внатрешниот простор во патничкиот дел на станицата. Со реализација на овој проект ке се подобрат условите за користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби со поставување на лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица.

Исто така ќе се постави нов информациски систем за патниците, систем за разглас, ново осветлување, адаптација на санитарните чворови, подигнат и реновиран под со плочки на пероните и друго со што станицата би добила европски лик - известуваат од ЈП МЖ.

/www.kanal5.com.mk
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 10-May-2012 at 09:00
Originally posted by Dexter26





Кога велат "со сопствени средства", се мисли со средства на вработените во МЖ Инфраструктура, или се мисли со средства на јавното претпријатие МЖ Инфраструктура ?  Зошто воопшто би ја обновувале Железничката Станица во Скопје, без разлика дали со средства на вработените во МЖ Инфраструктура или со средства на јавното претпријатие МЖ Инфраструктура, кога холандската фирма Гронтмеј беше избрана токму за оваа цел ?  Но како и да е, било каква обнова е добредојдена, па макар и само еден слој варосување.  http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/generalno-chistenje-na-zeleznichkata-stanica-vo-skopje Генерално чистење на Железничката станица во Скопје  
09.05.2012 - 18:03  Вработените во ЈП МЖ Инфраструктура деновиве со сопствени средства започнаа со генерално чистење на Железничката станица во Скопје.    Според најавите од јавното претпријатие, со популарната дигалка „кобра“ ќе се измијат сите стаклени површини во станицата, ќе се исчисти подот во внатрешноста и ќе се офарбаат делови од оградата на пероните.  - Во втората половина од годинава ќе почне реновирањето на внатрешниот простор во патничкиот дел на станицата со што ќе се подобрат условите за користење на станицата од страна на лицата со посебни потреби. Ќе се постават специјални лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица, како и нов информациски систем за патниците, систем за разглас, ново осветлување. Покрај тоа, ќе се адаптираат санитарните чворови и ќе се подигне и реновира подот со плочки на пероните, посочуваат од ЈП МЖ Инфраструктура и додаваат дека на станицата немало поголеми интервенции од пуштањето во работа.  Железничката станица Скопје беше пуштена во употреба пред 31 година и во тоа време претставуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија, туку и пошироко на Балканот. Дневно поминуваа 70 воза и околу 7.000 патници.









Иницијативата е за поздравување, иако морам да признаам, колку повеќе ги минувам железничките станици во регионов, толку повеќе сфаќам дека нашиов објект и не е до тој степен уништен, прљав и нефункционален како другите објекти од регионов. Не сме на „дну дна“. Сепак, добро е што МЖ Инфраструктура разбрало дека реконструкцијата не е најважната работа, туку дека од круцијално значење е континуирано оддржување на објектот, без разлика во каква кондиција се наоѓа.
Back to Top
milena View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 184
  Quote milena Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 13-May-2012 at 04:12
Железничката станица во Градско:



Edited by milena - 14-May-2012 at 02:20
Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 13-May-2012 at 13:13
ovaa posti uste?!
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 13-May-2012 at 13:54
Originally posted by nouseforname

ovaa posti uste?!

Не, Германците ја срушиле со бомбардирање во 1944. ➩ изв.

Edited by Граѓанин - 13-May-2012 at 13:59
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 15-May-2012 at 10:51
Железничката станица во Скопје ќе добие нов лик, проектот ќе тежи 2,6 милиони евра
14.05.2012 - 19:37 | Бизнис
По 30 години, железничката станица во Скопје ќе добие нов лик.


Проектот се проценува дека ќе тежи 2,6 милиони евра и ќе биде финансиран со средства од ИПА фондовите и од Буџетот, велат од министерството за транспорт и врски.

Во тек е усогласување на тендерската документација, а тендерот ќе биде објавен во текот на летото и работите треба да завршат во рок од една година.

Пред да се започне со реконструкцијата, менаџментот на Инфраструктура, го подготвува теренот.

Во втората половина од годинава ќе се постави нов информациски систем за патниците, разглас, осветлување, со што станицата би добила европски лик.

Нема да биде запоставен ни внатрешниот простор каде што престојуваат патниците. Ќе се постават лифтови и конечно ќе профункционираат подвижните скали, приспособени за инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби.

Согласно оваа динамика, изведувачот би бил избран најдоцна на почетокот на 2013 година. Инаку компанијата што ќе стопанисува со железничката станица е трета по големина во светот, со повеќе од 100 години работно искуство.


Izvor: Sitel, http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/zeleznichkata-stanica-vo-skopje-ke-dobie-nov-lik-proektot-ke-tezi-26-milioni-evra
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 15-May-2012 at 11:47
Originally posted by BOJAN

Железничката станица во Скопје ќе добие нов лик, проектот ќе тежи 2,6 милиони евра
14.05.2012 - 19:37 | Бизнис
По 30 години, железничката станица во Скопје ќе добие нов лик.


Проектот се проценува дека ќе тежи 2,6 милиони евра и ќе биде финансиран со средства од ИПА фондовите и од Буџетот, велат од министерството за транспорт и врски.

Во тек е усогласување на тендерската документација, а тендерот ќе биде објавен во текот на летото и работите треба да завршат во рок од една година.

Пред да се започне со реконструкцијата, менаџментот на Инфраструктура, го подготвува теренот.

Во втората половина од годинава ќе се постави нов информациски систем за патниците, разглас, осветлување, со што станицата би добила европски лик.

Нема да биде запоставен ни внатрешниот простор каде што престојуваат патниците. Ќе се постават лифтови и конечно ќе профункционираат подвижните скали, приспособени за инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби.

Согласно оваа динамика, изведувачот би бил избран најдоцна на почетокот на 2013 година. Инаку компанијата што ќе стопанисува со железничката станица е трета по големина во светот, со повеќе од 100 години работно искуство.


Izvor: Sitel, http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/zeleznichkata-stanica-vo-skopje-ke-dobie-nov-lik-proektot-ke-tezi-26-milioni-evra


Како тоа се знае која е компанијата, а тендерот не е сеуште објавен? Crazy
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 15-May-2012 at 12:32
Веројатно е некоја грешка во самата вест - неможе железничката да се реконструира со средства од државни фондови а некоја приватна компанија да стопанисува со неа.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 15-May-2012 at 23:15
2,6 реконструкција на железничка vs. 1,7 ограда на мост од 80 метри
?????
До сега беше проблем да се одвојат 2,6 мил. евра? Смешна е сумава.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 16-May-2012 at 15:32
Originally posted by nylon

2,6 реконструкција на железничка vs. 1,7 ограда на мост од 80 метри
?????
До сега беше проблем да се одвојат 2,6 мил. евра? Смешна е сумава.
So 2,6 milioni evra ovie resile da renoviraat glavna zeleznickastanica vo glavniot grad i od nea da napravat nesto sovremeno...????
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 25-May-2012 at 17:30
Железничка станица Тетово






Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 13-Jun-2012 at 23:38
Скопје - ЈП МЖ „Инфраструктура“ ќе промовира бесплатен бежичен интернет во Железничката станица Скопје. (Хол на мезанин на патничкиот дел во Железничката станица-Скопје/12:30)!!!!
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 14-Jun-2012 at 00:01
Originally posted by BullDoG

Железничка станица Тетово
 



 


Ahhh na samo 10 metri vertikalno od ovoj objekt se naogja najgolemata deponija. Samo so malku svest pomos i angaziranost na opstinata, zaedno u blizina so Zena Parkot, sportskite igralista, sportskata sala, i mestoto kade sto e deponijata dobro da se ocisti i sredi, i da se napravi edna dobra rekonstrukcija na Zeleznickata stanica, i na sportskata sala, ke se dobie stvarno eden dobar ubav park, vo koj nie Tetovc veke nekolku decenii sonuvame deka konecno moze da ima zelenilo - ALI SON- KOSMAR deka toa ke se ostvari ! Wallbash
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 29-Jun-2012 at 19:35
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 30-Jun-2012 at 00:28
Добро е што е уште "жива" станицава...Само да не ја дочека истата судбина како Тополка, Слепче, Мажучиште и уште неколку други...Порано Тополка беше станица за пример поседната со отправник на возови и свртничари а сега........
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 30-Jun-2012 at 06:26
Последен пат кога бев на станицата во Сапотница таму живееја луѓе, а гледам и сега има некој сајбија затоа што има бавча пред станицата, да се надеваме дека нема да се растури зградата. 
Back to Top
milena View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 184
  Quote milena Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 09-Oct-2012 at 01:35
ЌЕ СЕ РЕKОНСТРУИРААТ ЖЕЛЕЗНИЧKИТЕ СТАНИЦИ НА KОРИДОРОТ 10
Запустените перони ќе добијат нов лик



Во проектот е опфатено реновирање и модернизирање на станицата во Скопје, како и на оние во Велес, Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Kапија, Градско и во Неготино

Руинирани згради со чекалници кои прокиснуваат, неуредни тоалети, неосветлени перони и искршени табли за возен ред. Ова е денешната слика на македонските железничките станици, која, според најавите, треба да се промени за две години. Дотогаш ќе се спроведе проектот за рехабилитација, надградба и реконструкција на поголемите железнички станици на Kоридорот 10 и кракот 10Д според најдобрите практики во Европската унија, за кој веќе се обезбедени 2,5 милиона евра од ИПА-фондовите.

Истовремено ќе се реновира и модернизира и железничката станица во Скопје, каде што ќе се подигнат пероните за полесно да се влегува во возовите, ќе се постават лифтови и патеки за олеснет пристап на лицата со посебни потреби, а ќе се унапреди и енергетската ефикасност со поставување соларни панели на покривот на платформата. За оваа намена се обезбедени 2,7 милиони евра и се очекува јавниот повик за изведувач на градежните работи да се распише до крајот на годината.

- Со проектот се опфатени железничките станици во Велес, Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Kапија, Градско и во Неготино. На овие станици има стари убави згради, но тие се запуштени. Зависно од оштетувањата, ќе се трудиме да ги задржиме овие објекти. Некаде ќе се реновира фасадата и ќе се зајакне конструкцијата на објектот, а однатре целосно ќе се обноват. Ако се покаже дека се целосно руинирани, тогаш зградата ќе се урне и ќе се реконструира одново - вели Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски.

Договорот за процена на железничките станици и подготовка на потребната проектна документација за отпочнување на нивна рехабилитација е склучен со компанија „Аланет глобал конзорциум“ во јули оваа година. Kонсултантот треба да изврши процена на моменталната состојба на железничките станици и да подготви анализа за сите потребни активности за нивна обнова.

- Целта на проектот е надоградување на станиците, подобрување на пристапноста, безбедноста и сигурноста, како и да го поттикне интересот на патниците за користење на овој вид транспорт. Градежните работи треба да почнат во 2014 година и да бидат комплетирани до крајот на 2015 година - вели Јанакиески.

На скопската железничка станица ќе се подига нивото на перонот за да одговара на европските стандарди. За полесен пристап на горната платформа со пероните ќе се постават два нови лифта и ќе се заменат скалилата, а целосно ќе се реконструираат сите тоалети. Со проектот се предвидува реновирање на чекалниците, со што ќе им се подобри удобноста на патниците што чекаат воз. Низ станицата ќе се постават тактилни патеки за полесно движење на слепите лица и платформа за движење на лица со хендикеп по скалилата. Шалтерите за продажба на билети ќе се оспособат на потребите на сите патници. Влезот на станицата ќе се реновира и ќе се постави нов систем за информирање на патниците со информативни ЛЕД-табли, часовници, екрани и разглас.

- Целта ни е Скопје да добие модерна, реновирана железничка станица која ќе ги задоволи и естетските и безбедносните потреби на патниците во Македонија. Следствено, ќе се подигне атрактивноста на превозот со железница промовирајќи зелен транспорт, а сепак притоа обрнувајќи особено внимание на потребите на лицата со хендикеп. Од тој аспект, во проектот беше вклучена и НВО „Полиоплус“, а со цел со нејзините предлози и сугестии да се дојде до техничко решение кое соодветно ќе ги рефлектира потребите на сите граѓани - вели министерот Јанакиески.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=501CCFCEFF9EB44891B4CFE21BF76134

Edited by milena - 09-Oct-2012 at 01:51
Back to Top
TDT View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Aug-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TDT Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 09-Oct-2012 at 01:50
Originally posted by milena



Истовремено ќе се реновира и модернизира и железничката станица во Скопје, каде што ќе се подигнат пероните за полесно да се влегува во возовите,
Колку треба да се подигнат пероните за ова?

Edited by TDT - 09-Oct-2012 at 01:50
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 06-Nov-2012 at 19:48
железничката станица во с.Тајмиште(кај Стража) која во времето кога работеше рудникот за железна руда работеше со полн капацитет.објектот е сега населен со некои луѓе кои го претвориле во свој дом зад кој има трло со 130 овци!!!!!!.колосеците работат нормално и доаѓа воз одвреме на време воглавном да превземе овци за транспорт за повардарието


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.