Железнички станици |
Post Reply | Page <1 2324252627 41> |
Author | |
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #481 Posted: 29-Sep-2014 at 17:43 |
Ајде, тоа за изградба на пруга, очигледно сме ептен заостанати, па не не бива, ама оформување на приградска мрежа (на пруги кои веќе ги има) и изградба на крак до Аеродромот, кој би бил вклучен во рамки на оваа Приградска железница, е тоа и те како може да се спроведе и тоа со многу малку пари и ова е тоа што најмногу ме лути.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #482 Posted: 29-Sep-2014 at 18:54 |
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #483 Posted: 29-Sep-2014 at 19:34 |
Оваа табла за возење на велосипеди по перонот има историска вредност Ѓоко!
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #484 Posted: 10-Oct-2014 at 19:56 |
Железничката станица во Скопје до мај со нов изглед
Железничката станица во Скопје најдоцна до мај следната година ќе добие нов лик. Проектот за реновирање на станицата ќе го подобри севкупниот квалитет на услуги за патниците и зголемување на техничките стандарди и капацитети на станицата, најави директорот на МЖ Инфраструктура Ирфан Асани, при денешниот увид на градежните активности. Проектот за реновирањето го изготви германската фирма „Гронтмеј“, а реализацијата ќе чини 2,9 милиони евра, обезбедени од ЕУ преку ИПА фондовите. - Железничката станица во Скопје, која беше пуштена во употреба пред 33 години, во тоа време претставуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија, туку и пошироко на Балканот. Станицата низ која дневно поминуваа по 70 воза и околу 7.000 патници со својот специфичен изглед и градба претставуваше врв на архитектурата за тоа време. Од тогаш немало ниту еден поголем инвестициски зафат, а сегашните активности ќе придонесат за враќање на нејзиниот сјај, изјави Асани. Во подобрување на квалитетот на услугите за патниците, посочи, акцентот е ставен на патниците со инвалидитет, намалена мобилност и специјални потреби. Со проектот, информира, е предвидена изградба на два нови лифта за качување на патниците на пероните, нов лифт платформа за лица со инвалидитет и за патници со поголем багаж, подигнување на нивото на постоечките перони за 55 сантиметри, односно на ниво на платформата на вагонот. Ќе има нов информациски систем и систем за разглас, електронски систем за влез во станицата, приспособување на паркинг просторот, подобрување на осветлувањето и климатизацијара, изработка на специјални ребрасти патеки за слепите лица, како и звучни сигнали. http://www.sitel.mk/zheleznichkata-stanica-vo-skopje-do-maj-so-nov-izgled |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #485 Posted: 10-Oct-2014 at 20:30 |
Сѐ ќе има, само никаде не е споменато дали ќе има нови вагони и возови што не доцнат. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #486 Posted: 11-Oct-2014 at 03:17 |
Друже, неможе никаде да се спомне тоа затоа што тоа нема ни да го има |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #487 Posted: 18-Oct-2014 at 07:06 |
11.10.2014
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #488 Posted: 18-Oct-2014 at 13:35 |
До сега воопшто не сум задоволен. Се изгледа старо. Ај да видиме дали ќе има малку освежување на просториите со боја.
|
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #489 Posted: 18-Oct-2014 at 14:00 |
Треба да се вработат и security персонал затоа што се почесто гледам како студенти претрчуваат по пругите на железничка абер немаат. Тоа е катастрофа. А мислам дека и металната конструкција треба бар да се обои затоа што вака изгледа онака
|
|
martind
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #490 Posted: 18-Oct-2014 at 14:54 |
Интересно, за споменици и фасади се одвојуваат по 10 милиони евра, а за Железничката станица само 800 000 евра...
|
|
CenterCityKid
Senior Member Joined: 31-Aug-2011 Online Status: Offline Posts: 131 |
Quote Reply #491 Posted: 18-Oct-2014 at 19:02 |
Decki, jas mislam ova ne e uste gotovo, neli treba tek vo Maj da se zavrsi, taka da prerano ste so komentarite. Ako se zeme deka so sekoj proekt ima kasnenje, ovie mozebi i skoro godina imaat uste
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #492 Posted: 18-Oct-2014 at 19:17 |
Во секој случај парите што се одвојуваат за реконструкција на еден важен инфраструктурен објект се малку кога ќе се земе предвид износот одвоен за панорамската глупост што ќе го засени Камениот мост, еден од симболите на Скопје. Од другата страна веќе успеаја да го покријат Камениот мост со мостот Око и т.н. „Мост на уметноста“, а сега и од оваа страна ќе го уништат погледот кон него. Но да не забегувам, износот што се одвои за реконструкцијата на железничката станица (според мене) е срамен. Со тие пари не можат да се решат ни основните проблеми на станицата, а да не спомнувам некакво осовременување (модерна технологија, дисплеи, автомати за купување карти итн.)
Edited by Џоле - 18-Oct-2014 at 19:18 |
|
За сè има вторпат
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #493 Posted: 18-Oct-2014 at 19:23 |
Eдна слика, илјада зборови: |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #494 Posted: 18-Oct-2014 at 19:30 |
А што се случи со тендерот од Железници што беше објавен за изградба на нова административна зграда?Пред 3 недели кога врнеше дожд бидејќи во билетара во Штип ми наплатија карта поскапо од што требаше (неможев да се докажам со тој дека со картичката за млади попустот е 50 а не 30%) влегов во административниот дел на Железници да пријавам и внатре од таванот буквално течеше вода.
|
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #495 Posted: 18-Oct-2014 at 21:45 |
На првиот тендер никој не беше заинтересиран за градење на административната зграда, каде што требаше да има и деловен простор за инвеститорот. Не знам дали имаше втор.
Инаку не ја знам точно твојата ситуација, меѓутоа попуст од 30% следува за легитимацијата к-13б, и многу битно попустот важи на цената за еден правец. Попуст на повратната карта е веќе вклучен и затоа не се пресметува на повратна карта. Летово имаше некоја промоција за легитимација за млади која изнесуваше 50% попуст, па можеби за таа збориш, но пак ќе кажам попустот изнесува на цената на еден правец. |
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #496 Posted: 19-Oct-2014 at 14:04 |
После тоа без проблем сум вадел повратни карти и ми биле 50 проценти поефтини во двата правци. Обично сум комбинирал четврток бесплатно и после во 1 правец Скопје Штип е 100 денари а повратна околу 170. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #497 Posted: 19-Oct-2014 at 15:36 |
Најтрагичното е што овие пари за реконструкција на железничката не се ни од буџетот на Македонија, туку како грант од Европската комисија. Мизерија. Даваме пари за било што, а бараме за сериозни работи.
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #498 Posted: 21-Oct-2014 at 12:27 |
Ќе се реконструираат 10 железнички станици на Коридор 10
Вторник, 21 Октомври 2014 12:59 Започнa реализацијата на проектот за рехабилитација, надградба и реконструкција на железничките станици долж пан-европскиот коридор 10, вклучувајќи го и кракот 10-д во Македонија, согласно најдобрите практити во Европската Унија. zeleznicki-stanicii По објавениот оглас на интернет-страницата на Европската Комисија на кој се бараа компании кои директно ќе го имплементираат проектот, до крајниот рок за поднесување на понудите се пријавија вкупно 9 компании. Во тек е постапката за евалуација на пристигнатите понуди. Согласно динамиката на реализација на проектот се очекува евалуацијата да се заврши до крајот на годината и веднаш потоа да се избере компанијата која ќе го имплементира проектот. Со проектот за рехабилитација, надградба и реконструкција ќе бидат опфатени 10 железнички станици и тоа: Велес, Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Капија, Градско и Неготино – Вардар. За оваа цел, предвидено е реновирање и надоградба на сите главни елементи на железничките станици, како што се водоводната и електричната инсталација – вклучувајќи ги и внатрешното и надворешното осветлување, санитариите, инсталација на системи за греење и ладење, системи за противпожарна заштита, патнички информативен систем, како и подобрување на пристапноста за товарен транспорт и достапност и поврзување со патниот транспорт (јавен и индивидуален). Во рамките на проектот, меѓу останатото ќе бидат целосно заменети крововите, подовите, ќе се санираат фасадите и внатрешните ѕидови, ќе биде поставена нова термичка изолација и ќе се изградат нови тоалети. Посебно внимание при реализирањето на овој проект ќе се обрати на подобрувањето на пристапноста за лицата со намалена подвижност. На платото пред влезот во железничките станици од страна на улицата се предвидува рампа за непречен пристап, а поради сигурност платото е предвидено да се поплочува со тактилна предупредувачка лента по рабовите. Целта на проектот е подобрување на целокупниот квалитет на услугите за патниците и карго-превозот, зголемувајќи ги техничките стандарди и капацитети на 10-те железнички станици кои се лоцирани на коридорот 10 и кракот 10-д во Македонија. http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/175651-Ke-se-rekonstruiraat-10-zeleznicki-stanici-na-Koridor-10?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Fmakedonija+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%98%D0%B0%29 |
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #499 Posted: 21-Oct-2014 at 13:25 |
Штета што не се реновираат и станиците Кочани, Штип и Овче Поле со нивниот автентичен изглед...Нефер... Следен пат кога ќе патувам ќе ги сликам и ќе постирам слики. Се во релативно добра состојба но тонат.
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #500 Posted: 21-Oct-2014 at 13:56 |
Post Reply | Page <1 2324252627 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |