build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 29-Sep-2014 at 17:43
Ајде, тоа за изградба на пруга, очигледно сме ептен заостанати, па не не бива, ама оформување на приградска мрежа (на пруги кои веќе ги има) и изградба на крак до Аеродромот, кој би бил вклучен во рамки на оваа Приградска железница, е тоа и те како може да се спроведе и тоа со многу малку пари и ова е тоа што најмногу ме лути.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 29-Sep-2014 at 18:54
Станицата во Битола:








Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 29-Sep-2014 at 19:34
Оваа табла за возење на велосипеди по перонот има историска вредност Ѓоко!

Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 10-Oct-2014 at 19:56
Железничката станица во Скопје до мај со нов изглед



Железничката станица во Скопје најдоцна до мај следната година ќе добие нов лик. Проектот за реновирање на станицата ќе го подобри севкупниот квалитет на услуги за патниците и зголемување на техничките стандарди и капацитети на станицата, најави директорот на МЖ Инфраструктура Ирфан Асани, при денешниот увид на градежните активности.

Проектот за реновирањето го изготви германската фирма „Гронтмеј“, а реализацијата ќе чини 2,9 милиони евра, обезбедени од ЕУ преку ИПА фондовите.

- Железничката станица во Скопје, која беше пуштена во употреба пред 33 години, во тоа време претставуваше најмодерен сообраќаен центар не само во Македонија, туку и пошироко на Балканот. Станицата низ која дневно поминуваа по 70 воза и околу 7.000 патници со својот специфичен изглед и градба претставуваше врв на архитектурата за тоа време. Од тогаш немало ниту еден поголем инвестициски зафат, а сегашните активности ќе придонесат за враќање на нејзиниот сјај, изјави Асани.

Во подобрување на квалитетот на услугите за патниците, посочи, акцентот е ставен на патниците со инвалидитет, намалена мобилност и специјални потреби.

Со проектот, информира, е предвидена изградба на два нови лифта за качување на патниците на пероните, нов лифт платформа за лица со инвалидитет и за патници со поголем багаж, подигнување на нивото на постоечките перони за 55 сантиметри, односно на ниво на платформата на вагонот. Ќе има нов информациски систем и систем за разглас, електронски систем за влез во станицата, приспособување на паркинг просторот, подобрување на осветлувањето и климатизацијара, изработка на специјални ребрасти патеки за слепите лица, како и звучни сигнали.

http://www.sitel.mk/zheleznichkata-stanica-vo-skopje-do-maj-so-nov-izgled
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 10-Oct-2014 at 20:30
Originally posted by jyvation


Со проектот, информира, е предвидена изградба на два нови лифта за качување на патниците на пероните, нов лифт платформа за лица со инвалидитет и за патници со поголем багаж, подигнување на нивото на постоечките перони за 55 сантиметри, односно на ниво на платформата на вагонот. Ќе има нов информациски систем и систем за разглас, електронски систем за влез во станицата, приспособување на паркинг просторот, подобрување на осветлувањето и климатизацијара, изработка на специјални ребрасти патеки за слепите лица, како и звучни сигнали.

http://www.sitel.mk/zheleznichkata-stanica-vo-skopje-do-maj-so-nov-izgled


Сѐ ќе има, само никаде не е споменато дали ќе има нови вагони и возови што не доцнат.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 11-Oct-2014 at 03:17


Друже, неможе никаде да се спомне тоа затоа што тоа нема ни да го има
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 18-Oct-2014 at 07:06
11.10.2014








23ka.wordpress.com
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 18-Oct-2014 at 13:35
До сега воопшто не сум задоволен. Се изгледа старо. Ај да видиме дали ќе има малку освежување на просториите со боја.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 18-Oct-2014 at 14:00
Треба да се вработат и security персонал затоа што се почесто гледам како студенти претрчуваат по пругите на железничка абер немаат. Тоа е катастрофа. А мислам дека и металната конструкција треба бар да се обои затоа што вака изгледа онака
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 18-Oct-2014 at 14:54
Интересно, за споменици и фасади се одвојуваат по 10 милиони евра, а за Железничката станица само 800 000 евра...
Back to Top
CenterCityKid View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote CenterCityKid Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 18-Oct-2014 at 19:02
Decki, jas mislam ova ne e uste gotovo, neli treba tek vo Maj da se zavrsi, taka da prerano ste so komentarite. Ako se zeme deka so sekoj proekt ima kasnenje, ovie mozebi i skoro godina imaat uste
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 18-Oct-2014 at 19:17
Во секој случај парите што се одвојуваат за реконструкција на еден важен инфраструктурен објект се малку кога ќе се земе предвид износот одвоен за панорамската глупост што ќе го засени Камениот мост, еден од симболите на Скопје. Од другата страна веќе успеаја да го покријат Камениот мост со мостот Око и т.н. „Мост на уметноста“, а сега и од оваа страна ќе го уништат погледот кон него. Но да не забегувам, износот што се одвои за реконструкцијата на железничката станица (според мене) е срамен. Со тие пари не можат да се решат ни основните проблеми на станицата, а да не спомнувам некакво осовременување (модерна технологија, дисплеи, автомати за купување карти итн.)

Edited by Џоле - 18-Oct-2014 at 19:18
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 18-Oct-2014 at 19:23
Originally posted by Џоле

Во секој случај парите што се одвојуваат за реконструкција на еден важен инфраструктурен објект се малку кога ќе се земе предвид износот одвоен за панорамската глупост што ќе го засени Камениот мост, еден од симболите на Скопје. Од другата страна веќе успеаја да го покријат Камениот мост со мостот Око и т.н. „Мост на уметноста“, а сега и од оваа страна ќе го уништат погледот кон него. Но да не забегувам, износот што се одвои за реконструкцијата на железничката станица (според мене) е срамен. Со тие пари не можат да се решат ни основните проблеми на станицата, а да не спомнувам некакво осовременување (модерна технологија, дисплеи, автомати за купување карти итн.)


Eдна слика, илјада зборови:

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 18-Oct-2014 at 19:30
А што се случи со тендерот од Железници што беше објавен за изградба на нова административна зграда?Пред 3 недели кога врнеше дожд бидејќи во билетара во Штип ми наплатија карта поскапо од што требаше (неможев да се докажам со тој дека со картичката за млади попустот е 50 а не 30%) влегов во административниот дел на Железници да пријавам и внатре од таванот буквално течеше вода.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 18-Oct-2014 at 21:45
На првиот тендер никој не беше заинтересиран за градење на административната зграда, каде што требаше да има и деловен простор за инвеститорот. Не знам дали имаше втор.

Инаку не ја знам точно твојата ситуација, меѓутоа попуст од 30% следува за легитимацијата к-13б, и многу битно попустот важи на цената за еден правец. Попуст на повратната карта е веќе вклучен и затоа не се пресметува на повратна карта. Летово имаше некоја промоција за легитимација за млади која изнесуваше 50% попуст, па можеби за таа збориш, но пак ќе кажам попустот изнесува на цената на еден правец.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 19-Oct-2014 at 14:04
Originally posted by Staki

На првиот тендер никој не беше заинтересиран за градење на административната зграда, каде што требаше да има и деловен простор за инвеститорот. Не знам дали имаше втор.

Инаку не ја знам точно твојата ситуација, меѓутоа попуст од 30% следува за легитимацијата к-13б, и многу битно попустот важи на цената за еден правец. Попуст на повратната карта е веќе вклучен и затоа не се пресметува на повратна карта. Летово имаше некоја промоција за легитимација за млади која изнесуваше 50% попуст, па можеби за таа збориш, но пак ќе кажам попустот изнесува на цената на еден правец.


После тоа без проблем сум вадел повратни карти и ми биле 50 проценти поефтини во двата правци. Обично сум комбинирал четврток бесплатно и после во 1 правец Скопје Штип е 100 денари а повратна околу 170.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 19-Oct-2014 at 15:36
Најтрагичното е што овие пари за реконструкција на железничката не се ни од буџетот на Македонија, туку како грант од Европската комисија. Мизерија. Даваме пари за било што, а бараме за сериозни работи.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 21-Oct-2014 at 12:27
Ќе се реконструираат 10 железнички станици на Коридор 10
Вторник, 21 Октомври 2014 12:59

Започнa реализацијата на проектот за рехабилитација, надградба и реконструкција на железничките станици долж пан-европскиот коридор 10, вклучувајќи го и кракот 10-д во Македонија, согласно најдобрите практити во Европската Унија.
zeleznicki-stanicii

По објавениот оглас на интернет-страницата на Европската Комисија на кој се бараа компании кои директно ќе го имплементираат проектот, до крајниот рок за поднесување на понудите се пријавија вкупно 9 компании. Во тек е постапката за евалуација на пристигнатите понуди. Согласно динамиката на реализација на проектот се очекува евалуацијата да се заврши до крајот на годината и веднаш потоа да се избере компанијата која ќе го имплементира проектот.

Со проектот за рехабилитација, надградба и реконструкција ќе бидат опфатени 10 железнички станици и тоа: Велес, Прилеп, Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Капија, Градско и Неготино – Вардар.

За оваа цел, предвидено е реновирање и надоградба на сите главни елементи на железничките станици, како што се водоводната и електричната инсталација – вклучувајќи ги и внатрешното и надворешното осветлување, санитариите, инсталација на системи за греење и ладење, системи за противпожарна заштита, патнички информативен систем, како и подобрување на пристапноста за товарен транспорт и достапност и поврзување со патниот транспорт (јавен и индивидуален). Во рамките на проектот, меѓу останатото ќе бидат целосно заменети крововите, подовите, ќе се санираат фасадите и внатрешните ѕидови, ќе биде поставена нова термичка изолација и ќе се изградат нови тоалети.

Посебно внимание при реализирањето на овој проект ќе се обрати на подобрувањето на пристапноста за лицата со намалена подвижност.

На платото пред влезот во железничките станици од страна на улицата се предвидува рампа за непречен пристап, а поради сигурност платото е предвидено да се поплочува со тактилна предупредувачка лента по рабовите.

Целта на проектот е подобрување на целокупниот квалитет на услугите за патниците и карго-превозот, зголемувајќи ги техничките стандарди и капацитети на 10-те железнички станици кои се лоцирани на коридорот 10 и кракот 10-д во Македонија.
http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/175651-Ke-se-rekonstruiraat-10-zeleznicki-stanici-na-Koridor-10?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Fmakedonija+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%98%D0%B0%29
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 21-Oct-2014 at 13:25
Штета што не се реновираат и станиците Кочани, Штип и Овче Поле со нивниот автентичен изглед...Нефер... Следен пат кога ќе патувам ќе ги сликам и ќе постирам слики. Се во релативно добра состојба но тонат.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 21-Oct-2014 at 13:56
Еве две фотки од штипската железничка направени на 20.09.2014





Многу е лошо кај повеќето железнички во Македонија што се надвор од градот и немат скоро никаква комуникација со градското јадро.

Edited by kultuzin - 21-Oct-2014 at 13:57
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.