build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 21-Feb-2016 at 16:18
Сум забележал дека на некои места, не само за хигиената, не ги чуваат ни мијалницте, шолјите... некои на кои не им се допаѓаат ги уништуваат.

Edited by ViktorMKD - 21-Feb-2016 at 16:19
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 21-Feb-2016 at 16:33
Originally posted by ViktorMKD

Сум забележал дека на некои места, не само за хигиената, не ги чуваат ни мијалницте, шолјите... некои на кои не им се допаѓаат ги уништуваат.


Значи во секоја држава што сум бил а што не е Македонија , Србија и Албанија (дури кај овие последниве две се забележува напредок) јавните вециња или вецињата на автобуски, железнички, бензински и слично имат вградено професионални елементи кои се поробусни и наменети за масовна употреба. Кај нас уште се вградуват чешмичиња, писоари и шоњи како за дома и тоа од најмизерен квалитет а и нивното вградување е исто така сомнително. ЕВе на пример за ШТИП тврдам дека има ВеЦе кое се одржува редовно, се гледа дека луѓето го чуват но сепак се распаѓат елементите затоа што не се предвидени да се употребуват толку интензивно. Мора да се воведе СТАНДАРД се знае што е ВеЦе на железничка а што е ВеЦе за дома. За жал мизеријата продолжува еве последно што бев на автобуска во Прилеп, ја средиле, нова е, но одиш во ВеЦето и го среќаваш „КВАЛИТЕТОТ„ за кој одма знаеш дека за половина година ќе биде мизерија. Така да од новите железнички не очекувам во тој поглед ништо да се смени. Може на почеток ќе се замачка нешто колку да се каже дека е реновирано и за година дена пак иста песна.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 21-Feb-2016 at 16:45
Eve kako izgleda avtopatsko WC u Germanija:

https://jedentageinwc.files.wordpress.com/2010/02/img_1399.jpg

http://www.swr.de/-/id=11071120/property=gallery/pubVersion=7/width=648/a06tnc/index.jpg
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 21-Feb-2016 at 16:54
Originally posted by Denko

Eve kako izgleda avtopatsko WC u Germanija:

https://jedentageinwc.files.wordpress.com/2010/02/img_1399.jpg

http://www.swr.de/-/id=11071120/property=gallery/pubVersion=7/width=648/a06tnc/index.jpg


Ostaj Germanija toa se drugi svetovi. Jas mislam deka Hrvatska treba da ni bide primer, ako nisto drugo barem kolku niv da bideme. Oni vo poslednite 20 godini mnogu rabotat na taa tematika i se gleda stvarno napredok. Eve na primer avtobuskata stanica sto im e. Si ima kako sekade vo svetot rampi stavas metalni moneti i si vleguvas, a vnatre si ima nekoja higiena i kvalitet. Kaj nas se raboti navistina na mnogu polinja no ova zaedno so opstata higiena na drzavata e rabota kaj koja Imam vpecatok deka se vrtime vo Krug i deka ne se obrnuva vnimanie. Tuku ednostavno ingerenciite se prefrlaat od edni na drugi.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 21-Feb-2016 at 17:00
Originally posted by kultuzin

Originally posted by Denko

Eve kako izgleda avtopatsko WC u Germanija:

https://jedentageinwc.files.wordpress.com/2010/02/img_1399.jpg

http://www.swr.de/-/id=11071120/property=gallery/pubVersion=7/width=648/a06tnc/index.jpg


Ostaj Germanija toa se drugi svetovi. Jas mislam deka Hrvatska treba da ni bide primer, ako nisto drugo barem kolku niv da bideme. Oni vo poslednite 20 godini mnogu rabotat na taa tematika i se gleda stvarno napredok. Eve na primer avtobuskata stanica sto im e. Si ima kako sekade vo svetot rampi stavas metalni moneti i si vleguvas, a vnatre si ima nekoja higiena i kvalitet. Kaj nas se raboti navistina na mnogu polinja no ova zaedno so opstata higiena na drzavata e rabota kaj koja Imam vpecatok deka se vrtime vo Krug i deka ne se obrnuva vnimanie. Tuku ednostavno ingerenciite se prefrlaat od edni na drugi.
E sto e drug svet. Jakata rabota, da stavis limeni toaleti i pisuari i da gi odrzavas redovno. Toa mi bese poentata so fotkite...
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 05-Mar-2016 at 19:36
Денес повторно бев во Прилеп. Ситуацијата со реконструкцијата на станицата е стаус кво - иста е како пред 2 месеци, освен што се поставени светилките, но не знам дали се во функција.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 06-Mar-2016 at 04:03
И сега завршена е реконструкцијата на скопската станица или не, пошто негде пишува готова е ама мислам дека сеуште не ја завршиле, незнам и дали се ставени информативни табли и дали ќе ставаат и дали се заврши обновата на билетарата? Ај ако некој е поупатен нека разјасни
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 06-Mar-2016 at 21:40


Мислам дека за овие десет години, требаше да ти биде јасно како оди тоа кај нас Првин имаш најава дека ќе се почне, па најава со проект, па најава со тендер, па најава за почеток, почеток на работите, тек на работите, најава за завршување, најава за сечење лента, довршување на работите, сечење на лента за уште нешто, а зашто да не и уште еднаш. Се извинувам ако испуштив нешто.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 12-Apr-2016 at 22:14
Реконстуирани железничките станици на Коридорот 10

Заврши реконструкцијата на шесте железнички станици на Коридорот 10. Реконструирани се железничките станици во Велес, Прилеп, Градско, Демир Капија, Неготино и Табановце.

Оваа година ќе се реконстуираат уште четири железнички станици во рамки на истиот проект и тоа во Битола, Чашка, Богомила и Гевгелија. Проектот се реализира во соработка со ЕУ и чини околу 2 милиони евра.



















http://kurir.mk/makedonija/vesti/foto-pred-i-potoa-rekonstuirani-zheleznichkite-stanitsi-na-koridorot-10/

Edited by Џоле - 12-Apr-2016 at 22:16
За сè има вторпат
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 13-Apr-2016 at 03:27


Како што гледам од сликиве, завршила реконструкцијата ама само на фасадите, покривите и новите прозорци што се, додека внатрешноста сеуште не е комплетирана така да не може да се каже дека се завршени...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 03-May-2016 at 12:42




Зошто главните станици се вака проектирани?

Главната станица за Куманово треба да е во Перо Чичо, а не кај Ново Куманово. Станицата кај Ново Куманово е оддалечена 2 километра од Центар, а од Перо Чичо е оддалечена 1 километар од центар. Плус во околината на станицата Перо Чичо има голема концентрација на население, додека во околината на Ново Куманово има многу малку куќи. Со самото тоа што е на периферија, станицата Ново Куманово, ем е далеку, ем не е безбедна и евентуалните патници би биле изложени на напад од кучиња зашто тој дел таму е безмалку село, бидејќи околните жители чуваат домашни животни.

Ставена станица кај Шупљи Камен, село кое нема ни 80 житела и кое постојано се намалува, наместо кај Доброшане, село со 1655 жители во 2002 година и со константен пораст на население. Плус станицата во Доброшане е поблиска до регионалниот пат Куманово-Св. Николе што значи дека би ја користеле и жителите од селата што се наоѓаат покрај овој пат, зашто низ Доброшане поминуваат комбиња за нивните села. И наместо да ја направат станицата оддалечена 1 километар од регионалниот пат, тие ја проектирале на 3 километра од регионалниот пат.

Ставена станица кај Бељаковце, маалско село со одвај 64 житела во 2002 година, наместо кај Клечовце кое е село од збиен тип и во 2002 имало 573 житела.

Што ли мислеле проектантите кога ги проектирале станиците? Или нивната цел била што помалку патници да ги користат услугите на возовите што ќе сообраќаат на Коридор 8.

Дали треба да донесеме заклучок дека МЖ живее во некој паралелен свет и дека воопшто не им е гајле за нивните клиенти и се надеваат дека тоа тие нема да го забележат?


Edited by Cloverstack - 03-May-2016 at 23:16
Back to Top
CenterCityKid View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote CenterCityKid Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 12-May-2016 at 18:53
Немам зборови колку е упропастена железничката станица. Срамота.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 12-May-2016 at 19:58

немај гајле, секогаш може со билборди да се покрие тоа
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Antonov View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 10-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 72
  Quote Antonov Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 12-May-2016 at 21:03
На крај пак ќе испаднат криви комуњариве што ја изградиле станицава...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 05-Jun-2016 at 13:48
Овче Поле

За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 11-Jun-2016 at 10:53
На коридор 8, главната железничка станица за Куманово е ставена вон градот, кај аеродромот Аџитепе, на крајно небезбедно место, и оддалечена 2 километри од градот и 600 метри од првата урбана улица Никола Тесла.

Додека, кај Перо Чичо ќе има постојка, иако постојкава се наоѓа во урбана зона, оддалечена 900 метри од центарот, и 300 метри од станиците на градските автобуси 8 и 4, кои одат до населбите Ајдучка Чешма, Иго Тричковиќ и Тромеѓа (8), односно до населбите Гоце Делчев, Зелен Рид, Вера Которка и Доброшане (4).

Исто така, има постојка Доброшане која никој нема да ја користи, зашто постојката и населбата Вера Которка ја дели река преку која нема мост, ниту пристапен пат, додека станицата Шупљи камен е оддалечена 3.5 километри од селото Доброшане и 4.5 километри од населбата Вера Которка.

Клечовце кое е десет пати по население поголемо од Бељаковце има постојка, додека Бељаковце има станица.

Димонце и Коњух (селото каде може да се видат многу интересни работи и антички град и тврдина, како и Цоцевиот Камен) немаат ниту постојка.

Ранковце, кое е најголемо село на трасата со 1200 жители, нема ниту станица, ниту постојка.

Види од стр.64 па понатаму:

http://www.moepp.gov.mk/wp-content/uploads/2014/10/ESIA%20-%20Studija%20Zeleznicki%20koridor%20VIII-Istocna%20delnica%20mkd.pdf



Edited by phenomenon - 11-Jun-2016 at 11:00
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 11-Jun-2016 at 11:15
Тоа е така бидејќи ретардирани луѓе ни работат на проектната документација, која е правена па преправена, па повторно правена, за да биде повторно преправена, и така едно n-та пати добри години наназад. Најбитната работа е барем да ја видам таа пруга веќе еднаш, па после ќе се преправаат сите тие грешки.

Генерално земено, железница воведува нови стојалишта на места каде што граѓаните ќе упатат петиција дека има потреба од тоа. На пример, меѓу Скопје и Велес од пред неколку години беше воведено стојалиштето Смесница. Во Зелениково возот два пати стои, не само на железничката станица, така што некои корекции ќе може да се направат. Перо Чичо од стојалиште може да си добие некоја помала зграда во соработка со локалните власти во иднина.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 11-Jun-2016 at 11:36
Од проектираната Перо Чичо до плоштадот има 700м. Таа треба да биде главна станица.
Од чаламот си патиме!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 11-Jun-2016 at 14:57
Originally posted by BOJAN


Генерално земено, железница воведува нови стојалишта на места каде што граѓаните ќе упатат петиција дека има потреба од тоа. На пример, меѓу Скопје и Велес од пред неколку години беше воведено стојалиштето Смесница. Во Зелениково возот два пати стои, не само на железничката станица, така што некои корекции ќе може да се направат. Перо Чичо од стојалиште може да си добие некоја помала зграда во соработка со локалните власти во иднина.


Тоа и е проблемот. Може да воведе ново стојалиште, но не може стојалиштето да го преправи во железничка станица, бидејќи истата подразбира минимум два пружни колосека. А за стојалиштето Перо Чичо, почетокот на тие два колосека треба да биде уште пред надвозникот над улицата Ѓ. Петров, што значи ако тоа не се направи сега, односно да се преправи и прошири сегашниот надвозник за да има место за два колосека, тогаш нема да се направи никогаш.

Меѓународните возови нема да стојат на постојки, туку само на станици, така што кумановци може да бираат дали да се симнат на сегашната Железничка Станица или во нивите покрај Режановце, (јасно е дека нема да изберат ниедна од овие две опции), кога МЖ не зема во предвид да ја изгради главната станица за Куманово во Перо Чичо, која со својата централизираност и близината на градските автобуски постојки одговара на 90% од жителите на градов.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 11-Jun-2016 at 20:00
Како изгледа сега просторот, а каков потенцијал има,..., страшно нешто. Од ругло на градот може да биде симбол на градот. Да се сруши првиот ред стари куќи, ромска населба, и да се направи барем 1 ред столбови да се прошри спрема реката и да се направи нешто со кое што ќе се гордее градот и ќе има долгорочна привлечна енергија.
Тука треба да се направи транспортен центар како во Скопје. Ама на кого да му текне. Има повеќе од доволно простор.



Можеби е подобро луѓе што немаат визија да не чепкаат ништо да не го упропастат потенцијалот.

Edited by Bojan10 - 11-Jun-2016 at 20:04
Од чаламот си патиме!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.281 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.