build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 24-Jun-2016 at 23:45
Извинете за лошиот квалитет.





Edited by Obedineta Makedonija - 24-Jun-2016 at 23:46
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 26-Jun-2016 at 23:11


Edited by Obedineta Makedonija - 26-Jun-2016 at 23:12
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15036
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 29-Jun-2016 at 08:47
СРБИЈА И МАКЕДОНИЈА ЌЕ ИМААТ ЗАЕДНИЧКА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА

Србија и Македонија ќе имаат заедничка железничка станица на преминот Табановце. Двете земји денеска во Белград потпишаа договор со кој овозможија формирање на заедничка станица, со што значително ќе се намали времето на патување и царинските процедури на граничниот премин. Воспоставувањето на заедничка станица за двете земји ќе го скрати преминот на патничките возови во просек за 30 минути, а ќе се забрза и постапката за царинење стока, бидејќи возовите ќе застануваат само еднаш. Единствениот премин ќе ги замени постојните два гранични пункта во Прешево и во Табановце. Тој ќе се наоѓа во Табановце, на македонска територија, каде што ќе бидат лоцирани граничните служби на двете земји.

Со потпишувањето на протоколите меѓу двете земји, надлежните институции во Србија и Македонија ја регулираа соработка на граничната полиција, царината, фитосанитарните и ветеринарните власти, како и организацијата на железничкиот сообраќај на граничната линија во заедничката станица Табановце.

http://utrinski.mk/?ItemID=AB36DEC1D035124B8E287A7D38A8783A
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 29-Jun-2016 at 09:45
Ова е одлична вест. Да се надеваме дека и односите помеѓу железниците на Словенија, Хрватска и Србија ќе се оправат за повторно да видиме воз од Љубљана или евентуално од Загреб па до Солун.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 18-Jul-2016 at 17:54
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 19-Jul-2016 at 11:10

"..инвестицијата е вредна 1.9 мил евра..“

Ова само за битолската?

Бидејќи делува конфузно со информацијата од порталот Билд: „Со проектот вреден 5 милиони евра досега се санираа железничките станици во Велес, Градско, Прилеп, Неготино, Демир Капија, Табановце и во Скопје.“

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15036
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 19-Jul-2016 at 11:32
Алелуја! Некои од наведените работи требале да се направат уште пред едно 50-60 години (на пример, асфалтирање на паркингот покрај железничката). Но, добро е, кај и да е ќе фатиме чекор со нормалниот свет.
За сè има вторпат
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 20-Jul-2016 at 21:41
Интересни се роковите за реконструкција на ЖС Битола кои се објавени на таблата пред самата станица. Мислам дека пролонгирањето е поради доцнење на дозволата од Управата за заштита на културното наследство.
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 27-Aug-2016 at 15:49
ЖС Битола (26.08.2016)
[1]

[2]
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 751
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 27-Aug-2016 at 22:10
сполај ти Могли за сликите
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15036
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 28-Aug-2016 at 14:33
Конечно и вториот град по големина во земјава да добие достојно железничко здание. Се надевам дека ќе ја уредат и околината.
За сè има вторпат
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 751
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 17-Sep-2016 at 03:34
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 17-Sep-2016 at 09:58
Евала това Битола ли е!!!!!Bow
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 17-Sep-2016 at 09:59
Ако е така докъде сте с изграждането на линията към Лерин -постнете некоя слика!!!!Thumbs%20Up
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 18-Sep-2016 at 15:25
Originally posted by geny

Ако е така докъде сте с изграждането на линията към Лерин -постнете некоя слика!!!!Thumbs%20Up


Не се гради веќе. Пропадна во корупција as always
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 29-Oct-2016 at 14:25
Еве нешто повторно од денес Подлогата за фасадата е поставена, се надевам за брзо ќе биде и фасадата. Бидејќи внатре се работеше, немам слики од внатрешноста. Инаку, бидејќи зградата на железничката е малку подалеку од главниот перон, железничарите побарале да се покријат пероните, за да има каде да чекаат патниците, бидејќи чекалницата е многу мала, но ништо од тоа.

[1] Поглед од влезната страна


[2] Поглед од пероните - левиот дел од железничката зграда е продолжен и таму се сместени тоалетите.
(никако не можев да сликам убаво, сонцето не беше баш пријателски расположено )


[3] Еве нешто одблиску


[4] Првиот перон. Интересно е тука што прво беше предвидено да се подигни целиот перон, но потоа го подигнаа само половина со изговор, цитирам: „Толку е долг возот, нема потреба да биде до крај“. (Тоа може да се забележи во далечината на сликата). А дали и вториот перон ќе го подигнат, ќе видиме, иако не верувам.
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 751
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 29-Oct-2016 at 16:25
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15036
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 29-Oct-2016 at 19:15
Ах, тој бекатон...
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 30-Oct-2016 at 09:42
Настрана од него, ете спомна Могли погоре - ја скратиле должината планирана за поплочување, за другите колосеци ништо, се барало покривање барем до првиот перон - ништо..нека седат луѓето на минус во зима.Топло е на зима во Битола
Посериозно да го сфатеа ќе се покриеше помеѓу :
- сите колосеци до првиот премин кај Карпош/Кланица
- сите индустриски/помошни колосециод пред ЖС до СД Пелагонија

Дополнително надземен премин преку пругата на две места после станицата каде често се движат пешаци (па макар и заградена била од страна оти секогаш ќе имаме херои кои упорно би се движеле по колосек и од тие пет дневни воза ќе читаме црни хроники).Истото можда и кај Јени Маале и Торпедо.

Добро би било и странично заградување на колосекот кај црквата Св. Недела, Лукоил, Лозар се до Оризари, сепак тука пругата е залепена помеѓу патот и сите овие објекти со доста движење на пешаци и возила.

Досадно е да звучиме како расипана плоча и 'да се жалиме' на овие недостатоци, ама еднаш нешто да се изградеше според планираното или посерозно...


Edited by Тркало - 30-Oct-2016 at 10:00
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 30-Oct-2016 at 11:16
ЕУ ни плати за ВЦ-иња конечно на железнички да имаме, не можат секој детаљ да ни го купат.
А битолската општина е презафатена со обемот на проекти кои се во реализација, не можи да мисли на вакви тривијални работи.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.