build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 02-Nov-2016 at 17:24
Проблемот со чекалницата на ЖС Битола е тоа што покрај тоа што беше заклучена со години, полна со пајажини и на средина стоеше само едно мало ќумбенце - погледот не е кон пероните, туку кон улицата, па така, луѓето кои би седеле внатре не се информирани за ништо. Затоа се бараше покривање на пероните, за да има каде да се чека. А, што се однесува до бекатонот... немам зборови
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 06-Nov-2016 at 18:38
Тетовската (лево)...

2016-04 - MK - Tetovo by J. N., on Flickr

...и прилепската.

2016-04 - MK - Prilep by J. N., on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Robbi-MKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Oct-2008
Location: GER, Dortmund
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 06-Nov-2016 at 20:32
@Џоле
Прилепската ми изгледа kako комплетно да е готова, реновирана жел.станица, подигнати перони,  ново осветлување...кај тетовската не гледам ново осветлување, нови т.е  подигнати перон... не се стигнати до таму?
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 06-Nov-2016 at 21:06
Кај тетовската мислам дека се реновираше само зградата.
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 10-Nov-2016 at 23:05














извор:

https://www.facebook.com/misajlovskivlado/posts/1595375567436140

Edited by Џоле - 10-Nov-2016 at 23:07
За сè има вторпат
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 751
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 16-Nov-2016 at 04:20
2016.11.08







Back to Top
Kid_A View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2014
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Kid_A Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 16-Nov-2016 at 12:55
Колку време ќе помине додека фасадите не бидат надоградени со навивачките натписи и графити на дебилите кои ги упропастуваат сите можни нови фасади?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 20-Nov-2016 at 21:36
„Реконструираната“ скопска железничка станица...


010 Скопье-Жд.jpg


018 Скопье-Жд.jpg

Внатре


012 Скопье-Жд.jpg



Edited by Џоле - 20-Nov-2016 at 21:37
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 21-Nov-2016 at 18:17

тоа што пероните не се поплочени до крај не ми смета многу, со оглед на тоа дека и дава и така не се користат (е сега нормално дека можеле малку да ги средат за естетика)
тоа што не ми се допаѓа е што ги сменија плафоните, се изгуби интересната форма што ја имаше плафонот со носачите, а исто така не инвестирале малку повеќе во осветлувањето... џабе што е ново се, кога пак личи на некоја запуштена дупка во темница (а и баш на сликава од Џоле се гледа дека не работа две неонки )
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 25-Dec-2016 at 22:00
После две и пол години од т.н. реконструкција на железничките станици и уште барем две-три години претходно од активна пропаганда на цела влада, железничката станица во Велес СЕ УШТЕ не е пуштена. Ако сакате да чекате воз во декември, тоа ќе мора да го направите надвор на ладно. Како и досега, има импровизирана билетара во железничката барака до станицата. Повеќе на фото:














Back to Top
TUR_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jan-2017
Location: POLSKA
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TUR_ Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 03-Jan-2017 at 19:33
There are five trains between Skopje and Bitola 541 641 643 543 645. Which one is operating as traditional train: diesel locomotive with wagons?




Edited by TUR_ - 03-Jan-2017 at 19:56
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 03-Jan-2017 at 21:50
Originally posted by TUR_



There are five trains between Skopje and Bitola 541 641 643 543 645.
Which one is operating as traditional train: diesel locomotive with
wagons?


Unfortunately, they don't operate anymore. Macedonian Railways use only DMU's for all trains to Bitola. I recommend you to travel between Skopje and Prishtina. For sure, on this line you can find diesel locomotive with 1-2 wagons. Also, from time to time, diesel locomotives are used for trains to Kicevo. Again, there's only one afternoon train between Skopje and Kicevo.
Back to Top
TUR_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Jan-2017
Location: POLSKA
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TUR_ Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 06-Jan-2017 at 09:15
Thank you for your message. If there is no wagons, I'll try to travel to Bitola by Macosa DMU, and then go back to Skopje from Kicevo. But still don't now which train will be operating with Macosa DMU between Skopje and Bitola... 541 641 643 543 645? 
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 16-Jan-2017 at 18:00
Чекалницата во жел. станица во Велес - немале доволно пари за нова клупа, па ја оставиле старата Инаку, мора да се признае дека лека-полека Македонија граби напред, и сега затоплени и чисти чекалници зимно време стануваат дел од нашата реалност.





Од петокот отворена е чекалницата на Железничка станица Велес. Таа е затоплена и чиста, така што може да ги прими патниците кои патуваат од Велес.

Ова доаѓа откако минатата седмица тие реагираа, дека на -15 степени мораат и по пола саат на отворено, да ги чекаа возовите додека стигнат во Велес, и го продолжат патувањето.

Станицата во Велес е реновирана уште во ноември минатата година, тогаш завршија градежните активности, но се уште   не е предадена во функција.


http://tirekovmirece.com/Novost/%D0%A7%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0--%D0%96%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%B2%D0%BE-%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%81%2c-%D0%B3%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5--

Edited by Џоле - 16-Jan-2017 at 18:01
За сè има вторпат
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 511
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 16-Jan-2017 at 18:41
Не сум нешто да кажам "фан" на овој вин на превоз, поради тоа што не ми е исплатлив, барем за мојот студентски буџет Big%20smile, но за поздрав е оваа реновација која се одвива на станициве, сепак барем од тоа што го знам, низ балканот останатите држави се многу по напредни од нас. Ми се допаѓа "унифицирањето" на сите станици во еден ист/сличен стил, пристијно, чисто, сосема доволно како за почеток. Одамна немам патувано низ МК, така се надевам ќе има можност во блиска иднина..
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 17-Jan-2017 at 05:36
Klupata e del od istoriskoto nasledstvo, nema logika da ja menuvaat
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 20-Jan-2017 at 14:37
обро е добро е , како и да е има напредок , полека но сигурно се оди кон добра насока кога станува збор околу железничките станици.Но премините главно низ целата држава сепак се проблем ,и се во многу лоша состојба ,на многу места рампата не се ни пушта , нема никаков знак звучен или светлосен каде што ќе те предупреди дека надоаѓа воз , башка за со возило да го преминеш преминот не е рамно нема убав под така што треба скрос да забавиш и полека да 'лазиш' и се тоа доведува до многу опасни ситуации , под итно мора да се реши тој проблем и да се среди ,немора тоа да биде кој знае што , доста е и една цевка да се стави ама да работи да се пушта и крева може некој ќе ми се смее ама жалосно е во 21 век да не работат рампите ,и да се пуштаат и знаците да работат и да знаеш дека надоаѓа воз.Постепено или целосно да се направи проект за реконструкција на сите премини во државата.Убаво е кога има нови возови еве и кога станиците добиваат нов изглед и се тоа пропаѓа во вода кога нај основното нешто за одвивање на еден железнички сообраќај е во катастрофална состојба а воедно и опасно по животот на сите кој што ги користат тие премини , по секоја цена мора под итно да се решава тој проблем.Да не
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 20-Jan-2017 at 14:39
Добро е добро е , како и да е има напредок , полека но сигурно се оди кон добра насока кога станува збор околу железничките станици.Но премините главно низ целата држава сепак се проблем ,и се во многу лоша состојба ,на многу места рампата не се ни пушта , нема никаков знак звучен или светлосен каде што ќе те предупреди дека надоаѓа воз , башка за со возило да го преминеш преминот не е рамно нема убав под така што треба скрос да забавиш и полека да 'лазиш' и се тоа доведува до многу опасни ситуации , под итно мора да се реши тој проблем и да се среди ,немора тоа да биде кој знае што , доста е и една цевка да се стави ама да работи да се пушта и крева може некој ќе ми се смее ама жалосно е во 21 век да не работат рампите ,и да се пуштаат и знаците да работат и да знаеш дека надоаѓа воз.Постепено или целосно да се направи проект за реконструкција на сите премини во државата.Убаво е кога има нови возови еве и кога станиците добиваат нов изглед и се тоа пропаѓа во вода кога нај основното нешто за одвивање на еден железнички сообраќај е во катастрофална состојба а воедно и опасно по животот на сите кој што ги користат тие премини , по секоја цена мора под итно да се решава тој проблем.Ако сакаме да чекориме кон замислената Европа и да сварно заличиме на нешто мора прво да се средат основните работи а без тоа никаде.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 21-Jan-2017 at 11:02

па доволно е и да почнеме со тоа што на самите „реновирани“ железнички станици, нема подземни/надземни пешачки премини
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 21-Jan-2017 at 11:43
Пред некој ден бев на скопската железничка станица и забележав две вакви машини за издавање возни билети. Едната е до влезот/излезот кон автобуската станица, а другата на сосем спротивниот крај лево. Фотографирав со мобилен, затоа простете за квалитетот на сликата. Исто така, забележав дека на неколку места протекуваше вода од таванот и беа паднати плочи од плафонот.

За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.