build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 872
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 09-Dec-2017 at 22:16
Лоши слики од битолската.

Страната што гледа кон перонот е готова околу самата зграда веќе подолго време, ама сепак карти се продаваа (до Октомври барем, можда се уште е така) во една шупа во распаѓање, залепена за железничката. Тоа што е завршено изгледа многу убаво.

Страната што гледа кон улицата, кон градот, е убаво средена до таму до кај што морало, но на 70 см од зградата „тревник“ од раскопана земја, кабли, ѓубре... стварно не знам што треба да се превземи, дали Хан лично со камшик да дојди па да го допази реновирањето до детал... Џабе бомбона зградата ако во гној лежи.

Кон перонот:


Кон улицата:


(не знам како да ги ротирам)


Патем, не се ли стандардите за боите на таблите на железниците меѓународни? До кај што се имам возено низ Европа, имињата на станиците се бели букви на сина позадина, а кај нас гледам сите табли се со црни букви на бела позадина.

Edited by hcitrS - 09-Dec-2017 at 22:16
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 18-Dec-2017 at 10:22
Иако железничките станици се реновирани пред повеќе од една година, во сиот овој изминат период, ова го говорам особено за железничката во Велес, не се направи напор објектите да се стават во функција. Сите патници седат надвор за да ги чекаат возовите. Со сила да сакаш да ги отргнеш патниците од воз, ова немаше да го правиш!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 20-Feb-2018 at 11:06

Студентски проект за ревитализација на железничката станица во Скопје

http://www.design.mk/talenti/nikolovski-revitalizacija-na-zeleznicka-so-murali/





Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 26-Apr-2018 at 09:51
Реконструираните железнички станици и по речиси три години од завршениот зафат не се пуштени во употреба. Говорам за железничката станица во Демир Капија. Наместо во реконструирана чекална, патниците чекаат воз на перон, во тревникот до станицата, на под пред зградата, на скалите од железничкиот магацин.

КОЛКАВА Е НЕСПОСОБНОСТА ШТОМ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗВАДИ УПОТРЕБНА ДОЗВОЛА ЗА СТАНИЦИТЕ?
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 201
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 14-May-2018 at 20:03
i vo Bitola ne e pustena vo upotreba, a e gotova
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 23-May-2018 at 18:07

Промоција на реконструираните железнички станици во Велес и Чашка

http://www.mtc.gov.mk/promocija-na-rekonstruiranite-zeleznichki-stanici-vo-veles-i-chashka

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 21-Aug-2020 at 12:05
Со 120.000 евра се реконструира ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО ТЕТОВО



Железничката станица во Тетово со реконструкцијата која е во тек, треба да добие комплетно нов изглед и инфраструктура.

Јавното претријатие за железничка инфраструктура „Железници на Република Северна Македонија“ согласно Договорот за јавна набавка на работи објавен на Бирото за јавни набавки на фирма со седиште во Мала Речица за реконструкцијата треба да плати 7.306.558 денари (околу 120 илјади евра) и 1.315.180 денари за данок на додадена вредност (над 21 илјади евра). Предвидени се градежни работи (како и рушење и демонтажна), електричарски работи, термотехнички работи и водоинсталатерски работи.

Договорот е потпишан на 20 мај и според обврските, економскиот оператор има 90 дена за извршување на градежните работи и реконструкцијата.

Железничката станица во Тетово е изградена 1952 година заедно со тогашното поставување на нова железничка пруга од Скопје преку Тетово и Гостивар до Кичево.

– Поврзувањето на Тетово со Скопје и Гостивар преку денешната пруга почнало во 1951 и е завршено наредната година, со тоа што е изграден објектот на железничката станица. Новата пруга е замена на старата теснолинејка (градена уште од 1916) со нова стандарна поширока железничка пруга, наведува Дарко Гавроски, на својот портал за историјата на Тетово.

Од Тетово со воз засега има две линии, една кон Скопје и една кон Кичево.

https://vecer.mk
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 21-Aug-2020 at 17:07
Оваа станица кобајаги беше реновирана 2014-та. Уствари беше тогаш само окречена и од фасадата се тргна еден политички неподобна табла со еден збор што денес помалку се користи, а порано бил колоквијален израз за една етничка заедница. Неможам да најдам вест за истата работа од архива.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 02-Sep-2020 at 15:00
Железничките станици во Тетово, Гевгелија и Скопје се реконструираат, патници на станиците нема

Трите железнички станици во Тетово, Гевгелија и Скопје годинава е предвидено да се санираат со финансиски средства обезбедени од Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ. Во Тетово во тек е темелна реконструкција на станичната зграда, со која ќе се обноват чекалната, билетарата, санитарните јазли и останатите простории во рамките на железничката станица, а предвидена е и санација на фасадата, прозорците и вратите, со што надворешноста на објектот ќе добие нов лик.

Од јавното претпријатие во моментов работат и на хидроизолацијата во рамките на главната железничка станица во Скопје, така што конечно треба да се реши проблемот со протекувањето на вода и влагата што се појавуваат во просториите во рамките на Транспортниот центар-Скопје. За изведувач на реконструкцијата на тетовската железничка станица е избрана фирмата „АННРА-ЦЕНТРУМ“ од Мала Речица, додека во Скопје работите ги изведува „Дрво-пром“ од село Мородвис.

За изведба на двата реконструктивни зафати се издвоени финансиски средства од околу 430.000 евра. Дополнителни финансии се планирани и за доградба на објектот на железничката станица Гевгелија, која е влезена во годинешната програма за работа на Јавното претпријатие, но за овој градежен зафат неодамна пропадна распишаниот тендер за избор на изведувач. Градежните работи на гевгелиската железничка станица ќе отпочнат штом се избере изведувач.

Во меѓувреме, Јавното претпријатие за железничка инфраструктура склучи договор за чистење на главната железничка станица во Скопје, како и на железничките станици во Велес, Тетово и Скопје-Товарна. Со склучениот договор со фирмата „Стед-комерц“ од околу 11.500 евра треба да се стави крај на нечистите тоалети, чекални, билетари и останати простории на овие железнички станици, за кои патниците голем број пати реагираа во минатото.

И додека од ова јавно претпријатие работат на создавање на минимум услови за нормално патување на граѓаните со воз, на железничките станици во земјава има сè помалку патници. Од железничките станици во Тетово лани отпатувале само 3.000 патници, додека гевгелиската станица во 2019 година имала 21.000 патници, покажуваат податоците на Државниот завод за статистика. Во Скопје со воз во текот на 12-те месеци лани патувале само 245.000 патници. Причина за ова е малиот број на возови што сообраќаат во земјава, па така на релацијата Скопје-Кичево-Скопје годинава сообраќа само еден пар возови дневно, додека меѓу Скопје и Гевгелија има два пара патнички возови во едно деноноќие.

https://meta.mk/zheleznichkite-staniczi-vo-tetovo-gevgelija-i-skopje-se-rekonstruiraat-patniczi-na-staniczite-nema/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 20-Sep-2020 at 19:53
Реконструкција на тетовската железничка станица (од фб)







рендери





За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 02-Nov-2020 at 14:47


ЖЕЛЕЗНИЧКАТА СТАНИЦА ВО ТЕТОВО ОБНОВЕНА ЗА ПРВПАТ ОТКАКО БЕШЕ ИЗГРАДЕНА ПРЕД СЕДУМ ДЕЦЕНИИ



По речиси седум децении откако е изградена, железничката станица во Тетово доби ново руво. Таа е целосно надворешно и внатрешно реконструирана, а обновени се и пероните на станицата.

„Откако е изградена, на железничката станица само еднаш е интервенирано и тоа за поправка на покривот. Сега со реновирањето е решен долгогодишниот проблем со атмосферската канализација, целиот паркинг простор околу станицата е асфалтиран, направен е пристап за лица со посебни потреби, променет е покривот, обновени се чекалната и билетарницата и поставена е енергетски ефикасна фасада. Обновени се и станичните колосеци, а променети се и дотраените железнички прагови“, изјави Фестим Халили, директорот на ЈП за железничка инфраструктура при Железници на Република Северна Македонија.



Сега треба да се работи на зголемувањето на бројот на возови кои поминуваат низ станицата. Според сегашниот возен ред, возовите на релација Скопје-Кичево сообраќаат само двапати на ден, еднаш наутро и еднаш навечер.

Железничката станица во Тетово е пуштена во употреба на 25 мај 1952 година. На нејзината предна фасада стоеше спомен-плоча која објаснуваше дека станицата е изградена со доброволна работа на 52.000 жители од тетовскиот крај и со помош на припадниците на тогашна ЈНА. За изградбата биле дадени 996.832 работни часови, во вредност од тогашни 139.570.480 динари. Со денешната реконструкција, спомен-плочата ја снема од фасадата и не се знае каде е. Халили вели дека не знаел за ова и дека ќе испита кој ја тргнал плочата и каде завршила.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/zheleznichkata-stanitsa-vo-tetovo-obnovena-za-prvpat-otkako-beshe-izgradena-pred-sedum-detsenii/
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 02-Nov-2020 at 19:00
Спомен-плочата очигледно нема да се врати гледајќи ја содржината и сигурно се смета за неподобна повеќе.

Edited by ehrlich - 02-Nov-2020 at 19:00
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 02-Nov-2020 at 19:12
Спомен плочата е тргната од пред неколку години кога имаше претходна реконструкција.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 02-Nov-2020 at 20:19
Шиптари а потоа братство единство😂 абе невидени безобразни луѓе.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 02-Nov-2020 at 20:29
Ништо навредливо немало во тоа ословување. Побарајте извадоци од радио и телевизија од пред 60-70 години, нарекувањето "Шиптари" било нормално и произлегувало од тоа што самите луѓе се така нарекувале, со една буква плус де. Исто како што некаде фигурираат како Арнаути, Арбанаси итн. Но дојдоа модерни времиња, јбг.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 02-Nov-2020 at 20:31
Originally posted by Закон за употреба на јазиците

Член7

(1) Називитенаинституциите одчлен1став(3)ичлен2став(3)одовојзакон,какои ситедругиинституции инивнитеподрачниединицивоединицитеналокалната самоуправа вокојанајмалку20%одграѓанитезборуваатслужбенјазикразличенод македонскиот јазикивоСкопје,ќесенапишатнамакедонскијазикинеговотокирилско писмоинајазикотштогозборуваатнајмалку20%одграѓанитеинеговотописмокакои наанглиски јазик.Називите ќебидатсоистаголемина ифонт,пришто називот на македонски јазик и  писмо ќе биде напишан прв.
apj.gov.mk
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 02-Nov-2020 at 22:08
Originally posted by Marxentric

Ништо навредливо немало во тоа ословување. Побарајте извадоци од радио и телевизија од пред 60-70 години, нарекувањето "Шиптари" било нормално и произлегувало од тоа што самите луѓе се така нарекувале, со една буква плус де. Исто како што некаде фигурираат како Арнаути, Арбанаси итн. Но дојдоа модерни времиња, јбг.

Чекај чекај една буква? Би било за тебе ок да те нарекувам Макдонец? Или славомакедонец? Колку што знам на македонски се нарекува Албанец а не Шиптар, ако сакаш да почитуваш тогаш и точно а тоа е Shqiptar. Faleminderit
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 03-Nov-2020 at 01:14
Самата табла по себе нема нумизматичка вредност, вредноста е лоцирана во објаснувањето на настанот. Да објаснам подетално, значаен е настанот кој се случил 1952-ра година изградбата на пругата, самата табла не е значајна по ништо иако постои неколку децении и е поставена временски оддалачено од самиот настан кој го референцира, така да не гледам што би било проблем ако се прилагоди таблата на модерните ословувања. Така да пожелно решение би било, наместо "...Македонци, Шиптари и Турци...", едноставно да се стави нова табла со "...Македонци, Албанци и Турци..." и животот да продолжи да си тече понатаму. Греота е да се прерипа еден историски момент на поврзување, колку и да е минорен, а суровата вистина е дека ги немаме баш многу заеднички.

Не ја гледам поентата во ова некое наметнато инсистирање дека или таблата треба да ја има со "Шиптари" на нејзе или неможе да ја има. Зашто да не има некое вакво out-of-the-box решение, кое не е ни толку out-of-the-box па крај крајева. Незнам од каде ова до толку задоволство да се протне некое ословување кон народ кој не сака да биде така ословуван, и да се бара некакво оправдување за тоа, некаков sugarcoating дека ете таблата во оригинал била таква и мора да е понатаму таква. Била! Минато време! Нема да биде таква понатака. Па уште од Македонци да се отвораат темиве, како проблематизирана нација, а да немаат разбирање општествено за овие теми, не ми е јасно. Дебативе се тераат уште во утринските емисии по српски тевизии кај Миломир Мариќ и никаде веќе по балканов. Аман веќе, grow up!! Ќе викнат албанец гостин во саат време емисија, и пола саат ќе изгубат на прашањево "Албанци или Шиптари", губат време на затворено прашање!

Edited by user8642 - 03-Nov-2020 at 01:18
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 03-Nov-2020 at 08:06
Реконструирана железничката станица во Тетово – возовите се од 80-те, граѓаните малку знаат за нивното функционирање



https://mk.tv21.tv/rekonstruirana-zheleznichkata-stanitsa-vo-tetovo-vozovite-se-od-80-te-graganite-malku-znaat-za-nivnoto-funktsionirane/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 03-Nov-2020 at 12:21
Уште една фотка...



https://meta.mk/portalb-vo-tetovo-renovirana-zheleznichkata-stanicza-posle-70-godini-no-nema-koj-da-patuva-od-nea/
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.146 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.