build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 17>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Железницата низ историјата
    Posted: 15-Jan-2009 at 13:07


Од се срце се надевам дека Македонија ќе го реализира овој проект
и нема да бидеме последната земја во Европа (не рачунајќи ја Албанија) која има оваков рекоструиран историски воз, за промоција и туризам.

Извор: Министерство за култура на Р. Македонија
ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА ОСТВАРУВАЊЕ НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС ВО КУЛТУРАТА ВО 2009 ГОДИНА
http://www.kultura.gov.mk/documents/GODISNA_PROGRAMA_KULTURA.pdf

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 15-Jan-2009 at 13:25
Еве ја и самата локомотива која треба да блесне во сиот свој сјај



И краток клип од истата


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 15-Jan-2009 at 17:51
ne preostanuva nisto osven da se nadevame
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4414
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 15-Jan-2009 at 23:10

А нема некоја малку позачувана? Уствари колку воопшто парни локомотиви има кај нас? Во било каква состојба, има ли некоја бројка?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 15-Jan-2009 at 23:48
Ова е во многу полоша состојба од предходната исто во Велес ЈЖ 01-046



Видео клип од истата



И третата која е во Гевгелија JZ 61-011 и е во добра кондиција но е мала за оваква намена



Сума: 3 парни локомотиви од 1435 мм (нормален колосек), 1 локомотива 760 мм (тесен колосек која никогаш не работека во Македонија) и 2 локомотиви од 600 мм (тесен колосек од 1916 година кои се права езотерија) една во Кичево и втората во Горче Петров

Следат и овие слики
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 16-Jan-2009 at 00:13
Локомотивата серија 83 во Лисиче во сообраќајниот школскиот центар



Бригадната локомотива серија 99,4 во Кичево



Бригадната локомотива серија 99,4 во Горче Петров

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 16-Jan-2009 at 05:00
Валдимир има ли можност за модифицарењо за осната ширина на локомотивите. Техничка можност сигурно може да се изнајде, ама дали се практикува тоа низ свет, дали си слушнал за некој таков случај?!

Оваа локомотивава што е наменета за реновирање многу ми изгледа хаварисана, тешко да излезе од таа рѓа нешто. Којзнае колку железо само ќе треба да се смени!! Но чим веќе се нафатиле, тогаш ваљда има шанси да се оправи.

На првата слика од локомотивата што ќе се реновира, малку погоре се гледа позади ѓепекот за јаглен. Да не имаш некоја слика од близу?!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 16-Jan-2009 at 05:28
 
Ептен е крнтија али ако успеат убаво да ја реновираат замисли какви before and after слики ќе имаме Drool
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 16-Jan-2009 at 23:02
Порано во времето на парни локомотиви во некој случаи се практикувало да се промени ширината за некој потреби. Денес се гледа да се зачува аутентичноста до секој детал.
Иначе ако мислиш за промена на онаја лок. од 760 мм, таја возела на Шарган - „Шарганска осмица“ денес една од атракциите во Србија, заедно со „Романтика“ и „Плави воз“.

Еве ја денес словеначката 33-037-ката сликана од приателот Дејан кој ја има онаја репортажа за железн. во МК, која чак беше во полоша состојба од нашата. Така да денес нама крш кој не може да се направи Smile





П.С. Во Германија не остана парна локомотива не обновена, буквално сите се обновени и во употреба

Edited by Vladimir P - 16-Jan-2009 at 23:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 17-Jan-2009 at 00:11
Владимир да не знаеш одприлика колку трошат локомотиви?! И у јаглед и у киловати?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 17-Jan-2009 at 01:35
Тешко е да се одговори колку трошат

Прво треба да постигне „работна температура“ додека се загрее водата, и го створи одредениот притисок
Квалитетот на јагленот, лигнит или камен јаглен.
Одржување во ладен режим

Иначе оваа локомотива е отприлика 625 kW (850 KS) - 770 kW (1050 KS), знае да повлече 220 тони патнички вагони со брзина од 80 km/c
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 17-Jan-2009 at 01:55

добро ова антиквитетите имале заоблени површини по тркалата или рамни, мислам дека во прво време кривини не фаќале, дали Владимир!? 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 17-Jan-2009 at 02:11
Originally posted by beTon

добро ова антиквитетите имале заоблени површини по тркалата или рамни, мислам дека во прво време кривини не фаќале, дали Владимир!? 


Незнам дали добро те разбрав, но ако мислиш како фаќале кривини тогаш еве еден систем KLIEN-LINDNER кој е од 1881 година, кој се на нашите 99.4 две лок.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 17-Jan-2009 at 02:30
да но од она што го имам читано мислам дека првите пруги биле пушка прави затоа и прашувам дали има тоа некаква врска и со нашиве антиквитети, незнам колкави завои можеле да совладаат тогаш но за да го сторат тоа освен ситемов и тркалата треба да имаат заоблување http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070522102829AASzBDH . кога веќе паднавме на муабет за тркалата кај нагибните возови има некој посебен систем или само вагонот се навалува?

Edited by beTon - 17-Jan-2009 at 02:31
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 17-Jan-2009 at 02:41
Како прво незнам од кај ти е информацијава дека сите пруги биле пушка прави?!Dunno

Што се однесува до радиусите кои ги совладуваат возовите сега малку испомеша и чиста физика! Постарите пруги имале и помали радиуси кои што лесно можеле да се совладаат. Денеска мислам дека најмалите радиуси се 250 метри што е дури и ретко. Низ Македонија најмалите се околу 300 метри. Чим вакви релативно мали радиуси се совладливи сигурно не е проблем за локомотивата за заврти некој радиус од 500 метри без дополнителен систем за вртење на тркалата.

Што се однесува до нагибот, мора да биде во зависност од просечната брзина со која се вози низ кривината.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 17-Jan-2009 at 02:57
Originally posted by beTon

да но од она што го имам читано мислам дека првите пруги биле пушка прави

Освен лок. на Стивенсон - Rocket која идела на дрвени прави шини.

Originally posted by beTon

затоа и прашувам дали има тоа некаква врска и со нашиве антиквитети, незнам колкави завои можеле да совладаат тогаш но за да го сторат тоа освен ситемов

Минимални радиуси на кривините изнесувале 30°-35°

Originally posted by beTon

и тркалата треба да имаат заоблување http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070522102829AASzBDH .

Тоа е веќе физика, дали да ја отвараме. Иначе во контекст на тоа на одредено време се менуват венците на тркалата на лок и вагоните, од триењето.

Originally posted by beTon

кога веќе паднавме на муабет за тркалата кај нагибните возови има некој посебен систем или само вагонот се навалува?

Потпуно исто ко и старите, и таму се абат тркалата, но со нагибност на композицијата се добива во брзина на кривините.

----
Еве веќе има и побрз одговор од lslcrew


Edited by Vladimir P - 17-Jan-2009 at 03:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 17-Jan-2009 at 03:09

Originally posted by lslcrew

Што се однесува до радиусите кои ги совладуваат возовите сега малку испомеша и чиста физика! Постарите пруги имале и помали радиуси кои што лесно можеле да се совладаат. Денеска мислам дека најмалите радиуси се 250 метри што е дури и ретко. Низ Македонија најмалите се околу 300 метри. Чим вакви релативно мали радиуси се совладливи сигурно не е проблем за локомотивата за заврти некој радиус од 500 метри без дополнителен систем за вртење на тркалата.

не ми е малку јасно што каде и како сум испомешал, но за да воз совлада кривина убаво кажува линкот дека треба и лежиштата на тркалата да имаат заоблување, односно да не бидат рамни!

@ Владимир значи да се вратам на првото мое прашање! лежиштата на тркалата и кај парниве локомотиви имале заоблување(не биле пушка прави), односно попрецизно, кога, дали и колку ова со тркалата влијаело брзо да се совладуваат поголеми завои на времето, или за тоа цела заслуга ја има системот што го посочи горе! 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 17-Jan-2009 at 03:21
Во никој случај - крути (пушка прави), се прилагодуваат кон кривината и парните локомотиви како и денешните, кој повеќе кој помалку.

На ова ли мислиш

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 17-Jan-2009 at 03:30
Thumbs%20Up тоа е тоа, но дали дали ова заоблување и порано постоело кај тркалата или е нешто што во дваесетиот век го примениле! еве го одговорот уште на почеток биле стокмени така http://library.thinkquest.org/18222/root/story2/page1/page1.htm
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 17-Jan-2009 at 03:38
На самиот почеток се сватило ова. И сликата од системот од 1881 е баш тоа да се ублажи триењето.


Или шематски

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.