Железницата низ историјата |
Post Reply | Page <1 1011121314 18> |
Author | ||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #221 Posted: 09-Aug-2011 at 10:29 | |
Еве и од мене една слика на старата кула за вода
|
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #222 Posted: 09-Aug-2011 at 10:31 | |
http://zenitprilep.com.mk/oko.html |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #223 Posted: 09-Aug-2011 at 12:01 | |
Веќе оваја тема ја имаме начнато за оваја преубава зграда која пропаѓа http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=549&PN=8&SID=57d7dd91c83z1a2e2ca166f7f55e3979 Edited by Vladimir P - 09-Aug-2011 at 12:02 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #224 Posted: 25-Aug-2011 at 12:57 | |
Железничката станица во Битола во текот на првата светска војна
|
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #225 Posted: 22-Sep-2011 at 19:01 | |
|
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Online Posts: 753 |
Quote Reply #226 Posted: 02-Oct-2011 at 20:23 | |
Dali postoi dokumentacija (ili fotografija) za vagonite-cisterni koi bea koristeni do 1991 god.
za prevoz na naftenite derivati od i do rafinerijata?
Edited by mon - 02-Oct-2011 at 23:42 |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #227 Posted: 02-Oct-2011 at 21:59 | |
Тоа се серија на цистерни Z најповеќе Zaes-z
Само со називот на Фершпед П.С. Во тоа време полно не беа ренумерисани |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Online Posts: 753 |
Quote Reply #228 Posted: 02-Oct-2011 at 23:44 | |
Znaci li toa deka vo vremeto na SFRJ samo Fersped vrsel dotur na derivati vo i od rafinerijata?
|
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #229 Posted: 01-Nov-2011 at 00:12 | |
Чисто колку за информација..
Edited by Danielbtmk - 01-Nov-2011 at 00:13 |
||
tomi_z
Senior Member Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
Quote Reply #230 Posted: 03-Nov-2011 at 10:27 | |
Има и галерија со распаднатите спални вагони... http://zoriv.blog.mk/2011/11/02/vozovi-shmrkshmrk/ |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #231 Posted: 03-Nov-2011 at 13:00 | |
оф оф ,колку ги има,жално е што многу малку се во употреба како што имам информации 1 репарирана и 1 стара, а уште 10-15 тина кои не се во употреба,стварно жално е,минимум треба да имаме 10 вакви ,се надевам ке се нафати некој си обнова на некој од овој тип на вагони или набавка на нови.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #232 Posted: 03-Nov-2011 at 15:00 | |
Убаво што некој ги овековечил овие вагони што одат на касација. Депо Лисиче во моментов е цело празно, има 5-6 патнички вагони што претпоставувам дека ќе одат на реконструкција во Колска во Велес, 10-тин а кушет вагони, дел во сообраќај, дел и тие за реконструкција и не знам конкретно колку спални вагони останаа, знам дека има 1 обновен спален вагон, а дали ќе се обновува дополнително тоа не знам. Во секој случај, не треба премногу да тажиме, секаде во Европа се укинуваат возовите на долгите релации(токму на тие се употребуваа спалните вагони) и се оди на укинување на ноќните возови во европските држави, така што иднината на спалните и кушет вагоните не е многу розова, барем во западноевропски рамки. Русија и Источна Европа е сосема друга приказна, таму ќе се користат уште долго спалните вагони. Македонија нема каде да ги користи овие вагон, единствена реална врска што би имала патници се околниве држави, посебно морињата во летниот период, но и самите знаете дека оваа година се укинаа и возовите во таа насока. Еве и една новост, дефинитивно и за возниот ред 2011/2012 година нема да сообраќа летниот воз Скопје-Бар-Скопје, одлучено е веќе помеѓу српските и црногорските железници. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #233 Posted: 28-Nov-2011 at 01:24 | |
Потикант од неколкудневните вести за ископот во железничкиот тунел во близината на село Бигла, Делчевско.
Овој тунел се наога на некогаш започнатата идеја за поврзуванје на Македонија со Бугарија, или продолжување на кракот од Кочани по течението на Брегалница преку Истибања во прва фаза до Царево Село или денешно Делчево а потоа преку Горна Џумаја (Благоевград) до Софија. Работите со проучување на трасата почнуват веднаш после окупацијата во 1941 година, а веќе во во половината на 1942 година е делумно готов проектот а со тоа запоцнува и неговата изведба. Бидејќи теренот не е поволен морало да се изградат 30-тина тунели и повеќе премини-мостови преку реката Брегалница што многу ја успорувала изграбата на пругата. Затоа се формирале секции во Кочани и Царево Село за да од двете страни паралелно се работи. Но со лошата состојба на фронтовите во 1944 работите се пркинати, така да останува нецелосно довршен потегот од Кочани до Исибања и мал дел од Царево Село во обратен смер, со завршени железнички станици во Исибања и Царево Село. Или скоро 7% од целата траса беше завршена. Така денеска Делчево има железничка станица во која никогаш не пристигнал воз. 41°58'4.23"N 22°46'33.88"E Оваја тема веќе е начнавме на: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PN=21 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #234 Posted: 24-Dec-2011 at 02:33 | |
Непозната Македонија - Во Градско била најубавата железничка на Балканот
"Во 1944 година, престанала да функционира најубавата и најголема зграда на железничка станица на Балканот. Германските трупи кога се повлекувале од Солунскиот фронт, ја минирале станицата Градско. Уништен е убав сон, кој требаше да трае додека постои населбата, бидејќи нивното постоење е меѓусебно поврзано. По речиси 90 години, малкумина знаат дека во 1923 година, во Градско, била изградена зграда на железничката станица, која, според сите критериуми, во тоа време била една од најголемите и најубави во Европа", ги читав овие страници од книгата "Мала Венеција" додека се возев во воз на релација Скопје - Градско. Токму таа книга беше предизвик да откријам парче душа од Македонија, да копнам под урнатините на старите шини во централниот дел на државата. Додека чекав на станицата во Скопје, некој рече: "Еве доаѓа каубојскиот воз". Зошто каубојски - не ми беше јасно... Целата репортажа е објавена во печатеното и во електронското издание на Вест. http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=2F5ED38F855A6C40B626F6D4845F2688 |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #235 Posted: 29-Jan-2012 at 20:03 | |
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #236 Posted: 29-Jan-2012 at 21:49 | |
Навистина интересна фотографија. Има ли некакво инфо околу нејзе (време, место, било што друго...)? Со оглед дека тенкот е Т-34, теоретски е можно дури фотографијава да датира уште од втората светска војна, бидејќи партизанските формации кон крајот на војната веќе располагале со ова советско орудие, мада со оглед на низа околности, сепак се сомневам дека е можна таква глетка во Македонија во тој период. Edited by Cloverstack - 29-Jan-2012 at 21:51 |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #237 Posted: 29-Jan-2012 at 23:44 | |
мене одма ми соличи(вероватно субјективно) на старата гимнастичарска сала во Кичево `Соколана` што се наоѓа одма до градскиот стадион,само сликава е од другата страна.можно е,кој знае.да се проба со размери нешто(растојание межу прозори итн)
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #238 Posted: 29-Jan-2012 at 23:47 | |
Ѓоко, сликата што ја постирав е од Винковци, пишува на нејзе. Ја постирав чисто да илустрирам дека на почетокот на 1945 партизаните веќе располагале со Т-34
|
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #239 Posted: 30-Jan-2012 at 21:09 | |
Извор: http://ronzielsteam.com/images/Foreign%20Countries/YUGOSLAVIA/YUGOSLAVIA_img-01.JPG Се работи за германска воена локомотива, го носи името BR 52 и е произведувана за време на Втората светска војна. Горната слика е од седумдесетите, некаде во поранешна Југославија. Бројот на локомотивата е ЈЖ 33-068. Еве друга која го носи бројот 33-087. Оваа локомотива денес е реставрирана и е дел од српскиот воз „Романтика“. |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Online Posts: 753 |
Quote Reply #240 Posted: 31-Jan-2012 at 01:10 | |
Dokolu lokomotivata so tenkot navistina e 33-068 togas taa bila na sluzba vo Belgrad-Lapovo-Pozarevac taka da najverojatno i fotografijata i e nastanata na taa trasa.
Edited by mon - 31-Jan-2012 at 01:14 |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
Post Reply | Page <1 1011121314 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |