build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 17>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 22-Jan-2009 at 15:33
Originally posted by anDarko

и такво едно здание не го обновиле веднаш а го изградија она чудовиште од станица Ohno



Ејјј зашто збориш така! Новата железничка е многу бољи него старата по многу фактори како локација, пристапност, функционалност! Башка новата станица вреди многу повеќе во својот архитектонски стил него што старати си вреди во својот стил. Старата железничка освен што е интересна за гледање за друго не би се сложил. Одлична зграда за градска администрација!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 22-Jan-2009 at 15:47


Апсолутно се сложувам а би додал и дека новата железничка станица може да изгледа многу убаво доколку се догради и одржува како што треба.

Зарем и и железничката во Берлин која е комплетирана пред само три години е чудовиште? ОК таа е многу пограндиозна од Скопската и по технички критериуми но мислам дека апсолутно може да се повлече одредена паралела.

Скопската е убедливо супериорна железничка станица на Балканот па и пошироко не еднашка сум запознал луѓе кои го посетиле Скопје меѓу другото и заради железничката станица па некои и специјално за нејзе. Жално е што еден таков објект е руиниран.

Навистина не ја разбирам аверзијата кон постземјотресно Скопје... Ohno








Edited by pbanks - 22-Jan-2009 at 15:49
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 22-Jan-2009 at 16:07
не ме сфаќај погрешно - почитувам доста современа и функционална архитектура. Даде убава парарела со сликиве од Берлин. Кога би била комплетирана и нашава на сличен начин, би било сосема поинаква приказна.

Ваква каква што е сега, делумно покриена, запуштена - е само едно гломазно бетонско чудовиште.

Старава железничка во СК изгледа дека имала баш боемски шмек - сега само што се вратив од Њујорк и се вљубив во Гранд Централ која одма ми даде асоцијација на тоа како можеби изгледал холот на нашава станица на времето...и ете денес се погоди да го објават во Нова Македонија стариов текст од 1958.

Ова е само некој идеализам Smile Камо среќа проективе во Скопје започнати после земјотресот да беа реализирани комплетно, а потоа и соодветно одржувани...
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 22-Jan-2009 at 16:24
Originally posted by pbanks


Замисли ја цела таа пруга што ќе проаѓаше долж Скопје во неговите најгусти делови. Сегашното решение на многу елегантен начин брзо ги извлекува трасите вон Скопје од каде што потоа се разгрануваат.


ќе беше таман за LRT, па не ќе требаше да раскопуваме улици за трамвај - супер пруга  за урбана железница од Кисела Вода низ Капиштец парарелно по Иво Лола Рибар па се до Ѓорче Big%20smile


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 22-Jan-2009 at 17:09


Така кажано убаво звучи
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 22-Jan-2009 at 19:20
Да се вмешам во разговорот,

Старата железничка станица, за тоа време беше една од најголемите станици во овој дел на ЕУ, и едина станица со подземни прелази за секој перон. Одлично функционална, но денешната локација е несоодветна.

Новата железничка станица, одлична идеја, никаква реализација.
- Човек со кофер не може да се искачи на перон, дедопустливо чак ни за стојалиште.
- Збунувачки влезови, шалтер салата на невидливо место, со тесен пролаз.
- Многу мала влезна партија.
- Неможност за карго, точак, автомобил, ...
- Вруќа врска со автобус (сеедно што има некое вратиче)

- Веќе друга тема е како се одржува 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 22-Jan-2009 at 19:39
Ја имам видено подземни пролази и на станицата во Ниш! Кога е таа направена?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 22-Jan-2009 at 20:35
Да но таа е изградена далеку после II светска војна

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 10-Feb-2009 at 08:13

Ова е железничка станица во Скопје за време на последните години од турската империја.

Дали е ова истата локација како и стара железничка или у тоа време железничката се даоѓала на некое трето место?! И дали е ова железничка за првата железничка линија на балканот?!
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 10-Feb-2009 at 09:57
Originally posted by lslcrew


Ова е железничка станица во Скопје за време на последните години од турската империја.

Дали е ова истата локација како и стара железничка или у тоа време железничката се даоѓала на некое трето место?! И дали е ова железничка за првата железничка линија на балканот?!


на сите прашања одговорот е ДА - локацијата е иста, станицата  била за првата пруга Скопје - Солун Smile ридот (брдо) Буковик всушност е алтернативното име за Водно, кое се гледа позади станицата и е во иста позиција како што е и до ден денес во однос на Стара Железничка.


Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 09:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 10-Feb-2009 at 13:08
Originally posted by lslcrew


Ова е железничка станица во Скопје за време на последните години од турската империја.

Дали е ова истата локација како и стара железничка или у тоа време железничката се даоѓала на некое трето место?!

Во многу записи изгледа се побркува локацијата на првата железничка станица мислејќи дека се наогала во близината на железничката станица од 1940 година - денес Музеј на град Скопје што мислам не е точно, на сликата помеѓу станицата и зградата во прв план, која највероватно е хотел по некој записи

Првото поврзување на Солун со Скопје 9 август 1873 во меѓувреме се гради и првата железничка станица во Скопје со прв назив „Uskup“ потоа со доагањето на србија се преименува во Скопље а подоцна во „Војвода Путник“.
И дали е ова железничка за првата железничка линија на балканот?!

Да, не само на балканот него и по широко


Edited by Vladimir P - 15-Feb-2009 at 14:25
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 10-Feb-2009 at 14:53
значи сим бил грешка...али не знам зошто, мислам дека на повеќе пати имав прочитано дека железничката станица градена 1930те години бика изградена токму на истиот плац каде што била и претходно...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 10-Feb-2009 at 15:18
Originally posted by anDarko

значи сим бил грешка...али не знам зошто, мислам дека на повеќе пати имав прочитано дека железничката станица градена 1930те години бика изградена токму на истиот плац каде што била и претходно...

На многу месте ќе го најдеш тој податок кој мислам е погрешен, и незнам од кај прв пат почнал да се грешно надградува

Логично да размислиме, што бара станицата на локацијата кај денешен МГС кога кракот кон Горче т.е. Митровица не постоел би било лудо да проектираш станица со слеп колосек од едната страна.

Постојат урбанистички планови од 1922 год. каде е уцртана само I - та станица на местото на новата III - станица

И планови од 1929 год. каде постои I - та станица, и со уцртани само проектирани колосеците од II - та „новата станица“ но без самата станица-зграда (или некој друг објект), која тек 1937 почнува да се гради.


Edited by Vladimir P - 15-Feb-2009 at 14:26
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 10-Feb-2009 at 15:23
Владимир, а оние пругине што ги има чат-пат останато по должина на Теодосиј Гологанов од која пруга се?! Теснолинејка се тие пруги или нормален колосек?! Ако се и тие пруги во игра тогаш станицата може била само малку поназад од МГС барем следејќи го правецот старите пруги од око, до тоаков заклучок може да се дојде?!
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 10-Feb-2009 at 15:26
Thumbs%20Up супер, сега е јасно...и логично Smile

Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 15:26
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 10-Feb-2009 at 15:39
Originally posted by lslcrew

Владимир, а оние пругине што ги има чат-пат останато по должина на Теодосиј Гологанов од која пруга се?! Теснолинејка се тие пруги или нормален колосек?! Ако се и тие пруги во игра тогаш станицата може била само малку поназад од МГС барем следејќи го правецот старите пруги од око, до тоаков заклучок може да се дојде?!

Мислиш на овие


Во случајот се останати само од нормален колосек, кој идел од МГС кон Ѓорче т.е. Митровица а подоцна и кон Тетово - Кичево

Од теснолинејката се дигнати многу пред тоа кој иделе паралелно само сто тие почнувале од Мала станица (преко пат зградата на „Нова Македонија“).


Edited by Vladimir P - 10-Feb-2009 at 15:39
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 10-Feb-2009 at 16:43
Владимир вака преку преписка се разбираме, аме не баш скроз. Една слика иљада зборови! Ај те молам, ако не ти е тешко, една мапа на Скопје со сите пруги со различни бои, што знаеш што некогаш биле низ Скопје!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 10-Feb-2009 at 22:50
Првата линија Солун - Скопје во 1873 и изградба на првата железничка станица во Скопје



Во 1874 се поврзува Скопје со Косовска Митровица



Со поврзувањето во 1888 со Зибевче со поврзува со пругата која е изградена од Белград кон Скопје



Железничка станица денешен МГС која почнува да се гради во 1937 и е завршена 1940



Се гради транспортен центар во 1971 и свечано пуштен во 1973



Edited by Vladimir P - 11-Feb-2009 at 16:33
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 10-Feb-2009 at 22:53
Владимир фала многу. Thumbs%20Up
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12129
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 11-Feb-2009 at 00:00
Одлично визуелно доловено Владимир Cheers


Него што е тоа Зибевче?

И друга работа што ме буни е периодот што го имаш спомнато за транспортен центар. Имав едно ЦД со фотки од старо Скопје и кратка историја на градот каде беше наведено дека новата железничка е пуштена во употреба ако добо памтам цирка 1980.
Не можам да проверам пошто ЦД-то ми е кај пбанкс па нека провери он... мада се сомневам дека го изгубил само нејќе да ми признае Bash   LOL
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 17>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.124 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.