build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 12-Feb-2009 at 12:19
Originally posted by lslcrew

На последнава слика се гледа дека земјотресот не ја уништил целосно левата страна на стара железничка него само средниот дел. Зашто тогаш е урнат левиот дел, и ако веќе си идело на рушење, тогаш зашто не ја срушиле скроз?!


Може да имало структурни оштетувања и да морала да се урне... има милион варијанти
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 12-Feb-2009 at 12:48
Срушен е делот каде беше холот од станицата



Останатиотото крило од станицата кој подоцна е срушен !!
и привремената железничка станица - барака после земјотресот


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 12-Feb-2009 at 15:53
Парни локомотиви користени од Железниците на Отоманската империја, 1871 - 1913, Истанбул.
 


Поздрав од железничарот по струка и душа.


Edited by MAPJAH - 04-Mar-2009 at 08:22
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 15-Feb-2009 at 23:42
Прва железничка станица во Скопје



Првата железничка станица највероватно е градена заедно со завршувањето на четвртата делница од трасата Солун - Скопје
или во период од 09-04-1873 до 09-08-1873 кога е градена делницата Велес - Скопје.



Нејзината локација се наоѓала точно (не како во некој документи - во близината) на денешната стара станица или Музеј на град Скопје.
Тоа го потврдуват сликите и плановите (од 1929 год.) дека главниот влез на станицата гледа на денешната улица Македонија, што е случај и со „новата станица“ - МГС.



Итересантно е да се напомене дека станицата во Скопје и Солун се правени од ист почетен план.
Зградата се состои од два ката, каде долниот е за јавен пристап, хол,чекални ~180 м2 и билетарница и дел за персоналот.
Додека горниот дел е станови за станичниот персоналот и за персонал кое преноќува сменски.  



Но во текот на градбата станицата во Скопје е проширено со едно крило, така да ги добива сите потребни намени за една современа станица.
Самата станицата била градена од камен и тула со варов малтер со мала пластика на фасадата.



Станица опслужувала седум колесеци, неколку помошни, свртница, водонапојник и ложилница.



На сликата може де се види двокатната зградата испред хотел Бристол која е присутна и на втората колор фотографија од левата страна



Во почетокот називот на станицата во Скопје била „Uskub“ но со доаѓањето на српската војска е преименувана во „Српска краљ станица Скопље“



Нејзиното постоење по 64 години т.е. се до 1937 кога се урнува и на истото место се гради новата за тоа време една од најмодерните станица на Балканот.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 17-Feb-2009 at 12:51
Старите железнички станици во Скопје.
Првата која е срушена по изградбата на втората,
за да и втората ја гледаме сега само како Музеј на Град Скопје.
 


Edited by MAPJAH - 25-Feb-2009 at 15:24
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 17-Feb-2009 at 15:51
@ Vladimir е токму за тоа ти зборев и јас во врска со скопската стара железничка, со двоспраното зградиче и другите детали, значи сум бил во право и фала што ги потврди моите сомнежи Thumbs%20Up
@ МАРЈАН добри видеа си нашол, и фотки кои првпат ги гледам Thumbs%20Up
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 17-Feb-2009 at 20:20
Originally posted by zabegan

@ Vladimir е токму за тоа ти зборев и јас во врска со скопската стара железничка, со двоспраното зградиче и другите детали, значи сум бил во право и фала што ги потврди моите сомнежи Thumbs%20Up ...

Бев заведен од еден чуден план што го имав, но сега важно е разрешено, тоа е тоа Thumbs%20Up
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 18-Feb-2009 at 01:00


< ="-" ="text/; =utf-8">By mmm121
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 18-Feb-2009 at 01:32
Еве ја станицата ОВЧЕ ПОЛЕ во време на градба, иначе градена 1924 година




Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 22:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 18-Feb-2009 at 01:53
Незнам за која намера е постираше оваја локомотива која е во Гевгелија, но знај кога би проработела таа или било која од останатите уште две би бил посреќен од добивање една нова локомотива.
Денеска тие парни локомотиви се туристички трен во цел свет и носат големи пари.

Иначе локомотивата JZ 61-011 e od proizvoditel Henschel со сер. бр. 19498 произведена во 1922 година
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 18-Feb-2009 at 01:57
Originally posted by Vladimir P

Незнам за која намера е постираше оваја локомотива која е во Гевгелија, но знај кога би проработела таа или било која од останатите уште две би бил посреќен од добивање една нова локомотива.
Денеска тие парни локомотиви се туристички трен во цел свет и носат големи пари.

Иначе локомотивата JZ 61-011 e od proizvoditel Henschel со сер. бр. 19498 произведена во 1922 година


Ја постирав зошто мислам дека е вистинско богатсво од причините што ги наведе. Гледам дека вандалите стигнале до неа...

Фала за информациите, јас мислев дека сум прашал но само сум ја постирал сликата

На крајот на краиштата, ако некогаш во Македонија се отвара технолошки музеј, ова би бил одличен експонат!


Edited by La Linea - 18-Feb-2009 at 01:58
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 18-Feb-2009 at 02:10
Originally posted by La Linea

На крајот на краиштата, ако некогаш во Македонија се отвара технолошки музеј, ова би бил одличен експонат!

Ма една тура од Rail-фанови за изнајмена една композиција од 2-3 вагона со парна лок. на пример за релација Ск-Гевгелија-Ск би дале отприлике 15-20.000 ЕУР.

Така да подобро да врти него во музеј Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 18-Feb-2009 at 10:29
Originally posted by Cloverstack

Владимир, на првиот клип од серијата што ја постираше Марјан (стара железничка станица Скопје, на претходната страна, на 0:12 има една стара фотка која многу ме заинтригира а има твој жиг. Ако може сподели ја на форумов.
...

Железничката станицата Скопје после земјотресот со веќе исчистено левото крило од станицата.

Сликава е карактеристична поради дизел локомотивата која е една од две кој само во Македонија постоеле со број ЈЖ 732-001 и 002 произведени од германскиот Jenbach во 1961 год. (прва од десно)


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 18-Feb-2009 at 13:36
Originally posted by Vladimir P


Сликава е карактеристична поради дизел локомотивата која е една од две кој само во Македонија постоеле со број ЈЖ 732-001 и 002 произведени од германскиот Jenbach во 1961 год. (прва од десно)

Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се?
Исто интересно е да се види чичка нова кенедиевка.


Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:10
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 18-Feb-2009 at 14:45
Originally posted by Cloverstack

...
Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се?

Веќе такви нема, има нешто слично во Гевгелија (моментално е во Скопје) и една во депо



Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:10
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 18-Feb-2009 at 14:52
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by Vladimir P


Сликава е карактеристична поради дизел локомотивата која е една од две кој само во Македонија постоеле со број ЈЖ 732-001 и 002 произведени од германскиот Jenbach во 1961 год. (прва од десно)

Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се?
Исто интересно е да се види чичка нова кенедиевка.
 
Колку што знам Jenbach не е германски, туку австриски Jenbacher Werke
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 18-Feb-2009 at 16:05

JZ Class 99.4 Steam Locomotives

 
ЈЖ серија 99.4 парни локомотиви

 
Благодарност и поздрав до МАЕСТРО Владимир Петков !!!


Edited by MAPJAH - 10-Mar-2009 at 10:25
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 18-Feb-2009 at 18:56
Знаеш кога се испорачани првите кенедиевки во ЈЖ и во Македонија?


Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 22:00
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 18-Feb-2009 at 19:12
Еве нешто езотерично во возниот парк на МЖ - парна локомотива, дизел и шинобус



Локација, ложилница Скопје, денеска помеѓу ф-к Треска и ф-к Алумина
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 18-Feb-2009 at 20:36
Originally posted by Cloverstack


Знаеш кога се испорачани првите кенедиевки во ЈЖ и во Македонија?


Мислам дека првите лок. серија 661 (Кенеди)  се набавени пред 1963. Воопшто, замената на парни локомотиви со дизел во Македонија е почната најрано.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.189 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.