build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 22-Sep-2021 at 23:13
Не, автобусите што ги спомна гитар се нан јеклатантен пример за нула идеа за прогрес, значи од 70та наваму само возниот парк што се малце обновил (кај некои) а другото е све исто. Од линни, преку услуга па се до "дигитализација". Стварно не ми е јасно како опстојуваат, и тоа приватни фирми се, без ама нула иновација (во нашите автобуски услови под иновација би спаѓало и некој стварно редовно да крева слушалка). Една функционална веб страна и рационални и редовни линии можат да направт лидер на пазарот од некоја фирма, не мора Хајперлуп.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 21-Sep-2021 at 23:21

не знам зошто си толку опседнат со Југославија друже, гитар посочува реален проблем што општо е проширен низ цела македонија и сите бизниси, а тоа е лошата услуга и не толку цената, колку што е нелогично да платиш било што за такви ужасни опции и услови ... еве џабе и да е превозот 10 денари ако држава што е минијатурна по површина треба да ја патауваш пола ден, без разлика кое ти е превозното средство
еве да речеме во Македонија влезе фирма што ќе лета со спејс шатлови од град до град, џабе ако треба да застанува во секое забаталено село со 2 жители, луѓето нема да сакаат да плаќаат и да веруваат во тоа дека им се продава којзнае што
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 18-Sep-2021 at 14:02
Размисли дека во Македонија нема НИТУ ЕДЕН приватен хеликоптер! Понатаму се ќе ти биде јасно.

Да понуди некаков експрес сервис, медицински транспорт, туризам, што и да е. Аир-такси.

Приватниот превоз не мрдна од комбиња Боговиње-Дизелдорф, а у поново време и Струмица-Пјаченца не е поарна. Странците (ВизЕр) малку достојанство ни донесоа, ама сами нема да направиме ништо. Ниту па Македонец е великодушен да плати 100 денара повеќе, дури и кога не му се проблем парите. Сеуште 70% луѓе замислуваат некаков регулиран пазар и регулирани цени. Да добијат повеќе, ама да стане Титото и да донесе ниска цена со указ.

Ете затоа нема напредок во условите на превозот воопшто!

Edited by user8642 - 18-Sep-2021 at 14:03
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 18-Sep-2021 at 12:08

Реално експресниот (утрински) воз стигаше за точно 2 часа и 50 минути кога работите беа во најдобар ред. Некогаш за жал во Прилеп мораше да се чека другиот воз од Скопје кон Битола кој доцнеше барем 25 пати месечно, а бидејќи пругата е со еден колосек, немаше каде да се разминат.

Исто така, поентата на експресен воз од Битола до Скопје не е да застанува и Богомила и Рајко Жинзифов и пичкесиматерине. Битола-Прилеп-Велес-Скопје, толку. Ако се прашувам јас, можеби не треба ни Велес, бидејќи има преку 10-15 воза дневно меѓу Скопје и Велес. Е тогаш ќе се стига за 2 часа и 20 минути.

А пак конкуренцијата на железници... кај нас ниту еден автобуски превозник во државата не е доволно паметен да воведе директна експресна линија до Скопје (некој спомена дека имало таква линија од Струмица едно време!?). Значи еден автобус денот може да вози од Битола за Скопје без да застанува во Прилеп и Велес, макар биле картите и 100 денари поскапи. Никој не се сетил ниту да понуди подобри седишта за 200-300 денари плус. Реално човек кому му е важно да заврши работа на еден ден во „метрополата“ во ова наше централизирано државиче би платил и 800 денари за повратна ама да патува пристојни. 4-6 такви седишта се повеќе од доволно, и онака автобусите се ретко наполнати до крај. И тоа би го имало на 1-2 автобуси во флотата, максимум.

На евролинии од по 3-4-5 часа има „бизнис класа“. Барем малку повеќе простор, или малку пошироко седиште.

Толку разбираат кај нас.

Edited by гитардемон - 18-Sep-2021 at 12:11
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 18-Sep-2021 at 11:44
Ако не грешам многу, би рекол дека со малку труд и тро појќе пари, со постоечката инфраструктура може да се постигнат пристојни 2.15(+-10) мин на релација СК-БТ или БТ-СК (Вклучувајќи пар станици попатни). Во таква ситуација, со тро реклама, мислам дека брзо би се накренал жел. транспорт.

Edited by hcitrS - 18-Sep-2021 at 11:45
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 17-Sep-2021 at 19:53
Не се разбирам многу во возови,дали нашиве пруги можат да издржат брз воз ? Не мора да биде булет трејн како во Јапонија ама сепак да биде значително побрз,односно да не мора да се возам по 4 и пол саати од Скопје до Битола.. ?

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 17-Sep-2021 at 19:10
Кај нас, воз нема Една Битола и Велес останаа.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 17-Sep-2021 at 18:07
Кај нас воз = сиромаштија. 99% од корисниците на железниците се возат поради тоа што им е најевтино превозно средство, а 1% бидејќи се вљубеници во железницата. Тажна е реалноста, но тоа е.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 17-Sep-2021 at 16:52
АНКЕТА: Третина од младите никогаш не патувале со воз, само 0,9 отсто секојдневно го користат

По повод пристигнувањето на европскиот воз во Скопје, „Мета.мк“ во соработка со „Студентарија“ спроведоа онлајн анкета во периодот од 7 до 8 септември за користењето на возот како превозно средство во земјава. Четирите поставени прашања преку Инстаграм ги одговорија меѓу 5.773 и 6.821 испитаници од младите во земјава.









https://meta.mk/anketa-tretina-od-mladite-nikogash-ne-patuvale-so-voz-samo-09-otsto-sekojdnevno-go-koristat/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 16-Sep-2021 at 18:23
Proposal of the night train net by the German Green Party

За сè има вторпат
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 14-Sep-2021 at 11:06
konecno nekoj normalen voz da pomine niz stanicava ...












meta.mk  i @EUWB6_TCT

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 01-Aug-2021 at 10:10
Во Европската година на железницата, со месеци не сообраќаат возовите за Кичево, Кочани и Приштина

Европската Унија ја прославува 2021 како Европска година на железницата, додека во Македонија се укинати или привремено не сообраќаат и малкуте патнички возови на пругите. Тековново лето нема експресни возови од Скопје кон Белград и Солун, а веќе неколку месеци не сообраќа ниту брзиот воз на релација Скопје-Приштина-Скопје.

Бројот на возови за превоз на патниците е редуциран и во внатрешниот железнички сообраќај. Од почетокот на мај, привремено не сообраќа патничкиот воз Скопје-Кочани-Скопје, кој секојдневно поаѓаше од главниот град попладне а од Кочани рано наутро.

Веднаш по привременото укинување на овој патнички воз, кон крајот на мај годинава престана да сообраќа и патничкиот воз на релацијата Скопје-Кичево-Скопје, кој од Скопје секој ден поаѓаше попладне а од Кичево во утринските часови.

Граѓаните со незадоволство коментираат на социјалните мрежи за несообраќањето на возовите кои се впишани во актуелниот возен ред на Железници на РСМ-Транспорт, а деновиве се објавуваат и фотографии од Железничката станица во Кичево, со поставено известување за патниците дека возот меѓу Скопје и Кичево нема да сообраќа.

Одговори на темава побаравме од Железници на РСМ-Транспорт и ги прашавме до кога нема да сообраќаат возовите кон Кичево, Кочани и Приштина и кои се причините поради кои не се одвива редовниот патнички железнички сообраќај кој е предвиден со важечки возен ред. „Мета.мк“ не доби одговори на поставените прашања.

Идентичните прашања ги поставивме и до Министерството за транспорт и врски, од каде што добивме одговор дека на прашањата во однос на возовите и возниот ред треба да одговорат од Железници на РСМ-Транспорт.

Од Министерството за транспорт и врски за „Мета.мк“ велат дека државата преку буџетот дава финансиска поддршка на ова железничко претпријатие за покривање на трошоците во патничкиот сообраќај.

„За 2021 година предвидени се 380 милиони денари, а до сега исплатени се 201 милион денари“, објаснуваат од Министерството за транспорт и врски.

Патничкиот железнички сообраќај во земјава е во постојано опаѓање од година во година, со намалување на бројот на возови, но и на патниците кои го користат овој превоз. За разлика од кај нас, Европската Унија токму 2021 година ја прогласи за Европска година на железницата, за да ги стимулира граѓаните да го користат ова превозно средство.

Покрај тоа што возот е најевтин превоз и им овозможува најголем комодитет при патувањето на граѓаните, железничкиот сообраќај е убедливо најмал загадувач со штетни издувни гасови на воздухот, но и најмал емитер на стакленички гасови, споредено со патниот превоз, авиосообраќајот и бродскиот транспорт.

„Мета.мк“ подолг период наназад пишува за проблемите со функционирањето на патничкиот железнички сообраќај во земјава.

https://meta.mk/vo-evropskata-godina-na-zheleznicata-so-meseci-ne-soobrakjaat-vozovite-za-kichevo-kochani-i-prishtina/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 26-Jun-2021 at 12:22
ЛОКОМОТИВИ СЕ САМОЗАПАЛУВААТ, СЕ КРАДАТ ДЕЛОВИ И ПРАГОВИ, НЕМА ЛИНИЈА ЗА КОЧАНИ И КИЧЕВО ОТИ ВОЗОВИТЕ СТАРИ 45 ГОДИНИ СЕ РАСИПУВААТ СЕКОЈ ДЕН

Не сообраќаат патничките возови на релацијата Скопје-Кочани-Скопје и Скопје-Кичево-Скопје, првиот месец и повеќе, вториот три седмици. Во текот на мај во два наврата се запали електрична локомотива која превезуваше патници на линијата Скопје-Гевгелија, а на 4 јуни се расипа локомотива среде Велес и дојде до застој на сообраќајот во градот, при што велешани со часови не можеа да минат од левата на десната страна на градот и обратно, па мораше да интервенира и полицијата.

Ова ја илустрира состојбата во која се наоѓа стариот и дотраен возен парк и со локомотиви и со патнички композиции на Македонски железници (МЖ) – Транспорт.

„Поради високите температури и густата вегетација по должината на пругата и фактот што при кочење на нашите превозни средства се јавува триење помеѓу две метални површини, се појавува искра, доаѓа до самозапалување на вегетацијата и на гумените елементи кои се наоѓаат на возните средства. Факт е дека возните средства се релативно стари, но постои редовно одржување на истите и тие по извршената секојдневна контрола се пуштаат во сообраќај“, велат од Македонски железници за тоа како се случува самозапалување на електричните локомотиви.

МВР за едниот од тие настани кој се случи на 15 мај, соопшти дека електричната локомотива се запалила на Железничката станица во Скопје. Второто самозапалување беше на 21 мај околу 09.25 часот, кога во полициската станица во Гевгелија било пријавено дека на железничката станица Смоквица се запалила локомотивата на патничкиот воз кој сообраќа на релација Скопје – Гевгелија. Од МЖ Транспорт велат дека кражба на железнички делови била причината за дефектот на 4 јули, кога се расипа електрична локомотива среде Велес по што се чекаше со часови друга локомотива која го повлече товарниот воз.

„За случајот во Велес, поради чести кражби во пратечката инсталацијата по должината на пругите во земјава, нема правилна информација за контрола на патните премини. Поради тоа според важечките железнички прописи, возот треба да застане и да се изврши обезбедување на патниот премин за да се продолжи со понатамошно возење на возот“, велат од МЖ Транспорт.

Патничките возови за Кочани и Кичево не возат оти се во дефект.

„Возните средства кои го извршуваат превозот на патници на дадените релации се во дефекти од поголем обем за кој е потребно подолго време за поправка на истите. Поседуваме возни средства со просечна старост преку 45 години и поради тоа кај нив се јавуваат чести дефекти. Се надеваме дека превозот кон дадените релации ќе започне нормално да се извршува на почетокот на следниот месец“, велат од МЖ Транспорт.

Во 2015, за потребите на МЖ Транспорт Владата набави шест патнички гарнитури од кинеско производство. Тие беа платени 25 милиони евра, преку кредит од ЕБОР.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/lokomotivi-se-samozapaluvaat-se-kradat-delovi-i-pragovi-nema-linija-za-kochani-i-kichevo-oti-vozovite-stari-45-godini-se-rasipuvaat-sekoj-den/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 17-Jun-2021 at 12:51
Железница со иницијатива за воведување возови на секои два часа од Скопје кон Тетово, Куманово и Велес

Железници на РСМ-Транспорт покрена иницијатива за воведување на патнички возови на релациите Скопје-Тетово, Скопје-Куманово и Скопје-Велес на секои два часа во текот на денот. Ваквата иницијатива е доставена до Владата на РСМ на почетокот на годинава, а предлогот на раководството на Железници е да се набават минимум 10 нови возови, и тоа 6 дизел моторни гарнитури и 4 електро моторни гарнитури за поврзување на Скопје со околните градови.

„Наш предлог е да се разгледа можноста, средствата да се обезбедат преку заем од меѓународни финансиски институции или користење на средства преку Инструментот за претпристапна помош ИПА III, за периодот 2021-2027 година, “Прозорец 3: Зелена агенда и одржлива поврзаност”. Постапката за набавка, од распишување на тендер до воведување на возните средства во сообраќај, трае околу 2- 3 години“, информираат за „Мета.мк“ од Железници на РСМ-Транспорт.

Во објавената иницијатива на Железници на РСМ-Транспорт, се наведува дека возовите од Скопје за Тетово, Куманово и Велес би поаѓале секојдневно во 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 и 22 часот, односно од Тетово, Куманово и Велес би сообраќале во 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 и 21 часот или со некој сличен возен ред, којшто на патниците би им обезбедил патнички железнички превоз во било кој дел од едно деноноќие.

„Железничкиот патнички возен парк денес е во лоша состојба, а од друга страна пак кај граѓаните на РСМ навиката т.е. традицијата да се патува со воз е се помалку присутна и покрај многуте бенефиции што ги нуди железничкиот патнички сообраќај. Затоа, целта на оваа Иницијатива е отпочнување на овој пилот-проект, кој има на среднорочен период за цел – витализацијата на патничкиот железнички сообраќај на територијата на целата Република, т.е. отпочнување на период за подобрување на состојбата со железничките патнички услуги“, се наведува во Иницијативата на железничкото претпријатие упатена до извршната власт.

Во иницијативата се наведува дека новите патнички возови кои би се вовеле меѓу Скопје и околните градови би довеле да се намали бројот на возила – автомобили и автобуси во главниот град, со што би се намалил метежот низ улиците, загадувањето и времето на патување низ Скопје. Од Железници во иницијатива објаснуваат дека цената на билетите меѓу Скопје и околните градови Велес, Куманово и Тетово е пониска во железничкиот превоз во споредба со автобускиот транспорт.

Од претпријатието посочуваат дека повратен билет кон Тетово со воз чини 192 денари, додека за автобус треба да се платат од 240 до 300 денари. Доколку патникот има месечен билет за работници на истата релација, патувањето со воз кон Тетово би го чинело 113 денари, додека со месечен билет за ученици едно повратно патување меѓу Скопје и Тетово чини 96 денари.

Од Железници на РСМ-Транспорт за „Мета.мк“ велат дека една дводелна патничка гарнитура со еден мотор би чинела околу 2 милиони евра, а вкупната сума што би била потребна за да се воведе ваквиот патничкиот превоз би била околу 20 милиони евра. Притоа, тие бараат и намалување на надоместокот за користење на железничката инфраструктура што се плаќа кон Јавното претпријатие за железничка инфраструктура, поради потребата од рекламирање и презентирање на новите патнички возови меѓу граѓаните.

Во иницијатива се наведува дека ќе бидат потребни финансиски средства за воспоставување и техничко инвестиционо одржување на сите попатни железнички станици и стојалишта на пругите Скопје-Велес, Скопје-Тетово и Скопје-Куманово. Притоа, за Куманово се предвидува возовите да сообраќаат до стојалиштето Перо Чичо на идната пруга Куманово-Крива Паланка, со што ќе им се овозможи железнички превоз на граѓаните од центарот на Куманово до скопското централно подрачје.

Идните современи возови што ги задоволуваат еколошките норми и стандарди по воведувањето кон околните градови околу Скопје, во иднина би можело да се прошират и на релацијата кон Гостивар, при што ако се покаже пилот-проектот како успешен, би се вовел редовен, безбеден и евтин железнички превоз и на целата пруга од Скопје до Кичево.

Инаку, 2021 година во Европската Унија е прогласена за година на железничкиот сообраќај, а главната причина за ваквиот потег на европските лидери е фактот дека возовите се најеколошкото средство за масовен превоз на патници. Според податоците на Европската Комисија, железницата има најмал удел во емисијата на стакленички гасови во атмосферата, кои се главната причина за порастот на просечната температура на Земјината топка. Поради тоа што се најзелениот транспорт заедно со велосипедите, ЕУ работи многу за железницата да постане транспортна опција за Европејците.

https://meta.mk/zheleznica-so-inicijativa-za-voveduvanje-vozovi-na-sekoi-dva-chasa-od-skopje-kon-tetovo-kumanovo-i-veles/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 07-Jun-2021 at 14:36
МЖ Транспорт ѝ должи 21 милион евра на хрватска компанија, беа 3,8 милиони, никој ништо не презема

Владата формира нова работна група што треба да го разгледа случајот со долгот на Македонски железници Транспорт кон Хрватски железници. Првичниот долг бил 3,8 милиони евра, а денес е безмалку 21 милион евра. Ова е најмалку втора владина работна група што само го одложува решавањето на овој проблем, а доверителот месечно инкасира по 70 илјади евра.

Има заклучок на Владата со кој е формирана работна група што треба да подготви извештај за сите можни правни решенија на овој проблем. Ова е единствениот одговор од Владата за оваа проблематика. Од Македонски железници Транспорт – молк.

Долгот на државното акционерско друштво МЖ Транспорт расте секоја година – по околу еден милион евра годишно. И така е веќе со години.

По распадот на Југославија и порамнувањето на сметките и долговите на железничките претпријатијата утврдено е дека МЖ Транспорт имаат долг од околу 49 милиони евра кон дваесетина европски железнички претпријатија. Со посредство на Меѓународната железничка унија (УИЦ) постигнат е некаков договор за порамнување, но останаа отворени сметките со Хрватска, Унгарија и Бугарија. Со Унгарија и Бугарија на билатерално ниво работата е средена, останаа отворени 3,8 милиони евра долг на Македонски железници кон Хрватски железници Карго. Побарувањата се дел од транспортните приходи од железнички и товарен превоз од 1991 до 1995 меѓу Хрватска и Македонија.

Во 2004 година Македонија носи Указ, законска гаранција на долгот дека државата во име на АД МЖ Транспорт ќе ги плаќа пристигнатите ануитети. Овој указ, според правниците, значи дека овој долг не може да застари, што сега некој во Владата се обидува да го постави како решение за проблемот.



Хрватски железници во 2010 година на меѓународен тендер ги продава сите долгови (главница+камата), меѓу кои и тој од АД МЖ Транспорт. Тогаш, на 27 декември 2010 гдина, долгот веќе стигнал до бројката од 12.054.962 евра (8,2 милиони евра камата на 3,8 милиони евра главен долг). ЦИОС е хрватската компанија што од тогаш продолжува во обидите да го наплати долгот од македонската државна компанија МЖ Транспорт. Сопственик на ЦИОС, хрватската компанија за собирање и преработка на индустриски отпад, е Петар Припуз.



Како држава со секое пролонгирање на ненамирување на долгот годишно губиме околу еден милион евра.

Овој долг се покажува како проблематичен во секој годишен биланс на успех и бизнис-план за следната година на АД МЖ Транспорт. Но никој од одговорните владини службеници со години не презема ништо, надевајќи се дека некако долгот ќе застари, но каматите само ги зголемуваат бројките.




Претставници на ЦИОС со години се обидуваат да стапат во контакт со претставници на МЖ Транспорт за да се реши ова прашање, но безуспешно. Ги поседуваме писмата до поранешните директори на МЖ Транспорт Љубиша Ристиќ и Шабан Зендели. Во 2018 година ЦИОС добива известување дека се бара решение, но бројчаникот со каматите пропишани од УИЦ е немилосрден – денес долгот е 20.918.06 евра.



Или, секој месец македонските граѓани се задолжуваат за нови и нови 77 илјади евра. А власта, и оваа, и претходната и таа пред неа, безгрижно само ја префрлаат топката на оние по нив.

Ако вака продолжи, се чини дека и оваа приказна, како и онаа со ОКТА, ќе заврши на уште една меѓународна арбитража, која, според сите податоци и дадени гаранции како држава дека ќе ги намириме сите долгови според договорот, сигурно ќе ја изгубиме. И овојпат ќе остане неодговорено прашањето кој ќе биде одговорен за ваквото лежерно однесување на владините службеници и милионски штети по буџетот.

Освен тоа, ако сѐ заврши на меѓународна арбитража, се отвора и дополнителниот ризик Македонија да добие мерка на бришење на транспортните линии запишани во меѓународниот регистар.

https://www.mkd.mk/makedonija/politika/mzh-transport-na-hrvatska-kompanija-i-dolzhi-21-milion-evra-bea-38-milioni-nikoj
За сè има вторпат
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 06-Jun-2021 at 01:03



Циркуз за без пари си имаме, тоа е нашата чудесна банана држава
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 05-Jun-2021 at 13:59
НАВИСТИНА СМЕ „НАПРЕДНИ“: Локомотива стара 4 децении прегреала и сега нема воз од Скопје до Кичево

Поради прегревање на локомотивата од возот кој е во употреба повеќе од четири деценции, моторниот воз цела седмица не сообраќа на релација Скопје – Кичево.

Патници сведочеле дека пред две седмици на нагорнина локомотивата се прегреала и застанала. Од тогаш не функционира. А и како би функционирала кога е стара со децении.

Тие кои често патуваат на оваа релација потврдуваат дека им рекле оти топлото време и нагорнината на пругата се причина за прегревање на локомотивата

https://faktor.mk/navistina-sme-napredni-lokomotiva-stara-4-decenii-pregreala-i-sega-nema-voz-od-skopje-do-kichevo
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 28-Apr-2021 at 17:31
Србија планира брза пруга до македонската граница, што планираме ние?

Европската унија е подготвена да ја поддржи изградбата на пругата меѓу Белград и Северна Македонија, најави претседателката на Европската комисија, Урсула фон дер Лајен, по разговорите со претседателот на Србија, Александар Вучиќ во Брисел.

Брзата пруга која ја планира Србија ќе оди од Белград до Ниш, а од таму на југ се до границата со Северна Македонија.

Вучиќ изрази надеж дека договорот ќе биде потпишан наскоро и изјави „Ќе добиеме од 35 до 50 отсто од средствата од фондовите на ЕУ за тој проект. Тоа е дел од Зелената агенда. Тоа за нас е се големи пари, околу 600 до 700 милиони евра за тој проект“.

Македонија за изградба на својата железничка инфраструктура на располагање има 55,74 милиони евра од Еверопската банка за обнова и развој за периодот 2021-2023, и дополнителни неповратни грантови од 27 милиони евра, главно за коридорот 8 (источен дел). Ова го покажува објавениот бизнис план за 2021 на МЖ Инфраструктура.

Според бизнис-планот на МЖ Инфраструктура, оваа година ќе бидат инвестирани само 18,67 милиони евра, од кои од Европската банка за обнова и развој ќе следуваат 12 милиони евра како кредит, додека како грант 4,05 милиони евра, Остатокот се буџетски средства.

Најмногу пари годинава, околу 940 милиони денари, МЖ Инфраструктура ќе потроши на реконструкција на делницата Куманово – Бељаковце и на изградба на делницата Бељаковце – Куманово. На првата делница во должина од 30 километри до сега се инвестирани 1,7 милијарди денари. Двете фази треба да ги продолжи нов изведувач кој треба да биде избран годинава.



Долгорочно, железничката делница од Крива Паланка до границата со Бугарија, според бизнис-планот, ќе чини 404,7 милиони евра, а засега од ИПА се обезбедени 60,76 милиони евра, се вели во планот.

Бизнис планот за 2021 на МЖ Инфраструктура може да го погледнете тука.

https://www.porta3.mk/srbija-planira-brza-pruga-do-makedonskata-granica-shto-planirame-nie/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 28-Mar-2021 at 17:15
Рампата кај Хиподром подигната веќе една недела, возови си поминуваат



Рампата на железничкиот премин кај Хиподром веќе една недела е подигната. Возачи кои го користат тој пат велат дека рампата не функционира, ама возовите си поминуваат.

– Страшна работа. Колку луѓе изеде таа рампа само Господ знае. Во Железници не ни водат евиденција. Точно е и дека немаме сообраќајна култура, ама која култура бараме кога ништо не е одбележано по закон и пропис. После таа неодбележана пруга се влегува во ничија територија каде што ништо не функционира, ниту се финансира. Скопје е до таа пруга – вели Никола Велевски.

Александар Нешкоски претпоставува дека рампата е подигната затоа што, според него, можеби е украден дел од кабелот што ги поврзува рампите со станицата.

– Ако е до тоа, Железница можеби и не знае дека рампата не работи, а машиновозацот во тој случај не е должен да застане пред рампата. За се си има некои правила и прописи – констатира Нешкоски.

Васе Ристовски, пак, коментира дека во Железница знаат за проблемот и затоа машиновозачот полека го движи возот.

– Вчера ми се случи од Трубарево кон град и еве денеска од град кон Трубарево. Вцера полека возев и кога видов од левата страна срце ми застана. Пријавив во 192, ми рекоа ќее превземат мерки, но ништо не превземале – вели тој.

За една недела, за среќа се нема случено некоја несреќа.



Жители на Илинден исто така објавуваат фотографии дека е подигната и рампата кај Илинден.

(С.Бл.)

https://www.vecer.press/рампата-кај-хиподром-подигната-веќе-е/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 23-Mar-2021 at 01:21
Еве уште неколку слики што најдов на фејсбук страната на АРМ. Ги издвоив тие што се врзани со железничкиов транспорт:



















Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.