build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 62>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 122
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Железници (општо)
    Posted: 29-Jul-2018 at 21:13
Патници чекаа речиси еден час кај Велес да се оладат моторите на возот

Откако му откажаа моторите на возот на Македонски Железници кој од Скопје тргна за Кочани во 16.40, 20-тина патници приле принудени да чекаат еден час да се оладат моторите, па да продолжи патувањето.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 20-Jun-2018 at 08:33
Пред некој ден попладнето патував со воз накај Велес. И се мислам за тоа зошто Македонски железници имаат загуба од 80 милиони евра. Брзиот воз за Приштина оди попладнето со еден вагон и дизел локомотива до Блаце. На враќање наредниот ден, истата локомотива оди да го земе од Блаце возот со еден вагон.

И од ова се прашувам, зошто побогу не искористат еден од новите моторни гарнитури за релацијата Скопје/Блаце/Скопје. На тој начин, сабајле би имале воз кон Приштина, кој ќе оди да ги земе и врати патниците од косовскиот воз, додека попладне истата таа гарнитура би ги земала и враќала патниците од граница. 25 минути возење до граница и назад.

Резултат: Наместо 1 воз, ќе има 2 воза дневно кон Приштина, помалку средства за гориво бидејќи дизел локомотивите трошат екстра многу гориво.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2345
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 09-Jun-2018 at 10:22
Originally posted by BOJAN

ИНИЦИЈАТИВА ЗА ВОЗ ОД СКОПЈЕ И БИТОЛА ДО СОЛУН, ПЛАТАМОНА…

– Грците имаат воз од Лерин до Солун, а ние од Скопје до Битола. Значи, да седнеме и да се договориме да ги поврземе нашите локални возови, на пример ако нашиот воз во Битола стасува во 10:15 часот во 10:30 да тргнуваат за Лерин. Кога ќе стаса во Лерин, после отприлика 15 до 20 минути да тргне нивниот локален воз за Солун и така би имале железничка врска Битола – Солун преку Лерин, појасни Јовановски.



Oва би значело дека возот од Лерин за Солун секогаш ќе тргнува во различно време и секогаш ќе доцни.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 09-Jun-2018 at 09:17
ИНИЦИЈАТИВА ЗА ВОЗ ОД СКОПЈЕ И БИТОЛА ДО СОЛУН, ПЛАТАМОНА…

Македонски железници Транспорт АД Скопје им предлага на Грчките железници (TRAINOSE ) да се воведат возови на релација Скопје-Солун со можност во летниот период за продолжување до Платамона, како и за железничка врска Битола-Солун преку Лерин.

Тие проекти се претставени при минатонеделната посета што ја оствари менаџерски тим од МЖ Транспорт во Грчките железници, од каде, според директорот на патнички сообраќај во МЖ Транспорт ад Скопје, Сашa Јовановски, рекле дека за такво нешто ќе се разговара во февруари или март следната година кога би се доекипирале со машиновозачи, кои им се дефицитарни.

– Отидов со понуда во Грција да воведеме воз Скопје – Солун, со можност во летниот период да се продолжи до Платамона. Ако прифатат Грчките железници во тој случај би се поврзале со нашите туристички агенции и би понудиле цена по договор, изјави за МИА Јовановски.

Редовната цена за Солун е 1.200 денари со воз, а со автобус 1.600 денари на редовна линија, но со агенции таа стасува до 900 денари. Затоа, посочува Јовановски, замислата е со Грчките железници да најдеме некоја прифатлива цена која ќе биде конкурентна на друмот и да ја понудиме на туристичките агенции. Таму Железничката станица е на излезот од Катерини кон Паралија и Олимпик бич, од каде има редовни автобуски линии со времетраење од 10-ина минути и патниците би можеле да патуваат. Пругата минува и низ Лептокарија, вагонот може да отиде до Неипори. Може да се договориме по примерот на ад хок возовите од поранешна Југославија како што беше возот од Скопје за Сплит. Идејата беше да воведеме некој таков воз или можеби само вагон од Скопје за да се приклучи на возот што е во Грција, вели Јовановски, дополнувајќи дека проектот за зимските месеци го нарекле „На кафе во Солун“.

По информациите од Министерството за транспорт дека пругата Битола – Кременица ќе биде готова до крај на ноември, од МЖ Транспорт предложиле да се пушти локален воз на релација Битола-Лерин. Првично би го користеле грчките државјани кои се почесто од различни причини се во посета на тој дел од државава.

– Грците имаат воз од Лерин до Солун, а ние од Скопје до Битола. Значи, да седнеме и да се договориме да ги поврземе нашите локални возови, на пример ако нашиот воз во Битола стасува во 10:15 часот во 10:30 да тргнуваат за Лерин. Кога ќе стаса во Лерин, после отприлика 15 до 20 минути да тргне нивниот локален воз за Солун и така би имале железничка врска Битола – Солун преку Лерин, појасни Јовановски.

Се прават напори и да се најде решение за опстојување и во зимскиот период на возот на релацијата Солун – Белград кој транзитира низ Македонија и е единствено железничко поврзување со Европа. Во тек на зимата таа линија е нерентабилна и има малку патници поради долгото патување и старите вагони. Според сегашните предлози на Грчката и Српската железница, возот би сообраќал до 30 септември.

Македонската страна би ги актуелизирала повторно предлозите во октомври во Скопје, кога Македонски железници ќе биде домаќин на Регионалната средба за патнички сообраќај на Југоисточна Европа, со која претседавач ќе биде директорот за патнички сообраќај на Грчките железници. – Ќе се обидеме колку што можеме максимално овие проекти да заживеат, но тоа не зависи само од нас, укажува Јовановски.

Зголемени приходи и патници во првиот квартал

Податоците на МЖ Транспорт ад Скопје покажуваат дека во првиот квартал годинава железничкото претпријатие во внатрешниот сообраќај превезло 130.323 патника, а во истиот период лани тој број изнесувал 101.669. За првите три месеци оваа година бесплатно биле превезени 44.076 патници, а само во април тој број изнесувал 16.377. ид јануари до март лани бесплатно биле превезени 30.716 патници, а во април 13.030. Најчести патници на МЖ се студентите и пензионерите, како и вработените во Скопје кои живеат во Велес.

Приходите во патничкиот сообраќај во првото тримесечје од 2017 година изнесувале седум милиони денари, а во истиот квартал годинава 11,5 милиони денари, што е зголемување за 64 проценти. Во април годинава приходите изнесувале пет милиони денари. Заедно со 3,5 милиони денари добиени од Владата за субвенционирано патување на пензиониери секој втор викенд во месецот, на млади до 27 години секој прв и трет викенд во месецот, на студенти секој четврток и средношколци секоја среда,   приходот на патничкиот сообраќај во МЖ Транспорт ад Скопје во април изнесува 8,5 милиони денари.

Загуби од два милиони евра за 3,5 години со бесплатниот превоз за викенд

Во тек на мерката за бесплатни викенди, од воведувањето во јули 2014 годна до крајот на 2017 година , или за 3,5 години, МЖ Транспорт ад Скопје по основ на неостварен приход има изгубено околу 120 милиони денари.

Како што вели Јовановски, тој проблем е надминат со новата Влада со со која за разлика од претходно сега се одвојуваат месечно пари за субвенционирање. – Уште од почетокот на воведување на мерката патник во воз не може да влезе без билет. Оди на благајна, добива билет со нула цена, а софтверот во позадина пресметува колку треба да биде цената на релацијата за патување. Врз база на тие податоци секој месец доставуваме до Министерството за транспорт и врски колку патници патувале и колку тоа приход би се оствариле ако би се наплатило, и по тој основ тие пари ни се субвенционират, месечно во просек по околу 3,5 милиони денари, информира Јовановски.

За повеќе патници обнова на возниот парк и подобри пруги

Од МЖ Транспорт велат дека за да привлечат патници пред се, треба да исполнат неколку услови, првин времето на патување на возот да биде конкурентно на времето на патување на автобусот, а како второ удобоста и точноста на вовозите.

Времето на патување со воз на релацијата Битола – Скопје изнесува 3,5 часа, со брзиот воз на истата релација патувањето трае два часа и 45 минути, колку што трае и од Скопје до Гевгелија. На релацијата Скопје–Велес, пак, се патува 50 минути.

– Времето на патување не зависи од нас, туку од инфраструктурата, односно пругата. Новите возови кои ни се во оптек можат да возат со брзина од 140 километри на час, но пругата тоа не го дозволува. Има делници кои можат 120 километри некаде 100 километри на час, така што времето на патување во догледно време тешко ќе можеме да го намалиме. Удобноста и точноста со новите возови се на повисоко ниво и ги задоволуваат сите европски стандарди, бучноста внатре е многу мала, има климатизација, нови се и не се расипуваат често како старите, појаснува Јовановски.

Од аспект на патничкиот сообраќај, дополнува, проблемите со доцнење во изминатите месеци се минимални од 10-ина минути. Проблемот настанува затоа што имаме и многу стари локомотиви и вагони, пругата ни е едноколосечна секаде и често се случува да се расипе локомотива што влече товарен воз на некој дел, и патничкиот воз чека. Тогаш мора да дојде нова локомотива и да го извлече товарниот воз, што може да трае и повеќе од час.

– Затоа имаме барање до Владата и се надеваме дека ќе имаме разбирање за вложување финансиски средства во репарација на старите локомотиви и набавка на нови. До крајот на годинава треба да пристигнат четири нови електролокомотиви наменети за товарен сообраќај, ситуацијата во товарниот сообраќај ќе се подобри околу сигурноста на локомотивите, така што и патничкиот сообраќај ќе има помалку проблеми, вели Јовановски.

Проблемот делумно би се надминал и доколку МЖ Транспорт добие дел од возниот парк во европските држави што е во исправна и добра состојба, но од технолошки аспект е застарен и веќе не се користи.

Со помош на претседателот на Европската заедница за железници Либор Лохман кој минатиот месец беше во Скопје се остварени контакти со менаџери од железници од европските држави за добивање патнички гарнитури, вагони и локомотиви кои се во одлична состојба, но од технолошка гледна точка кај нив се застарени и не ги употребуваат. Испратиле писмо со барање за средба до железниците во Германија, Италија и Чешка, но уште нема повратен одговор.

Според Јовановски, за да може сегашниот возен ред да функционира по сите европски правила МЖ Транспорт во патничкиот сообраќај треба да располага со 20 патнички гарнитури, а има само шест.

– Имаме барање до Владата да се земе кредит за набавка на нови пет воза, со кои значително би ги подобриле речиси сите релации каде има патнички возови со што сметаме дека условот за удобност и точност би ги зголемиле и би привлекле повеќе патници. Набавените нови шест воза се во функција и покриваат 70 проценти од релациите. Ја покриваат цела битолска пруга со четири пара возови, како и релациите Скопје-Велес, Скопје-Гевгелија и Скопје-Кочани. Скопје – Куманово и Скопје-Кичево не се покриени со нови возови, информира Јовановски.

Од МЖ Транспорт имаат долгорочни планови за овој проект, за што сакаат во Министерството за образование да иницираат да стане задолжителен во програмата за сообраќај. Сега во програмата на основните училишта темата сообраќај е предвидена за мај и самоиницијативно на наставничките имало по едно до три патувања на децата со воз.

– Размислувавме како долгорочно да придобиеме патници. Aко децата на најмала возраст ги научиме, им стекнеме култура и понудиме едукација како е возењето со воз, сметаме дека кога ќе пораснат повеќе ќе ги користат услугите. Сакаме да стапиме во контакт со министерот за образование овој проект да стане задолжителен во програмата за сообраќај, не само во мај, туку и во септември, октомври, април мај и јуни за да имаме повеќе можности, вели Јовановски. Недоволниот возен парк засега е кочница за вклучување во проектот на деца од останатите делови на државата.

Побарувања за товарен транспорт, проблем возниот парк

Недоволниот функционален возен парк го попречува и развојот на товарниот сообраќај.

Според податоците на Државниот завод за статистика, во првиот квартал годинава во однос на истиот кавратл лани, количеството на превезена стока во железничкиот превоз е зголемено за 40,6 проценти, а во однос на последниот квартал од минатата година бележи намалување за 1,4 проценти.

Снежана Омерович, директор за маркетинг и продажба во МЖ Транспорт, вели дека со постојниот возен парк се трудат максимално да одговорат на побарувањата во товарниот превоз каде, посочува, веќе се чувствува раздвижувањето на домашната економија.

– Во товарниот превоз имаме мал број локомотиви, но и покрај лошата состојба на локомотивите и малиот број вагони со кои располагаме се трудиме максимално да го зголемиме товарниот сообраќа. Зголемувањето на товарниот сообраќај во однос на ланската се должи на тоа што македонското стопанство се раздвижи. Почнаа да разменуваат стоки надворешно и внатрешно, се зголеми транзитот, проработе пристаништето во Пиреја, има доста возови за комнитентите, вели за МИА Омерович.

Како што појаснува, преземени се активности за повторно враќање на изгубените коминтенти.

– Поради тоа што изгубија навика да возат со воз се потрудивме да ги привлечем назад коминтентите со нудење нови пакети. Ги посетивме оние кои претходно возеле со нас, но сега малку недостатокот на локомотиви не прави можеби малку поспори во превозот. Од почетокот на годинава имаме неколку нови превози кои го зголемија товарниот сообраќај. Би имале уште поголем товарен сообраќај, но влечните и влечените средства ни се во катастрофална состојба. Ги очекуваме кинеските возови и сметаме дека во тој случај би имале подобар резултат. Странките се заинтересирани за транспорт, наведува Омерович.

МЖ Транспорт моментно има склучено договори за превоз со 15 домашни и 16 странски коминтенти. Нивен повторен соработник е Цементарница УЈСЕ, а како што вели Омерович добро е што почна да работи повторно ФЕНИ од Кавадарци со кои имаат одлична соработка. Очекуваат да почне да работи и Тајмиште. Нивни најголеми коминтенти се и Макстил, Макпетрол, Фершпед, Навико шипинг, Шенкер, Карго Логистик, …

За потребите на коминтентите во употреба 562 од расположивите 1.170 товарни вагони.

– Работиме со постоечките ломотиви кои се многу стари. Настојуваме да ги поправиме колку што можеме, но потребен е ремонт или замена со нови, укажува Омерович.

Од вкупно 30 дизел и електролокомотиви заведени во инвентарскиот парк во возна состојба се само десет, а во функција се пет од расположивите 12 маневарски локомотиви. Во просек дневно се работи со осум до десет локомотиви за сообраќај и пет за маневри. Состојбата треба да ја промени пристигнувањето на набавените четири нови електролокомотиви кои се очекува да пристигнат до крајот на годинава, откако ќе бидат завршени потребните тестирања и доделување сертификати. Набавката на четирите електролокомитиви, кои ги произведува кинеската ЦРРЦ -Џуџоу чини осум милиони евра и дел од кредитната линија обезбедена од ЕБОР во износ од 150 милиони евра со која беа купени и шест патнички воза и 150 товарни вагони.

Izvor: MIA, https://lokalno.mk/initsijativa-za-voz-od-skopje-i-bitola-do-solun-platamona/
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 24-May-2018 at 15:58
Велат дека за реновирање на Скопската железничка потрошиле 2.5 милиони евра. Тоа што ме дума е дали тие двата лифта (кои никогаш не работат) коштаа 2.4 милиони евра, или 1.2 милиони евра по лифт? Бидејќи остатокот од „реконструираното“ (40тина литри боја и 300 квадрати бетонска плочка) не верувам да надминува 100к евра.

Edited by hcitrS - 24-May-2018 at 15:59
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1827
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 14-Nov-2017 at 17:19
Малку била стара веста дури 5години.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 460
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 14-Nov-2017 at 14:19
МКД
Саше спинува. Но звучи како реформски потег
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 14-Nov-2017 at 14:13
Објавената вест нема никаков линк. Ми се чини дека е стара неколку години, и тоа пред да се купат шесте нови гарнитури од Кина, заедно со товарните вагони преку кредит од ЕБОР. Оној што ја објавил да ја провери или да вметне линк до медиум.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 476
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 14-Nov-2017 at 13:41
Што ќе сменат тие 50.000 евра ?? ај да се милиони у прашање држи вода некако , не ми е јасно колку ќе помогнат овие пари , плати на вработени да покријат ...А можеби па и нивното одржување чини многу повеќе од тоа што вредат овие возови или грешам , па едноставно владата решила дека тоа е подобриот начин како да се ослободат од нив.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2345
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 13-Nov-2017 at 20:00
Види логиика. Првин ќе ги продадат старите дизел-локомотиви и дизел-возови за старо железо, а дури по две години ќе добијат 6 нови возови. А што ако не ги добијат?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 595
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 13-Nov-2017 at 16:31

ова сдсм одлепиле та ќе полнат буџет ис вакви испади, или во МЖ од поодмна им прегореле бушоните .. зар немаме ни два грама памет да стокмиме железнички музеј, хм нека го стават главен кустос Грујо за да дотераме и до регионален, за оваа цена мислам дека греота е да се стопи дел од нашата транспортна историја, само по железничка да ги паркираат во некој детски парк па поубаво ќе сторат него да дрско да ги литросаат ...

во најмала рака нека објават аукција, наместо ваков гилиптерски испад .. чиниш до толку им е стемнето во влада да ни кон своите поблиски предци немаат почит .. мислам време е Владимир да организира протест на оваа тема, а ние од билд да му дадеме безрезервна подршка .. блокирање на колосек по три часа на ден

15 ден кг. Трамп би рекол дебакл свамп резидју ...
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3773
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 13-Nov-2017 at 16:29
Uste 6 novi vozovi super!
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 13-Nov-2017 at 16:23

„Кенеди“ оди на топење: Железница продава локомотиви и возови по цена од 15 денари за килограм!

Македонски железници Транспорт“ дава 11 „кенедиевци“ и возови за најмалку 53.700 евра.

„Македонски железници Транспорт“ продава 7 дизел-локомотиви и 4 моторни дизел-возови на јавно надавање, кое е закажано за идниот петок, официјално потврди државната компанија за железнички транспорт. Почетната цена на аукцијата што ќе се одржи на 7 декември за секоја од локомотивите е 250 евра за тон, односно 15 денари за килограм. Вкупно од сите возови и локомотиви компанијата очекува прилив од 53.700 евра.

На понуда се 7 локомотиви од кои најстарата е 54 години (произведена е 1959 година), а воедно таа е и со највисока почетна цена заради тоа што е најтешка и тежи 30 тони. Уште 3 локомотиви се од 1964 година и нивните почетни цени се: 4.500, 4.600 и 5.500 евра. Во понудата се уште три локомотиви, од кои едната произведена 1967 година е 27 тони и се нуди по стартна цена од 6.800 евра, а другите две од 1971 и 1972 година се со почетна цена од 6.400 и 6.300 евра.

Наспроти локомотивите вредноста на моторните дизел-возови е проценета на 12.100 евра за 4 возови од кои два се стари по 37 години со почетна цена од по 2.800 евра, еден е 1977 година со почетна цена од 2.800 евра и најмладиот од 1979 година поради тоа што е најтежок е со почетна цена од 3.700 евра.

Според достапни, но неофицијални податоци возниот парк на „Македонски железници Транспорт“ е со просечна старост од 30 години. Поради тоа што со години железничкиот транспорт не бил приоритет немало значајни инвестициски вложувања во превозни средства ниту пак во железничката инфраструктура. За да се ублажи тековната состојба Владата предложи, а Собранието усвои Закон за државна гаранција за кредит од 50 милиони евра од Европската банка за обнова и развој за модернизација на возниот парк на железничарската компанија. Владата најави дека најмногу за две години ќе пристигнат нови 6 патнички гарнитури и 150 товарни вагони, а ќе се ремонтираат и 5 до 6 локомотиви. Државата го гарантира кредитот од 50 милиони евра од Европската банка за обнова и развој. Парите ќе се враќаат 15 години со 3,5 години грејс период и каматна стапка од шестмесечен еулибор кој во моментов изнесува 1,44%. Просечната старост на возовите сега е 30 до 40 години. Голем дел од нив не се во возна состојба, во депото на железница има вагони дури од 1908-та.

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 595
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 24-Oct-2017 at 21:31

во денешно време можеби е многу нуклеарка во Мариво, па пак имавме капацитет за физибилити студија ... нема да боли за ова да се почне дебата за ова меѓу Машински МЖ и Колска со посредство на власта, која на крај би требало само да обезбеди свои но и европски средства за да се инвестира во ваква екскурзија, но на ЕУ и не треба да се надеваме многу освен ако не ги фатиме на сентимент како милостина заради еколошки аршин ...

можна комбинација би било шасија во МЗТ, каросерија во Колска, а само мотор од Кончар ...

има ли некој оквирно абер колку би не ченеле три дупли гарнитури наше ЛРТ во однос на европско или кинеско, дали и колку е скапо сеевисирањето и одржувањето на увозни кочии, и дали домашен државен ноу-хау би можел утре да испорачува ефтино композиции и за останатите поголеми градови ...


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 24-Oct-2017 at 17:28
Да очекуваме од Македонија да произведува возови во „Колска“ е многу, а не помалку нереално во моментов. Хрватски „Кончар“ произведува возови, но тоа го прави уште од времето на Југославија, на времето по лиценца од други светски произведувачи. Ние можеме да говориме за отворање на странски инвестиции на овој план, т.е. за производство на делови за возови. Фабриката на МЗТ во Скопје ми се чини дека и во моментов произведува кочници за возови. Сепак, едно е производство на делови, а нешто друго е производство на возови.

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 595
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 24-Oct-2017 at 17:13

она Шилегов што го предлага за скопскиот железнички прстен ко ЛРТ, дали шпанците ќе ги стокмат за ова, дали таа траса е електрифицирана може ќе пуштат и нешто половно од Бугарија илити вишок од европа, пример ко што беа набавени хрватските нагибни ко вишок серија

зошто секогаш политичарите односно политичките партии се истрчуваат пред експертите со недоносени ветувања навистина не ми е јасно!?

белким ќе изненадат пријатно ако спотераат некоја лиценца од Кончар та во Колска да извадат нешто домашно, колку да можат утре ефтино да го сервисираат ...

Edited by Zelenikovo - 24-Oct-2017 at 17:17
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 25-May-2017 at 23:26
Честитки до Македонски железници за поевтинувањето на меѓународните билети до Белград, Загреб и Љубљана за десетици проценти. Картите се сега поприлично поевтини од автобус за овие релации:

Белград (повратна) 1.709 денари

Загреб (повратна) 3.653 денари

Љубљана (повратна) 4643 денари

Мене многу ме радува оваа понуда за хрватската метропола, до степен што сум убеден дека ќе ја испробам летово .

Не знам само дали со оваа понуда продолжува важи и СитиСтар, т.е. за групни патувања кога секој следен патник на билетот плаќа половина карта
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 17-Mar-2017 at 20:13
А во однос на НЕКВАЛИТЕТОТ на новите кинески возови, молим лепо, швајцарски Штадлер го исфрлиме од конкуренција затоа што доставила 100.000 евра поскапа понуда. ЕЕЕЕЈ. А можам да набројам барем 20-тина земји од Европа кои имаат гарнитури од овој производител.

Edited by BOJAN - 17-Mar-2017 at 20:13
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 17-Mar-2017 at 20:11
Ништо не е чудно. Но наместо реална дебата, на твоите информации ќе добиеш пропаганден одговор. Купени се нови возови, како никогаш повеќе се инвестира во железницата итн. итн.

Реалната состојба на терен може да се види од статистичките податоци за тоа како пропаѓа железничкиот сообраќај. Да потсетиме, највредната компанија во земјава (1 милијарда евра-Транспорт и Инфраструктура). Па потоа ќе слушнеме дека Руските државни железници сакале да влезат на Балканот, па Кинезите дека сакале да градат брзи пруги.

Дека постојната власт е неспособна да управува со систем ми е јасно. Но, дека до толку ненамерно ја уништуваат железницата, во тоа не можам да верувам. Се ми се чини дека се спрема некоја приватизацијата на транспортот по моделот од 90-ти години... обезвреднување на имотот и намерно уништување на финансиската положба на фирмата.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 656
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 17-Mar-2017 at 19:53
Дали некој од медиумиве ќе искаже за состојбата на Железници по двонеделниот штрајк и прекин на сообраќајот, не сообраќањето на новите гарнитури поради расипани тркала (ронење на челикот), постојаните дефекти на веќе постојните возови, неодржувањето на и така скудниот возен ред?

Еве во 2017 г. кај нас е право чудо еден воз да помине 200 километри без минимум пола саат доцнење и со 1-2 дефекти, а ако стигне на време може и лента ќе се сече. Како беше тоа, најголеми инвестиции во железницата
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 62>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.