Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 4849505152 69> |
Author | |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #981 Posted: 26-Jun-2014 at 19:56 |
Кичево-Скопје оперираат најчесто патнички со најчесто 661 локомотиви,а понекогаш се појавува и маневарката.Никогаш неставаат повеќе од 2(два) вагона.
Попладневниот воз почесто знае и да е шпанец,ама за точниот распоред треба да се провери. |
|
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #982 Posted: 26-Jun-2014 at 21:23 |
Значи, покрај кинеското ѓубре по скопските улици, ќе гледаме и кинеско ѓубре по македонските пруги.
Аман веќе од тоа „жутите„! Кинеска „технологија„ купуваат само беда од земји (нашава ја подразбирам...), попут африканските и до скоро, јужно американските, кои решија да си ја поправат грешката. Купувањето кинески технолошки производи е исто што и купување производ за еднократна употреба. Edited by MIKI1 - 26-Jun-2014 at 21:24 |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #983 Posted: 26-Jun-2014 at 22:36 |
Зошто не од швајцарија? Изгледа во македонија цената е најважно од квалитетот, ќе видиме колку ќе трае кинеското ѓубре! Аман !!
|
|
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #984 Posted: 26-Jun-2014 at 23:59 |
|
|
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 753 |
Quote Reply #985 Posted: 27-Jun-2014 at 05:22 |
Не сум некој стручњак ама би требало овие кинескиве да се поквалитетни
од оние руски гарнитури кои ги набави Србија пред некоја година. |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #986 Posted: 27-Jun-2014 at 10:34 |
А разликата е неверојатни 500 000 Е во корист од кинезите... |
|
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #987 Posted: 27-Jun-2014 at 10:37 |
Точно: од српскиот форум за возољубители, се гледа дека руските возови не се покажале во позитивно светло. Во однос на руските, кинеските можеби се поквалитетни, но во споредба со фирмите кои традиционално произведуваат возови, кинезите ќе попричекаат некоја деценија, за да го достигнат нивниот квалитет... |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #988 Posted: 27-Jun-2014 at 16:06 |
Жална слика од Ѓорче. И даље не ми е верно дека овие бетонски плугови не можат пак да се искористат.
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #989 Posted: 27-Jun-2014 at 22:29 |
мислам дека прерано критикуваме за возовиве од Кина, затоа што од кинески воз, до кинески воз, има разлика... зависи што ќе купат
мене не ми се допаѓа чисто фактот што кај нас се форсира кинескотот производство без некој посебен план, дали производите се квалитетни или не, е дискутабилно, не може да се генерализира |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #990 Posted: 29-Jun-2014 at 02:36 |
Добро, значи останаа уште 10 милиона евра што треба да се искористат за старите возови.....има ли некоја поконретна информација за што ќе се вложат овие пари, следи ли репарирање на некоја гарнитура (шпанец или електро гарнитура) или нешто друго е во план?
|
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #991 Posted: 08-Jul-2014 at 12:20 |
Знае ли некаде каде се издава таа легитимација за млади к13б што важи за попусти на карти за воз?Гледам дека со таа картичка,ISIC или Euro 26 има 50% попуст па ме интересира кај може да се извади.
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #992 Posted: 08-Jul-2014 at 12:53 |
Се издава од благајна на железничка, треба и фотографија мала, чини 150 денари Важи една година
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #993 Posted: 11-Jul-2014 at 16:42 |
Нови бесплатни и повластени патувања
Со важност од 01.07.2014 година се воведуваат следниве бесплатни и повластени патувања во железничкиот внатрешен патнички сообраќај: 1. Се одобрува повластица од 50% за патување на ученици и студенти до навршени 26 години (до денот пред 27 роденден) на пругите во Р. Македонија, во една насока и за повратни патувања врз основ на: Легитимација за млади К-13б; Меѓународна студентска легитимација ISIC; Европска младинска картичка. 2. Се одобрува бесплатно патување во една насока и за повратни патувања на пругите на Р. Македонија на млади лица до 27 години, третиот викенд во месецот (петок, сабота и недела). Патниците правото за користење на бесплатното патување мора да го докажат, со ставање на увид на извршниот персонал на благајните и во возот, документ за идентификација (лична карта, пасош или друг документ со фотографија и датумот на раѓање). Билетот во една насока важи 1 ден, а за повратното патување до крајот на викендот. 3. Се одобрува секој четврток бесплатно патување на студенти во една насока и за повратно патување на пругите во Р. Македонија. Студентите правото за користење на бесплатното патување мора да го докажат, со ставање на увид на извршниот персонал на благајните и во возот, заверена студентска легитимација со фотографија. Билетот во една насока и за повратно патување важи 1 ден. 4. Се одобрува бесплатно патување во една насока и за повратни патувања на пругите во Р. Македонија на стари лица (жени од 62 годишна возраст, мажи од 64 годишна возраст), вториот викенд во месецот (петок, сабота и недела). Патниците правото за користење на бесплатното патување мора да го докажат, со ставање на увид на извршниот персонал на благајните и во возот, документ за идентификација (лична карта, пасош или друг документ со фотографија и датумот на раѓање). Билетот во една насока важи 1 ден, а за повратно патување до крајот на викендот. 5. Патниците кои патуваат бесплатно во одредените денови, можат да ги користат само патничките возови без доплата за ранг на воз и резервација. За секој патник, кој патува врз основа на горенаведените одлуки, се издава посебен билет. http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=411%3A-01072014-&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #994 Posted: 11-Jul-2014 at 16:43 |
Билети за повеќе патувања
Со важност од 10.07.2014 година се воведува нов тип на билет за 10 патувања. За билетот за повеќе патувања одобрена е повластица од 30% од редовната возна цена согласно Тарифата за превоз на патници Дел III. Возните билети за 10 патувања важат за еден календарски месец, за релација и класа одредена од страна на патникот, за патнички воз. Доколку патникот сака да користи воз од повисок ранг или воз со задолжителна резервација, мора дополнително да доплати соодветен износ согласно, Тарифа за превоз на патници Дел III. http://www.mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=413%3A2014-07-03-10-44-36&catid=1%3A2013-08-29-12-07-13&lang=mk |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #995 Posted: 21-Jul-2014 at 15:42 |
Освен поволностите кои младинава конечно може да ги користи, МЖ си тера со истата песна. Освен што бевме столчени као Евреи у товарни возови према концентрациони логори у 42ра, луѓе не можеа ни до тоалетите да стигнат, нормално Шпанецот претоварен, без осет колку карти се штанцаат за таа проблематича линија кога е Шпанецот на возен ред, на Богомила истиот откажа па моравме да се враќаме назад и да чекаме Американецот као и увек да ја извади ситуацијата. На крај одвај некако догура до Битола, на место каде што треба да развие 100км/час, поради проблеми, одвај 80 дигна и скоро па прокува. На крај со 2 саати закаснување стигнавме у Битола. Срамота у 21ви век тривијалности да ни служат МЖ и државата, внатре имаше и странски туристи, луѓе кои идеа на пиво-фест, па коа знаат дека е таква ситуацијата, зошто не направија комбинација со гевгелискиот, па уместо 4-5 празни вагони да возат до таму, можеа Шпанецот да го пуштат. Али веројатно тоа е веќе у доменот на rocket science, па не оставија да се куваме 5 и пол саати. На крај од Прилеп према Битола дури и кондуктер пуштија, после сета голгота. Јачањето строгоча и дрскост као заштитен знак на државата мораа да се одработат.
1. 2. 3. За жал од најголемата гужва внатре нема слика, пошто моравме да се сместиме у делот кај машиновозачот пошто луѓе почнаа да висат дословно од скалите |
|
23ka.wordpress.com
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #996 Posted: 21-Jul-2014 at 16:31 |
Бев на Пивофест во Прилеп викендов и можам да го потврдам твоето искуство. Посебен хаос е со издавањето бесплатни билети на студенти. Верувај дека и постари луѓе се возат без пари. Се штанцаат билети без име и презиме, а оној што платил карта може и да не влезе во возот.
Не мислам дека овие дадени поволности се добри од страна на владата. Прво, можеа да ги вратат цените на билетите на ниво од пред 2-3 години, кога цените за патување скокнаа за 50%. На тој начин ќе се вратат патниците. Второ, можеа да се зголемат поволностите, односно снижувањето на картите за 50 или 70% за студенти и за пензионери. Со почетокот на новата учебна година, допрва ќе следува хаос и гужви при патувањето со воз. |
|
martind
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #997 Posted: 21-Jul-2014 at 19:20 |
Целосно си во право, целосно се сложувам со тебе |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #998 Posted: 22-Jul-2014 at 05:49 |
Малку пореално запознавање со квалитетот на возовите од кинескиот производител CSR (China South Locomotive & Rolling Stock Corporation Limited), од кој владата на Република Македонија нарача нови возови за Македонски Железници.
За потребите на подземната железница, односно метрото во Мумбај - најбројниот град во Индија и 5-ти најброен град во светот, индиската компанија Reliance Infrastructure нарачала возови дизајнирани од францускиот производител на возови Алстом. Но тоа што жителите на Мумбај го дознале на потешкиот начин, е фактот дека возовите кои биле дизајнирани од страна на француската компанија Алстом, сепак не биле произведени од страна на Алстом, туку биле произведени од страна на кинескиот производител на возови CSR по лиценца на Алстом. Но Кинезите не се држеле до оригиналниот дизајн од Алстом, туку ги произвеле возовите базирани врз еден од нивниот модели наречен Type A. Жителите на Мумбај дознале дека сепак не се возат во возови од светски квалитет дизајнирани од Алстом на почетокот на јули 2014 кога почнала да тече вода од покривот на еден од овие тазе нови возови, по што истиот веднаш бил повлечен од сообраќај. Несомнено после ова ќе следуваат безброј прашања од страна на жителите на Мумбај до мумбајските власти и до Reliance Infrastructure и некој ќе мора да сноси одговорност за ова. Но тоа што ние Македонците би требало да се запрашаме е: Какви возови ќе им испорача CSR на Македонски Железници ? Во статијата цитирана во наредниот цитат е прикажан и видео клип кој заслужува да одземе 21 секунда од времето на читателите и на членовите на овој форум. http://www.firstpost.com/politics/leaking-metro-trains-justified-mumbaikars-angry-1601595.html Leaking metro trains: Why it is justified for Mumbaikars to be angry
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #999 Posted: 07-Aug-2014 at 14:23 |
КАМЕРИТЕ НЕ СПРЕЧУВААТ ДА СЕ ПОМИНЕ ПРУГА СО СПУШТЕНА РАМПА
Се "шверцаат", но возот секогаш е побрз Видеомониторингот не ги спречува возачите на автомобили, мотори и велосипеди, и покрај спуштената рампа и црвеното светло на сигналниот уред кој најавува доаѓање на воз, да се "прошверцуваат" и да ја преминат пругата, иако во многу случаи се потврдило дека "возот секогаш е побрз" Пред еден и пол месец јавното претпријатие МЖ - Инфраструктура" започна со камери да ги надгледува најфреквентните вкрстувања на патиштата со железничка пруга и прекршителите јавно да ги објавува на својата интернет-страница. Но, видеомониторингот не ги спречува возачите на автомобили, мотори и велосипеди и покрај спуштената рампа и црвеното светло на сигналниот уред кој најавува доаѓање на воз да се прошверцуваат" и да ја преминат пругата, иако во многу случаи се потврдило дека возот секогаш е побрз". МЖ - Инфраструктура" после немилите настани на патните премини на пругите почна да снима и да мониторира на најкритичните премини преку железничките пруги, меѓу кои и патниот премин на пругата Скопје - Белград кај Кванташки пазар, за кој ВЕЧЕР во неколку наврати предупредуваше. - Непочитување на поставената сигнализација нашата камера забележа на 23 јуни, кога возачот на приватната градска линија број 23 поминува преку преминот кај Кванташки пазар, иако рампата е спуштена, а таа не му попречи и на возачот на белиот голф" кој го следеше автобусот во правењето на прекршокот. За неколку секунди потоа поминува товарниот воз - велат од МЖ - Инфраструктура". После прво објавената снимка, на интернет-страницата на МЖ" се објавени уште три прекршувања, но овој пат се евидентирани на преминот кај скопско Драчево и истите можат да се погледнат на следниот линк: хттп://њњњ.мзи.мк/нењс-инфо.пхп?ид=261&&цат=7 - Снимките за установеното непочитување на поставената сигнализација се поставени како пример за опасностите што демнат од несовесноста на возачите на друмските возила, но и на мотоциклистите и велосипедистите - истакнуваат од МЖ". Ова е само мал сегмент од секојдневното непочитување на сигналните знаци на патните премини на железницата. Избегнатите несреќи сведочат за големата недисциплина која владее кај возачите при преминувањето на железничките премини. Загрозувајќи ги сопствените животи, ги загрозуваат и животите на патниците на железницата. Последната немила случка беше кон средината на мај годинава кога возачот на автобусот на Струмица експрес" не ја испочитувал звучната и светлосната сигнализација, ниту, пак, спуштената рампа пред пругата кај село Лозово и се обидел да ја заобиколи рампата за да ја помине пругата, но наместо тоа, во него удрил воз кој го превртел автобусот полн со патници. Епилогот беше: повредени 80% од патниците, односно од 45 патници, повредени беа 36, од кој само еден или двајца со потешки повреди. Од СВР-Скопје велат дека според Законот за безбедност во сообраќајот, учесниците во сообраќајот задолжително мора да застанат пред црвено светло. - Казната за лицето што го возело автомобилот или автобусот, без разлика, е 300 евра. На преминот кај пругата за непочитување на сообраќајните знаци месечно во просек се казнуваат од 5 до 6 луѓе - велат од СВР-Скопје. http://www.vecer.mk/default.asp?ItemID=2DE42C36C4186F47AFAEFBC9B1E9CA12 Edited by jyvation - 07-Aug-2014 at 14:23 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1000 Posted: 07-Aug-2014 at 22:27 |
Каменуван возот Скопје-Кичево
На излезот од железничката станица Скопје-Север, во текот на вчерашниот ден засега непознат сторител го каменувал возот кој сообраќа на релацијата Скопје-Кичево. Според податоците од полицијата, било искршено едно стакло. Се преземаат мерки за откривање на сторителот. http://skopjeinfo.mk/gradot/350674296/kamenuvan-vozot-skopje-kicevo До кога ќе се толерираат "каменковците" од Скопје-Север.Ова им стана зачестена појава. |
|
Post Reply | Page <1 4849505152 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |