build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #1181 Posted: 29-Aug-2016 at 07:41
Колку што знам сеуште има воз до Приштина, што би значело има меѓународен воз. Инаку ова не е прв пат годинава да нема возови кон Србија. До јуни немаше возови, па за летната сезона ги вратија.http://www.build.mk/?p=51954
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1182 Posted: 23-Nov-2016 at 22:29
Од Париз до Берлин со воз за 8 часа, но од Сараево до Софија за 46 часа



На туристите што се на пропатување низ Европа, најчесто им се препорачува воз поради исплатливоста, удобноста и брзината. Но, додека од Лондон до Париз можете да стигнете за нешто помалку од 4 часа, во нашиве краишта патувањето на истата оддалеченост може да потрае и до 22 часа. Peter Kerpedjiev, докторант од Универзитетот во Виена, направил интересна студија собирајќи податоци кои овозможуваат фасцинантен увид во европската железничка мрежа. Избрал 28 европски градови и го илустрирал времето потребно за да се стигне од точка А до точка B. При патувањето со воз, најмалку време ќе потрошите на западниот дел од континентот кој е поврзан со брза железница. Таква мрежа ги поврзува Лондон, Париз и Брисел.



За разлика од западот, источниот дел на Стариот континент сериозно заостанува во однос на развојот на железничката мрежа. „Само за споредба, патот помеѓу Париз и Берлин трае нешто подолго од 8 часа, додека патот од Сараево до Софија чија оддалеченост е иста како и во случајот на престолнините на Франција и Германија, трае речиси шест пати подолго, односно неверојатни 46 часа,“ објаснува Kerpedjiev.



Во регионот, Белград е релативно добро поврзан со остатокот од Европа, додека Подгорица е практично отсечена. Скандинавските земји и покрај ретката населеност и големата оддалеченост помеѓу поголемите градови, се извонредно добро поврзани со брз железнички сообраќај.

http://www.porta3.mk/od-pariz-berlin-voz-za-8-chasa-no-od-saraevo-sofija-za-46-chasa/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1183 Posted: 24-Nov-2016 at 11:03
Loko Trans to develop Skopje rail hub

24 Nov 2016

MACEDONIA: Czech freight operator and rolling stock maintenance company Loko Trans is to invest €20m to establish a logistics centre in Skopje to serve the Balkan region.

This will include facilities for rolling stock maintenance and repair, as well as freight transhipment, warehousing and a customs office. Construction is expected to start in the first half of 2017 for completion within a year. Loko Trans expects to create between 150 and 200 jobs at first, growing to 600 at a later stage.

Subsidiary Loko Trans Cargo has begun the process to obtain certification enabling it to operate freight trains in Macedonia.

...

‘We decided to invest in Macedonia about five years ago mainly because of its location on Pan-European Corridors VIII and X as well as connections with neighbouring countries’, said Loko Trans owner Karel Jalový. ‘We found a skilled workforce in the railway engineering sector, so we expect to start our investment here as soon as possible’.


http://www.railwaygazette.com/news/freight/single-view/view/loko-trans-to-develop-skopje-rail-hub.html

Edited by Џоле - 24-Nov-2016 at 11:05
За сè има вторпат
Back to Top
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #1184 Posted: 07-Dec-2016 at 14:35
Прстен пругата со два краци од Скопје Централна до Аеродром Петровец и Индустриска Зона е ветена во програмата од коалицијата За Живот во Македонија. Ова според мене е еден од најдобрите проекти за Скопје во последните 50 години, секако ако воопшто се оствари. Да се надеваме.
Критичар за критика
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #1185 Posted: 07-Dec-2016 at 14:48
Е ветена. Супер. Дека до сега не останално неисполнато ветување.
Еден куп проекти ќе видиме ко ќе дојдат изгладнети кучиња на власт.

Добитни сме, каков и да биде исходот.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1186 Posted: 08-Dec-2016 at 09:17
Токму вчера го читав делот од програмата за инфраструктура и неможам да се сетам каде ветиле прстен ? Веројатно мислиш на она што на форумов се труби веќе со години дека постоечките пруги може и треба да се искористат за градска железница (бидејќи градов има еден вид на прстен) . Исто ветено е она што на форумов се труби со години дека треба аеродромот и зоната под хитно да се поврзат со железница.
Back to Top
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #1187 Posted: 08-Dec-2016 at 12:24
Абе сега се знае трасата, станици по редослед би биле Ѓорче Петров, Бардовци, Бутел, Железара, Автокоманда, со расцеп према Маџари, Илинден и од таму Индустриска зона и Аеродром Петров.
Продолжетокот од Автокоманда оди во Скопје Централна, па Кисела Вода и Драчево последна.
Критичар за критика
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1188 Posted: 08-Dec-2016 at 15:29
Изгледа опозицијава го читала форумот
Милион пати се давани опции и предлози за (при)градска железница во Скопје.

За почеток, мжат да одат две траси

1.Север - Југ
Блаце - Орман - Волково - Ѓорче Петров - Бардовци (нова постојка) - Визбегово (Нова постојка) - Скопје Север - Железара - АСУЦ (нова постојка, трансфер) - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - (Зелениково) .... во иднина или опција и до Велес

2.Запад - Исток
Радуша - Сарај - ЃОРЧЕ ПЕТРОВ - Бардовци - Визбегово - Скопје Север - Железара - АСУЦ - Маџари - Хиподром (нова постојка) - Илинден - Бунарџик (нова постојка) - Аеродром А. Велики (нова постојка)
Можност за поврзување на оваа линија од Тетово до Куманово (со крак до аеродромот)
Или еден крак Тетово - Куманово преку Маџари/Илинден/Миладиновци
Друг крак преку Трубарево до Аеродромот (или во иднина преку Горно Лисиче, Драчево, Огњанци и Петровец)


Постојката(постојките - едната во правецот Железара - Маџари,а другата во правец на Транспортен Центар) АСУЦ би била како опција за трансфер од една на друга линија.



3.Опција/крак за да не останат пругите кај Трубарево и Д.Лисиче мртви за патнички превоз, за почеток со поретки термини
Драчево - Долно Лисиче (нова постојка) - Трубарево ранжирна - Горно Лисиче (нова) - Лисиче - Транспортен Центар - АСУЦ - Железара - Скопје Север - Визбегово - Драчево - Ѓорче Петров - Волково

4.Идно поврзување од Миладиновци преку Петровец до Драчево за можност за нов крак или кружна железница и дополнително во близина на аеродромот товарна станица која би била врзана со Аеродромот и би се скратил патот на превозот во правец Србија - Грција и обратно, кои не би имале потреба од Трубарево.



Edited by Тркало - 08-Dec-2016 at 15:31
Back to Top
Kid_A View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2014
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Kid_A Quote  Post ReplyReply #1189 Posted: 08-Dec-2016 at 16:24
Originally posted by Тркало

Изгледа опозицијава го читала форумот
Милион пати се давани опции и предлози за (при)градска железница во Скопје.

За почеток, мжат да одат две траси

1.Север - Југ
Блаце - Орман - Волково - Ѓорче Петров - Бардовци (нова постојка) - Визбегово (Нова постојка) - Скопје Север - Железара - АСУЦ (нова постојка, трансфер) - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - (Зелениково) .... во иднина или опција и до Велес

2.Запад - Исток
Радуша - Сарај - ЃОРЧЕ ПЕТРОВ - Бардовци - Визбегово - Скопје Север - Железара - АСУЦ - Маџари - Хиподром (нова постојка) - Илинден - Бунарџик (нова постојка) - Аеродром А. Велики (нова постојка)
Можност за поврзување на оваа линија од Тетово до Куманово (со крак до аеродромот)
Или еден крак Тетово - Куманово преку Маџари/Илинден/Миладиновци
Друг крак преку Трубарево до Аеродромот (или во иднина преку Горно Лисиче, Драчево, Огњанци и Петровец)


Постојката(постојките - едната во правецот Железара - Маџари,а другата во правец на Транспортен Центар) АСУЦ би била како опција за трансфер од една на друга линија.



3.Опција/крак за да не останат пругите кај Трубарево и Д.Лисиче мртви за патнички превоз, за почеток со поретки термини
Драчево - Долно Лисиче (нова постојка) - Трубарево ранжирна - Горно Лисиче (нова) - Лисиче - Транспортен Центар - АСУЦ - Железара - Скопје Север - Визбегово - Драчево - Ѓорче Петров - Волково

4.Идно поврзување од Миладиновци преку Петровец до Драчево за можност за нов крак или кружна железница и дополнително во близина на аеродромот товарна станица која би била врзана со Аеродромот и би се скратил патот на превозот во правец Србија - Грција и обратно, кои не би имале потреба од Трубарево.



Форумот е и воден од про-опозициски луѓе. Само види ги статиите што ги пишуваат, па ќе ти биде јасно ко ден. Ништо не е случајно кај нас.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1190 Posted: 11-Dec-2016 at 05:05

да, секако е логично про-опозициски форум да дозволува некој про-позициски член да тресе секакви глуспоти... ама вие си знаете
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Kid_A View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2014
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Kid_A Quote  Post ReplyReply #1191 Posted: 11-Dec-2016 at 12:01
Originally posted by zabegan


да, секако е логично про-опозициски форум да дозволува некој про-позициски член да тресе секакви глуспоти... ама вие си знаете


Ако добро ги читаш моите постови ќе видиш дека жестоко ги напаѓам и ДПМНЕ за многу работи, за сите нивни лаги и пропусти како и корупција.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1192 Posted: 26-Dec-2016 at 17:31
Еден мал сегмент од извештајот за Министерството за транспорт и врски на Државниот завод за ревизија, или поедноставено КАКО ФУНКЦИОНИРА железничкиот сообраќај во земјава:

„Врз основа на овие законски и подзаконски акти помеѓу Министерот за транспорт и врски и Директорот на МЖ Транспорт АД склучен е договор за компензирање на дел од загубите при давање на услугите. Во 2015 година по тој основ исплатени се 390.000 илјади денари.

Од извршениот увид во месечните извештаи кои МЖ Транспорт ги доставува до......е остварена добивка во износ од 206.938 илјади денари.

„Од таа причина исплатените парични средства на име субвенции за надоместок на трошоците кои се направени во железничкиот превоз на патници како услуги од јавен интерес, не се во согласност со Законот за железнички систем и има за ефект можност од субвенционирање на ДЕЛ ОД ТОВАРНИОТ СООБРАЌАЈ“.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1193 Posted: 24-Jan-2017 at 20:19
Убава вест , преѓеска сретнав конвој на камиони со новите возила , до сега се сигурни и стигнати во депото на железница
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1194 Posted: 24-Jan-2017 at 20:28
Originally posted by WolfLeader

Убава вест , преѓеска сретнав конвој на камиони со новите возила , до сега се сигурни и стигнати во депото на железница


Возила или Воз/ови???
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1195 Posted: 25-Jan-2017 at 00:11
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by WolfLeader

Убава вест , преѓеска сретнав конвој на камиони со новите возила , до сега се сигурни и стигнати во депото на железница


Возила или Воз/ови???


Возови бе брату грешка сум пишал. Ги сретнав на патарина Градско на враќање од скопје ,бидејќи бев од другата страна на автопатот не бев сигурен дали се возовите оти беа покриени но сепак ете во право сум бил.

Edited by WolfLeader - 25-Jan-2017 at 00:15
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #1196 Posted: 25-Jan-2017 at 00:13
http://kurir.mk/makedonija/vesti/ekskluzivno-pristigna-i-pettiot-patnichki-voz/ Еве и официјално дека не сум погрешил во информацијата.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1197 Posted: 25-Jan-2017 at 00:23
Сега ќе дојде Бокица да објасни дека не е битно тоа што после 40+ години Македонија добива возови туку дека проблемот е што двата воза пристигнаа со задоцнување.

Edited by kultuzin - 25-Jan-2017 at 00:23
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1198 Posted: 25-Jan-2017 at 12:07
Па, треба да се разјасни зошто доцнеа - дали проблемот е кај нас или кај нив? Или важно пристигнаа, а зошто доцнеа ич не е битно?
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1199 Posted: 25-Jan-2017 at 16:13
Чекај чекај ,уште не се пристигнати ,фали уште еден. Инаку овој денес стигна во Скопје.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1200 Posted: 03-Feb-2017 at 08:53
Последната 6та композиција вчера стаса во пристаништето во Солун, се очекува денес/утре да пристигне - дома!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.