build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 21-May-2009 at 10:16
Не знам зошто, но најголемите проблеми се случуваат секогаш за патничките возови кон Битола. Можеби навистина немало слободна локомотива во тој период, а и неажурноста е битна ствар.
Текстов во секој случај треба да биде опомена за железница и владата да дадат пари за осовременување на возниот парк.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 21-May-2009 at 10:22
А добро каде се двете ,де факто, нови локомотиви?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 21-May-2009 at 10:37
Да не знае некој што значи кратекката CFARYM?! Сум приметил дека се  користи по некои меѓународни документи како замена за кратеката МЖ?! Добро сум приметил или грешка сум?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 21-May-2009 at 10:38
Originally posted by BOJAN

Не знам зошто, но најголемите проблеми се случуваат секогаш за патничките возови кон Битола. Можеби навистина немало слободна локомотива во тој период, а и неажурноста е битна ствар.
Текстов во секој случај треба да биде опомена за железница и владата да дадат пари за осовременување на возниот парк.

Мое мислење, подобро вложени пари би биле во инфраструктурата - електрификација на Велес - Битола, во должина од ~129 км, него купување на нови дизел локомотиви, (можда само снабдување на резервни делови за истите и нивна обнова)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 21-May-2009 at 10:44
Originally posted by lslcrew

А добро каде се двете ,де факто, нови локомотиви?!

Баш пре малку зборував за тоа, тие две локомотиви МЖ 462-001 и 002 се електрични, така да нема корист на дотичната траса Велес - Битола
Originally posted by lslcrew

Да не знае некој што значи кратекката CFARYM?! Сум приметил дека се  користи по некои меѓународни документи како замена за кратеката МЖ?! Добро сум приметил или грешка сум?!

Тоа грците си лепат лист кога влагаат нашите вагони само на нивна територија.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 21-May-2009 at 10:47
Originally posted by Vladimir P

Баш пре малку зборував за тоа, тие две локомотиви МЖ 462-001 и 002 се електрични, така да нема корист на дотичната траса Велес - Битола
Ми текна ама кога на бојан му одговори за електрификацијата!

Originally posted by Vladimir P

Тоа грците си лепат лист кога влагаат нашите вагони само на нивна територија.
Нишпто чудно....него што означуваат буквите, од која реченица потекнуваат?! Кои зборовои се кријат зад акронимот?!


Edited by lslcrew - 21-May-2009 at 10:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 21-May-2009 at 14:47
Знае ли некој колку отприлика чини електрификација на еден километар едноколосечна пруга? И некоја генерална проценка колку процентуално се заштедува при користење на струја наместо дизел?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 21-May-2009 at 18:32
Лаички пресметано, без воопшто да знам бројки, сигурно повеќе од 20-25 ќе требаат да се вратат парите, да не лупнам и повеќе. Бидејќи со толку слаб сообраќај не може да се очекува ништо друго. Да има по 7-8 воза дневно на линијата ќе се вратат побрзо парите, но размисли, за да се исплати таа заштеда на струја vs нафта треба и сообраќај, а со 3 воза (2, ако укинат уште еден) дневно, повраток ни за 100 години нема да имаме.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 22-May-2009 at 06:10
Originally posted by lslcrew

Да не знае некој што значи кратекката CFARYM?! Сум приметил дека се  користи по некои меѓународни документи како замена за кратеката МЖ?! Добро сум приметил или грешка сум?!
 
Во меѓународната железничка унија UIC со седиште во Париз,
мојата маленкост беше таму на меѓународен состанок,
Македонски железници се примени како членка и регистирани како
Железници на поранешната југословенска република Македонија,
што од францускиот назив е регистрирана скратеницата CFARYM.
 
 
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 22-May-2009 at 06:26
Originally posted by Cloverstack

Знае ли некој колку отприлика чини електрификација на еден километар едноколосечна пруга? И некоја генерална проценка колку процентуално се заштедува при користење на струја наместо дизел?
ДЕФИНИТИВНО ЕЛЕКТРИФИЦИРАНАТА ПРУГА Е МНОГУ СКАПА ИНВЕСТИЦИЈА
 
Пред да се врши електрификација се вршат подготовки на сите градежни објекти
на пругата. Исто така електрифицираната пруга бара телекоманда на сообраќајот
за да може да се врши регулација на ангажираната електрична моќност од електроенергетскиот систем која посебно се плаќа.
Во Македонски железници дури сега се врши подготовка за телекоманда на сообраќајот на магистралната пруга од коридорот 10 од Табановци преку скопски јазол, Велес, Градско, Неготино Вардар до Гевгелија. За таа цел се врши и положување на оптички кабел преку кој ќе се врши телекомандата на сообраќајот.
Се на се многу големи инвестиции кои се оправдани со голем обем на сообраќај.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 22-May-2009 at 07:38
А во врска со електрификацијата, да не знаете на колкави делници се поставуваат посторјките кои ја напојуваат мрежата и дали таа телекоманда врши електрификација делница по делница?! Дали е тоа респективно вклучување и искулужување делници како иде возот?! И дали секоја делница е напојувана од посебна постројка односно дали е врзано една постројка-една делница?!..зашто другше не ми паѓа на памет како технички би се извела таа електрификација?! И колкави се загубите на празно (вклучена мрежа, а нема воз), односно колкави загуби (отпор) прави самата мрежа?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 26-May-2009 at 22:18
Регулаторна агенција за железнички услиги



Дали ќе донесе нешто ново !!??
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 26-May-2009 at 22:31
Originally posted by lslcrew

А во врска со електрификацијата, да не знаете на колкави делници се поставуваат посторјките кои ја напојуваат мрежата и дали таа телекоманда врши електрификација делница по делница?! Дали е тоа респективно вклучување и искулужување делници како иде возот?! И дали секоја делница е напојувана од посебна постројка односно дали е врзано една постројка-една делница?!..зашто другше не ми паѓа на памет како технички би се извела таа електрификација?! И колкави се загубите на празно (вклучена мрежа, а нема воз), односно колкави загуби (отпор) прави самата мрежа?!

Едино што знам дека се поделени во делници, а една или повеќе (во зависност каде) се напојуват од еден извор, следната од друг и.т.н.

Овој знак ако го сретнеш на контактната мрежа значи дека влагаш во следната електро одвоена делница



А нормално L е знак за крај на таа делница
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 29-May-2009 at 11:06
Последниот извештај на Заводот за статистика покажува дека Македонски железници во моментов се наоѓаат во тешка криза. Во железничкиот товарен сообраќај во првиот квартал од 2009 година е намален сообраќајот за 45,4% во меѓународниот сообраќај. домашниот е зголемен за 16,3% или вкупно товарниот сообраќај е намален за 42,7%!
Во исто време, домашниот железнички патнички сообраќај е зголемен за 17,3%, додека меѓународниот е зголемен за 25%, или вкупно железничкиот патнички сообраќај е зголемен за 17,4%!
Заклучок: Економската криза најмногу ја погодува Железницата, а според мене вака намалениот превоз може да влијае врз работењето на претпријатието.
Сега сфаќам зошто Железница сакаше да го намали бројот на патничките возовиOhno.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 29-May-2009 at 11:19
Бојане, статистиката е чудна „направија“, много кажува но и многу дупки има, ако не се покажат и другите бројки.
Во случајот патнички - товарен, во два збора: еден товарен вагон ќе донесе повеќе пари од цела патничка композиција.
Една дигресија можеби не сосема соодветна но,
Негде спомнав дека од станица до Ѓорче картата чини 31 ден. пробај да изнајмиш еден товарен вагон, товарно камионче па и такси за таа релација, колку ќе чини !
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 02-Jun-2009 at 13:04

Added: 2009-06-01 12:45:06

Macedonia: More passengers in Q1 2009

According to Limun referring to the data of the Macedonian State Statistical Office, the number of transported passengers in the Q1 2009 was increased by 18.4% compared to the same period last year.

16,620,000 passengers were transported in railway transport in the mentioned period, and 115,383 in air transport.

Furthermore, the amount of transported goods in the railway transport was reduced by 42.7%, the amount in cargo transport was reduced by 21%, while the amount of good transported by air was increased by 7%, Limun writes.

(phot. Macedonian Railways)

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 02-Jun-2009 at 14:41
Дали знаат некои од вас што се возат почесто, дали уште можеш да го подмитиш кондуктерот и да поминеш поевтино? Откако отпуштија неколку кондуктери лани, ме интересира дали тоа уште го прават? Бидејќи овие 16.000.000 патници се оние кои купиле билет, па ако има и без билет сигурно ќе биде уште 500.000! Колку многу тоа звучи...

16.000.000 во 3 месеци? Навистина многу звучи.


Edited by гитардемон - 02-Jun-2009 at 21:21
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 02-Jun-2009 at 21:17
Нема више транге-франге Smile , има ненајавени инспекции кој контролираат билети.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 03-Jun-2009 at 00:02
Се согласувам со Владимир, или и да има тоа се изолирани случаи, барем јас во последно време не сум забележал.
Back to Top
Svabo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Svabo Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 04-Jun-2009 at 13:26
Видете го клипчево
http://www.budalizacija.hr/filmici/budala-godine_1687.htm
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.363 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.