Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 1718192021 69> |
Author | ||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #361 Posted: 09-Apr-2010 at 23:59 | |||||
Честито и од мене, па 150-годишнината здравје да ја прославиме со железница во многу подобра состојба
Ама нема многу време, 13 години во инфраструктурата не се којзнае што, треба уште веднаш оваа држава сериозно и одговорно да се зафати со задачата! |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #362 Posted: 10-Apr-2010 at 08:20 | |||||
Штета што на ни еден барем симболичен начин не е обележани овие 137 години на постоење на МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ.
Еве еден пример како некој други тоа го прават Фото: Torsten Köhler |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #363 Posted: 10-Apr-2010 at 20:40 | |||||
И јас испраќам задоцнета честитка до железничарите.
Штета што никој не се сети на овој голем ден, пред се за нашата земја. |
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #364 Posted: 13-Apr-2010 at 09:44 | |||||
Се полнат и возовите Се' пополни со патници се и возовите што сообраќаат на железничката линија Велес - Штип - Кочани, единствената во источниот регион. По тригодишна пауза, патничките возови на оваа пруга беа повторно активирани во 2007 години. И покрај тоа што македонските возови возат бавно и што кон Штип и Кочани од Скопје и обратно дневно сообраќаат само два пара воза, бројот на патниците е во пораст. Раководителот на кочанската Железничка станица, Иван Лефков, вели дека месечно во Кочани се купуваат 3.000 билети, кои се со двојно пониски цени од автобуските. - Во секој воз од Штип се качуваат, во просек, по околу 40 патници. Цената на билетот од Штип до Скопје е 132 денара, а на повратниот само 211. Возењето од Штип до Кочани чини 54 денари, двапати помалку отколку со автобус. Освен тоа, за студенти, ученици и за пензионери имаме 30 отсто попуст. Да не е станицата на периферијата на Штип, сигурно ќе имаме многу повеќе патници - вели Мите Николов, раководител на штипската Железничка станица. Izvor: Dnevnik, http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=57858ABBAC2C324793CD58DDF84FF48F Текст на Дневник за малиот број на автобуски и железнички врски за студентите на универзитетот во Штип. Да се надеваме дека некој ќе реагира. |
||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #365 Posted: 18-Apr-2010 at 22:52 | |||||
Јас, како човек кој не знае многу многу околу возовите(а сепак ми е еден вид хоби), ја имам прочитано секоја тема, го имам прочитано секој пост, но никако не разбрав и не сватив што е тоа Маневарка? Ако можи некој да ми објасни, ќе му бидам благодарен |
||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #366 Posted: 18-Apr-2010 at 23:25 | |||||
Маневарките се помали локомотиви (кои воедно трошат помалку), и се користат за аранжирање на композиции. Значи наместо голема локомотива наменета за транспорт на тешки композиции која троши премногу нафта да ги носи вагоните од ранжирната станица до железничката станица, или од еден колосек на друг, тоа го прави помала локомотива која троши помалку. И после се прикачува локомотивата која ќе ја влечи композицијата.
Edited by гитардемон - 18-Apr-2010 at 23:26 |
||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #367 Posted: 18-Apr-2010 at 23:46 | |||||
Значи, маневарката не влечи вагони од еден град до друг, така? Или се користи на мали релации...?
|
||||||
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #368 Posted: 18-Apr-2010 at 23:54 | |||||
маневарка = за маневрирање, на пример од депо ќе донесе вагони на железничка, кои со локомотива ќе патуваат до Скопје, а маневарката си останува назад во депо за слични маневарски работи. Ваљда добро објаснив.
EDIT: До Скопје, оти приметив дека си од Битола Edited by SkyBoy - 19-Apr-2010 at 00:14 |
||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #369 Posted: 19-Apr-2010 at 00:04 | |||||
Добро објасни. Значи Маневарката ги мести или носи вагони до местото од каде што Локомотивата ќе треба да тргни односно замини на релацијата која е планирана. |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #370 Posted: 19-Apr-2010 at 00:42 | |||||
Уште поважно, маневарките ги разместуваат вагоните во депоата и во
ранжирните станици и составуваат и расклопуваат композиции.
|
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #371 Posted: 19-Apr-2010 at 12:48 | |||||
Основна намена на маневарката е склопување на една композиција од вагони (патнички или товарни)кои се со одредена логика на распоред (тежина-бруто, одредиште на вагоните, ...).
Но постои и можност на некоја маневарка и се упрегне на мала патничка композиција, како на пример возот за Приштина кој иде на кратка релација и со само два вагона). Друга работа е тоа дака обично маневарката неможе (со исклучоци) да испорачува струја и греење на за една патничка комозиција. Еве можеш да погледаш како една маневарка „пакуе“ повеќе композиции во ранжирната станица во Трубарево. |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #372 Posted: 28-Apr-2010 at 10:02 | |||||
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #373 Posted: 03-May-2010 at 00:53 | |||||
Возот повторно извиси патници Повеќе стотици патници од Велес, а многу повеќе од Чашка и од регионот на Азот, останаа на железничките станици во саботата на Први мај, бидејќи возовите на „Македонски железници“, како и за Велигден, беа претесни да ги примат сите што купиле карта. Возот кој рано утрото сообраќа од Скопје за Битола уште на скопските попатни станици бил преполн, а кога стигнал во Велес патниците не дозволувале да се отворат вратите од патничките вагони бидејќи немало место ниту во купињата ниту во ходниците.- Немаше место каде да се качиме. Им продадоа карти, а не можеа патниците да се качат. Ова е нова срамота за МЖ. Секој празник исто се случува. Така беше и за Нова година, Божик, пред еден месец и за Велигден. Па може ли шест вагона да бидат доволни за толку многу народ. Води ли сметка раководството на МЖ за тоа кога, на кој ден, колку вагони пушта во промет, колку интерес има - реагираат патниците од велешката железничка станица. Дел од нив празничниот викенд планирале да го минат во родните села од Богомила и околината, друг дел во планинарските домови во Папрадиште и Чеплес. Поради немањето место во возовите на МЖ, патниците беа принудени да земат такси и да потрошат повеќе пари за да стигнат до посакуваната цел, бидејќи регионот на Азот не е поврзан со автобуски превоз. Патниците вчера стравуваа да не се повтори истата слика и на враќање. На Велигден, поради малиот број вагони, патниците наместо попладнето, останаа да го чекаат вечерниот воз од Битола за Скопје. (П.П.) |
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #374 Posted: 03-May-2010 at 10:56 | |||||
Потврдено и потцртано!!! Можам да потврдам, ама за Кичево. Си останаа патници во петокот по станиците. Во петокот накај Кичево имаше околу 400 патници во 3 вагони, а во вчера вечер околу 250 патници во 2 вагони. Менгеле систем, правец Треблинка!
|
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #375 Posted: 03-May-2010 at 12:00 | |||||
Следниот пат во 1 вагон 500 пакети овај луѓе
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #376 Posted: 06-May-2010 at 19:11 | |||||
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #377 Posted: 12-May-2010 at 21:22 | |||||
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #378 Posted: 14-May-2010 at 11:33 | |||||
Криза е, а железницата во добивка!„Македонска железница“ во делот на транспортот на стоки и патници лани остварила добивка од 52, 270 милиони денари!Информацијата за остварените финансиски резултати деновиве била разгледана на управниот одбор на МЖ-транспорт АД Скопје. За тоа како е остварена добивката, во годината на економска криза и намалени производствени активности во земјава во компанијата не даваат детални информации. Во железничкиот транспорт во Македонија се чувствува намалениот обем на размена со европските земји, кој главно се одвива преку вардарскиот коридор односно со солунското пристаниште. На оваа состојба дополнително се одрази и кризата во Грција, со која македонските компании остваруваа значаен железнички промет, велат неофицијални извори во МЖ-транспорт. Но, и покрај видливиот застој, поголеми финансиски проблеми не се чувствуваат во одржувањето на тековниот транспорт, а особено во делот на редовната исплата на плати.- Последната исплатена плата е за јануари годинава. Се надеваме и февруарската плата ќе биде исплатена по 15 март, кога е терминот за исплата на месечните примања. Се чувствува недостиг од работа и до кога ќе биде така не може да прогнозираме. Доколку продолжи долгорочно ваквата состојба, може да се почувствува и на финансиски план - ни изјавија од синдикалната организација во „Македонски железници“. Минатата година поради две неисплатени плати синдикалните организации од транспорт и инфраструктура одржаа протести во кругот на претпријатијата. Незадоволството на железничарите беше „покриено“ со исплата на дополнителна финансиска помош од македонската влада. По реорганизација на „Македонски железници“ се изврши поделба на имотот и вработените во две друштва „Транспорт“ и „Инфраструктура“. Во двете фирми сега работат по 1.500 работници. Економската криза негативно се одрази на работата во националните железници во повеќето земји од регионот. Во „Романски железници“ од почетокот на годината беа отпуштени неколку илјади работници, а со големи проблеми се соочува и железничката компанија во Србија. http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=310101022445&id=10&setIzdanie=21930 Ова информација многу ме збуни, од каде железница со добивка во 2009 година?!? Веројатно се работи за некакви субвенции од државата, кои претпријатието не знаело како да ги искористи!!! |
||||||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #379 Posted: 28-May-2010 at 00:07 | |||||
МЖ бара доброволци за во пензија
„Има некои размислувања во тоа сондирање дали би имало некоја бројка која евентуално би сакала да оди предвремено, тоа е во тек ќе видиме што ќе покаже практично таа анкета“, изјави Оливер Дерковски, директор на МЖ транспорт. Последните отпуштања беа пред шест години. Повеќе од 850 луѓе беа прогласени за технолошки вишок. Но трансформацијата на МЖ се сведе само на откази и формирање на две железнички претпријатија. Проблемите се продлабочија. Инвестициите речиси ги нема. Стари и по пет децении локомотивите се уште ги влечат вагоните по македонските пруги што се во уште полоша кондиција. Пари за нов возен парк нема - неизвесно е и дали ќе може да набават се половни. „Ја разгледуваме и таа можност и контактираме веќе со компании од Шпанија со кој што имаме соработка и очекуваме некоја понуда каква ќе биде ќе видиме. Цените на новите патнички вагони се исклучително високи од милион и двесте до милион и петсто илјади евра и верувајте дека МЖ во моментов не се во можност да извршат набавки на нови патнички вагони“, додаде Оливер Дерковски, директор на МЖ транспорт. Но, сликата
како однатре изгледаат возовите, надополнета со серијата несреќи во
последно време се алармантен показател дека итно се потребни сериозни
инвестиции и во инфраструктура и во транспортот. http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=123613 Edited by La Linea - 28-May-2010 at 03:24 |
||||||
S.P.Q.R.
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 212 |
Quote Reply #380 Posted: 28-May-2010 at 20:44 | |||||
Новиот директор на МЖ Оливер Деркоски е од Прилеп. Се надевам дека ќе ја подобри состојбата Барем за Прилеп нека напрај нешто добро.
|
||||||
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
|
||||||
Post Reply | Page <1 1718192021 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |