build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 29-May-2010 at 22:26
Originally posted by S.P.Q.R.

Новиот директор на МЖ Оливер Деркоски е од Прилеп. Се надевам дека ќе ја подобри состојбатаSmile Барем за Прилеп нека напрај нешто добро.

И јас се надевам,
за почеток нека еднаш неделно патува со железница, и бргу ќе ги осознае слабите карики во истата.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 29-May-2010 at 23:03


Штом пред некој ден човеков бил на контрола на инвентарот на МЖ при што нашол глисер кој директорите на МЖ си го користеле за разонода, и при тоа за глисерот им кажал на сите новинари, и дури и им рекол дека ќе биде продаден бидејќи нема никаква потреба МЖ од глисер, тогаш веројатно има совест човеков. (или уште не е входан)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 30-May-2010 at 08:59
Originally posted by Vladimir P

Гитар, незнам каде ја чу веста за глисерот, но тоа всушност е ена метална „када“ која незнам дали сеуште може да се одржи на вода.


Но се надевам дека ќе пофати конци.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 30-May-2010 at 17:33
Па добро, кажа човекот дека глисерот бил стар 20 години, но рече дека МЖ ќе се ослободи од него по пат на јавно наддавање како и сè друго што ќе се процени дека е непотребно. Сакам да се надевам дека ќе биде, ако ништо друго, барем совесен.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 31-May-2010 at 22:37

А1 со воз од Скопје до Битола

Наташа Стојановска

24.05.2010 20:09
 

 

Качувањето во воз се претвора во трка за седиште.

18 часот и 30 минути. Возот од Скопје тргна за Битола. Но, место за сите немаше.

„Па често вака стоеме.

- Па може да стојам и еден саат, ако слезам во околниве села може и два саати, ако не три саати.

- Овде на почеток влегов и тука се паркирав.

- Малку има композиции, некогаш и се враќаме, не се ни качуваме“, говореа патниците.

 

 

Еден студент се потсети на едно патешествие во преполн воз.

„За Велигден, за празникот, имаше само четири вагони, а имаше премногу луѓе. Значи буквално сите што стоевме во ходникот, за купе да не ни правиме муабет, буквално одвнатре ги држевме вратите затворени, за да не дозволиме од надвор да влезат“, раскажа студентот.

Овде треба да има противпожарен апарат. Но, го нема. Скршена е вратата и на командната табла и секој може да ја отвори. Вака изгледаат тоалетите, а непријатната миризба се чувствува насекаде и е надополнета со дим од цигари.

„Мириса од тоалетите, нормално треба да се чистат.

- Стари вагони, уште од времето на Тито што ги оставил, железница ни купија, ни направија, ни ништо.

- Не се редовни, не се на време, воопшто не се чисти“, изјавија патниците.

И сите имаат своја приказна, за расипан воз.

„Се расипуваше возот на секои 30 минути, застануваше машината да се излади за да може да продолжи.

- Возот имаше дефект, застана и моравме да чекаме околу два часа да се направи и потоа да тргнеме“, ги раскажуваа патниците своите приказни.

Дефектите и несреќите се дополнителна поткрепа за алармантната состојба.

 

 

„Со Господ напред и ние по него, друго што да речеме, затоа што не е сигурно да се патува со возови.

- Очевидно е дека не се одржува железницата“, изјавија патниците.

И додека надвор почна да се стемнува - внатре, едни заспиваа на седишта, други стоејќи во ходниците гледаа низ прозорците во очекување на својата станица, а некои едвај издржуваа.

„Бидејќи се качувам од Лисиче, никогаш нема место, кога доаѓам уште поголема гужва е, кога се враќам.

- Не одиме во Европа со овие возови“, велат патниците.

Пресудно за патувањето со воз се ефтините билети.

После четири часа, возот од Скопје стигна на својата крајна дестинација, во Битола. Дел од патниците цели четири часа стоеја на нозе.

Потребата за нов возен парк е очигледна. Овој воз од Скопје до Битола и обратно, потроши 1800 литри нафта, а познавачите сметаат дека се потребни нови моторни гарнитури кои за истата релација ќе потрошат 400 литри нафта, со што ќе се намалат трошоците и ќе се подобрат условите.


Извор: А1 телевизија

Убава репортажа за едно просечно патување од Скопје до Битола со воз. Навистина се е реално.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 31-May-2010 at 22:40

Железницата нема вагони, ама има глисер

При неодамнешната контрола во складиштата на државното претпријатие „Македонски железници - Транспорт“ под една церада бил откриен глисер за кој подоцна било утврдено дека бил купен пред дваесетина години

Македонската железница нема локомотиви побрзи од звукот и удобни вагони, ама затоа има супер брз глисер. При неодамнешната контрола во складиштата на државното претпријатие „Македонски железници - Транспорт“ под една церада бил откриен глисер за кој подоцна било утврдено дека бил купен пред дваесетина години. Новиот директор на „МЖ - Транспорт“, Оливер Деркоски потврдува дека претпријатието располага со пловило.

- Открив дека во складиштата има пловило, но не го видов оти е покриено. Не можам да утврдам дали станува збор за чамец, глисер или друг тип пловило. Разбрав дека било набавено пред дваесетина години, а го користеле поранешните раководства - изјави Деркоски.

Тој најави дека фирмата ќе го продаде пловилото со отуѓување во законска постапка, како и што ќе се продава и многу друга непотребна опрема и техника.

Синдикатите на железничарите и на машинскиот персонал неколку пати предупредуваа дека нема минимални услови за нормално да функционира железницата, па заради тоа се загрозени нивните како и животите на патниците.

Локомотивите и вагоните се стари и по 40 години и често се расипуваат. Инвестициите во железница со години се сведени на минимум и наместо за подновување на возниот парк и инфраструктурата, парите најчесто завршуваат за плати на вработените. За изминатите 60 години е изградена само една пруга во земјава на релација Скопје - Кичево. Од 1991 година досега се инвестирани и 123 милиони долари за изградба на пруга од 30 километри кон Бугарија, но се' уште не е во функција.

Тешката состојба во железницата кулминира последниве месеци кога за краток период се случија три несреќи, кои, за среќа, поминаа без човечки жртви.

Според директорот Деркоски, железницата се' уште има неискористени потенцијали и може да се функционира и со сегашниот број работници, но мора да се намалат трошоците.

- Нашиот возен парк е во Хрватска, но и таму железницата функционира со одредени проблеми. Патничкиот сообраќај учествува со само околу 10 проценти од приходот, а остатокот е на товарниот. Секоја држава го субвенционира патничкиот сообраќај во железницата, поради јавниот интерес и развојот. Идеја е да се подобрат услугите во превозот на патници со реновирање на стари патнички вагони, оти еден нов, по европски стандарди, чини околу 1.5 милион евра - вели Дерковски.

„Македонски железници - Транспорт“ со кредит од Светска банка ќе го осовременува возниот парк. Веќе се репарирани четири локомотиви во Словенија.

- Со уште 36 нови товарни вагони, ќе се осовремени товарниот парк. За да го подобриме негативниот имиџ, размислуваме да поставиме безжичен интернет на некои линии и патниците да ги послужуваме со кафе или чај - вели Деркоски.

Љупчо Мургоски


 Izvor: http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=58DA43CF3B17254C9E8B74B2670976E7&arc=1
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 31-May-2010 at 23:06
Originally posted by BOJAN

Потребата за нов возен парк е очигледна. Овој воз од Скопје до Битола и обратно, потроши 1800 литри нафта, а познавачите сметаат дека се потребни нови моторни гарнитури кои за истата релација ќе потрошат 400 литри нафта, со што ќе се намалат трошоците и ќе се подобрат условите.

Eeek2

Дали е точна оваа информација???

Ако е точна, тогаш потполно неразбирливо е зошто под итно не се земат кредити макар под најобични комерцијални услови и веднаш не се набават неколку патнички гарнитури. Излегува дека само со заштеда на гориво гарнитурите ќе се исплатат за 3-4 години, можеби и помалку.


Edited by Cloverstack - 31-May-2010 at 23:09
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 01-Jun-2010 at 10:23

Има студија на НВО Екосвест за рентабилноста на линијата Скопје-Битола изготвена во 2006 година и во неа јасно се истакнува дека претпријатието ќе има загуби доколку продолжи да влече Кенеди, без разлика на тоа дали има 3 или 6 поаѓања кон Битола дневно.

Проблемот кај нас е во тоа што на државата повеќе и одговара да покрива по 1 милион евра загуба за гориво на годишно ниво, отколку да издвои 10-тина милиони евра за нови гарнитури кон Битола, кои би му донеле приход на претпријатието. Со 4-5 гарнитури линијата кон Битола би била комплетно покриена со 6 поаѓања дневно, брзи и патнички возови.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 01-Jun-2010 at 12:37
Свесен сум за тоа што може да се очекува од државаа, токму затоа и реков да се земат кредити барем под обични комерцијалну услови. Дури и така на МЖ ќе и се исплати и тоа прилично, а не знам зошто некоја комерцијална банка би ги одбила со онаа математика.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 10-Jun-2010 at 10:33
Бројот на превезена стока во товарниот железнички сообраќај во првото тромесечие од 2010 година е зголемен за 7,2% во однос на истиот период лани. Зголемен обем бележи меѓународниот товарен сообраќај за 11,7%, додека значителен пад бележи внатрешниот товарен сообраќај за околу 95%. Позитивните показатели во товарниот железнички сообраќај не се пресликуваат и на патничкиот железнички сообраќај, каде што има намалување на бројот на патници и во внатрешниот и во меѓународниот сообраќај. Имено патничкиот железнички сообраќај бележи намалување од 4,9%, при внатрешниот има намалување од 4,7%, додека меѓународниот сообраќај е намален за 20%. Според соопштението на Државниот завод за статистика, вкупниот број на превезени патници во првото тромесечје од 2010 година е 346.000.




Edited by BOJAN - 10-Jun-2010 at 10:42
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 10-Jun-2010 at 15:51
Originally posted by BOJAN

Зголемен обем бележи меѓународниот товарен сообраќај за 11,7%, додека значителен пад бележи внатрешниот товарен сообраќај за околу 95%.


Да не мислиш 9,5 % ???
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 15-Jun-2010 at 20:21
Заврши прозирната фарса!

Делта реил карго не доби дозвола за железничкиот бизнис
15.06.2010



Министерството за транспорт се уште чека компанија која ќе го урне монополот на Македонски железници.

Сител дознава дека фирмата која во март побара дозвола за вршење железнички товарен сообраќај, е одбиена затоа што не ги исполнува условите.

Согласно законот за железници, компанијата која сака да врши железнички транспорт мора да биде регистрирана најмалку една година пред поднесувањето на барање.

Делта реил карго, фирмата која пред три месеци побара лиценца, според извори на Сител била регистрирана во јануари годинава и досега не вршела никаква дејност. Решението со кое оваа компанија се одбива е донесено денеска.

Делта реил карго, целосно домашна компанија, за почеток имаше намера да инвестира 500.000 евра и да создаде конкуренција во товарниот сообраќај, а подоцна да се вклучи и во превозот на патници.

Законот за железници пропишува дека секоја компанија која ги исполнува условите може да побара дозвола од Министерството. Од таму велат дека досега ниту една друга компанија, освен Делта реил карго, не побарал лиценца за железнички сообраќај.

Филип Момировски

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/delta-reil-kargo-ne-dobi-dozvola-za-zeleznichkiot-biznis


И видео веста

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 02-Jul-2010 at 17:57
Штрајк на вработените во МЖ?
Наташа Стојановска
02.07.2010


Вработените во Железницата и се заканија на Владата, ако платата доцни и овој месец, целиот сообраќај ќе биде запрен. Ваквото писмено предупредување синдикалците го испратија до Владата и ресорното министерство.

Укажуваат дека кај вработените има револт и во секој момент може спонтано да се организираат и да ги запрат возовите без при тоа да биде најавен штрајк, а доколку дојде до тоа синдикатот ќе нема ниту контрола, ниту одговорност. Овој револт особено се засили откако вработените од инфраструктура по вчерашните притисоци кај раководствата дури денес ја примија мајската плата.

За разклика од нив, вработените во МЖ Транспорт, платата ја примиле неколку дена пред нив. Во писмото што го упатија до Владата велат, со ваквиот непопуларен гест се прави раздор меѓу вработените во двете претпријатија, иако Транспорт и должи на инфраструктура два милиони евра поради што компанијата се соочува со блокирање на сметката.

Инаку исплатата на платите во инфраструктура е зависна од тоа дали МЖ Транспорт ќе им префрли дел од парите што е нејзина законска обврска. Досега железничарите неколкупати запираа возови за да си обезбедат

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=124885
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 03-Jul-2010 at 19:20
Да се надеваме само дека товарниот сообраќај ќе бележи зголемување, бидејќи секаде во соседството е така. Ако не, ќе го следиме примерот на Грција со штрајковите. Навистина, поминаа 5-6 години откога за последен пат беше целосно блокиран железничкиот сообраќај во земјава.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 05-Jul-2010 at 21:44



Балкан Експрес ќе посети 22 града во девет земји во текот на 50 дена
Рута на Балкан Експрес: Турска, Бугарија, Романија, Србија, Унгарија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Косово, Македонија, Грција и назад во Турција.



Edited by Vladimir P - 05-Jul-2010 at 22:02
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 05-Jul-2010 at 22:00
Возот „Балкан експрес" тргнa на пат од Анкара
Специјалниот воз во текот на своето патување по Балканот ќе ги посети Бугарија, Романија, Србија, Унгарија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Косово, Македонија и Грција.

Posted 29.06.2010 11:27:20 UTC

За возот „Балкан експрес" инаку проект подготвен во соработка со Турската државна редио-телевизија ТРТ и Државните железници денес беше одржана церемонија во Анкара.

Во рамките на организацијата, со учество на министерот бес ресор и потпретседател на владата Булент Аринч и министерот за транспорт и врски Бинали Јилдирим беше одржена церемонија на главната железничка станица во Анкара.

Возот „Балкан експрес" кој тргна на пат под покровителство на генералниот директор на Турската државна радио-телевизија ТРТ Ибрахим Шахин и генералниот директор на турските државни железници, во текот на 50 дена колку што ќе трае патувањето ќе помине низ главните и позначајните градови на 9 Балкански земји.

Специјалниот воз ќе ги посети Бугарија, Романија, Србија, Унгарија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Косово, Македонија и Грција, при што ќе воспостави културен мост меѓу Турција и Балканските земји.

Возот „Балкан експрес" на 19 август ќе се врати во Турција и ќе го заврши своето патување по Балканот.

Целото патување на возот „Балкански експрес“ во кој се наоѓаат и познати новинари и телевизиски работници од земјава, ќе се емитува преку каналите на Турската државна радио-телевизија ТРТ.

http://www.trtmacedonian.com/trtinternational/mk/newsDetail.aspx?HaberKodu=e2128571-e615-4641-b796-37598f579b34
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 07-Jul-2010 at 23:25

Железница се ослободува од вишокот вработени

Наташа Стојановска Коментари (2)   
07.07.2010 18:30
 

 

Железница го скусува бројот на вработени. Ќе дели отпремнини за секој што сака доброволно да се пензионира. Додека директорот на инфраструктура калкулира - новиот директор на Транспорт, Дерковски стави потпис на критериумите.

Вработените збунети но, во рок од 15 дена треба да се изјаснат. Највисоката отпремнина се 22 плати за оние кои имаат уште пет или повеќе години до пензија. Но, условите се нејасни во нив стои - „работник кој има до 1 година (возраст) до исполнување на услов за пензионирање со раскинување на договор со спогодба нема да се земе во предвид за исплата на парични средства".

Токму ова ги отвора дилемите - кој би се решил 12 месеци да остане без плата, ќе има ли технолошки вишок, се подготвува ли транспортот за продажба?

Последните откази железницата го подели пред пет години. 750 луѓе останаа без работа. Но, сликите од штрајковите и солзите на оние што останаа без работа не се забораваат.

Тогаш отказите се објаснуваа дека се само еден чекор за подобрување на состојбите. Но, трансформацијата се сведе само на отпуштања, направени без анализа кои не ја подобрија состојбата.

Останува да се види дали сегашното намалување на вработените ќе ја подобри сликата или е чекор пред приватизација на транспортната компанија, нешто што се најавуваше уште при поделбата на МЖ на две фирми.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 07-Jul-2010 at 23:52

Може некој да ми ја објасни таа вест во контекст на оваа:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=42034#42034


Bash
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 08-Jul-2010 at 00:36
Немој да тражиш логика.
Колку мене ми е познато, во некој делови има огромен мањак на кадрови а некаде до толкав вишок да неможе крај да се најде.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 08-Jul-2010 at 01:52
И видео веста за намалување на вработените во Македонски железници

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.