Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 1819202122 69> |
Author | ||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #381 Posted: 29-May-2010 at 22:26 | |||||||||||
И јас се надевам, за почеток нека еднаш неделно патува со железница, и бргу ќе ги осознае слабите карики во истата. |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #382 Posted: 29-May-2010 at 23:03 | |||||||||||
Штом пред некој ден човеков бил на контрола на инвентарот на МЖ при што нашол глисер кој директорите на МЖ си го користеле за разонода, и при тоа за глисерот им кажал на сите новинари, и дури и им рекол дека ќе биде продаден бидејќи нема никаква потреба МЖ од глисер, тогаш веројатно има совест човеков. (или уште не е входан) |
||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #383 Posted: 30-May-2010 at 08:59 | |||||||||||
Но се надевам дека ќе пофати конци. |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #384 Posted: 30-May-2010 at 17:33 | |||||||||||
Па добро, кажа човекот дека глисерот бил стар 20 години, но рече дека МЖ ќе се ослободи од него по пат на јавно наддавање како и сè друго што ќе се процени дека е непотребно. Сакам да се надевам дека ќе биде, ако ништо друго, барем совесен.
|
||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #385 Posted: 31-May-2010 at 22:37 | |||||||||||
А1 со воз од Скопје до БитолаНаташа Стојановска24.05.2010 20:09 Качувањето во воз се претвора во трка за седиште. 18 часот и 30 минути. Возот од Скопје тргна за Битола. Но, место за сите немаше. „Па често вака стоеме. - Па може да стојам и еден саат, ако слезам во околниве села може и два саати, ако не три саати. - Овде на почеток влегов и тука се паркирав. - Малку има композиции, некогаш и се враќаме, не се ни качуваме“, говореа патниците. Еден студент се потсети на едно патешествие во преполн воз. „За Велигден, за празникот, имаше само четири вагони, а имаше премногу луѓе. Значи буквално сите што стоевме во ходникот, за купе да не ни правиме муабет, буквално одвнатре ги држевме вратите затворени, за да не дозволиме од надвор да влезат“, раскажа студентот. Овде треба да има противпожарен апарат. Но, го нема. Скршена е вратата и на командната табла и секој може да ја отвори. Вака изгледаат тоалетите, а непријатната миризба се чувствува насекаде и е надополнета со дим од цигари. „Мириса од тоалетите, нормално треба да се чистат. - Стари вагони, уште од времето на Тито што ги оставил, железница ни купија, ни направија, ни ништо. - Не се редовни, не се на време, воопшто не се чисти“, изјавија патниците. И сите имаат своја приказна, за расипан воз. „Се расипуваше возот на секои 30 минути, застануваше машината да се излади за да може да продолжи. - Возот имаше дефект, застана и моравме да чекаме околу два часа да се направи и потоа да тргнеме“, ги раскажуваа патниците своите приказни. Дефектите и несреќите се дополнителна поткрепа за алармантната состојба. „Со Господ напред и ние по него, друго што да речеме, затоа што не е сигурно да се патува со возови. - Очевидно е дека не се одржува железницата“, изјавија патниците. И додека надвор почна да се стемнува - внатре, едни заспиваа на седишта, други стоејќи во ходниците гледаа низ прозорците во очекување на својата станица, а некои едвај издржуваа. „Бидејќи се качувам од Лисиче, никогаш нема место, кога доаѓам уште поголема гужва е, кога се враќам. - Не одиме во Европа со овие возови“, велат патниците. Пресудно за патувањето со воз се ефтините билети. После четири часа, возот од Скопје стигна на својата крајна дестинација, во Битола. Дел од патниците цели четири часа стоеја на нозе. Потребата за нов возен парк е очигледна. Овој воз од Скопје до Битола и обратно, потроши 1800 литри нафта, а познавачите сметаат дека се потребни нови моторни гарнитури кои за истата релација ќе потрошат 400 литри нафта, со што ќе се намалат трошоците и ќе се подобрат условите. Извор: А1 телевизија Убава репортажа за едно просечно патување од Скопје до Битола со воз. Навистина се е реално. |
||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #386 Posted: 31-May-2010 at 22:40 | |||||||||||
Железницата нема вагони, ама има глисер При неодамнешната контрола во складиштата на државното претпријатие „Македонски железници - Транспорт“ под една церада бил откриен глисер за кој подоцна било утврдено дека бил купен пред дваесетина години Македонската железница нема локомотиви побрзи од звукот и удобни
вагони, ама затоа има супер брз глисер. При неодамнешната контрола во
складиштата на државното претпријатие „Македонски железници -
Транспорт“ под една церада бил откриен глисер за кој подоцна било
утврдено дека бил купен пред дваесетина години. Новиот директор на „МЖ
- Транспорт“, Оливер Деркоски потврдува дека претпријатието располага
со пловило. Љупчо Мургоски |
||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #387 Posted: 31-May-2010 at 23:06 | |||||||||||
Дали е точна оваа информација??? Ако е точна, тогаш потполно неразбирливо е зошто под итно не се земат кредити макар под најобични комерцијални услови и веднаш не се набават неколку патнички гарнитури. Излегува дека само со заштеда на гориво гарнитурите ќе се исплатат за 3-4 години, можеби и помалку. Edited by Cloverstack - 31-May-2010 at 23:09 |
||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #388 Posted: 01-Jun-2010 at 10:23 | |||||||||||
Има студија на НВО Екосвест за рентабилноста на линијата Скопје-Битола изготвена во 2006 година и во неа јасно се истакнува дека претпријатието ќе има загуби доколку продолжи да влече Кенеди, без разлика на тоа дали има 3 или 6 поаѓања кон Битола дневно. Проблемот кај нас е во тоа што на државата повеќе и одговара да покрива по 1 милион евра загуба за гориво на годишно ниво, отколку да издвои 10-тина милиони евра за нови гарнитури кон Битола, кои би му донеле приход на претпријатието. Со 4-5 гарнитури линијата кон Битола би била комплетно покриена со 6 поаѓања дневно, брзи и патнички возови.
|
||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #389 Posted: 01-Jun-2010 at 12:37 | |||||||||||
Свесен сум за тоа што може да се очекува од државаа, токму затоа и реков да се земат кредити барем под обични комерцијалну услови. Дури и така на МЖ ќе и се исплати и тоа прилично, а не знам зошто некоја комерцијална банка би ги одбила со онаа математика.
|
||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #390 Posted: 10-Jun-2010 at 10:33 | |||||||||||
Бројот на превезена стока во товарниот железнички сообраќај во првото тромесечие од 2010 година е зголемен за 7,2% во однос на истиот период лани. Зголемен обем бележи меѓународниот товарен сообраќај за 11,7%, додека значителен пад бележи внатрешниот товарен сообраќај за околу 95%. Позитивните показатели во товарниот железнички сообраќај не се пресликуваат и на патничкиот железнички сообраќај, каде што има намалување на бројот на патници и во внатрешниот и во меѓународниот сообраќај. Имено патничкиот железнички сообраќај бележи намалување од 4,9%, при внатрешниот има намалување од 4,7%, додека меѓународниот сообраќај е намален за 20%. Според соопштението на Државниот завод за статистика, вкупниот број на превезени патници во првото тромесечје од 2010 година е 346.000.
Edited by BOJAN - 10-Jun-2010 at 10:42 |
||||||||||||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #391 Posted: 10-Jun-2010 at 15:51 | |||||||||||
Да не мислиш 9,5 % ??? |
||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #392 Posted: 15-Jun-2010 at 20:21 | |||||||||||
Заврши прозирната фарса!
И видео веста |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #393 Posted: 02-Jul-2010 at 17:57 | |||||||||||
|
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #394 Posted: 03-Jul-2010 at 19:20 | |||||||||||
Да се надеваме само дека товарниот сообраќај ќе бележи зголемување, бидејќи секаде во соседството е така. Ако не, ќе го следиме примерот на Грција со штрајковите. Навистина, поминаа 5-6 години откога за последен пат беше целосно блокиран железничкиот сообраќај во земјава.
|
||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #395 Posted: 05-Jul-2010 at 21:44 | |||||||||||
Балкан Експрес ќе посети 22 града во девет земји во текот на 50 дена Рута на Балкан Експрес: Турска, Бугарија, Романија, Србија, Унгарија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Косово, Македонија, Грција и назад во Турција. Edited by Vladimir P - 05-Jul-2010 at 22:02 |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #396 Posted: 05-Jul-2010 at 22:00 | |||||||||||
|
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #397 Posted: 07-Jul-2010 at 23:25 | |||||||||||
Железница се ослободува од вишокот вработени
Железница го скусува бројот на вработени. Ќе дели отпремнини за секој што сака доброволно да се пензионира. Додека директорот на инфраструктура калкулира - новиот директор на Транспорт, Дерковски стави потпис на критериумите. Вработените збунети но, во рок од 15 дена треба да се изјаснат. Највисоката отпремнина се 22 плати за оние кои имаат уште пет или повеќе години до пензија. Но, условите се нејасни во нив стои - „работник кој има до 1 година (возраст) до исполнување на услов за пензионирање со раскинување на договор со спогодба нема да се земе во предвид за исплата на парични средства". Токму ова ги отвора дилемите - кој би се решил 12 месеци да остане без плата, ќе има ли технолошки вишок, се подготвува ли транспортот за продажба? Последните откази железницата го подели пред пет години. 750 луѓе останаа без работа. Но, сликите од штрајковите и солзите на оние што останаа без работа не се забораваат. Тогаш отказите се објаснуваа дека се само еден чекор за подобрување на состојбите. Но, трансформацијата се сведе само на отпуштања, направени без анализа кои не ја подобрија состојбата. Останува да се види дали сегашното намалување на вработените ќе ја подобри сликата или е чекор пред приватизација на транспортната компанија, нешто што се најавуваше уште при поделбата на МЖ на две фирми. |
||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #398 Posted: 07-Jul-2010 at 23:52 | |||||||||||
Може некој да ми ја објасни таа вест во контекст на оваа: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=42034#42034 |
||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #399 Posted: 08-Jul-2010 at 00:36 | |||||||||||
Немој да тражиш логика.
Колку мене ми е познато, во некој делови има огромен мањак на кадрови а некаде до толкав вишок да неможе крај да се најде. |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #400 Posted: 08-Jul-2010 at 01:52 | |||||||||||
И видео веста за намалување на вработените во Македонски железници
|
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
Post Reply | Page <1 1819202122 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |