Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 2223242526 69> |
Author | ||||||||||||||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #461 Posted: 17-Sep-2010 at 11:53 | |||||||||||||
Ima kako nema? Skopje-Belgrad-Zagreb-Ljubljana |
||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #462 Posted: 17-Sep-2010 at 12:29 | |||||||||||||
Така има линија и до Осло Муабетот е демек директен воз. Да не мора да си слезиш во Белград.
|
||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||
Swimmer
Senior Member Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
Quote Reply #463 Posted: 18-Sep-2010 at 00:12 | |||||||||||||
Со жалење можам да констатирам дека корупцијата кај кондуктерите е повторно вратена.
Морам да признаам дека поприлично се разочарав, мислев дека го надминавме тоа од пред година-две, кога имаше и неколку фаќања па отпуштања од работа, па као кондуктериве се стресоа.
Арно ама, ако извадите пари во воз да си платите карта, кондуктерот сам ќе ви врати поголем дел од нив, а вие ќе останете збунети. Иако пред "100" години кога беше дива лига и јас сум применувал такви тактики, a koj ne, од пред некоја година, а и ја као созреан, многу убаво ми беше да купам карта и да видам контроли и сузбивање на корупција.
Споменатава негативна дешавка многу ме разочара, пак сме дива лига. Не би да кажувам, кој кондуктер, кој воз, не би да нанесам штета никому, само од кај таква храброст? Затаиле ли тие интерни контроли, можда си рекле, готово го решивме тоа прашање, ама... не ќе да е така.
Најлошо е што не сте ни свесни дека сте вовлечени во процес на подмитување, вие си давате реално пари колку треба, без никакви намери за да си "поминете поефитно."
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #464 Posted: 18-Sep-2010 at 09:10 | |||||||||||||
Темата за корупција на кондуктерите заслужува посебна нишка на форумов за секој да си го каже своето искуство.
Моето последно патување летово кон Белград односно кон Табановце и кон Битола помина со кондуктери кои не можеа да мрднат од едни големи батки на кои на картицата има пишуваше КОНТРОЛА! Во возот кон Кичево, на пример, речиси и да нема луѓе кои се возат без карти. Последниве години не сум видел многу луѓе кои се возат без карти, ниту сум видел многу кондуктери кои земаат пари на црно, ама верувам дека сеуште има вакви изолирани случаи. |
||||||||||||||
Swimmer
Senior Member Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
Quote Reply #465 Posted: 18-Sep-2010 at 13:26 | |||||||||||||
И јас помислив за нова нишка ама се плашев дека нема да има интерес..
И јас пред неколку месеци приметував контроли, ова сега одново присилно подмитување ми се чини ко телепортирање 2 години наназад. Ме зачуди како без воопшто страв си го фураат бизнисот.
Не кажав дека случајно на стаклото приметив бутање во џеб и од соседното купе. Јбга се гледа на стаклото. Малце ко баба што јаде гомна за се, се осеќам, али незнам ваљда боље да збориме за ова, отколку секој да си премолчува, па да метатастазира. Сите не тангира.
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #466 Posted: 21-Sep-2010 at 17:11 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #467 Posted: 22-Sep-2010 at 20:11 | |||||||||||||
Бројот на превезени патници во железничкиот сообраќај во второто тромесечие на 2010 година е помал за 2,2% во однос на истиот период од 2009 година, додека е зголемен за 15% во однос на првото тромесечје од 2010 година. Вкупно се превезени 392.000 патници во внатрешниот сообраќај и 6000 патници во меѓународниот сообраќај.
Бројот на превезена стока во второто тромесечје на 2010 година е за 25,3% зголемен во однос на истиот период од 2009 година, а истовремено е зголемен и за 17,4% во однос на првото тромесечје од 2010 година. Вкупно се превезени 823 илјади тони стока во второто тромесечје од 2010 година. КОНЕЧНО ДОБРИ ВЕСТИ ОД ЗАВОДОТ ЗА СТАТИСТИКА, БАРЕМ ПЛАТАТА НЕ БИ ТРЕБАЛО ДА КАСНИ ВО ЖЕЛЕЗНИЦА, СО ВАКВО ТЕМПО ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАТА СОСТОЈБАТА БИ ТРЕБАЛО ДА СЕ НОРМАЛИЗИРА ПО КРИЗАТА! |
||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #468 Posted: 23-Sep-2010 at 13:46 | |||||||||||||
Дали некој има историски податоци за обемот на превезен товар и патници од било кој период пред последниве неколку години? И дали има можност такви податоци да се добијат од МЖ или од заводот за статистика? Особено ме интересира за периодот на СФРЈ и непосредно пред втората светска војна.
Edited by Cloverstack - 23-Sep-2010 at 13:47 |
||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #469 Posted: 27-Sep-2010 at 13:28 | |||||||||||||
Во секој случај разликата е огромна, од податоците на возните редови може да се види дека имало барем двојно повеќе линии неголи сега, со тоа и прометот.
На сајтот http://mz-transport.uuuq.com/Index.html имам нешто од 2008 навака. Но најдобро од Заводот за статисика со барање за информации од јавен карактер http://www.stat.gov.mk/glavna.asp?br=43 |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
shaun.r
Groupie Joined: 06-Jul-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #470 Posted: 27-Sep-2010 at 13:49 | |||||||||||||
zalno e sto na sajtot na mz-transport sekoja vtora vest e strajk na grcki zeleznici |
||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #471 Posted: 01-Oct-2010 at 10:20 | |||||||||||||
Со прекинот на штрајкот на грчките железници, вчера во квеќерината тргна од Скопје најголемиот (најтешкиот) товар кој јас сум го видел и успеал да го усликам.
На чело две тандем електрични локомотиви МЖ 441-108 и МЖ 461-121 и зад нив една невероватна композиција која немаше крај. Морам да признаам дека од возбудата не успеав да го подесам апаратот па затоа сликите се такви какви што се. Но важно е што МЖ-Транспорт има што да превезува и МК што да извезува. |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #472 Posted: 01-Oct-2010 at 13:07 | |||||||||||||
Отсекогаш ме интересирало ова: Кога во композицијата има две или повеќе локомотиви, како тогаш се координира кочењето или забрзувањето (воопшто целото возење)? Се поврзуваат електронски и и двете локомотиви функционираат според командите на локомотивата најнапред, или пак и во двете има машиновозачи кои комуницираат некако?
|
||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||
NorthWind
Infraction Group Joined: 28-Sep-2010 Location: Neighborhood Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #473 Posted: 01-Oct-2010 at 13:32 | |||||||||||||
Ова звучи како да е нашата во сјајна состојба.
Со оглед на тоа во каква состојба е комплетно железничкиот транспорт во Македонија, веројатно би требало цел еден сајт само за штрајкови, доколку нашиот менталитет не беше толку мек, кој дозволува месење од секого во секое време на неограничен рок, па било мерено и во децении.
Со сите нивни штрајкови пак се подобри од нас, бар јас имам таков впечаток.
|
||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #474 Posted: 01-Oct-2010 at 13:37 | |||||||||||||
@гитардемон
Во случајов не би можел да ти кажам точно (поради едната 441) но знам дека постои DIRT дигитално управување на теристорски локомотиви, т.е. првата потполно ја управува втората, но знам дека постои и аналогно но .... Edited by Vladimir P - 01-Oct-2010 at 13:39 |
||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||
shaun.r
Groupie Joined: 06-Jul-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #475 Posted: 01-Oct-2010 at 14:04 | |||||||||||||
Kako prvo zabeleskata bese vo odnos na stetite sto gi trpime so tie strajkovi Kako vtoro navistina neznam od kade tolkav nas kompleks na niza vrednost,i zosto sve sto e nase mora da e najlosoto na svet a site drugi da se bolji a samo nas da ne ne biva vo nisto , kolku za tvoja informacija vrzana so grckite zeliznici oni se vo dolgovi vo visina nekade od 400 milioni dolari i za da se izvlecat grcive od ekonomskata kriza Eu i MMf im kazaa deka treba da ja prodadat zeleznicata.Vo vakov stil i vo ovoj kontekst se i bea natpisi po vesnici Kao nasive zeleznici ne gi primaat u Kargo 10 posto vrska neame a otkako stana del MZ na Kargo 10 po vesti i vesnici se kazuese i pisuese kao za djabe ne viknale koga nemame ni lokomotivi ni prugi ni vbagoni , vo istiot stil e i za gasovodot eden mesec se zborese ete rusite nikade gi nema a koga dojdoa denes se pisuva i zbori kao i da sme se priklucele na gasovodot djabe e posto nema mnogu da iskoristime od kapacitetot i duuuuuuuuuuuri vo 2015 ke se zavrsela gasifikacijata. Imam vpecatok deka kaj nas nisto ne moze da mrdne od mrtva tocka samo radi toa sto nie ne veruvame u nas samite i toa deka nikad nema da ne bide |
||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #476 Posted: 01-Oct-2010 at 19:02 | |||||||||||||
Сигурно дека се некако поврзани и двете функционираат како една, инаку логички не би било можно на пример едната да кочи, а другата да забрзува |
||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #477 Posted: 01-Oct-2010 at 19:04 | |||||||||||||
Една вест...
Железници незаконски ќе изнајмуваат оптички кабел на странска компанија Бугарска
компанија која нема регистрирано дејност во земјава победила на јавното
наддавање за изнајмување на оптичкиот кабел сопственост на Јавното
претпријатие “Македонски железници – Инфраструктура“.
На јавното наддавање за користење на оптичкиот кабел што се протега по пругата Табановце – Скопје на МЖ се јавиле две фирми, од кои една бугарската компанија за телекомуникации “Инвител“ која и победила, наддавајќи повеќе на првичната сума од 4.700 денари за еден километар од оптичкиот кабел. Од МЖ потврдуваат дека оваа странска фирма победила на наддавањето иако Законот предвидува дека странска компанија дека не може да учествува на јавно наддавање доколку се нема регистрирано во земјава. “Инвител“ исто така како телекомуникациски оператор се нема регистирано и во Агенцијата за електронски комуникации. “Секој фирма која врши дејност во областа на електронски комуникации треба да има нотификација од кај нас“, велат од АЕК. Засега, оваа компанија не доставила никакво барање или известување до Агенција дека планира да се занимава со телекомуникации во земјава. Од Железници тврдат иако фирмата веќе победила на наддавањето сепак, работата не е завршена. “Еден од условите за договорот да биде потпишан е да има нотификација од Агенцијата за електронски комуникации и ние пред потпишувањето на договорот ќе провериме дали ќе ги исполнат сите услови бидејќи Законот така бара“, вели Милан Јанкулоски од “Македонски Железници“. |
||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #478 Posted: 01-Oct-2010 at 19:05 | |||||||||||||
И уште една...
Македонија има потреба од консултанти за железничките реформи01.10.2010 | автор: Мк Фондови
Во моментов Министерството за транспорт и врски врши многу важна железничка програма за реформи со цел да имплементира комерцијални принципи на секторот.Имено, Министерството сака да ја зголеми ефикасноста, конкурентноста и во исто време да се подобрат стандардите за безбедност. Меѓутоа, на Министерството ќе му бидат потребни одлични консултанти кои ќе бидат подготвени за да им помогне во изготвувањето на програмата во три области - железничко финансирање, железничка безбедност и железнички пропис. |
||||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #479 Posted: 03-Oct-2010 at 11:28 | |||||||||||||
Четириесетина работници на „Колска“ се отстранети од работаНенајавено и без никакво образложение, четириесетина работници од фабриката за шински возила „Колска“ се отстранети од работа. Раководството им додели решенија за принуден одмор вчера, на капија, по завршувањето на работното време. Во тензична атмосфера пред фабриката, плашејќи се дека ќе бидат избркани од работа, тие денеска го обвинија раководството за партиски реваншизам. „Директорот ни дојде пред една недела, не научи сите по квалитет, ни додели решенија. Неговите сопартијци ги остави, ние сме од другата партија, ние сме арнаути, а они се Македонци, нека останат да работат нека им свети фирмата“, - Мене лично ми се обрати директорот дека дојден е тука не да спроведе дисциплина, туку да спроведе диктатура и тој ја спроведува за жал таа диктатура“, - Ако нема работа за еден или двајца ќе нема за сите, затоа што е поврзано, ако нема репро материјал не се продолжува работата во погонот за припрема“, велат работници на „Колска“. Раководителот на „Колска“ Александар Атанасов, кој на оваа функција е еден месец, денеска во својата канцеларија ги пушти само новинарите, но не и снимателите. Според него, никој нема да биде избркан и во одлуката немало политика. Работниците биле испратени на 70 посто поради намалениот обем на работа. Ова образложение тој им го дал и на синдикалците од „Колска“. „Има законска регулатива, негова правна можност да ги прати овие луѓе кои не биле работно активирани на неопределено време, како ќе имало потреба така ќе ги викал на работа“, изјави Слободан Димитриевски, потпретседател на Синдикатот во „Колска“. Сепак, Атанасов пред новинарите тврдеше дека голем дел од четириесетмина работници биле недисциплинирани и затоа повеќепати опоменувани. 240-темина работници од фабриката која ги сервисира возовите на железници, речиси на секои два месеци мораат со штрајкови да си обезбедуваат плата. Последниот се случи пред неполн месец, кога го блокираа возот Велес - Скопје. Дел од штрајкувачите сега се на принуден одмор. Власта очигледно не гледа решение за Колска, па се одлучи да ги дели вработените за да ја забошоти ситуацијата. Сепак, мислам дека ќе има продолженија оваа приказна. Врвна неспособност од владини директори. |
||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #480 Posted: 03-Oct-2010 at 11:53 | |||||||||||||
Колска ја спасува само стратешки партнер. И тоа без обврски да чува вработени на незнам колку години. Нема такво нешто во нормално општество. Ако не така, одма да се зафати со учество по странски тендери и модернизација. Во секој случај трансформација мора да се случи, сакале порано или бутале глава незнам колку време па покасно. Но не смее да се импровизира надвор од трансформацијата на севкупната железница.
|
||||||||||||||
Post Reply | Page <1 2223242526 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |