Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 2324252627 69> |
Author | |
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #481 Posted: 03-Oct-2010 at 12:31 |
И самите вработени од Колска додека беа протестите, рекоа дека едниствено решение за да не пропадни фабриката е повторно спојување со МЖ во едно претпријатие.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #482 Posted: 03-Oct-2010 at 12:35 |
И што со тоа?! Пак ништо. Дај ти ова старово, па колку иде нека иде, ново што ќе ни го. Не смее вака да се обесхрабруваат вработените во позапуштените сектори од општеството, па да бараат уште непочнато да отповикаме евентуална планирана трансформација. Таква психологија не носи прогрес.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #483 Posted: 04-Oct-2010 at 15:01 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
OKA
Senior Member Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #484 Posted: 04-Oct-2010 at 15:54 |
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #485 Posted: 05-Oct-2010 at 17:05 |
Притвор за директорите на „Македонски железници - Транспортвторник, 05 октомври 2010, 17:46Истражен судија по синоќешниот повеќечасовен распит им одреди притвор од 30 дена на поранешниот директор на „Македонски железници - Транспорт“ на директорот на подружницата за влеча на возови, како и на управителот на фирмата „Гео трејд“. Тие се осомничени дека ја оштетиле касата на претпријатието за 145.000 евра, за кои купувале резервни делови кои веќе ги имало на залиха во „Македонски железници“.Двајца од осомничените во случајот, раководителот и референтот за јавни набавки во фирмата, се пуштени да се бранат од слобода, но им се одземени патните исправи. Осомничените се товарат дека ја злоупотребиле службената положба, бидејќи изготвувале итни барања за набавки на спорните резервни делови, кои веќе ги имало во претпријатието. Некои од деловите ги купувале и по осумпати повисоки цени од реалните. Набавките оделе преку фирмата „Гео трејд“, која дополнително, заедно со други фирми кои учествувале, според финансиската полиција, затаиле данок во вредност од околу 250.000 евра. Во „Македонски железници - Транспорт“ не сакаат да го коментираат обвинувањата и притворот против доскорешниот директор и неговите соработници. Делата за кои се осомничени се извршени во 2007 и 2008 година, кога доцнеа плати за вработените, а медиумите беа полни со извештаи за лошата состојба во која се наоѓа железничкото претпријатие. П.С. Мислам дека погрешно е нарекувањето "директори" бидејќи се загрозува угледот на сегашните директори. Тие се ЕКС-директори, поранешни директори кои се уапсени за злоупотреба за службената положба... Edited by Danielbtmk - 05-Oct-2010 at 17:09 |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #486 Posted: 05-Oct-2010 at 18:24 |
Kako mozes da krades koga znaes vo kakva sostojba se naoga zeleznicata?!!Prosti lugje, zatvor za ovaj posledno gjubre!
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Online Posts: 754 |
Quote Reply #487 Posted: 07-Oct-2010 at 08:39 |
A dali postoi nekoj vo MKD koj bil na visoka funkcija a ne da nema posegnato i zemeno od ona sto ne e negovo?
Od osamostojuvanjeto na Makedonija pa se do denes nema den novinite da ne pisuvaat
za nekoj kriminal od ovoj tip.
Zar seuste ve zacuduvaat i iznenaduvaat vakvite vesti?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #488 Posted: 09-Oct-2010 at 16:29 |
... Првиот човек на Елинг се согласува со тоа. ... Дали е ова грешка ??? ... Првиот човек на Делта Рајл Карго не се согласува со тоа. ... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #489 Posted: 29-Oct-2010 at 16:37 |
Петок, 29 Октомври 2010 16:57
Потребите за користење на карго транспортот, како и за нивните проекции за производство и потребите за транспорт за следната година беа тема на разговор на денешната средба меѓу претставниците на домашните кооперанти на „МЖ Транспорт“ и шпедиции од Грција и од државава со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на МЖ Транспорт Оливер Деркоски.Своите ставови за утврдување на потребниот обем на транспорт и создавање предуслови за негово непречено функционирање на состанокот изнесоа компаниите „Окта“, „Макстил“, „Фени индустрија“, „Митал стил“, „Цементарница УСЈЕ“ и „Скопски легури“, како компании кориснички на услугите за железнички превоз на МЖ Транспорт“, како и шпедитерските грчки фирми „Девелопулос“, „Продос“ и „Кампакис“ и домашната „Фершпед“. Претставен беше проектот за набавка на 36 нови плато-вагони за товарен превоз во рамки на проектот за реформа на железницата во соработка со Светска Банка, со што се очекува подобрување на превозот на суровини и готови производи, соопшти Министерството за транспорт. Воедно на состанокот беа разгледани и прашања за усогласување на работното време на инспекциските служби на граничните премини заради синхронизиран и забрзан превоз, без дополнителни застои на граничните премини. Договорено е и да се направи детален преглед на потребите на компаниите од железнички превозни средства, кој ќе биде разгледан на следниот состанок предвиден за следниот месец, се вели во соопштението. Извор: http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/5957-Nepreceno-funkcioniranje-na-zeleznicki-prevoz-tema-na-sostanok-vo-Ministerstvoto-za-transport Edited by Danielbtmk - 29-Oct-2010 at 16:38 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #490 Posted: 30-Oct-2010 at 11:03 |
Се надевам дека конечно ќе пристигнат новите палто вагони, бидејќи станаа историја што ја ветуваат наназад неколку години.
За мене е многу поважно дали МЖ-Транспорт ќе стане и шпедитерска компанија, бидејќи со тоа ќе им овозможи комплетна услуга на клиентите а и поголеми приходи за себе. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #491 Posted: 30-Oct-2010 at 11:25 |
Отиде возот: повеЌе пари за промоција отколку за нови пругиИако Владата подигна заем со кој треба да се модернизира пругата по Коридорот 10, развојните буџетски програми за наредните три години покажуваат дека актуелната власт нема искрена намера да почне со реализација на големите проекти во железницатаБуџет 2011Владата ќе одвои околу 10,7 милиони евра за економска промоција во следната година, што е за безмалку 2 милиони евра повеќе од парите предвидени за инвестиции во железничката инфраструктура во буџетот за 2011 година. Се чини дека промоцијата на земјава во странство на Владата и е поважна отколку доизградбата на пругите кон Албанија и Бугарија, проекти што се одолжуваат со децении. Иако Владата подигна заем со кој треба да се модернизира пругата по Коридорот 10, развојните буџетски програми за наредните три години покажуваат дека актуелната власт нема искрена намера да почне со реализација на големите проекти во железницата. Имено, Владата предвидува од буџетите од 2011-2013 година да издвои вкупно 22 милиони евра за инвестиции во железницата. За истата намена, пак, се планираат заеми од 19 милиони евра. Математиката покажува дека годишно ќе се пласираат по околу 13 милиони евра инвестиции во железницата. Според познавачите, оваа сума ни оддалеку не е доволна да се подобри состојбата со железничката инфраструктура во земјава, од која поголем дел датира од турскиот период. Така, кога е во прашање доизградба на пругата од Коридорот 8, што треба да нé поврзе со Бугарија, пресметките покажуваат дека се потребни уште околу 400 милиони долари за доизградба на оваа делница. На оваа пруга досега се потрошени повеќе од 120 милиони долари, а изградени се само 30 отсто. Izvor:http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1030101014329&id=10&prilog=0&setIzdanie=22120 Текстов е надополна на моето претходно размислување. Едноставно не се размислува на железницата. Се фалат со нови вагони, а нема ни шини Првите луѓе на Министерството за транспорт и врски и на „МЖ транспорт“ вчера го претставија проектот за набавка на 36 нови плато-вагони за товарен превоз пред претставници на големите домашни компании и шпедиции што соработуваат со железницата. На состанокот, претставниците на „Окта“, „Макстил“, „Фени индустрија“, „Митал стил“, „Цементарница УСЈЕ“ и „Скопски легури“ и домашните и грчките шпедитери со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на „МЖ транспорт“, Оливер Деркоски, разговараа за потребите за користење на карго-транспортот, како и за нивните проекции за производство и потребите за транспорт за идната година. Во Министерството соопштија дека на состанокот биле разгледани и прашањата за усогласување на работното време на инспекциските служби на граничните премини заради синхронизиран и забрзан превоз, без дополнителни застои на граничните премини. Договорено е и да се направи детален преглед на потребите на компаниите од железнички превозни средства, кој ќе биде разгледан на следниот состанок предвиден за идниот месец. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #492 Posted: 04-Nov-2010 at 16:03 |
Текстов зафаќа многу области од железница, се решив тука да ги поставам убавите новини од Македонски железници:
Интернет-билети за крш возови За нови локомотиви и вагони се потребни инвестиции од 50 милиони евра Сања НаумовскаНаместо да се оди на Железничка станица за да се купи билет за некоја дестинација, наскоро тоа ќе може да се прави од дома, од фотелја, преку Интернет. Резервациите ќе се прават и ќе се плаќаат преку новата веб-страница на „Македонски железници - Транспорт“, која моментно се изработува, па ќе нема потреба патниците на станица да се маткаат со шалтерските работници, туку ќе отидат на станица и директно ќе си се сместат во вагоните. Преку веб-страницата на „МЖ - Транспорт“ ќе се добие информација лесно и брзо за секоја дестинација во Европа, за цената на билетот, времетраењето и маршрутата на патувањето. Со интернет-билетите за воз патниците од Македонија ќе добијат нова услуга што одамна е секојдневје во Европа. Сепак, и покрај новиот начин за купување возни билети, останува фактот дека и во следните неколку години патниците ќе се возат во стари возови. Истрошени и нечисти локомотивите и вагоните стари и по пет децении се единствениот избор за тие што сакаат да патуваат со воз. Во нив се фрла ѓубре, се пуши, а покрај луѓето, чести патници се и животните. Староста на македонските возови го ограничува нивното движење во границите на Балканот, бидејќи не ги исполнуваат европските стандарди. „За поместување од мртва точка на Железницата се потребни најмалку 50 милиони евра“, нагласува директорот на „МЖ - Транспорт3, Оливер Деркоски. Во железничкиот сообраќај нема сериозна инвестиција со децении, а резултат е лошата слика на ’рѓосани возови, распаднати седишта, заглавени прозорци. За набавка на нови локомотиви и вагони, акционерското друштво моментно нема пари, па затоа планира реконструкција на старите триесетина патнички вагони. „Иако одамна го извозеле своето, освежувањето ќе биде добредојдено и за патниците и за компанијата. Првиот обновен вагон на македонските шини ќе може да се види уште напролет, а потоа и другите 29 вагони“, оптимисти се во „МЖ - Транспорт“. Во нив ќе се воспостави ред, ќе се резервираат седиштата, а на деловната линија од Битола до Скопје ќе се служи пијалак и ќе се читаат весници. Се планира и кампања за зголемување на хигиената и ангажирање на нови вработени што ќе чистат и за време на патувањата. „Од вагоните ќе се извадат купеата и ќе се стават нови седишта. Со отворањето на просторот очекуваме и да се зголеми чистотата, бидејќи досега патниците, користејќи ја интимноста на купето, без да размислуваат го оставаа ѓубрето во возот“, вели Деркоски, нагласувајќи дека во обновените вагони ќе има нов систем за климатизација и вакуум-тоалети, како што налагаат европските стандарди во железничкиот сообраќај. Во следните пет години ќе се купуваат и нови локомотиви и вагони, планираат во „МЖ - Транспорт“. За да се задоволат потребите на 1,5 милиони патници што ги користат услугите на железницата годишно, компанијата мора да инвестира во пет нови локомотиви од кои секоја чини меѓу 4 и 5 милиони евра. Исто толку е цената на една гарнитура од 4 вагони со два погона за влечење. За да се обезбедат пари за инвестирање, компанијата очекува помош од Владата, а ќе се бараат и други извори на финансирање. „Од 2005 година се спроведува проект со кредит од Светската банка за набавка на 36 нови товарни вагони и за реконструкција на 6 локомотиви, во вредност од околу 8 милиони евра“, вели Деркоски, нагласувајќи дека мора да се модернизира и превозот на патници иако не е профитабилен како товарниот сообраќај. „’МЖ - Транспорт’ мора да фати чекор со европските текови пред да се случи либерализацијата на пазарот и влегувањето на конкуренцијата во железничкиот транспорт на патници“, потенцира Деркоски. Извор: http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=50888098E4E0EB40A0893B5E5B6727C6 Според кажувањата на Дерковски конечно ќе добиеме воз од повисока категорија кој ќе задоволува барем неколку критериуми. Прашање е само кога ќе почне да функционира новиот сајт на Македонски железници-Транспорт и кој ќе ги модернизира новите патнички вагони, дали ќе одат во Колска или можеби во Гредељ во Хрватска? Владата планира инвестиции од 8 милиони евра во железницата за 2011 година, а ако барем половина се пренасочат кон обнова на патничките вагони би можеле да видиме барем 5 патнички вагони според сите европски стандарди. |
|
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #493 Posted: 04-Nov-2010 at 17:34 |
Немам толкави познавања за железничкиот сообраќај како што имаат некои членови на форумов, но не сум воодушевен од најавата за реновирање на старите патнички вагони.
Мислам дека попаметна и долгорочно поисплатлива опција е купување на нови модерни композиции (coaches). Од прилика, знам дека секој вагон, односно секој сет вагони работи засебно, со сопствен мотор и сопирачки. Покрај подобрата можност за комбинирање и порационално искористување на капацитетите, тие практично неможе да предизвикаат застој поради дефект, бидејќи ако композицијата е составена од повеќе сетови и еден или неколку се расипат другите ќе продолжат да функционираат, па нема да се почувствува нивниот дефект. Не сум приметил дека се користат такви на подолги релации, можеби затоа што се условени од електрификацијата на пругите, но во градските и приградските железници многу се користат. Гледајќи ја разгранетоста на пругите околу Скопје мислам дека треба да се размислува за приградска железница. Мој предлог: Линија 1: Тетово, Сарај, Ѓорче Петров, Скопје Север, Железничка станица - Скопје. Линија 2: Куманово, Миладиновци, Илинден, Маџари, Железничка Скопје. Линија 3: Велес, Драчево, Лисиче, Железничка Скопје. Ако мислите дека не му е туак местото на постов слободно нека го преместат администраторите. Edited by nylon - 04-Nov-2010 at 17:36 |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #494 Posted: 05-Nov-2010 at 10:55 |
Интернет-билети за крш возови Наместо да се оди на Железничка станица за да се купи билет за некоја дестинација, наскоро тоа ќе може да се прави од дома, од фотелја, преку Интернет. Резервациите ќе се прават и ќе се плаќаат преку новата веб-страница на „Македонски железници - Транспорт“, која моментно се изработува, па ќе нема потреба патниците на станица да се маткаат со шалтерските работници, туку ќе отидат на станица и директно ќе си се сместат во вагоните. Преку веб-страницата на „МЖ - Транспорт“ ќе се добие информација лесно и брзо за секоја дестинација во Европа, за цената на билетот, времетраењето и маршрутата на патувањето.
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=528B2987A7295343A06C73A877D4FD61 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #495 Posted: 05-Nov-2010 at 14:35 |
Да ми си жив и здрав, и ако го исполниш ова те гласам за претседател! Морам да кажам дека делот со вадењето на купеата најмногу ми се допадна од сè!. Edited by гитардемон - 05-Nov-2010 at 14:38 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
build.mk
Senior Member Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #496 Posted: 08-Nov-2010 at 10:08 |
http://www.build.com.mk/?p=5276 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #497 Posted: 08-Nov-2010 at 13:11 |
Одлицен осврт, кој за жал може да ни „клизни низ раце“ и да го изгубиме приоритетот.
Презентација на мостот на Дунав помеѓу Видин и Калафат |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #498 Posted: 18-Nov-2010 at 23:42 |
Ме интересира како изгледа модерен товарен воз. Дали сеуште се во класичен стил со една локомотива и вагони и која е предноста на новите во однос на овие кои што ги има МЖ?
|
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #499 Posted: 19-Nov-2010 at 00:01 |
Исто како и старите, локомотива која влече вагони, меѓутоа разликата е во употребата на вагони кои се прилагодени за поголеми брзини, има товарни вагони и за 120 км/ч и се разбира моќни локомотиви кои можат да влечат тешки возови со такви брзини.
Edited by polval - 19-Nov-2010 at 00:04 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #500 Posted: 19-Nov-2010 at 16:55 |
А добро, толку е тешко да се зголеми максималната брзина на еден вагон? Нови осовини, уште два три гаџети, и веројатно тоа е тоа. Како да оспособиш 101 да вози со 200 Сигурно е поевтино од нови вагони.
(тешки да беше проблемот во максималната брзина на вагоните, ама да подискутираме) |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Post Reply | Page <1 2324252627 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |