build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 19-Nov-2010 at 17:49
So zeleznicata sekogas kje ima problem!
Mora da se pocne od nula!Se sto e staro da se predade za staro metal.
Neka kupuvaa vladata barem 10 Motorni Garnituri i nekolku elektronski lokomotivi kako i vagoni!Kje si bide tesko(mozebi nedostatok) no po sekoja godina barem po 50 milioni evra da se investira, kje e dovolno!
Se macime vaka so tari vozovi/vagoni/lokomotivi itn!Nekolku trosat mnogu gorivo, drugite se rasipuvaat niz prugite, grda slika itn.
Kako sto rekov, se od pocetok, so malku problemi, ama daleku podobro od ova sto e sega!
Se znae deka treba da ima rezervi, mozebi nekolku stari vagoni ili lokomotivi!
Mozebi sum mnogu opstimist deka mozebi ,,nekogas,, kje se stori ova!No seuste veruvam deka nekoj kje si misli za zeleznicata i kje investira konecno nesto!
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 19-Nov-2010 at 19:08
Во право си My Macedonia, само со постојано вложување и одржување може железницата да функционира како што треба.

Убаво вика Гитардемон, тешки да беше проблемот во макс. брзина на вагоните. Ако им е шасијата добра проблемот со брзината се решава во крајна линија со нови обртни постоља за повисоки брзини и се разбира соодветни системи за кочење.

Мене ми се чини дека е пореалистично да дојдеме до максимална брзина од 140-160 км/ч по коридор 10 и се надевам дека ќе дочекаме , коридор 8. Македонија е мала земја, растојанијата не се преголеми па со изградба на брзи пруги нема да се добие големо скратување на времињата на патување а трошоците се огромни. Таква стратегија имаше Швајцарија долги години па мислам дека тоа би било паметно и за нас.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 22-Nov-2010 at 19:50
Во контекст на многуте ваши идеи околу воведување на воз Приштина-Кичево, за најефикасно поврзување на Косово со нашиот бисер Охрид преку железница, ми текна една многу едноставен концепт, кој на големо се користи во скоро сите западни и средноевропски земји. Имено железница, во своја сопственост има и автобуска флота, која има улога на превезување на патниците во случај на несреќа или затворање на некоја пруга поради било каква причина (хаварија, реконструкција...). Другата функција која во овие земји се користи како што кажав најмногу кога пругите се затворени, во Македонија би можела автобуската флота да се користи и за поврзување на крајните станици на железницата со блиските градови во регионот. Железничкиот и автобускиот превоз би биле синхронизирани и така патниците ќе добијат повеќе комфорт при патувањето, а железниците профит и преку повеќе патници како во железничкиот така и во автобускиот сообраќај.



Предлагам во следните градови да има барем по еден автобус, кој понатаму ќе извршува функицја на превезување на патниците од крајните (засега) станици на железницата, со соседните градови, додека во некои други поважни градови би имало по еден автобус за резерва за брза интервенција при случај на проблеми или несреќи (како таа со кравата).

1) АВТОБАЗА КИЧЕВО би поседувала 2 автобуса, кои би ги поврзувале Охрид и Струга со железничката во Кичево.
2) АВТОБАЗА СКОПЈЕ би поседувала 3 автобуси, од кои 2 би можеле да возат на некоја нова линија AIRPORT TRAIN EXPRESS, поврзувајќи ги главните хотели (Палас, Холидеј и Континентал), железничката станица и Аеродромот Петровец синхронизирано со летовите и возовите. Третиот автобус би имал улога на резерва.
3) АВТОБАЗА ШТИП би имала еден автобус, со кој би се поврзувале градовите Штип, Радовиш и Струмица.
4) АВТОБАЗА КОЧАНИ исто така би располагала со еден автобус кој ќе ги поврзува Кочани, Виница, Делчево, Пехчево и Берово.
5) АВТОБАЗА ВЕЛЕС би имала еден автобус во резерва, заради својата централна позиција во однос на целата држава, како и крстопатот на железницата токму во Велес.
6) АВТОБАЗА БИТОЛА би располагала со еден автобус во резерва, која би ја покривала брзо ни ефикасно пругата во Пелагонија.

Значи сума сумарум станува збор за 9 автобуси, кои би можеле да бидат сосема едноставни и ефтини, односно да не се разликуваат од новите меѓуградски автобуси, по било кои карактеристики.

Јас сум имал прилика да се возам со ваков ОББ Интерсити бус помеѓу Грац и Клагенфурт (директната пруга помеѓу овие два града се гради моментално, а сегашната многу заобиколува од природната траса виа Брук ан ден Муур и затоа ОББ пушта и автобуси).



Внатрешноста:



Има и ОББ ПОСТБУС (здружение помеѓу поштите и ОББ и ги поврзува помалите места со железницата):



И ДБ, односно германските ИЦС автобуси, кои се изумително модерни и убави, но за жал досега сум немал прилика да ги испробам:





Пак ќе повторам дека воопшто нема потреба од вакви луксузни возила. Со малку инвестирање и добра организација, може железницата да стане многу подостапна и попривлечна за жителите на Македонија!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 22-Nov-2010 at 20:05
Идејата на Андреј е апсолутно генијална, и криво ми е што не сум се присетил јас порано Навистина добра идеја! Но никако трајно решение за транспортот од Кичево до Охрид. Мора пруга, па и преку Ресен до Битола.

Грците ги користат автобусите и кога има штрајк, па превозот на патниците од Гевгелија до Солун се одвива со автобуси.

(Сликите ги отвораше, сега не, не знам зошто. Како и да е, убави Волво Сарацакис автобуси).

Edited by гитардемон - 22-Nov-2010 at 20:36
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 22-Nov-2010 at 20:12
Гитаре, мене не ми се покажуваат твоиве слики (незнам дали е до мене или до тебе). Инаку апсолутно дека ова е привремена варијанта, особено на делот Охрид-Кичево, но верувај (знам дека се согласуваш де) дека многу вода ќе истече додека се реализира овој крак. Сепак не се работи за голема инвестиција (9 автобуси на пример), кои во неколку години екслоатација не само што ќе се исплатат, туку и ќе го подигнат комфортот и поврзаноста, профитите, а со тоа и имиџот на МЖ.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 22-Nov-2010 at 21:00
Феноменална идеја за дебатирање Андреј.
Јас ја поддржувам, но со помал број на автобази. Мислам дека треба да има во Кичево и Битола и тоа до овие градови да сообраќаат меѓународни возови. Од возот Приштина-Кичево по пристигнување да се превземаат патниците со автобус кон Струга и Охрид, како и возот Белград-Кичево или Белград-Охрид. Мислам дека на тој начин би имало поголем број на патници во меѓународниот сообраќај. Ако тој проект би бил издржлив, понатаму зошто да не се вовоедат и внатрешни линии, на пример Скопје-Битола со воз, а до Претор со автобус или Скопје-Кочани со воз а до Берово со автобус.

Можеби во минатото во склоп на Југословенските железници сме имале ваков транспортен систем комбиниран возови и автобуси?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 22-Nov-2010 at 21:55
Момци ви промакна идеалниот град за вакво поврзување, а тоа е Ресен, кој може супер да се уштека на Битола.

Од друга страна, од Ресен до Битола има 35 километри, а од Битола до Скопје многукратно повеќе, така да дистанцата Ресен-Скопје (која генерира најголем дел од меѓуградскиот сообраќај во Ресен) во најголем процент би била опслужена со железнички превоз, а тој сооднос е најважен за ваквиот концепт. Дополнително, Битола е извесно втора меѓуградска дестинација на Ресенчани, па ваквата автобуска линија би била интересна и од тој аспект, односно автобусот не би морало да биде пополнет само од оние кои би се префрлиле на воз за понатака, а со тоа би бил економски прилично поисплатлив. Квалитетна автобуска алтернатива во организација на МЖ, како дополнување и како конкуренција на оние воглавно комбиња и стари автобуси што функционираат сега во режија на автобуските превозници би била супер. И нормално не зборуваме само за поисплатлива конкуренција за патување на линија Ресен-Битола, туку МЖ би добила дополнителни патници и во своите возови, а со тоа и возовите би станале финансиски и во секој поглед пофизибилни (што впрочем се однесува за сите градови кои вака би се поврзале и што сметам дека може да биде импулс и пресвртна точка за меѓуградскиот патнички превоз да почнеме да го преорјентираме на железница, најпрвин со поголем обем сообраќај и патници на постојните пруги, а потоа и со ширење на железничката мрежа).


Edited by Cloverstack - 22-Nov-2010 at 21:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 22-Nov-2010 at 21:59
Морам да ве разочарам за идејата.
Тоа постоеше уште во далечната 1974 година ЈП ЖТП-Скопје имаше свое претприатие ЖТП Фершпед, но дојде „приватизација“ и се отиде по ѓаволите.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 22-Nov-2010 at 22:00


Не е причина да не се организира повторно, реобмислено за денешни услови.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 22-Nov-2010 at 22:11
Originally posted by Cloverstack

Не е причина да не се организира повторно, реобмислено за денешни услови.

Со кој пари, кој би го оформил, која е исплатливоста, колкава „конкуренција“ со дивите превозници, .... МЖ тоа неможе да си го дозволи имајќи во предвид дека треба сама себе да се обнови.

(погледај во постот дизел локомотиви што постирав)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 23-Nov-2010 at 03:45
Не треба многу пари, само Министерство за Транспорт и Врски кога ќе ги дава по распределба линиите на автобуски транспорт, малку повеќе да внимава па да се усогласи со мж. А за една карта за комплет линија ако се сака се може со денешнава технологија се нуди широк избор на методи. Ако се сака се може и за малку пари. Идејата не е некое долгорочно решение, но на среден рок може да си внесе некоја прифатлива ефикасно решение.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 23-Nov-2010 at 10:55
Не е работата до висока технологија, секако високата технологија ќе помогне меѓутоа јавниот превоз во Швајцарија на пример функционира на таков усогласен начин од многу одамна. Сето тоа е прашање на организација. Има и нешто друго, не е доволно само да се испланира туку треба и да се спроведе. „Абе нема врска , што се 10 минути“се случува пречесто и во сите области на животот кај нас, за жал.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 203
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 26-Nov-2010 at 18:56

Значи ајде вака, знам дека форумот не е за вакви работи, но постирам тука бидејки апликацијата е од тој карактер, значи незнам кој колку е информиран за престојниот АНДРОИД натпревар кој го организира  ONE mk , значи малце ме разочара начинот на гласање кој е со испраќање на порака Confused а не со бројот на преземени апликации.

Нашата апликација го опфаќа целокупниот транспорт во Република Македонија, што многу се погриживме за тоа (прецизен е до толку што мапирана е секоја железничка станица во МК баш на местото каде што е стојалиштето, исто така и постојките на градските автобуси на ЈСП)  и жално е да не влезе во првите 10 апликации.

За кој типови на транспорт станува збор  погледнете на сликите подолу.

   


   

Опфатено е се, значи доколку има некоја измена во некој распоред Вие на следното пуштање на апликацијата ке добиете "update" на базата со што ке настанат промените без да е потребно повторно преземање на целата апликација.

Апликацијата МК Транспорт можете слободно да ја преземете и тестирате од официјалната листа  http://one.mk/AndroidViewForm/Default.aspx  која е под реден број 6

Ќе бидам премногу благодарен доколку допринесете глас за апликацијата бидејки тоа ке биде добро за сите.


Гласањето е на бројот 144 555  (5 денари порака), во пораката треба да се испрати редниот број на апликацијата, а во овој случај бројот

Благодарам.


Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 26-Nov-2010 at 19:13
Moze da se glasa od stranstvo?
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 203
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 26-Nov-2010 at 20:51

Originally posted by my Macedonia

Moze da se glasa od stranstvo?

Незнам за тоа не пишува.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 26-Nov-2010 at 21:18
Originally posted by IN_MOTION

Значи ајде вака, знам дека форумот не е за вакви работи, но постирам тука бидејки апликацијата е од тој карактер, значи незнам кој колку е информиран за престојниот АНДРОИД натпревар кој го организира  ONE mk , значи малце ме разочара начинот на гласање кој е со испраќање на порака Confused а не со бројот на преземени апликации.



Не само што форумов е место за вакви проекти, слободно можеш и подетално да го промовираш и во посебна нишка (дали за конкретната апликација или воопшто за ваков тип на апликации), па можеби низ дискусија ќе добиеш и некоја добра идеја за доразвивање.

Ќе ја разгледам апликацијата, но мислам дека заслужено ќе го дадам својот глас Cheers
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 26-Nov-2010 at 22:48
Еве сега и ONE имаат андроид апликации натпревар, па може една нишка за презентирање вакви апликации од областа на транспортот и се она што е во build интерес, па и околно.

Edited by lslcrew - 26-Nov-2010 at 22:48
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 203
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 27-Nov-2010 at 16:40

@pbanks ако сакаш може слободно постот да го префрлиш во нова нишка па таму да дискутираме.  

Иначе секако апликацијата после натпреварот и понатака ке се развива и се разбира ке остане бесплатна.

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 27-Nov-2010 at 16:52
in motion: Sto deka kje glsasas ili sto nudi ova?kje se smeni navistina nesto?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 29-Nov-2010 at 17:45
Се клацкаат во воз, немаат пари за автобус



Македонските патници со низок стандард се подготвени за малку пари да патуваат и двојно подолго до иста дестинација

Сања Наумовска

Воз или автобус? Прашање на вкус, желба, комоција или, пак, на цена и брзина. За едни возот е секогаш вистински избор, можност патувањето да биде комотно, удобно, интересно, да се запознаат луѓе, да се убие досадата со разговор или да се протегнат нозете за да се скрати времето. Други, пак, не би ни помислиле да влезат во воз, да се клацкаат со часови, да застануваат на секоја бандера.

За нив автобусот е закон, почист, побрз и поедноставен начин на патување. „Седнуваш во автобус на станица и се симнуваш во градот каде што си се упатил, нема симнувања, трчање по перони, менување вагони, паузи на секој чекор“, се нивните аргументи.

Во Македонија, во возовите има најмногу млади луѓе. Поради веќе спомнатите причини, но многу повеќе и поради попривлечните цени. Ученичкиот и студентскиот стандард е тенок, се штеди на се', па и на превозот. За нив има и посебни ученички и студентски попусти со кои билетот излегува многу поевтин. Губејќи го, полека низ годините, приматот на превозно средство број еден, железницата со ниските цени се обидува да остане конкурентна. Целни групи што добиваат специјални попусти во последниве години се и пензионерите, невработените до 26 години, па дури и новинарите. „Со легитимација, со која се потврдува припадност на овие групи, цената на билетот паѓа речиси двојно од оној за автобус“, велат од нашите железници.

Многумина, на кои финансиите им се проблем, поради попустот се подготвени да патуваат и двојно подолго време до саканата дестинација. Наместо за четири или за пет часа со автобус, до Солун со воз се патува и повеќе од шест часа. До Белград со автобус се доаѓа за шест или седум часа, а со воз за девет или повеќе. Кај подалечните дестинации, како што е Загреб, на пример, клацкањето е уште подолго, до 20 часа, за разлика од автобусот што дотаму стасува за 12 часа. Но, кај поголем број македонски патници и ова не е проблем. Тие се подготвени со своето време да ги компензираат финансиите што и им недостасуваат. Подготвени се да замижат и пред нечистотијата и лошите услови во старите вагони на нашата железница.

Од друга страна, пак, транспортните компании во последниве години многу инвестираа во подигнувањето на квалитетот на услугите во меѓуградскиот автобуски превоз. Од автобусите од типот „кој тоа таму пее“, во кои се возевме со децении, македонските патници денес уживаат во модерни возила со музика, филмови и бесплатен сок. Превозот доби на квалитет и, секако, во брзина, но се зголемија и цените.

Сепак, можноста за избор дали ќе патуваат со воз или со автобус ја немаат сите граѓани. Железнички линии има кон градовите од централниот и од југоисточниот дел од земјата, како и до Кичево на запад. Автобуски линии, пак, има до сите градови низ државата.

„Ако од Скопје до Битола, во еден правец, со автобус се патува за 470 денари, повратниот билет за воз е 335 денари. Математиката е едноставна, ќе висам во воз по четири или повеќе часа, иако со автобус можам и за 2,5 часа да дојдам до Битола“, вели еден студент, кој многу често патува на оваа релација.

Ист е случајот ако патувате и до Гевгелија. На скопската Автобуска станица билетот за еден правец ќе го платите 320 денари, а само стотина метри подалеку, на Железничката станица билетот за воз чини 185 денари. Најголемата разлика е веројатно кај најкусата релација од Скопје до Велес, со автобус се патува за 110 денари, а со воз за 120, но во двата правца. Разлики во цените има и кај меѓународните релации кон Солун, Белград и Загреб. На југ до Солун со воз се патува секој ден за 757 денари. Со автобус, пак, само во понеделник, среда и во петок и тоа за 1.280 денари. За Загреб цената е 3.025 денари, односно 3.150 за автобуски билет. Единствено за Белград билетот за воз е поскап од автобускиот, па цената за воз во еден правец е 1.426 денари, додека автобускиот превоз чини од 1.300 до 1.400 денари.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=5E6AEE119F6F6B409CA008183E93614D
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.298 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.